Näin kävi minullekin joskus (seuraavana päivänä näkyi tilillä), mutta sitä maksua ei voi peruuttaa, niin kyllä se sieltä tulee.
En huolehtisi siitä, kunhan omassa MobilePayssä näkyy. Mieluummin ei säädä kauppatilanteessa hirveästi, niinkuin minä ensimmäisen MobilePayn kanssa. Kyllä se sieltä tulee.
--
En odottaisi MobilePayn takia postituksen kanssa... mutta olen tänä vuonna parikin kertaa sanonut, että "vien sunnuntaina tai maanantaina postiin", vaikka sain rahat perjantaina. Posti ei kulje viikonloppuisin ja silloin voin itse rentoutua vaikka syömällä ulkona ja en murehtimassa näitä kauppoja.
Ihan hyvin tuo
@nnynas myyjä on vaan voinut käydä vaikka viikonloppumatkalla, pistänyt foorumin kiinni ja palaa sitten asiaan maanantaina. Ainoa huolestuttava merkki on radiohiljaisuus, joka on pahimmassa tapauksessa ammattihuijarin merkki. Mutta varsinkin nuoremmat kotona asuvat kaupustelijat voi hoitaa kauppoja "joo joo"-asenteella, varsinkin, kun rahat on jo saatu.
Ei silti kannata pommittaa viesteillä koko viikonloppua. Maanantaina seuraavan kerran kannattaa kysellä perään ja jos ei kuulu, niin tänne jatkot ja nähtävästi foorumin ylläpito haluaa tiedon, jos tästä tehdään rikosilmoitus. Semmoinen kannattaa tehdä, jos tavaraa ei saa ja myyjä ei vastaa viesteihin. Kuitenkin on kohtuullista antaa aikaa vastata niihin viesteihin.
edit: TL;DR: Kärsivällisyyttä, pari päivää on vähän ja vielä on viikonloppu. Maanantaina kyselisin seuraavan kerran lähetyksen perään.