Äänestin Piraatteja. Siellä ei ollut kuin yksi joka olisi voinut päästä eduskuntaan. Vihreistä olen monesti sanonut että heitä en voi äänestää. Hallituksen kokoonpano on taas ollut riippuvainen muista äänestäjistä, sdp pääministeripuolueena ei jätä montaa vaihtoehtoa.Molemmat voi olla pahoja. Itse en näe kyllä sitä pahana, että haluaa turvata kansansa tulevaisuuden eikä halua muuttaa sitä josikin mikä ei ole enään mitään kansaa. Niin ja tiedoksi,en kannata kansallissosialismia. Haluaisin vain säilyttää suomalaisen kansan ja kulttuurin.
Oletko kenties huomannut kenties niitä huivipäisiä islamin uskoisia mitä pyörii aikalailla vasemmiston,vihreiden ja demareiden piirissä? Käsittääkseni olet täällä kertonut, että vasemmiston pitäisi päästä valtaan. EIkös nuo ole sinun vasemmistoa koska olen saanut sen käsityksen haluistasi vasemmistolaisesta maan johtamisesta ja tuosta voi olettaa että noille on äänesisikin mennyt. MInä äänestin Persuja, joten voin kutsua Persuja omaksi puolueekseni.
Demareissa taisi olla mm.yksi imaami, Rami Adham, Abdirahim Hussein. Vasemmistoliiton Zahra Abdullah. Näitä kun alkaisi kaivamaan niin saattaisi löytyä muutama lisää ja taustajoikoista vieläkin enemmän. Jokainen voi tuosta päätellä jotain jos osaa vetää asioista johtopäätöksiä. Aikalailla on ristiriidassa tuon vasemmiston vihreänfeministinen maailmankuva ja islamin arvopohja, mutta saattaisiko olla niin, että nuo puolueet ajavat islamiryhmien etuja ja antavat näiden toimia joukossaan, hyväntahtoisia hölmöjä kun ovat. Saksassahan on jotenkin sattumalta sellainen ilmiö, että turkkilaistaustaiset äänestävät vihreitä Saksassa ja sitten Turkin vaaleissa islam myönteisesti. Aika ihmeellistä.
Perussuomalaisia en halua pääministeripuolueeksi, joten se jättää SDP:n jäljelle. Sipilän hallitus taas näytti mitä en halua. Islamia en kannata, en uskontoja ylipäätään. Huhtasaaren, Hakkaraisen, Diarran ja Touko Aallon kaltaiset karkoittavat minut tehokkaasti.