Onko tuo tosiaan asiallinen kommentointityyli? Ei minun mielestäni. Ja se peukku on lainausmerkkien sisässä...Tuskin on vittuilua, siinähän on asiallisesti kommentoitu että jotain et huomannut lainaamastasi viestistä, ja vielä peukku viestin perässä.
Mutta joo. Tuo Vixan kommentti on niin epämääräinen, että en oikein huomaa, että missä se ristiriita on lainaamani viestin ja oman kommenttini välillä. Ilmeisesti hän tarkoittaa tuota Datsyukin viestiä, jota lainasin. Mutta toisin kuin Vixa väittää, niin en ole väittänyt, että Datsyuk olisi sanonut, että kauppojen purulle on perusteet. Että jos tässä nyt joku ei ole viestin lukemisessa onnistunut, niin se en kyllä ole minä. Mehän olemme Datsyukin kanssa asiasta samaa mieltä. Hän sanoo että kauppoja ei olisi saanut perua ja minäkin olen sitä mieltä, että kaupan purku oli perusteeton. Lainasin hänen viestiään tämän osuuden vuoksi, johon osa viestini sisällöstä kohdistui.
Ehkä minun olisi pitänyt tehdä lainaus tarkemmin ja tarkentaa kommentissani mitä osaa hänen viestistään halusin kommentoida. Osa kommentistani kohdistui Vilungin viestiin ja osa Datsyukin viestiin ja ilmeisesti se aiheutti hieman sekaannusta.kun aletaan jostain vuonna 2018 tulleesta neutraalista palautteesta kuittailemaan
Äsken vielä sanoit:
"Uskon, että tuo huomautuksesi ei ole tarkoitettu vittuiluna, eikä se sellaiselta minun mielestäni vaikuta."
Miten se mielipide noin muuttui?
Mielipide ei ole muuttunut.
Tämä osuus oli kohdistettu Vilungin viestiin. "Uskon, että tuo huomautuksesi ei ole tarkoitettu vittuiluna, eikä se sellaiselta minun mielestäni vaikuta."
Tämä oli kohdistettu Vixan viestiin. "Olenko oikeilla jäljillä jos tulkitsen tämän vittuiluksi?"