Doom Eternal 2020 (Jatkot Doom 2016:lle) // (PC, PS4, XB1, Switch, Stadia) // Julkaisu: 20.3.2020

Testasin ja kyllähän muuten tekeekin jotain millisekunnin räpsettä! :darra:

Nyt tätä testaillessa muistui mieleen että mulla oli kortin ostamisen jälkeen asetuksia säätäessä joitain vastaavia ongelmia tuon Direct HP:n kanssa, olen sittemmin pitänyt aina Stereo/Direct. Rehellisesti sanottuna en kuullut äskenkään mitään eroa normi Directin vs DirectHP:n välillä DT 990 PRO:lla. :whistling:

Kiitos raportista. :)

Steamin keskustelujen kahlaaminen paljasti, että kyllähän tämän on joku muukin huomannut. Mitä ilmeisimmin, jos äänenlaatu on asetettu "liian korkeaksi", ilmenee tämä ongelma:

EDIT: FIX that worked for me at least
I went into the audio settings for Playback Devices -> Went into my active speaker's properties -> Advanced tab -> Reduced quality from 24-bit 96000Hz to 24-bit 44100Hz.
That fixed the popping and crackling.


Mulla itselläni on nyt tuo direct mode päällä ja 32 bit 44 kHz valittuna, eikä räpsähtele. Jos nostan tuosta ylemmäksi, niin alkaa räpsyä.

Kaikkeen sitä ihminen aikaansa käyttääkin. :D
 
Vihdoin sain nightmare rundin päätökseen. Lopputaistelu oli kyllä yhtä tuskaa, mutta siihen asti nautin kyllä Final Sininstäkin täysillä. On se vaan tämän Eternalinkin kohdalla sama homma kun DOOM 2016:n kanssa, että vasta nightmare tuo sen parhaan esille pelistä ja pelaajasta. Ai että oli mojovia vääntöjä. Vuodenpeli ainesta taas itselle, niin kun oli edellisenkin doomin kohdalla. :comp2:
 
Tässä apaut viikko takaperin tuli tuo Eternal pelattua läpi, 2016 toki on myös pelattu.

Klassisiin Doomeihin verrattuna näissä ehkä häiritsee vähän tuo että peli on käytännössä taistelupaikasta toiseen juoksemista ja jotta pääsee eteenpäin niin on pakko eliminoida kaikki tai ainakin sen verran vihollisia kun peli haluaa, vanhoissa kenttää sai mennä tai yrittää mennä eliminoimalla pääsääntöisesti juuri niin paljon kuin halusi muutamia pakollisia lukuunottamatta tietenkin, eteneminen oli vapaampaa. Nämä uudet Doomit ei kuitenkaan ihan niin pitkälle tuota vie kuin Painkiller muistaakseni vei eli tietylle alueelle kun meni niin ovet pamahti kiinni ja yhtä samantyyppistä vihollista alkoi rynnimään kohti rekkalasteittain, kun kaikki eliminoitu niin jatkui. Doomeissa sentäs erityyppisiä vihollisia.

Akrobatiaosuuksissa tuli kuoltua useasti kun aina ei ollut selvää minnepäin pitää hypätä ja pitääkö tehdä dashia ja/tai sitä tuplahyppyä että yltää. Karttaa piti katsella useasti ja siitä vasta hahmotti monesti että jaa tossa pitäs olla seinä mistä saa otettua kiinni.

Pelasin Ultra-Violencella ja pari kertaa peli ilmeisesti totesi etten osaa pelata ja tarjosi sitä Sentinel Armoria joka tuli hyväksyttyä, vähän cheattaamiselta tuntui vaikka peli vakuuttelikin ettei tämän hyväksyminen vaikuta negatiivisesti mihinkään.

Mutta samoin kuin 2016 niin olihan tämä parempi kuin Doom 3.
 
Täällä ei tainnukkaan olla puhetta tämän edellisen päivityksen mukana tulleesta Denuvo-kikkareesta. Kyseessä siis Kernel 0 tason anti-cheat Doom eternalin moninpeliin(anticheat aktivoituna myös SP aikana). Tuo ei kamalasti luottamusta Starforce kokemuksien kautta oikein ihmisiin luonut. Sen verran foliohattu minäkin tuon suhteen, että uninstalliin lähti Eternal ennen tuon patchin asennusta joka toi Denuvon mukanaan.
Redditin r/doom osiolla tuosta olikin paljon keskustelua.

ID otti palautteen vastaan ja poistaa seuraavassa päivityksessä Denuvon ja miettii muita keinoja: r/Doom - Latest Information on Update 1 & Anti-Cheat
 
On kyllä ollut aikamoinen pettymys tämä peli. Olisi pitänyt pilata alkutunnelmaa katselemalla vähän pidemmälle walktroughia tubessa ja säästellä parempiin tarjouksiin.

Eihän tämä edes ole mikään Doom, vaan joku sen ja Commander Keenin sekasikiö.

Täytyy pitää vähän lomaa tästä loikkimisesta pettymyksen tasaantumisesta.
 
Pakko kompata edellistä. Ei kyllä maistu tämä peli. Pakotettuna tämä on varmasti kerran yritettävä pelata läpi, mutta on kyllä kokonaisuutena huono. Peli on tehty aivan liian sekavaksi. Liikaa hyppy-pomppu-kiipeilypakotusta ja aivan tarpeettoman monimutkaiset kivi-paperi-sakset asetelmapakotukset taisteluissa. Ja monia pieniä typeryyksiä tarinassa ja pelimekaniikassa. Liian överiksi vedetty todella monia kohtia. Ei jatkoon. Kunhan on läpäisty, niin permabanniin menee.
 
Pakko kompata edellistä. Ei kyllä maistu tämä peli. Pakotettuna tämä on varmasti kerran yritettävä pelata läpi, mutta on kyllä kokonaisuutena huono. Peli on tehty aivan liian sekavaksi. Liikaa hyppy-pomppu-kiipeilypakotusta ja aivan tarpeettoman monimutkaiset kivi-paperi-sakset asetelmapakotukset taisteluissa. Ja monia pieniä typeryyksiä tarinassa ja pelimekaniikassa. Liian överiksi vedetty todella monia kohtia. Ei jatkoon. Kunhan on läpäisty, niin permabanniin menee.

Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä. En minäkään hakannut Sekiron kanssa päätä seinään kun sen 3h ja totesin, että peli ei anna mulle niin paljoa, että jaksaisin hangata sitä.

No toki Doomissa voi heittää easylle ja leppoisasti pelailla läpi, jos on kerran ihan pakko pelata.
 
Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä.
Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Itse en ole Ethernalia hankkinut, ykkösestä pidin kovasti mutta tällä pelisuunnittelulla ykkönen saakin riittää, oletan.
 
Ehdin tällä viikolla lopulta pelata läpi kampajan. Minulle tämä on yksi viime aikojen parhaista 3. persoonan räiskinnöistä. Tasohyppelyt ja kiipeilypähkinät eivät minunkaan suosikkeja olleet, mutta tällaiselle jo vanhalle pelaajalle ne kuitenkin oppi helposti. Verrattuna taisteluun, missä pitää koko ajan hallita monta asetta, jääkranaatit, liekinheitin ja moottorisaha. Liian monta kertaa liike pysähtyi kun arpoi asekomboja näppäimistöllä. Pysähtyessä käy aina huonosti.

Hyvää pään nollausta koko peli. Nopea tempo, musiikit mukana ja onnistuneet tapot nosti virneen naamalle pelatessa. Ammuskelun hauskuudessa menee itsellä tasoihin Far Cry 5:sen kanssa, sekä sattumalta Game Passista bongatun Rage 2:sen kanssa.
 
Miten tässä toimii nuo "koodit"?

Jos niitä levykkeitä on löytänyt, niin voin varmaan aktivoida niitä pelatessani tulevia kenttiä, vai täytyykö kentän olla läpäissyt, että voi käyttää koodia "edetäkseen" pelissä?

Nimim. kuten edellä, vähänlaisesti vapaa-aikaa ja kun sitä on, niin mielellään hassuttelisi, eikä liian totisesti pelaisi kun ei ole selkärankaan mennyt täysin tuo väistely ja siihen yhdistetty aseiden vaihtelu plus muu kikkailu.
 
Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Hyvin onnistunut hypoteesi kuvaamaan ainakin omia odotuksia tästä pelistä. Lisäksi: Onhan se Doom... (Tuollainen pakkomielle on toki typerä, mutta siihen esim. elokuvien lukuisat jatko-osien rahoittajat taitavat myös luottaa)
 
Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä. En minäkään hakannut Sekiron kanssa päätä seinään kun sen 3h ja totesin, että peli ei anna mulle niin paljoa, että jaksaisin hangata sitä.

No toki Doomissa voi heittää easylle ja leppoisasti pelailla läpi, jos on kerran ihan pakko pelata.
Niin. Lähinnä kun peliin on kerta rahaa jo sijoittanut, niin kai siitä nyt on otettava se ilo irti mitä sillä on annettavissa. Eihän peli pelkkää kärsimystä ole, mutta noita huonoja puolia vain on aika paljon. Näin jälkiviisaana en olisi rahaa peliin sijoittanut, mutta koska se nyt on, niin otetaan nyt "kaikki" irti mitä tuosta hinnasta voi saada. Ja ainahan on mahdollista, että peli voisi vielä jotenkin yllättää positiivisemmin, ja tämän hetken kärsimys vain johtuu jostain keskimääräistä ankeammasta kohdasta pelissä. Mutta loppusuoralla peli kohta alkaa jo olla, niin alkaa kyllä odotuksetkin jo vähän heiketä.
 
Klassisiin Doomeihin verrattuna näissä ehkä häiritsee vähän tuo että peli on käytännössä taistelupaikasta toiseen juoksemista ja jotta pääsee eteenpäin niin on pakko eliminoida kaikki tai ainakin sen verran vihollisia kun peli haluaa, vanhoissa kenttää sai mennä tai yrittää mennä eliminoimalla pääsääntöisesti juuri niin paljon kuin halusi muutamia pakollisia lukuunottamatta tietenkin, eteneminen oli vapaampaa. Nämä uudet Doomit ei kuitenkaan ihan niin pitkälle tuota vie kuin Painkiller muistaakseni vei eli tietylle alueelle kun meni niin ovet pamahti kiinni ja yhtä samantyyppistä vihollista alkoi rynnimään kohti rekkalasteittain, kun kaikki eliminoitu niin jatkui. Doomeissa sentäs erityyppisiä vihollisia.

Tämän takia en näihin 2016 ja Eternaliin ole koskenut. Ei vaan nappaa asentaa näitä, kun katsoo sitä gameplayta. Ei se vaan näytä eikä tunnu Doomilta.

Doom I, II ja Final Doomin karttasuunnittelu on vielä tänäkin päivänä parhaimpia mitä on ikinä nähty.
 
Tämän takia en näihin 2016 ja Eternaliin ole koskenut. Ei vaan nappaa asentaa näitä, kun katsoo sitä gameplayta. Ei se vaan näytä eikä tunnu Doomilta.

Doom I, II ja Final Doomin karttasuunnittelu on vielä tänäkin päivänä parhaimpia mitä on ikinä nähty.
Tähän täytyy sanoa, että itse en ole edes aivan varma mikä fiilis munoin ysäri doomeista edes jäi, mutta eihän noita voi mitenkään nykypäivän peleihin enää verrata. Aivan kuten jos nykyään pelaisi noita alkuperäisversioita, ei niistäkään mikään erityisen hyvä maku jäisi. Mutta Doom 2016 oli kyllä omalla tavallaan erittäin mukava pelata. Sen pelimekaniikan monimutkaisuus oli minun kognitiiviselle tasolle sopiva, eli ei liian monimutkainen, ja painotus agression tunteesta nautiskeluun oli aika hyvin optimoitu. Pelimekaniikka, pelimaailma ja etenkin ääniraita tukivat kaikki tätä melko tasapainoisesti. Ehkä jotain pientä lisää siihen kokemukseen olisi saattanut kaivata, mutta kokonaisuutena se oli kyllä itselle erittäin nautinnollinen pelikokemus, jota jaksoi grindata useamma kierroksen kaikkien salapaikkojen ja nostalgisten salakenttien etsimisen ansiosta.
Tässä uudemmassa doomissa taas noita samoja elementtejä on kyllä mukana, mutta niitä on vain liikaa. Eli jotakuinkin sisältö vastaava mitä doom 2016, mutta kaikkea on vain 2x määrä, jonka vuoksi peli vaikuttaa liian paisutetulta ja väkinäiseltä. Agression ja hektisyyden tunteiden kuormitusta on lisätty, joka menee oman sietokyvyn yli jonka päälle on läntätty huono tomb raider peli.
Mutta mielipiteitä on kaikilla, ja ehkä tämä oma vuodatus oli nyt tässä.
 
Itselleni tämä uusin Doom on kyllä maistunut, vaikka edelleen on kamppanja kesken. Tulee lähinnä aina silloin tällöin multiplayeria hakattua.

Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Minunkin kohdalla tämä on pätenyt kyllä valtaosaan nykypeleistä. Tuntuu, että oikein mikään viimeisen kymmenen vuoden aikana tullut peli ei ole lunastanut niitä odotuksia, mitä sitä kohtaan on ollut. Ylipäätään ärsyttää, kuinka paljon kaikkea sälää peleissä nykyään on ja kuinka paljon niihin joutuu laittamaan aikaa. Usein jo perusasioiden opiskelu vie tuntikausia. Ehkä siksi mulle maistuukin parhaiten vanhat (NES, SNES, Mega Drive) pelit, joita tulee melkein päivittäin hakattua.
 
Upeeta, että Eternal saa noita story dlc paketteja. Kohta pääsee taas räimimään. :interested:
 
Upeeta, että Eternal saa noita story dlc paketteja. Kohta pääsee taas räimimään. :interested:
No hemmetti. Justiinsa deletoin asennuksen ettei tule levy turhan täysi. Taidan säästää peluut joululomalle. Doom-hippa hyvää vastalääkettä siirappiselle jouluhössötykselle.
 
Paljonkohan nuo dlc:t maksaa, toivotavasti eivät kovin hintavia ole.
30€ season pass. Onko joku testannut ostaa tota Doom bundlea suoraan steamista? Itelle se maksais 13€ ja sisältää Eternalin Deluxen, eli siinä tulis se Season Pass mukana. Kysymys kuuluukin et saanko mä sen season passin kerta jo omistan perusversion steamista.
 
30€ season pass. Onko joku testannut ostaa tota Doom bundlea suoraan steamista? Itelle se maksais 13€ ja sisältää Eternalin Deluxen, eli siinä tulis se Season Pass mukana. Kysymys kuuluukin et saanko mä sen season passin kerta jo omistan perusversion steamista.
Mulla näytti bundlen hinnaksi n. 4 euroa, mutta ostoskorissa lopullinen hinta olikin ~53 euroa. Ei siis toiminut tuo bundlen hinta oikein kun omisti jo perusversion Eternalista.
 
Tuli hankittua Doom Eternal muutama viikko sitten ja lähdin pelaamaan suoraan Nightmarella läpi. Muutama viikko siinä meni, kun iltaisin on ehtinyt hyvin vaihtelevasti pelaamaan, mutta eilen tuli taisteltua läpi. Seuraavaksi sitten Ultra Nightmare? Nykyisellään antaisin tälle arvosanaksi 8/10. Pelillä olisi mahdollisuuksia parempaankin arvosanaan, mutta kaatuilun vuoksi on mielestäni korkeintaan 8:n arvoinen. Eivät nuo tasohyppelykohtaukset tai Marauderit olleet mitenkään erityisen vaikeita.
 
Tuli hankittua Doom Eternal muutama viikko sitten ja lähdin pelaamaan suoraan Nightmarella läpi. Muutama viikko siinä meni, kun iltaisin on ehtinyt hyvin vaihtelevasti pelaamaan, mutta eilen tuli taisteltua läpi. Seuraavaksi sitten Ultra Nightmare? Nykyisellään antaisin tälle arvosanaksi 8/10. Pelillä olisi mahdollisuuksia parempaankin arvosanaan, mutta kaatuilun vuoksi on mielestäni korkeintaan 8:n arvoinen. Eivät nuo tasohyppelykohtaukset tai Marauderit olleet mitenkään erityisen vaikeita.

Itsellä taas ei mitenkään toimi marauderit, saatika muutkaan erikoismosat.

Jatkuvaa failaamista on niiden kanssa, mutta vaikeustasoa pystyy hyvällä omallatunnolla laskemaan niin kyllä se siitä..
 
Itsellä taas ei mitenkään toimi marauderit, saatika muutkaan erikoismosat.

Jatkuvaa failaamista on niiden kanssa, mutta vaikeustasoa pystyy hyvällä omallatunnolla laskemaan niin kyllä se siitä..

Muutama yritys meni siihen, että maraudereihin oppi oikean rytmittämisen. 2 osumaa SSG:llä, pari väistöä ranged attackiin ja toista.
 
Onko tässä pelissä steam avaimesta varsinaisesti mitään hyötyä, vai onko silti pakotettu johonkin Bethesdan launcheriin?
 
Onko tässä pelissä steam avaimesta varsinaisesti mitään hyötyä, vai onko silti pakotettu johonkin Bethesdan launcheriin?
Ei oo pakotettu erilliseen launcheriin. Pelissä pitää sit kirjautua Bethesdan käyttäjätilille, mut mitään varsinaista launcheria tää ei pakota.
 
Pitäskö tässä olla jokaisesta kartasta tommonen master level? Mulla on vaan 2. Arc complex ja cultist base. Vai pitääkö noi avata jotenkin?
 
Pitäskö tässä olla jokaisesta kartasta tommonen master level? Mulla on vaan 2. Arc complex ja cultist base. Vai pitääkö noi avata jotenkin?
 
Meinaat niitä classic doom kenttiä? Niitä taitaa ainkain löytyä joka kentästä yksi.
 
Pitemmän päälle doomin 2016 kanssa alkoi tympimään se pelin perusmekaniikka. Juokse joku käytävä läpi, paina e ja tapa selän taakse spawnaavat örkit, repeat. Välillä kiipeä jotain tasanteita ylös. Tässä uudemmassa tuo tasoloikkailu tympii, samat spawnaysongelmat tässäkin toki on. Ehkä naamioitu paremmin kun osa örkeistä muka tyyliin kiipeää jostain rei'istä taisteluplatformille. Mutta jo 2016 oli tasoloikkaa jo liikaa mielestäni. Peli on myös ihan liian värikäs doomipeliksi. Tuntuu enemmän joltain quake 3 meets quake 2 with doom enemies kuin oikealta doomilta. Ainakin graafinen tyyli on kuin suoraan quake 3sta.

Jotenkin alkuun ihan kiva ok mutta todella itseään toistavaa. Olisivat vaikka tehneet jotain rpg lisäyksiä noihin lähitaistelujuttuihin. Tasoloikkailutkin vois olla menussa jonkun enable/disable napin, olis vaikka suoraa käytävää niiden sijasta disabled muodossa... ovat niin simppeliä turhuutta muutenkin mielestäni. Kehittäisivät vaikka vetten alaista taistelua tuon loikkimisen sijaan. Eniten ärsyttää miten itseään toistavaa tämä on. Ottaisivat vaikka jotain helpoimpia välibosseja välillä isommalle areenalle useampia kerrallaan mutta aina sellainen epämääräinen ryhmä vastassa. Se että vastassa olisi vaikka 10 niitä rynnistelijöitä jne olisi mielenkiintoisempaa. Olisi myös kiva että lähitaistelutappoja tehdessä voisi katsella sivuille. Typerää, että peli ottaa kontrollin pois pelaajalta vähän väliä.
 
Viimeksi muokattu:
Doom ym. Bethesdan pelit läksi just Microsoftille:
 
Saa nähä tuleeko tää peli sit edes mikki softan kanssa kuntoon, pelissä paljon bugeja jota ei näytetä korjaavan ikinä, itellä peli jäätyy 5 minuuti välein, vaikka pyörittäs konetta täysin vakiona
 
Olenko vain sokea, vai eikö Doom Eternalin Season passia enää ole steamissa? On muuten aika huono juttu, jos lisäriä ei voi enää steamista saada... :eek:
 
Koska ne tekee erillisen pelin (sama ratkasu kuin dishonored death of the outsider)
 
During Gamescom's Opening Night Live, we saw a trailer for Doom Eternal expansion The Ancient Gods, Part One. To summarize: Somebody heard you hate the Marauder, so now here's two of them at once.

In an interview with PCGamesN, id Software executive producer Marty Stratton explained that it will be an expandalone, only he didn't use that beautiful word for some reason. What he said was, "we want the DLC to reach as many people as possible. In fact, you don't even need to own Doom Eternal to buy the DLC and play it."



Game director Hugo Martin clarified that it'll be a sizeable experience. "Most people would associate DLC with being of smaller scope – it's kind of like the made for TV version of the movie, and the movie was the main game," he said. "For us, this is very much like a two-part film – this is every bit as grand as the main game was."



The first part is due on October 20. As for part two, "They're both part of the Year One Pass," Stratton told PCGamesN. "So, you can suppose that they’re both within a year of launch."

 
The first part is due on October 20. As for part two, "They're both part of the Year One Pass," Stratton told PCGamesN. "So, you can suppose that they’re both within a year of launch."

Tämän mukaan kuuluisi season passiin? Onpa sekavasti kerrottu.

Microsoft storesta season pass löytyy:
 
"DOOM Eternal Year One Pass ei ole tällä hetkellä saatavilla. " Niin tuola lukee
 
Ei hyvän tähden tota ekaa slayergateakin :lol: Ekasta kentästä asti vaihde on ollu täysillä :hungry:
 
On tää eka DLC vaan kova. Meinasin ottaa Nightmaren, mutta sitten aattelin että "pitäähän pelaamisen olla hauskaa" ja pitkän tauon jälkeen Ultra Violence. Turpiin tulee aika hyvin. En tiedä sitten onko taidot ruosteessa tauon jälkeen vai onko tämä vaikeampi. Mutta Marauderit tuntuu olevan helppoja, niitä ne on tainnu helpottaa. Paljon pitemmän aikaa Marauderi pökerryksissä ensimmäisen osuman jälkeen niin sitä ehtii räiskiä vaikka miten.
 
On tää eka DLC vaan kova. Meinasin ottaa Nightmaren, mutta sitten aattelin että "pitäähän pelaamisen olla hauskaa" ja pitkän tauon jälkeen Ultra Violence. Turpiin tulee aika hyvin. En tiedä sitten onko taidot ruosteessa tauon jälkeen vai onko tämä vaikeampi. Mutta Marauderit tuntuu olevan helppoja, niitä ne on tainnu helpottaa. Paljon pitemmän aikaa Marauderi pökerryksissä ensimmäisen osuman jälkeen niin sitä ehtii räiskiä vaikka miten.

Tämä marauderhomma jos pätee myös ei-expansioniin, niin ehkä minulla on toivoa päästä eteenpäin tuossa yhdessä kartassa normipelissä :D
 
Meinasin ottaa Nightmaren, mutta sitten aattelin että "pitäähän pelaamisen olla hauskaa"
Samoilla mietteillä lähdin itekin UV:llä, vaikkakin emopeli meni juuri Nightmarella. UV:ssä on kelvollisesti vaikeustasoa imo ekalle kerralle.

Marauderit tosiaan tuntuvat ottavan useammin tuplalaakin vastaan, tiedä sitten.
 
Itse pelasin peruspelin Ultra Violencella ihan loppupomoa lukuunottamatta, jossa vaihdoin helpommalle. Lisärissä otin suosiolla pykälää helpomman vaikeustason ja siinäkin on riittänyt haastetta ihan riittävästi. Ei tullut peruspelin aikana opeteltua nopeaa aseiden vaihtamista, nyt oli pakko jo bindata näppäimiä uuteen uskoon ja alkaa harjoittelemaan. Vihuja on paljon enemmän kerralla ja pidempiä taistoja, mutta tämä olikin suoraa jatkoa peruspelille. Ensimmäinen tupla Marauder kohtaaminen meni kuitenkin kivuttomasti läpi, on niitä jonkun verran helpotettu.
 
Itse pelasin peruspelin Ultra Violencella ihan loppupomoa lukuunottamatta, jossa vaihdoin helpommalle. Lisärissä otin suosiolla pykälää helpomman vaikeustason ja siinäkin on riittänyt haastetta ihan riittävästi. Ei tullut peruspelin aikana opeteltua nopeaa aseiden vaihtamista, nyt oli pakko jo bindata näppäimiä uuteen uskoon ja alkaa harjoittelemaan. Vihuja on paljon enemmän kerralla ja pidempiä taistoja, mutta tämä olikin suoraa jatkoa peruspelille. Ensimmäinen tupla Marauder kohtaaminen meni kuitenkin kivuttomasti läpi, on niitä jonkun verran helpotettu.
Hiiren sivussa mulla BFG paskatuuletinhetkien varalle + jotain suosimiasi aseita, kranujen kanssa kannattaa oppia maustamaan imp&solttukasoja. Clusterfukeissa liekkaria aina kun on latautuneena. Plasmariflen "jäädytysmodilla" staggeroi Baron of Hellit, Cyberdemonin "poikaset" ja Arch-Vilet. Hyppiessä rakettia alhaalla oleviin vihuihin, tuplahulilla koukun kanssa armoria talteen vihuilta. Näin siis itellä pähkinänkuoressa..

Eipä siinä muutaku pysyy vain liikkeesä :p
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 264
Viestejä
4 485 716
Jäsenet
74 129
Uusin jäsen
GentlePeace

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom