Doom Eternal 2020 (Jatkot Doom 2016:lle) // (PC, PS4, XB1, Switch, Stadia) // Julkaisu: 20.3.2020

Itseasiassa PC:n jälkeen paras on PS4 Pro:n versio. Rock solid 60fps vain hiukka pienemmällä resolla kuin XBX. Boxilla heittelee fps ina enemmän. Nyt kun ei itsellänikään ole peli PC:tä ajattelin äityä hurjaksi ja kokeilla Doomia ensimmäistä kertaa koskaan konsolilla (PS4 Pro). Saas nähdä mitä tulee o_O
 
Nyt on kyllä tullut kaikille harvinaisen selväksi, että Doom Eternalissa on pomppimista ja se on sinulle kovin vaikeaa.
Niin muttako harmittaa että tässä olisi ollut potentiaalia kaikkien aikojen parhaaksi fps peliksi. Nyt selvästikin haettu sitä +15v parkour jonneja kohde_yleisöksi. (+muut testudon liibalaabat jotka kohta tulvii)
 
Heh,

Rupesin pelaamaan orkkis DOOMia huvikseen läpi ja en muistanutkaan, että toi ekan Episodin loppu oli noin tyly, tai toki muistin sit kun sen taas näin :D
Onhan tämä ihan eripeli nykyään, mutta siltikin vanha DOOM on varsin toimiva. Ehkä vanhasta DOOM:sta kaipaan sitä, että kentät olisi lyhyempiä ja jos kuolet niin kenttä alkaa alusta.


Tuossa tuon ekan Episodin vika kenttä:

 
Nyt meni läpi, mutta viimeinen bossi turhautti sen verran että otin sentinel armorin käyttöön. Vähän turhan pitkäksi venytetty lopputaistelu ja oikeastaan koko viimeinen kenttä.
 
On toi nightmare kyl haastava. Toista slayer gatea hinkkasin suht kauan... Mut hitto oli upe tunne, ku pääs sen läpi. :hammer:

On toi gameplay tässä vaan niin pirun koukuttavaa. Koko ajan tunne, että yks yritys vielä, niin sitte pääsen läpi. :comp2:
 
mutta mullahan on jo kaikkia hyviä aseita. on haulikko jolla voi ampua kranaatteja. sillä melkein pelaan kokoajan. Sit on se jousipyssy ja iso konekivääri ja bfg-9000 ja plasmapyssy. kaikista aina loppuu aina panokset, niin noin 90% ajasta pelaan sillä 1 piippusella haulikolla ja ammun kranaatteja ja hauleja.

Siitä saa semnosen erikoisaseen nimeltään unmakyr. Voin sanoa, että vikoissa kentissä ihan hyödyllinen...

Itehän en muistanu unlocklata tuota ekalla rundilla Ultra Violenecellä pelatessa, vaikka kaikki slayer gatet läpäsin. Videoita kun katellu tuosta niin varmasti olis helpottanu jonkun verran jos oli ollu tuo auki. Nyt Nightmare rundi menossa ja varmasti muistan tällä kertaa unlockata sen.
 
Onko tämä kuinka kuumottava? Onko jump scareja, tai pimeässä könyämistä, jopa kenties rupuisen taskulampun kanssa? Jos on ihan toivoton mammari, niin kannattaako edes yrittää?
 
Onko tämä kuinka kuumottava? Onko jump scareja, tai pimeässä könyämistä, jopa kenties rupuisen taskulampun kanssa? Jos on ihan toivoton mammari, niin kannattaako edes yrittää?
Ei ole pelottava eikä ole pimeää. Ennalta-arvattavasti möllit spawnaa sopivalle etäisyydelle.

Eilen tuli ensimmäinen marauder vastaan. Voi vittu mitä kusipaskaa, etenkin se keltainen rakki.
 
Onko tämä kuinka kuumottava? Onko jump scareja, tai pimeässä könyämistä, jopa kenties rupuisen taskulampun kanssa? Jos on ihan toivoton mammari, niin kannattaako edes yrittää?

Ei tämä mikään kauhupeli ole, niin kovalla sykkeellä saat pomppia ees taas ja lahdata demonia turpaan ties millä kikottimella ettei siinä ehdi pelätä mörköjä :lol:
 
Tuli poistettua koska lähinnä kyrsi pelaaminen mutta yksi asia oudoksutti, ekassa trailerissa nähdään se archvile siellä bfg:n luona, tossa se koko homma oltiin tehty uusiksi ja näköjään unohdettiin esittää Archvile, yhdessä taistelussa vain on mukana ja meinannu sitä edes huomata.
 
Tuli poistettua koska lähinnä kyrsi pelaaminen mutta yksi asia oudoksutti, ekassa trailerissa nähdään se archvile siellä bfg:n luona, tossa se koko homma oltiin tehty uusiksi ja näköjään unohdettiin esittää Archvile, yhdessä taistelussa vain on mukana ja meinannu sitä edes huomata.
On se useemmassakin, en tiiä vaihtuuks se vaikeustason mukaan vai ei vai jätitkö vaan sopivaan paikkaan kesken.
 
Joo tuli se parissakin mutta siis oudoksutti se ettei ollu mitään showcasea sille kuten muille isommille vihuille.
 
Yksi asia oudoksutti, ekassa trailerissa nähdään se archvile siellä bfg:n luona, tossa se koko homma oltiin tehty uusiksi ja näköjään unohdettiin esittää Archvile, yhdessä taistelussa vain on mukana ja meinannu sitä edes huomata.

Juu aika harvoin näky. 4 kertaa tulee itelle nyt mieleen.
 
Nyt edenny jo Taras Nabad:n asti oma nightmare rundi. Kyl tää vaan helpottuu kummasti, kun pidemmälle pääsee samaa tahtia kehittyy omat taidot ja saa unlockeja enemmän auki. Nyt oon alkanu jo jotenki perverssisti jopa tykkäämään noista maraudereista...

Mars Coren Slayer Gate tuntui jopa helpolle ja meni ekalla yrityksellä läpi... Eka slayer gate itellr, mikä meni "ykkösellä sisään".
 
Viimeksi muokattu:
Onkos kukaan, varsinkaan vähänkään paremmilla kuulokkeilla pelaava, törmännyt ikävään äänten rätinään pelissä? Varsinkin alkuvalikoissa ja multiplayerin valikoissa toisinaan ääni rätisee ikävästi.
 
Itellä oli myös muutaman kerran,kylläkin heti latausruudun jälkeen ehkä sekunnin kaksi
 
Joku snadi muistikuva olis et ois omallekkin kohdalle sattunu. Ei tosin täysin varmaa tietoa, mut tuskinpa toi audiovehkeisiin sen kummemmin liittyy, äänikorttiin ehkä.
 
Onkos kukaan, varsinkaan vähänkään paremmilla kuulokkeilla pelaava, törmännyt ikävään äänten rätinään pelissä? Varsinkin alkuvalikoissa ja multiplayerin valikoissa toisinaan ääni rätisee ikävästi.

On ja mietin et mikäköhän vialla kun kohtuu uudet hifi vehkeet kuitenkin. Tuota oli kuitenkin onneksi ainoastaan alkuvalikossa. Multiplayeriä en kokeillut.
 
Pisti tosiaan nyt eilen iltana korvaan tuo rätinä, kun sain uudet entistä paremmat kuulokkeet. Vanhoilla parinkympin Senhensereillä tai pöytäkaiuttimilla en tuota ole huomannut, mutta näillä uusilla luureilla kuuluu ihme rätinää. En usko, että johtuu kuulokkeista tai äänikortista, koska minkään muun kanssa ei ole ongelmia ollut.
 
Pisti tosiaan nyt eilen iltana korvaan tuo rätinä, kun sain uudet entistä paremmat kuulokkeet. Vanhoilla parinkympin Senhensereillä tai pöytäkaiuttimilla en tuota ole huomannut, mutta näillä uusilla luureilla kuuluu ihme rätinää. En usko, että johtuu kuulokkeista tai äänikortista, koska minkään muun kanssa ei ole ongelmia ollut.

Omilla Steelseries Arctis 7 luureilla ei kuuluu kyllä mitään rätinää...
 
Pisti tosiaan nyt eilen iltana korvaan tuo rätinä, kun sain uudet entistä paremmat kuulokkeet. Vanhoilla parinkympin Senhensereillä tai pöytäkaiuttimilla en tuota ole huomannut, mutta näillä uusilla luureilla kuuluu ihme rätinää. En usko, että johtuu kuulokkeista tai äänikortista, koska minkään muun kanssa ei ole ongelmia ollut.

Onko kuulokkeet kytketty emolevylle suoraan vai mahdollisesti kotelon etupaneelista löytyviin liittimiin?
 
Korttina Creativelta SBX AE-5 ja beyerin dt-990 luureina, ei ongelmia.

E: Jos erillinen äänikortti niin koeta sijoittaa mahdollisimman kauas näyttiksestä.
 
Onko kuulokkeet kytketty emolevylle suoraan vai mahdollisesti kotelon etupaneelista löytyviin liittimiin?

Ei kumpaakaan, kun kyseessä on erillinen äänikortti Sound BlasterX AE-5. Eilen illalla taas peliä pelasin, eikä kyllä silloin kuulunut mitään rätinöitä, joten taitaa jäädä mysteeriksi, että mistä johtui silloin toissailtana.
 
Sellaisen huomion muuten tein, että tuota räpsymistä kuuluu pelin valikossa, jos Sound Blasterin asetuksista valitsee kuulokkeille direct moden. Jos taas se ei ole käytössä, ei mitään napsetta kuulu. Lieneekö esim. sulla @AnanasKana sama juttu, kun vissiin löytyy sama kortti..?
 
Sellaisen huomion muuten tein, että tuota räpsymistä kuuluu pelin valikossa, jos Sound Blasterin asetuksista valitsee kuulokkeille direct moden. Jos taas se ei ole käytössä, ei mitään napsetta kuulu. Lieneekö esim. sulla @AnanasKana sama juttu, kun vissiin löytyy sama kortti..?

Testasin ja kyllähän muuten tekeekin jotain millisekunnin räpsettä! :darra:

Nyt tätä testaillessa muistui mieleen että mulla oli kortin ostamisen jälkeen asetuksia säätäessä joitain vastaavia ongelmia tuon Direct HP:n kanssa, olen sittemmin pitänyt aina Stereo/Direct. Rehellisesti sanottuna en kuullut äskenkään mitään eroa normi Directin vs DirectHP:n välillä DT 990 PRO:lla. :whistling:
 
Testasin ja kyllähän muuten tekeekin jotain millisekunnin räpsettä! :darra:

Nyt tätä testaillessa muistui mieleen että mulla oli kortin ostamisen jälkeen asetuksia säätäessä joitain vastaavia ongelmia tuon Direct HP:n kanssa, olen sittemmin pitänyt aina Stereo/Direct. Rehellisesti sanottuna en kuullut äskenkään mitään eroa normi Directin vs DirectHP:n välillä DT 990 PRO:lla. :whistling:

Kiitos raportista. :)

Steamin keskustelujen kahlaaminen paljasti, että kyllähän tämän on joku muukin huomannut. Mitä ilmeisimmin, jos äänenlaatu on asetettu "liian korkeaksi", ilmenee tämä ongelma:

EDIT: FIX that worked for me at least
I went into the audio settings for Playback Devices -> Went into my active speaker's properties -> Advanced tab -> Reduced quality from 24-bit 96000Hz to 24-bit 44100Hz.
That fixed the popping and crackling.


Mulla itselläni on nyt tuo direct mode päällä ja 32 bit 44 kHz valittuna, eikä räpsähtele. Jos nostan tuosta ylemmäksi, niin alkaa räpsyä.

Kaikkeen sitä ihminen aikaansa käyttääkin. :D
 
Vihdoin sain nightmare rundin päätökseen. Lopputaistelu oli kyllä yhtä tuskaa, mutta siihen asti nautin kyllä Final Sininstäkin täysillä. On se vaan tämän Eternalinkin kohdalla sama homma kun DOOM 2016:n kanssa, että vasta nightmare tuo sen parhaan esille pelistä ja pelaajasta. Ai että oli mojovia vääntöjä. Vuodenpeli ainesta taas itselle, niin kun oli edellisenkin doomin kohdalla. :comp2:
 
Tässä apaut viikko takaperin tuli tuo Eternal pelattua läpi, 2016 toki on myös pelattu.

Klassisiin Doomeihin verrattuna näissä ehkä häiritsee vähän tuo että peli on käytännössä taistelupaikasta toiseen juoksemista ja jotta pääsee eteenpäin niin on pakko eliminoida kaikki tai ainakin sen verran vihollisia kun peli haluaa, vanhoissa kenttää sai mennä tai yrittää mennä eliminoimalla pääsääntöisesti juuri niin paljon kuin halusi muutamia pakollisia lukuunottamatta tietenkin, eteneminen oli vapaampaa. Nämä uudet Doomit ei kuitenkaan ihan niin pitkälle tuota vie kuin Painkiller muistaakseni vei eli tietylle alueelle kun meni niin ovet pamahti kiinni ja yhtä samantyyppistä vihollista alkoi rynnimään kohti rekkalasteittain, kun kaikki eliminoitu niin jatkui. Doomeissa sentäs erityyppisiä vihollisia.

Akrobatiaosuuksissa tuli kuoltua useasti kun aina ei ollut selvää minnepäin pitää hypätä ja pitääkö tehdä dashia ja/tai sitä tuplahyppyä että yltää. Karttaa piti katsella useasti ja siitä vasta hahmotti monesti että jaa tossa pitäs olla seinä mistä saa otettua kiinni.

Pelasin Ultra-Violencella ja pari kertaa peli ilmeisesti totesi etten osaa pelata ja tarjosi sitä Sentinel Armoria joka tuli hyväksyttyä, vähän cheattaamiselta tuntui vaikka peli vakuuttelikin ettei tämän hyväksyminen vaikuta negatiivisesti mihinkään.

Mutta samoin kuin 2016 niin olihan tämä parempi kuin Doom 3.
 
On kyllä ollut aikamoinen pettymys tämä peli. Olisi pitänyt pilata alkutunnelmaa katselemalla vähän pidemmälle walktroughia tubessa ja säästellä parempiin tarjouksiin.

Eihän tämä edes ole mikään Doom, vaan joku sen ja Commander Keenin sekasikiö.

Täytyy pitää vähän lomaa tästä loikkimisesta pettymyksen tasaantumisesta.
 
Pakko kompata edellistä. Ei kyllä maistu tämä peli. Pakotettuna tämä on varmasti kerran yritettävä pelata läpi, mutta on kyllä kokonaisuutena huono. Peli on tehty aivan liian sekavaksi. Liikaa hyppy-pomppu-kiipeilypakotusta ja aivan tarpeettoman monimutkaiset kivi-paperi-sakset asetelmapakotukset taisteluissa. Ja monia pieniä typeryyksiä tarinassa ja pelimekaniikassa. Liian överiksi vedetty todella monia kohtia. Ei jatkoon. Kunhan on läpäisty, niin permabanniin menee.
 
Pakko kompata edellistä. Ei kyllä maistu tämä peli. Pakotettuna tämä on varmasti kerran yritettävä pelata läpi, mutta on kyllä kokonaisuutena huono. Peli on tehty aivan liian sekavaksi. Liikaa hyppy-pomppu-kiipeilypakotusta ja aivan tarpeettoman monimutkaiset kivi-paperi-sakset asetelmapakotukset taisteluissa. Ja monia pieniä typeryyksiä tarinassa ja pelimekaniikassa. Liian överiksi vedetty todella monia kohtia. Ei jatkoon. Kunhan on läpäisty, niin permabanniin menee.

Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä. En minäkään hakannut Sekiron kanssa päätä seinään kun sen 3h ja totesin, että peli ei anna mulle niin paljoa, että jaksaisin hangata sitä.

No toki Doomissa voi heittää easylle ja leppoisasti pelailla läpi, jos on kerran ihan pakko pelata.
 
Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä.
Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Itse en ole Ethernalia hankkinut, ykkösestä pidin kovasti mutta tällä pelisuunnittelulla ykkönen saakin riittää, oletan.
 
Ehdin tällä viikolla lopulta pelata läpi kampajan. Minulle tämä on yksi viime aikojen parhaista 3. persoonan räiskinnöistä. Tasohyppelyt ja kiipeilypähkinät eivät minunkaan suosikkeja olleet, mutta tällaiselle jo vanhalle pelaajalle ne kuitenkin oppi helposti. Verrattuna taisteluun, missä pitää koko ajan hallita monta asetta, jääkranaatit, liekinheitin ja moottorisaha. Liian monta kertaa liike pysähtyi kun arpoi asekomboja näppäimistöllä. Pysähtyessä käy aina huonosti.

Hyvää pään nollausta koko peli. Nopea tempo, musiikit mukana ja onnistuneet tapot nosti virneen naamalle pelatessa. Ammuskelun hauskuudessa menee itsellä tasoihin Far Cry 5:sen kanssa, sekä sattumalta Game Passista bongatun Rage 2:sen kanssa.
 
Miten tässä toimii nuo "koodit"?

Jos niitä levykkeitä on löytänyt, niin voin varmaan aktivoida niitä pelatessani tulevia kenttiä, vai täytyykö kentän olla läpäissyt, että voi käyttää koodia "edetäkseen" pelissä?

Nimim. kuten edellä, vähänlaisesti vapaa-aikaa ja kun sitä on, niin mielellään hassuttelisi, eikä liian totisesti pelaisi kun ei ole selkärankaan mennyt täysin tuo väistely ja siihen yhdistetty aseiden vaihtelu plus muu kikkailu.
 
Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Hyvin onnistunut hypoteesi kuvaamaan ainakin omia odotuksia tästä pelistä. Lisäksi: Onhan se Doom... (Tuollainen pakkomielle on toki typerä, mutta siihen esim. elokuvien lukuisat jatko-osien rahoittajat taitavat myös luottaa)
 
Miksi sitten pitää väkisin pelata? Peli ei ile selvästi sinua varten niin miksi kiusaat itseäsi pelaamalla sitä. En minäkään hakannut Sekiron kanssa päätä seinään kun sen 3h ja totesin, että peli ei anna mulle niin paljoa, että jaksaisin hangata sitä.

No toki Doomissa voi heittää easylle ja leppoisasti pelailla läpi, jos on kerran ihan pakko pelata.
Niin. Lähinnä kun peliin on kerta rahaa jo sijoittanut, niin kai siitä nyt on otettava se ilo irti mitä sillä on annettavissa. Eihän peli pelkkää kärsimystä ole, mutta noita huonoja puolia vain on aika paljon. Näin jälkiviisaana en olisi rahaa peliin sijoittanut, mutta koska se nyt on, niin otetaan nyt "kaikki" irti mitä tuosta hinnasta voi saada. Ja ainahan on mahdollista, että peli voisi vielä jotenkin yllättää positiivisemmin, ja tämän hetken kärsimys vain johtuu jostain keskimääräistä ankeammasta kohdasta pelissä. Mutta loppusuoralla peli kohta alkaa jo olla, niin alkaa kyllä odotuksetkin jo vähän heiketä.
 
Klassisiin Doomeihin verrattuna näissä ehkä häiritsee vähän tuo että peli on käytännössä taistelupaikasta toiseen juoksemista ja jotta pääsee eteenpäin niin on pakko eliminoida kaikki tai ainakin sen verran vihollisia kun peli haluaa, vanhoissa kenttää sai mennä tai yrittää mennä eliminoimalla pääsääntöisesti juuri niin paljon kuin halusi muutamia pakollisia lukuunottamatta tietenkin, eteneminen oli vapaampaa. Nämä uudet Doomit ei kuitenkaan ihan niin pitkälle tuota vie kuin Painkiller muistaakseni vei eli tietylle alueelle kun meni niin ovet pamahti kiinni ja yhtä samantyyppistä vihollista alkoi rynnimään kohti rekkalasteittain, kun kaikki eliminoitu niin jatkui. Doomeissa sentäs erityyppisiä vihollisia.

Tämän takia en näihin 2016 ja Eternaliin ole koskenut. Ei vaan nappaa asentaa näitä, kun katsoo sitä gameplayta. Ei se vaan näytä eikä tunnu Doomilta.

Doom I, II ja Final Doomin karttasuunnittelu on vielä tänäkin päivänä parhaimpia mitä on ikinä nähty.
 
Tämän takia en näihin 2016 ja Eternaliin ole koskenut. Ei vaan nappaa asentaa näitä, kun katsoo sitä gameplayta. Ei se vaan näytä eikä tunnu Doomilta.

Doom I, II ja Final Doomin karttasuunnittelu on vielä tänäkin päivänä parhaimpia mitä on ikinä nähty.
Tähän täytyy sanoa, että itse en ole edes aivan varma mikä fiilis munoin ysäri doomeista edes jäi, mutta eihän noita voi mitenkään nykypäivän peleihin enää verrata. Aivan kuten jos nykyään pelaisi noita alkuperäisversioita, ei niistäkään mikään erityisen hyvä maku jäisi. Mutta Doom 2016 oli kyllä omalla tavallaan erittäin mukava pelata. Sen pelimekaniikan monimutkaisuus oli minun kognitiiviselle tasolle sopiva, eli ei liian monimutkainen, ja painotus agression tunteesta nautiskeluun oli aika hyvin optimoitu. Pelimekaniikka, pelimaailma ja etenkin ääniraita tukivat kaikki tätä melko tasapainoisesti. Ehkä jotain pientä lisää siihen kokemukseen olisi saattanut kaivata, mutta kokonaisuutena se oli kyllä itselle erittäin nautinnollinen pelikokemus, jota jaksoi grindata useamma kierroksen kaikkien salapaikkojen ja nostalgisten salakenttien etsimisen ansiosta.
Tässä uudemmassa doomissa taas noita samoja elementtejä on kyllä mukana, mutta niitä on vain liikaa. Eli jotakuinkin sisältö vastaava mitä doom 2016, mutta kaikkea on vain 2x määrä, jonka vuoksi peli vaikuttaa liian paisutetulta ja väkinäiseltä. Agression ja hektisyyden tunteiden kuormitusta on lisätty, joka menee oman sietokyvyn yli jonka päälle on läntätty huono tomb raider peli.
Mutta mielipiteitä on kaikilla, ja ehkä tämä oma vuodatus oli nyt tässä.
 
Itselleni tämä uusin Doom on kyllä maistunut, vaikka edelleen on kamppanja kesken. Tulee lähinnä aina silloin tällöin multiplayeria hakattua.

Kun on kyseessä yksi näistä superhypepeleistä. Vaikka ei peli nappaisikaan, antaa sille helposti kuitenkin lisäaikaa vain tulkitakseen, mistä kaiki tuo kehu tulee, tai ainakin siihen asti, kunnes on löytänyt mielestään sen pelin jujun ja voi todeta, ettei se vaan nappaa pelaajaa itseään.

Minunkin kohdalla tämä on pätenyt kyllä valtaosaan nykypeleistä. Tuntuu, että oikein mikään viimeisen kymmenen vuoden aikana tullut peli ei ole lunastanut niitä odotuksia, mitä sitä kohtaan on ollut. Ylipäätään ärsyttää, kuinka paljon kaikkea sälää peleissä nykyään on ja kuinka paljon niihin joutuu laittamaan aikaa. Usein jo perusasioiden opiskelu vie tuntikausia. Ehkä siksi mulle maistuukin parhaiten vanhat (NES, SNES, Mega Drive) pelit, joita tulee melkein päivittäin hakattua.
 
Upeeta, että Eternal saa noita story dlc paketteja. Kohta pääsee taas räimimään. :interested:
 
Upeeta, että Eternal saa noita story dlc paketteja. Kohta pääsee taas räimimään. :interested:
No hemmetti. Justiinsa deletoin asennuksen ettei tule levy turhan täysi. Taidan säästää peluut joululomalle. Doom-hippa hyvää vastalääkettä siirappiselle jouluhössötykselle.
 
Paljonkohan nuo dlc:t maksaa, toivotavasti eivät kovin hintavia ole.
30€ season pass. Onko joku testannut ostaa tota Doom bundlea suoraan steamista? Itelle se maksais 13€ ja sisältää Eternalin Deluxen, eli siinä tulis se Season Pass mukana. Kysymys kuuluukin et saanko mä sen season passin kerta jo omistan perusversion steamista.
 
30€ season pass. Onko joku testannut ostaa tota Doom bundlea suoraan steamista? Itelle se maksais 13€ ja sisältää Eternalin Deluxen, eli siinä tulis se Season Pass mukana. Kysymys kuuluukin et saanko mä sen season passin kerta jo omistan perusversion steamista.
Mulla näytti bundlen hinnaksi n. 4 euroa, mutta ostoskorissa lopullinen hinta olikin ~53 euroa. Ei siis toiminut tuo bundlen hinta oikein kun omisti jo perusversion Eternalista.
 
Tuli hankittua Doom Eternal muutama viikko sitten ja lähdin pelaamaan suoraan Nightmarella läpi. Muutama viikko siinä meni, kun iltaisin on ehtinyt hyvin vaihtelevasti pelaamaan, mutta eilen tuli taisteltua läpi. Seuraavaksi sitten Ultra Nightmare? Nykyisellään antaisin tälle arvosanaksi 8/10. Pelillä olisi mahdollisuuksia parempaankin arvosanaan, mutta kaatuilun vuoksi on mielestäni korkeintaan 8:n arvoinen. Eivät nuo tasohyppelykohtaukset tai Marauderit olleet mitenkään erityisen vaikeita.
 
Tuli hankittua Doom Eternal muutama viikko sitten ja lähdin pelaamaan suoraan Nightmarella läpi. Muutama viikko siinä meni, kun iltaisin on ehtinyt hyvin vaihtelevasti pelaamaan, mutta eilen tuli taisteltua läpi. Seuraavaksi sitten Ultra Nightmare? Nykyisellään antaisin tälle arvosanaksi 8/10. Pelillä olisi mahdollisuuksia parempaankin arvosanaan, mutta kaatuilun vuoksi on mielestäni korkeintaan 8:n arvoinen. Eivät nuo tasohyppelykohtaukset tai Marauderit olleet mitenkään erityisen vaikeita.

Itsellä taas ei mitenkään toimi marauderit, saatika muutkaan erikoismosat.

Jatkuvaa failaamista on niiden kanssa, mutta vaikeustasoa pystyy hyvällä omallatunnolla laskemaan niin kyllä se siitä..
 
Itsellä taas ei mitenkään toimi marauderit, saatika muutkaan erikoismosat.

Jatkuvaa failaamista on niiden kanssa, mutta vaikeustasoa pystyy hyvällä omallatunnolla laskemaan niin kyllä se siitä..

Muutama yritys meni siihen, että maraudereihin oppi oikean rytmittämisen. 2 osumaa SSG:llä, pari väistöä ranged attackiin ja toista.
 
Onko tässä pelissä steam avaimesta varsinaisesti mitään hyötyä, vai onko silti pakotettu johonkin Bethesdan launcheriin?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
266 975
Viestejä
4 616 377
Jäsenet
75 968
Uusin jäsen
Skruf

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom