Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse kertasin päässäni nopeasti ennen jokaista taistelua mitä suurempaa siellä tulee olemaan vastassa, missä järjestyksessä ja suurinpiirtein mille suunnalle ne spawnaa. Muutoin palasin pitkälti siihen miten pelasin ihan alun alkujaan eli kierrän aluetta käytännössä sen reunoja pitkin tiettyyn suuntaan ja kerään vihuja mottiin keskelle jonne sitten paiskon ammusvarastot tyhjäksi. Sitten vähän moottorisahaa ja taas mennään. Näin siis teoriassa, taistelun edetessä kun niitä vihuja spawnaa tiettyihin pisteisiin niin voi olla ikävä yllätys kun esm. baron of hell kirmaa nurkan takaa silmille eikä perääntyäkään voi. Tilannetaju on ehkä vielä tärkeämpää kuin ylenpalttinen varovaisuus, tiedostaa koko ajan mitä nappuloita pelikentällä liikkuu. Niin ja liikkuminen suoritetaan jatkuvasti hyppien vähentää huomattavasti satunnaisia osumia.Onnittelut!
Omassa yritelmässä koitan tällä haavaa päästä Cultist Basesta pitemmälle, kuolee alussa vielä niin helposti ja aina menee jotenkin vituiksi...
plus pitäs ehkä pelata vähän yksinkertasemmin UN:ää, oma pelitapa vähän riskialtis kai.
Toisaalta heti jos tekeminen ei tule selkäytimestä niin varmaan kuolet.
Olen tullut etenkin UN:n myötä siihen tulokseen, että tämä on loppuunsa aika paska peli
Hetki taukoa ja sitten palaat pelin pariin niin kyllä se siitä taas suttaantuu.Antaa olla, ilmeisesti minun raja tämän pelin kanssa tuli vastaan.
Pelaan vaan huonommin ja huonommin koko ajan.
Olikos jossain tietoa koska tuo RT pätsi tulee ladattavaksi?
Taras Nabadin master leveliä testattu. Hiki tulee kyllä kuvainnollisesti ja oikeasti kun konenurkassa huono ilmanvaihto.
Nyt löyty eka peli joka vaati ilmeisesti enemmän jännitettä näyttikselle (3070) myös. RT päällä jumitti uusimmilla ajureilla ja piti laittaa vakiokellot, eli alivoltitus pois. Lämmöt nousi, mutta vakaus parempi, ellei sitten sattumaa.
Jeps, 477.41 käytössä mullakin. Tuota aiempaa ajuria en ehtinyt kokeilemaan ollenkaan. En tiedä voisko muistien kellot olla toinen kaatumisia aiheuttava, nekin laitoin nyt vakioon. Pitää joskus testailla, mutta master levelien kanssa ei viiti kun menettää kaiken edistymisen kaatumiseen.Legion 5 Pro:n RTX 3070 kaatui 477.11 ajureiden kanssa jatkuvasti ja 477.41 ajureiden kanssa kaatumisongelma on ilmeisesti korjattu. RT päällä Doom Eternal ei ole enää kaatunut, vaikka alivoltituksilla mennään.
Tarkoitatko RT:llä reitreisausta? Jos kyllä niin ei Switch versiossa ole RT:tä. Switch versio pyörii 30fps 540p - 720p dynaamisella resoluutiolla ilman RT:tä. Yleiset grafiikka-asetukset luonnollisesti ovat kauttaaltaan alemmat mitä Xbox One:lla ja osa efekteistä puuttuu kokonaan kuten volumetriset efektit ja depth of fieldit sun muut sellaiset.Mites RT pyörii Switchillä?
Ettet olisi nyt vaan pelaillut Extra Life modella vahingossa, jota voi siis pelata millä vaan vaikeustasolla mutta kaava on se että pelin alussa saat kourallisen 1uppeja ja voit toki kerätä kentistä niitä lisää. Jos ne saat kulutettua loppuun niin se on takaisin pelin alkuun. Sinne Extra Life moden valikkoon voi vähän vahingossa eksyä kun se kysyy sen valitsemisen jälkeen uudestaan vaikeustasoa millä haluat sitä pelata.The Ancient Gods Part 1 melkein läpäistynä, mutta....
Olikohan se nyt kolmannen kentän ihan lopussa, kun onnistuin tuhlaamaan kaikki bonus elämät kahteen Tyranttiin joista toinen oli riivattu + siihen leijuvaan tyypiin joka on puolet ajasta kuolematon mutta kuolemattomuus loppuu silloin kun se kattoo sua häijysti. Tämän jälkeen seuraavaan väijytykseen missä Doom Hunter kavereineen nitistää mut eli kuolen. No ei siinä, painan mielestäni nappulaa josta sen pitäisi ladata edellinen checkpoint, mutta jostain syystä peli päättääkin aloittaa koko DLC:n uudestaan, eli Introt käynnistyy uudelleen ja aloitan siitä ekasta mapista. Tämähän oli oikein kiva juttu.
Onko kyseessä ominaisuus vaiko kenties bugi? Muistaakseni pari kertaa aiemmin emopelissä bonus elämien loputtua ja kuoleman jälkeen peli alkoi edellisestä checkpointista. Vaikeustasona oli helpoin tai toiseksi helpoin ja tietääkseni "kerrasta poikki ja peli alkaa uudestaan" on voimassa vain vaikeimmilla vaikeusasteilla.
Jos nyt jotain tästä DLC:sta voisin sanoa, niin mielestäni oli erittäin huono DLC. Loputtomia ja vain loputtomia ahtaita taisteluja super heavy demoneja ja Maraudereja vastaan, joka ikinen "palkinto" pelissä kuittaantuu sillä, että taakse, sivulle tai eteen spawnaa pieneen tilaan Tyrant tai Baron of Hell, joka pitäisi laittaa pois päiviltä. Mielellään heti. Tekijätiimi oli selkeästi hakenut nihilistisempää / vaikeampaa peliä tällä ja aluksi tämä jaksoi viihdyttää, mutta kolmen kentän jälkeen saman toisto alkoi olla lähinnä raskasta. Ehkä ei ihan mulle tarkoitettu DLC tämä.
Toki toisella yrityksellä on varmasti helpompi kun suurinpiirtein tietää millaiset jekut ja väijytykset sieltä on tulossa. Nyt vaan pitäisi kaivaa se motivaatio tähän.
Ettet olisi nyt vaan pelaillut Extra Life modella vahingossa, jota voi siis pelata millä vaan vaikeustasolla mutta kaava on se että pelin alussa saat kourallisen 1uppeja ja voit toki kerätä kentistä niitä lisää. Jos ne saat kulutettua loppuun niin se on takaisin pelin alkuun. Sinne Extra Life moden valikkoon voi vähän vahingossa eksyä kun se kysyy sen valitsemisen jälkeen uudestaan vaikeustasoa millä haluat sitä pelata.
Ei oo pilvitallennusta bethesdalla eli koneelta löytyy tuo tiedosto. Jos oot menny vahingossa poistamaan niin ei auta kun aloittaa alusta. Kaksi kertaa itse unohtanut tuon ottaa talteen kun asentanu windowsin uusiks. Hieman harmittanut kyllä kun satoja tunteja kadonnut.Mitähän on tapahtunut kun Eternalin läpipelattu kampanja ja sen tallenteet ovat kadonneet tyystin. Viimeksi pelannut vuosi sitten ja tällä välillä on jotain tapahtunut. Peli oli bethesda launcherin kautta hankittu ja on ollut tässä välillä poistettuna, nyt kun asensin pelin takaisin, ei vanhasta kampanjasta ole jälkeäkään, puhtaalta pöydältä pitäisi uusi peli aloittaa. Onko tallenteet olleet ylipäänsä pilvessä vai vain koneella tämän bethesda launcherin kanssa?
Ilmeisesti ostin pelkän Year one setin eli ancient gods 1+2 taannoin tarjouksesta kun piti ostaa koko peli. Nyt Steam on sitä mieltä että omistan jo koko pelin mutta Bethesda tarjoaa vain linkkiä Steamiin jos normikampanjaa yrittää käynnistää (ancient gods toimii). Mitenköhän tällainen pitäisi hoitaa, hiukan kylmiltään haastavia nuo ancient godsit että pelaisi mielellään pääpelin ekana. On kyllä nyt järjettömän hyvän näköinen 43" 4k HDR 144hz näytöllä kun 3080 pitää fpsn 130 yläpuolella.
Vai niin. Kyllä itse ainakin nautin pelistä. Onkohan nyt ollut promille tai pari liikaa kun on kokeiltu eikä oikein luonnistunut?Juu uusin doom. Parkour, ole eksyneenä, ota pakkomielle (pakko löytää että mitään mahdollisuuksia) piillotetuista jutuista. kyllästy, vittuunnu, vmp! Jopa "tarinatilassa" täyttä paskaa! Xbox live pc kokeilleena. Toivottavasti mun 1 egestä ei mennyt kovin paljoa pelin kehittäjien taskuun
Kyllä tämä itsellekin on SE peli jonka pariin palaan aika ajoin edelleen, Ultra Nightmare läpipeluut kun oli taskussa niin vähän vähentyi viikottaiset pelitunnit mutta paras combat-loop mitä räiskinnät ovat tarjonneet aikoihin.Paras fps yksinpeli mitä on tehty
Pitää joskus taas vetää uusiksi kokonaan.
Tulihan tämä pelattua niin Ps5, kuin Pc:llä läpi, vielä useampaan kertaan.Epäilen että pelin osti 11% / 100 % tavoitemyynnistä -(useimmat eivät tilanneet ennakkoon) =pelaajista (konsolit) ostivat pask.. ostivat pelin ja sen läpäisi 0, 27% (pc ainoastaan, kukaan ei ole konsolilla pelannut tätä läpi ilman äitiä tai edes äidin kanssa)
Esim. täältä saa 15€ sisältäen toimituskulut ja kunhan olet pelannut niin saat varmasti myydessä pelistä 5-10€. DOOM Eternal (FR) (PlayStation 4) | CDON Ei kun joo kysyitkin ps5 versiota etkä ps4.Olikos tämä Eternal PS5:lle saatavilla johonkin plussatilaukseen kuuluvana? Itselläni on kyllä peli PC:llä, mutta jätti kylmäksi. Syy on se, että PC:llä kun tulee niin julmetun harvoin pelattua, niin ei peliin ole päässyt missään vaiheessa sisään. Jos saisi pelata "ilmaiseksi" PS5:llä, niin voisi antaa toisen mahdollisuuden.
Tätä oon seurannut itsekin siitä lähtien kun Mick tuon tekstin ilmoille laittoi. Bethesdan vastaus oli kyllä mielestäni aika naurettava. Ja kyllähän tuo Mick jo silloin pari vuotta sitten tätä vähän enteili kun häneltä kyseltiin soundtrackin ongelmista ja vastaus silloin jo oli että hän ei ole osallinen ollut tuohon heikkoon laatuun ja tuskin tulee enää tekemään yhteistyötä id Softwaren kanssa. Nyt se syy sitten tuli ilmi. Varmasti tässä koko jutussa on vielä kolmas puoli joka ei ole tullut ilmi vielä ja on sitten se "oikea" koko tarina miten juttu on mennyt. En jotenkin usko, että tämä olisi vain Strattonin sekoilua. Jotain muuta tässä varmasti vielä tulee esille.Mikäli taustat kiinnostavat sen suhteen, että miksi Doomin (2016) ja Doom Eternalin musiikit tehneen Mick Gordonin ja id Softwaren yhteistyö loppui riitoihin, niin Mick Gordon on asiasta avautunut muutama päivä takaperin medium.com:n puolella. Teksti on varsin pitkä, mutta taustoittaa ainakin Gordonin puolelta sitä, että mistä hän näkee ongelmien johtuneen. Ja miksi Doom Eternalin OST:sta vain pieni osa on varsinaisesti Gordonin miksaamaa.
Jos tuosta osakaan pitää paikkaansa, niin aika rumasti on id Softwaren puolelta Marty Stratton Gordonia kusettanut. Saa nähdä miten tuo tilanne tulee kehittymään, mutta ainakin on melkoisen varmaa ettei Mick Gordonin musiikkia tulla id Softwaren uusissa peleissä enää kuulemaan.
Ja tuohon reaktiona Bethesda on twiitannut lyhyen vastineen.
Ensi vuonna päästään palaamaan jälleen Doom Slayerin kenkiin, Doom The Dark Ages traileri julkaistu:
Ei tietenkäään mitään vanhoja resamplataHeh olihan tuo selkeää että Hexen tyylistä tulokulmaa tuotu mukaan, kun ekat leakit tulivat pari viikkoa sitten.
Siinä heti tajuttiin että Phil Spencerillä näkyi silloin joskus aiemmin se Hexen t-paita päällä, oliko edellisen vuoden E3:ssa.
Seuraava kysymys onkin kuka on tehnyt musat tähän ja onko ne mistään kotoisin, vai onko resamplattu vaan Mick Gordonin aikaisempaa tuotantoa.
Ensi vuonna päästään palaamaan jälleen Doom Slayerin kenkiin, Doom The Dark Ages traileri julkaistu:
Aloitan sanomalla, että Doom Eternal on ehdottomia suosikkeja ja tulee edelleen pelattua toisinaan (siitäkin huolimatta, että olen 40 v ja alkuperäisen Doomin kanssa kasvanut aikanaan).
Siltikin tästä jäi vähän... semmonen "eh?" maku.
Vaikea nyt sanoa mitään lyhyen trailerin perusteella, mutta tuo kilpi sekä nähtävästi mecha ja lento-osuudet (kuka oikeasti halusi sen TAG kakkosen lohikäärmeen tai minkälie takaisin?) aiheuttaa tunteen, että ollaanko tässä nyt tyyliin lyömässä kaikki "that would be cool" ideat pöytään ja luomassa sekametelisoppa.
Lisäksi jos jotain en halua, on, että seuraava ID peli on Doom Eternal 2.0. Doom Eternal ei ollut Doom 2016 2.0 ja siitä syystä se varmasti olikin niin tuoreen tuntuinen.
Positiivisella puolella selvä Hexen kautta Quake tyylinen viba. En tiedä nähtäväksi jää mitä saamme ensi vuonna. Lisäksi jos jotain kaipasin Eternalissa, se oli just jonkinlainen parry mekaniikka, joka tässä näyttäisi olevan.
Ja kunhan se mitä saamme on nimenomaan ID softwaren visio, eikä jokin kesken kaiken vaikkapa Microsoftin toimesta muuksi muutettu... projektit toki elää edetessään, mutta alunperin kai oli tarkoitus jättää Doom vähäksi aikaa ja tehdä jotain ihan muuta.
Se, että nyt tuleekin Doom ja vieläpä kovin samantapainen kuin edeltäjänsä äkkivilkaisulla, saa väkisinkin ajattelemaan, että joku ulkopuolinen on muuttanut suunnitelmaa kesken kaiken.