Dirt Rally 2.0

Siis mites helvetissä tässä saa otettua normaaleja screenshotteja VR:llä?
Steamin screenshot nappi tekee vaan kaappauksen tosta helvetin pienestä VR-ikkunasta. :confused:
Vivellä pelaan.
 
Ei toimi itsellä tällä hetkellä, vaikka kaikki seasonit löytyy. Odotellaan korjauksia..
 
Ei toimi itsellä tällä hetkellä, vaikka kaikki seasonit löytyy. Odotellaan korjauksia..

Se on taas sama. Joka-ikinen-päivitys, nii mikään ei toimi. edit: xboxilla piti käydä manuaaliesti asentaan lisärit päivityksen jälkeen ja bootata peli. Ehkä jälkimmäinenkin olisi riittänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Onko nyt näin, että peli on kokonaan ulkona ja mitään DLC:tä ei ole enää luvassa?
Virallisesti tähän ei kait ole otettu kantaa, mutta itse näin veikkaisin, kerta GotY versio julkaistu. Ja yllättävän pitkä elinkaarihan tällä on jo ollutkin, niin luultavasti tekijätiimi on jo siirtänyt katseensa tuleviin peleihin.
 
On kyllä ihan julmetun liukkaamman oloista ajo kuin ykkösessä, ei mennä ihan niin kiskoilla enää..

Oliko jollain heittää DFGT:lle asetuksia?
 
Tänään ajetaan Skotlannissa rallia. 12 EK:ta, startti klo.18 ja ajoaika loppuu keskiyöllä. Tervetuloa kisomaan!

 
Hei kertokaa nyt hitto vie miten saan Vivellä koko ruudun kokoisia screenshotteja?? Tai miten saan pelin full screenille monitorilla kun pelaan VR:llä.
Noi screenshotit on ihan naurettavia nyt kun se nappaa sen virtuaali-ikkunan. :confused:

Btw, Skotlanti on upea, nautiskelen hetken valokeilassa maailmalistan ykkösenä yhdellä pätkällä takaveto-Escortilla. :smoke:

20200324175542_1.jpg
 
Ai että tuo Skotlanti :love: Vanhalla C4sella pelkkää nautiskelua, vielä kun opettelis jarruttamaan oikein vasurilla niin vois alkaa syntymään parempaa tulosta :whistling:
 
On kyllä pätevä rata. Ekat kerrat radan parissa ovat kyllä tylyjä, kun noita murhaavia pikku kohtia löytyy hyvinkin monia joita tulee kolisteltua jatkuvasti.
 
Joo hyvältä vaikuttaa Skotlanti ja myös nuo Subarut!
Teknisesti ajoittain vaativaa ja kun puita, kantoja yms on tien pientareilla niin varovainen saa olla.
Ehdottomasti TOP5:seen menee tämä ralli!

Onhan se pelintekijöiltä heidän foorumillaan tiedotettu että sisältö on nyt tässä, muutama tai ainakin kaksi liveryä vielä tulee ja pientä korjausta, se on sitten siinä.
 
komeeta pätkää on skotlanti. ja vaikeeta. vaan mikä on kun indexillä ajelen niin tiet näyttää semmoselta matolta. ehkä 2metriä edessä on vähän paremman näköistä mutta muuta todella tylsä.
huono ruutukaappaus mutta ehkä saa käsityksen. sama on kyllä muissakin pätkissä ollut.
asetukset on kuitenkin paremmat kuin huonommat. steamvrssä resolution perey 120% ja 90Hz.. track on ultra
1585147795446.png
 

Liitteet

  • 1585147795542.png
    1585147795542.png
    635,3 KB · Luettu: 83
timop: Kokeileppa kun pääset radalle ja auton virtuaaliohjaamoon, niin käydä säätämässä jotain grafiikka-asetusta (esim AA tai Aniso..). Jossain DR versiossa oli ainakin bugi, että heti auton VR-ympäristön käynnistymisen jälkeen pelin resoluutio, yms. meni aivan suttuseksi ja vaati tuon graffa-asetusten ränkkäämisen. Jos tuo asetusten muuttaminen ei auta, niin voisiko näytönohjaimesta loppua puhti kesken peli sen takia automaattisesti jotenkin rajaa grafiikka-asetuksia, tms? Mikä näytönohjain käytössä?
 
timop: Kokeileppa kun pääset radalle ja auton virtuaaliohjaamoon, niin käydä säätämässä jotain grafiikka-asetusta (esim AA tai Aniso..). Jossain DR versiossa oli ainakin bugi, että heti auton VR-ympäristön käynnistymisen jälkeen pelin resoluutio, yms. meni aivan suttuseksi ja vaati tuon graffa-asetusten ränkkäämisen. Jos tuo asetusten muuttaminen ei auta, niin voisiko näytönohjaimesta loppua puhti kesken peli sen takia automaattisesti jotenkin rajaa grafiikka-asetuksia, tms? Mikä näytönohjain käytössä?
kyllä tuokin tuli kokeiltu ei apua, muistan sen tapauksen kun piti käydä joka startissa joku vipu käyttämässä pois.. puhtikaan ei lopu kun fup fps vr näyttä 90fpsää koko ajan. kokeilin 120hz niin sen kyllä huomaa kun alkaa tukottamaan :)
näyttiksen 2080ti, cpu ryzen7 3700x. pitää tunkkailla noita asetuksia vielä. ihan kuin olisi joku nvidian ajurin päivityksen jälkeen (nyt uusimmat) tullut mutta voi olla kuvitelmaa.
nvidian asetuksia en ole myöskään säätänyt, ehkä pitäisi?
multisampling off
anisotropic filtering 2x

shader detail high
texture detail ultra
reflections high
screen space reflections replay mode
shadows low
night lighting medium
ambient oclusion medium (oli myös low)
advanced ambient occl on
particles high
advanced blending on
weather high
crowd low
cloth high
mirrors off
vehicle details high
track ultra
objects high
trees medium
ground cover low
skidmarks on
god rays replaymode
chromatic abb replaymode
bloom replaymode
light streaks replaymode
lens dust off
 
Viimeksi muokattu:
komeeta pätkää on skotlanti. ja vaikeeta. vaan mikä on kun indexillä ajelen niin tiet näyttää semmoselta matolta. ehkä 2metriä edessä on vähän paremman näköistä mutta muuta todella tylsä.
huono ruutukaappaus mutta ehkä saa käsityksen. sama on kyllä muissakin pätkissä ollut.
asetukset on kuitenkin paremmat kuin huonommat. steamvrssä resolution perey 120% ja 90Hz.. track on ultra
1585147795446.png

Katoppa konffitiedostosta (Documents\My Games\DiRT Rally 2.0\hardwaresettings\hardware_settings_config_vr.xml) tuo groud coverin lodScaling, taitaa olla VRssä oletuksena 0.2 jostain syystä.
Itellä on näin
Koodi:
<ground_cover clutter="true" enabled="true" lodScaling="0.9" />
ja asettaa track detailin ultralle niin pitäis tiet alkaa näyttää vähän paremmilta.
 
laitoin ton anisotropic fintleringin 16x ni jo parani.
track detail onkin jo ultralla.
ja tuo ground_cover oli <ground_cover clutter="true" enabled="true" lodScaling="1.0" />
 
Täytyy sanoo että skotin pätkät on varmasti pelin vaikeimpia, tähänkään vetoon ei ihan riitä sormet ja varpaat laskemaan ulos ajoja ja kaatoja. Parannettavaa jäi paljon, mutta nyt on paikat niin kipeenä taas että jätetään se myöhemmälle :lol: 20sekuntia katos johkuun xboxin nauhotuksen sekoillessa. (alusta ja keskeltä mutta ei niissä mitää merkittävää tapahdu) Laittakaa muutkin palstalaiset videoita ihmeessä, ois kiva katella :)

 
Viimeksi muokattu:
Tossa olis pari pätkää tän illan 4WD suomi sarjan vedosta. Maaliin ei päässy vieläkään,kun moottorista loppu veto totaalisesti EK11.. :D 1440p/60 pitää itte valita videon laaduksi,jos innostaa kattella tarkimmalla noita.


 
Toinen 4WD Suomi-Sarja hötsykisa skotlannissa ajettu. Kisaan starttasi 66 kuskia ja maaliin ajoi 20. Voiton nappasi EGGYBOI.

Striimasin oman ajoni twitchiin. Ihan tyytyväinen, nyt on ajettu ekan kerran koko Skotlanti läpi, lopputuloksissa 8. Lämmin ihan tuli, kun H-kaavio/kytkimellä ajoin vaihteeksi, muutamat paikat tuli silmille ja ohjaamossa sai olla jalat solmussa. Legacy tuppaa sakkaamaan herkästi ahtojen tippuessa.



Ps. Tänään ajetaan samanlainen höntsykisa, mutta eri luokalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä mun ajoa Subaru Legacylla Skotlannissa (Newhouse Bridge Reverse long, daytime+dry, high road degradation)


soft renkaat +1 vararengas mukana

720 astetta, h-kaavio+kytkin

auton säädöt:
Subaru Legacy RS (Mar 26th 2020)
Alignment:Front: toe 0.00, camber -1.29 / Rear: toe 0.00, camber -1.07
Brakes:2,710.00Nm, bias 66%
Differential:Front: driv 32%, brak 24%, 25.00 / Center: 14kgf-m, tq bias 50% / Rear: driv 50%, brak 35%, 41.67
Gears:0.353 (70kph) / 0.480 / 0.618 / 0.753 / 0.892 / 1.037 / FD 0.214 (top speed 205km/h or 127mph)
Damping:Front: 3.00, 3.00 / Rear: 3.00, 3.00
Springs:Front: rh 26.00mm, spr 72.83, arb 11.00 / Rear: rh 26.00mm, spr 62.23, arb 10.91
 
En ehtinyt osallistua suomi sarjaan tällä kertaa. Mutta weekly ralleista skotlannit tuli kahlattua läpi. Melko haasteelliset olosuhteet oli kyllä kisalle luotu, vaikka ei yhtään yö pätkää ollut. Vesisade vain tekee valmiiksi hankalan radan melko liukkaaksi. Sitä en vain kyllä ymmärrä miksi ne skotlannissa kassaa kivikasoja tien reunoille ja osin tielle. Se on jäänyt mysteeriksi, kun ei täällä suomessa ole hiekkateillä tullut moisia vastaan missään. Enkä kyllä ole varma onko suomessa puupinojakaan noin lähellä tien reunaa. Joka tapauksessa laittaa arvostamaan näitä suomalaisia tienomistajia ja tienhoitosääntöjä. :)
 
4WD Suomi-Sarja: Tänään ajetaan kolmas höntsy-ralli Skotlannissa. Ajoaikana klo.12-24 ja äänestyksen mukaisesti luokkana R5. Pituus: 12 EK (4 lyhyttä ja 8 pitkää), kahdella 45 min välihuollolla. Osa pätkistä märällä, mutta ei sadetta, eikä yötä. Tervetuloa kisomaan!

07E911C8-23DA-4B93-B494-03A01D663ED4.jpeg

8E8DDAE2-F93D-4FD0-B486-7983FF8CB862.jpeg


En ehtinyt osallistua suomi sarjaan tällä kertaa. Mutta weekly ralleista skotlannit tuli kahlattua läpi. Melko haasteelliset olosuhteet oli kyllä kisalle luotu, vaikka ei yhtään yö pätkää ollut. Vesisade vain tekee valmiiksi hankalan radan melko liukkaaksi. Sitä en vain kyllä ymmärrä miksi ne skotlannissa kassaa kivikasoja tien reunoille ja osin tielle. Se on jäänyt mysteeriksi, kun ei täällä suomessa ole hiekkateillä tullut moisia vastaan missään. Enkä kyllä ole varma onko suomessa puupinojakaan noin lähellä tien reunaa. Joka tapauksessa laittaa arvostamaan näitä suomalaisia tienomistajia ja tienhoitosääntöjä. :)

Jep, nyt kun sanoit niin ne tietyt kivikasat on selkeesti copy/pastella lätkitty ja hurjan lähelle puupinot kasattu tietä, luulis hiiopilla nousevan muutaman metrin kauempaakin :D Toisaalta tuo hyvin haastetta ja eroaa sopivasti muista ralleista.
 
Viimeksi muokattu:
Nelosessa eturengas kahesti puhki, ja tietenkin vaan yksi vararengas kontissa :beye:, vitosen koitin vetää yks rengas vanteella mutta sitten meni toinenkin eturengas, no prkl
Ens kerralla sitten.
 
Virallisesti tähän ei kait ole otettu kantaa, mutta itse näin veikkaisin, kerta GotY versio julkaistu. Ja yllättävän pitkä elinkaarihan tällä on jo ollutkin, niin luultavasti tekijätiimi on jo siirtänyt katseensa tuleviin peleihin.
Onko toi GOTY nyt siis sellainen, että siinä on kaikki lisäsisältö? Näytti olevan steamissa ihan hyvällä hinnalla, niin voisi napata talteen.
 
Onko toi GOTY nyt siis sellainen, että siinä on kaikki lisäsisältö? Näytti olevan steamissa ihan hyvällä hinnalla, niin voisi napata talteen.

Imo GOTY on sama kuin tuo Super Deluxe Edition jonka saa esim CDKeysistä 15 eurolla.
Jos ei ole niin ei tuosta ainakaan mitään ratkaisevaa contentia puutu.
 
OK, pitää ottaa talteen mistä halvimmalla lähtee.

Toi steamin store sivu oli niin ympäripyöreä, etten olisi codemastersin tapauksessa ihmetellyt jos toi olisi silti ollut jotenkin vajaa, tai season passi voimassa jonkun määräajan.
 
Mites noilla b-ryhmäläisillä pitäis ajaa? Pikkaisen päässy jo kärryille ja pääsee jopa maaliin asti "ok" ajalla, mut se on sellaista kaasun pumppailua. Siellä täällä uskaltaa vähä perää heittää ja kaasulla mennä mutkat, mut tosi tosi tosi helposti pyörähtää ympäri. Sama ongelma taka- ja nelivedolla. Koittanu löysätä kallistuksenvakainta takaa (ja nelivedoilla siirtää vetoa eturenkaille), mut ne on jo defaulttinaki löysiä.

Ongelma on yleensä mutkaan sisään mennessä, kiepsahtaa ympäri, varsinki nopeammissa mutkissa.
 
Tulihan kaivettua tämäkin naftaliinista puolen vuoden tauon jälkeen. Eilen tuli kokeiltua tuota suomisarjaa ja uutta skotlantia, mutta en ajanut loppuun asti. Nyt sama sarja R5 autoilla ja ajoin ekaa kertaa loppuun asti nuo skotlannin pätkät ja P3 näyttäisi olevan tällä hetkellä:smile:2 rengasrikkoa matkalla ja yksi valuma neulansilmästä rinnettä alas, mutta muutoin puoli ok varovaisella ajolla.
 
Tulihan kaivettua tämäkin naftaliinista puolen vuoden tauon jälkeen. Eilen tuli kokeiltua tuota suomisarjaa ja uutta skotlantia, mutta en ajanut loppuun asti. Nyt sama sarja R5 autoilla ja ajoin ekaa kertaa loppuun asti nuo skotlannin pätkät ja P3 näyttäisi olevan tällä hetkellä:smile:2 rengasrikkoa matkalla ja yksi valuma neulansilmästä rinnettä alas, mutta muutoin puoli ok varovaisella ajolla.

Onnittelut! Toivottavasti Moguzi pistää uutta kautta tulille ja aloittaen skotlannista, nii saadaan edes yhteen kisaan hieman vaihtelua kärjen osalta :D Tällähetkellä näyttää, että varovaisesti ajamalla pääsee helposti top10, ku maaliintulijoitaki on vain 12. Missään kisassa ei tuollaisia keskeytysmääriä ole nähty, toki itsellä kokemusta vain viimekauden sprinteistä. Tulihan sitä esim. argentiinassa ja montessa keskeytyksiä aika paljon..

b-ryhmäläiset vois olla hauskaa, kunhan ei tuollaisia 5 etapin välejä huolloissa. Renkaanvaihtoja se 3, mut huoltoja tiuhemmin. Ei oo kellää kivaa, jos 80% porukasta keskeyttää.
 
Onnittelut! Toivottavasti Moguzi pistää uutta kautta tulille ja aloittaen skotlannista, nii saadaan edes yhteen kisaan hieman vaihtelua kärjen osalta :D Tällähetkellä näyttää, että varovaisesti ajamalla pääsee helposti top10, ku maaliintulijoitaki on vain 12. Missään kisassa ei tuollaisia keskeytysmääriä ole nähty, toki itsellä kokemusta vain viimekauden sprinteistä. Tulihan sitä esim. argentiinassa ja montessa keskeytyksiä aika paljon..

b-ryhmäläiset vois olla hauskaa, kunhan ei tuollaisia 5 etapin välejä huolloissa. Renkaanvaihtoja se 3, mut huoltoja tiuhemmin. Ei oo kellää kivaa, jos 80% porukasta keskeyttää.

Hyvä idea, toivotaan että maanantaina vielä tilanne näin. Ajattelin ajella tämän viikon vielä näitä höntsäilyjä, eri luokilla. Ainakin joku takatuuppari ja B-ryhmä kiinostelee testata. Porukka halusi, myös kisan Kit Carilla, niin semmonenkin.
 
Itseäni ei b ryhmäläiset napostele, ainoastaan nuo tuoreemmat nelikko autot R5 ja up to 2000cc.:btooth:

Tuota Skotlantia oli nyt hauska ajaa, koska itselläni ei ole koskaan ollut aikaa/kiinnostusta hoonata ja opetella pätkiä ulkoa. Tykkään ajaa täysin nuotista ja nyt huomaa tässä vissiin ihmisillä virheiden määrän kun ei voi vetää ulkomuistista? Tottakai kun paljon ajaa niin pätkät muistuu mieleen, mutta näiden rallisimujen syöpä on ulkoa opettelu.
 
Itseäni ei b ryhmäläiset napostele, ainoastaan nuo tuoreemmat nelikko autot R5 ja up to 2000cc.:btooth:

Tuota Skotlantia oli nyt hauska ajaa, koska itselläni ei ole koskaan ollut aikaa/kiinnostusta hoonata ja opetella pätkiä ulkoa. Tykkään ajaa täysin nuotista ja nyt huomaa tässä vissiin ihmisillä virheiden määrän kun ei voi vetää ulkomuistista? Tottakai kun paljon ajaa niin pätkät muistuu mieleen, mutta näiden rallisimujen syöpä on ulkoa opettelu.

Itellä napostelee, ku onnistuminen noilla niin kivaa. Lähtee ku hauki rannasta, mut ajotyyli jotenki jotain iha muuta kuin noilla nyky-nelivedoilla.

edit: mut silti kaipaan vinkkejä ajamiseen/säätöihin tuossa pari viestiä aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Tasauspyörästön säädöllä lähtisin liikkeelle niin takavetoisten harjoittelussa kuin myös B-ryhmäläisissä.
Liukusäätimiä reilusti vasemmalle ja kun kaasunhallinta alkaa olla hanskassa niin säätimiä hiljalleen oikealle.
 
Tasauspyörästön säädöllä lähtisin liikkeelle niin takavetoisten harjoittelussa kuin myös B-ryhmäläisissä.
Liukusäätimiä reilusti vasemmalle ja kun kaasunhallinta alkaa olla hanskassa niin säätimiä hiljalleen oikealle.

Perä lähtee, ku kääntää mutkaan (kaasulla saa oikaistua, jos on nopea). Etujousitusta oon kiristäny, takaa kallistustenvakaimia löysänny, eestä kiristäny.. voimaa vieny eteen jne.. Pystyn kyl ajaan, mut millä tyylillä noita pitäis viedä? Ottaa vaan se perä kiinni rattia vispaamalla? Oon liian hidas vaa? Oon nyt vähä oppinu, että kaasua kokoajan ja jarrulla pietään ojien välissä.
 
Viemisestä en tiedä, ei ainakaan onnistu rennosti luu ulkona ;)
Tasauspyörästön lukkoja säätämällä löysemmäksi ja anti-roll bar:ia etenkin takaata reilusti vasemmalle, niin perän vikurointia saa hillittyä.
Rallycrossin puolella ei meinaa B-ryhmäläiset oikein pysyä hanskassa tai pysyy mutta melko seesteistä on meno mutkissa.
Kiva noita on kuitenki ajella, vääntö kun ei tunnu loppuvan oli tilanne mikä tahansa.
 
Perä lähtee, ku kääntää mutkaan (kaasulla saa oikaistua, jos on nopea). Etujousitusta oon kiristäny, takaa kallistustenvakaimia löysänny, eestä kiristäny.. voimaa vieny eteen jne.. Pystyn kyl ajaan, mut millä tyylillä noita pitäis viedä? Ottaa vaan se perä kiinni rattia vispaamalla? Oon liian hidas vaa? Oon nyt vähä oppinu, että kaasua kokoajan ja jarrulla pietään ojien välissä.

Jos perä lähtee mutkaan kääntäessä, niin löysää takaa braking lockia. Itse ajanut aika paljon Lancia S4:lla ja pelkästään tuolla säädöllä ja torque bias -säädöllä saa helpotettua auton hallintaa aika paljon. Varsinkin nopeissa ralleissa torque biasia voi säätää eteen esim. 52-54%, niin myös kaasulla saa oikaistua heitot helpommin. Nuo B-ryhmäläiset on muutenkin riittävän nopeita, niin oma filosofia on vain yrittää tehdä niistä mahdollisimman helppoja ajettavia. Ja rauhallisia kaasupedaalin liikkeitä ja jarrulla sidotaan samalla.
 
Jos perä lähtee mutkaan kääntäessä, niin löysää takaa braking lockia. Itse ajanut aika paljon Lancia S4:lla ja pelkästään tuolla säädöllä ja torque bias -säädöllä saa helpotettua auton hallintaa aika paljon. Varsinkin nopeissa ralleissa torque biasia voi säätää eteen esim. 52-54%, niin myös kaasulla saa oikaistua heitot helpommin. Nuo B-ryhmäläiset on muutenkin riittävän nopeita, niin oma filosofia on vain yrittää tehdä niistä mahdollisimman helppoja ajettavia. Ja rauhallisia kaasupedaalin liikkeitä ja jarrulla sidotaan samalla.

Kiitti, pitääpä kokeilla.
 
Kiitti, pitääpä kokeilla.
Ja sitten vielä, että jos et jo ole aikaisemmin vakoillut GTR Technicalin säätöjä Yuotubesta, niin kannattaa hyödyntää niitä. Itsekin käytän niitä pohjasäätöinä, joista yleensä saa pienillä muutoksilla omaan hanskaan sopivia. Monet niistä ovat omaan makuun hieman liian yliohjaavia, mutta pienillä lukkomuutoksilla ovat olleet hyviä.
 
Ja sitten vielä, että jos et jo ole aikaisemmin vakoillut GTR Technicalin säätöjä Yuotubesta, niin kannattaa hyödyntää niitä. Itsekin käytän niitä pohjasäätöinä, joista yleensä saa pienillä muutoksilla omaan hanskaan sopivia. Monet niistä ovat omaan makuun hieman liian yliohjaavia, mutta pienillä lukkomuutoksilla ovat olleet hyviä.

Joo oon vakoillu useinki :D
 
4WD Suomi-Sarja: Tänään takatuuppareilla 12EK:oon höntsy-kisa. Ajoaika klo.12-24.

Eiliseen ralliin osallistui 65 kuskia ja maaliin selvisi ajamalla 15. Voiton nappasi Reinfeldtz.

5FE8F1F0-50F3-449B-86A5-27ED762B62F0.jpeg
 
Todella hienoa tietä tuo Skotlanti, helposti upeimpia pätkiä mitä olen rallipeleissä ajanut.

Silti ohjaimella ajaessa tämä on niin tylsän helppoa hommaa, että ei koukuta yhtään. Tuntuu että jotakin apuja on päällä, vaikka kaikki olen laittanut pois.
 
Todella hienoa tietä tuo Skotlanti, helposti upeimpia pätkiä mitä olen rallipeleissä ajanut.

Silti ohjaimella ajaessa tämä on niin tylsän helppoa hommaa, että ei koukuta yhtään. Tuntuu että jotakin apuja on päällä, vaikka kaikki olen laittanut pois.

Jos on tylsän helppoa, et aja äärirajoilla. Kun pelimekaniikat on iskostunut takaraivoon, pitäisi ajaminen olla helppoa, ja haaste tulla siitä kuinka paljon uskaltaa/pystyy viilata niitä sekunteja pois. Ihan sama kuinka hyvä kuski olet, kun ajat niin nopeaa kuin pystyt niin haastetta pitäisi löytyä.

Mitä mieltä muut on skotlannin kartturista? Tuntuu että siinä on todella huonot nuotit, ja ihan liian myöhään tulee useasti. Ja oudosti pätkii Phillin ääni joissakin kohdissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 139
Viestejä
4 862 110
Jäsenet
78 610
Uusin jäsen
Anomnom

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom