Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toimi itsellä tällä hetkellä, vaikka kaikki seasonit löytyy. Odotellaan korjauksia..
Virallisesti tähän ei kait ole otettu kantaa, mutta itse näin veikkaisin, kerta GotY versio julkaistu. Ja yllättävän pitkä elinkaarihan tällä on jo ollutkin, niin luultavasti tekijätiimi on jo siirtänyt katseensa tuleviin peleihin.Onko nyt näin, että peli on kokonaan ulkona ja mitään DLC:tä ei ole enää luvassa?
kyllä tuokin tuli kokeiltu ei apua, muistan sen tapauksen kun piti käydä joka startissa joku vipu käyttämässä pois.. puhtikaan ei lopu kun fup fps vr näyttä 90fpsää koko ajan. kokeilin 120hz niin sen kyllä huomaa kun alkaa tukottamaantimop: Kokeileppa kun pääset radalle ja auton virtuaaliohjaamoon, niin käydä säätämässä jotain grafiikka-asetusta (esim AA tai Aniso..). Jossain DR versiossa oli ainakin bugi, että heti auton VR-ympäristön käynnistymisen jälkeen pelin resoluutio, yms. meni aivan suttuseksi ja vaati tuon graffa-asetusten ränkkäämisen. Jos tuo asetusten muuttaminen ei auta, niin voisiko näytönohjaimesta loppua puhti kesken peli sen takia automaattisesti jotenkin rajaa grafiikka-asetuksia, tms? Mikä näytönohjain käytössä?
komeeta pätkää on skotlanti. ja vaikeeta. vaan mikä on kun indexillä ajelen niin tiet näyttää semmoselta matolta. ehkä 2metriä edessä on vähän paremman näköistä mutta muuta todella tylsä.
huono ruutukaappaus mutta ehkä saa käsityksen. sama on kyllä muissakin pätkissä ollut.
asetukset on kuitenkin paremmat kuin huonommat. steamvrssä resolution perey 120% ja 90Hz.. track on ultra
![]()
<ground_cover clutter="true" enabled="true" lodScaling="0.9" />
Subaru Legacy RS (Mar 26th 2020) | ||||||||
Alignment: | Front: toe 0.00, camber -1.29 / Rear: toe 0.00, camber -1.07 | |||||||
Brakes: | 2,710.00Nm, bias 66% | |||||||
Differential: | Front: driv 32%, brak 24%, 25.00 / Center: 14kgf-m, tq bias 50% / Rear: driv 50%, brak 35%, 41.67 | |||||||
Gears: | 0.353 (70kph) / 0.480 / 0.618 / 0.753 / 0.892 / 1.037 / FD 0.214 (top speed 205km/h or 127mph) | |||||||
Damping: | Front: 3.00, 3.00 / Rear: 3.00, 3.00 | |||||||
Springs: | Front: rh 26.00mm, spr 72.83, arb 11.00 / Rear: rh 26.00mm, spr 62.23, arb 10.91 |
En ehtinyt osallistua suomi sarjaan tällä kertaa. Mutta weekly ralleista skotlannit tuli kahlattua läpi. Melko haasteelliset olosuhteet oli kyllä kisalle luotu, vaikka ei yhtään yö pätkää ollut. Vesisade vain tekee valmiiksi hankalan radan melko liukkaaksi. Sitä en vain kyllä ymmärrä miksi ne skotlannissa kassaa kivikasoja tien reunoille ja osin tielle. Se on jäänyt mysteeriksi, kun ei täällä suomessa ole hiekkateillä tullut moisia vastaan missään. Enkä kyllä ole varma onko suomessa puupinojakaan noin lähellä tien reunaa. Joka tapauksessa laittaa arvostamaan näitä suomalaisia tienomistajia ja tienhoitosääntöjä.![]()
Onko toi GOTY nyt siis sellainen, että siinä on kaikki lisäsisältö? Näytti olevan steamissa ihan hyvällä hinnalla, niin voisi napata talteen.Virallisesti tähän ei kait ole otettu kantaa, mutta itse näin veikkaisin, kerta GotY versio julkaistu. Ja yllättävän pitkä elinkaarihan tällä on jo ollutkin, niin luultavasti tekijätiimi on jo siirtänyt katseensa tuleviin peleihin.
Onko toi GOTY nyt siis sellainen, että siinä on kaikki lisäsisältö? Näytti olevan steamissa ihan hyvällä hinnalla, niin voisi napata talteen.
Onko toi GOTY nyt siis sellainen, että siinä on kaikki lisäsisältö? Näytti olevan steamissa ihan hyvällä hinnalla, niin voisi napata talteen.
Tulihan kaivettua tämäkin naftaliinista puolen vuoden tauon jälkeen. Eilen tuli kokeiltua tuota suomisarjaa ja uutta skotlantia, mutta en ajanut loppuun asti. Nyt sama sarja R5 autoilla ja ajoin ekaa kertaa loppuun asti nuo skotlannin pätkät ja P3 näyttäisi olevan tällä hetkellä2 rengasrikkoa matkalla ja yksi valuma neulansilmästä rinnettä alas, mutta muutoin puoli ok varovaisella ajolla.
Onnittelut! Toivottavasti Moguzi pistää uutta kautta tulille ja aloittaen skotlannista, nii saadaan edes yhteen kisaan hieman vaihtelua kärjen osaltaTällähetkellä näyttää, että varovaisesti ajamalla pääsee helposti top10, ku maaliintulijoitaki on vain 12. Missään kisassa ei tuollaisia keskeytysmääriä ole nähty, toki itsellä kokemusta vain viimekauden sprinteistä. Tulihan sitä esim. argentiinassa ja montessa keskeytyksiä aika paljon..
b-ryhmäläiset vois olla hauskaa, kunhan ei tuollaisia 5 etapin välejä huolloissa. Renkaanvaihtoja se 3, mut huoltoja tiuhemmin. Ei oo kellää kivaa, jos 80% porukasta keskeyttää.
Itseäni ei b ryhmäläiset napostele, ainoastaan nuo tuoreemmat nelikko autot R5 ja up to 2000cc.
Tuota Skotlantia oli nyt hauska ajaa, koska itselläni ei ole koskaan ollut aikaa/kiinnostusta hoonata ja opetella pätkiä ulkoa. Tykkään ajaa täysin nuotista ja nyt huomaa tässä vissiin ihmisillä virheiden määrän kun ei voi vetää ulkomuistista? Tottakai kun paljon ajaa niin pätkät muistuu mieleen, mutta näiden rallisimujen syöpä on ulkoa opettelu.
Tasauspyörästön säädöllä lähtisin liikkeelle niin takavetoisten harjoittelussa kuin myös B-ryhmäläisissä.
Liukusäätimiä reilusti vasemmalle ja kun kaasunhallinta alkaa olla hanskassa niin säätimiä hiljalleen oikealle.
Perä lähtee, ku kääntää mutkaan (kaasulla saa oikaistua, jos on nopea). Etujousitusta oon kiristäny, takaa kallistustenvakaimia löysänny, eestä kiristäny.. voimaa vieny eteen jne.. Pystyn kyl ajaan, mut millä tyylillä noita pitäis viedä? Ottaa vaan se perä kiinni rattia vispaamalla? Oon liian hidas vaa? Oon nyt vähä oppinu, että kaasua kokoajan ja jarrulla pietään ojien välissä.
Jos perä lähtee mutkaan kääntäessä, niin löysää takaa braking lockia. Itse ajanut aika paljon Lancia S4:lla ja pelkästään tuolla säädöllä ja torque bias -säädöllä saa helpotettua auton hallintaa aika paljon. Varsinkin nopeissa ralleissa torque biasia voi säätää eteen esim. 52-54%, niin myös kaasulla saa oikaistua heitot helpommin. Nuo B-ryhmäläiset on muutenkin riittävän nopeita, niin oma filosofia on vain yrittää tehdä niistä mahdollisimman helppoja ajettavia. Ja rauhallisia kaasupedaalin liikkeitä ja jarrulla sidotaan samalla.
Ja sitten vielä, että jos et jo ole aikaisemmin vakoillut GTR Technicalin säätöjä Yuotubesta, niin kannattaa hyödyntää niitä. Itsekin käytän niitä pohjasäätöinä, joista yleensä saa pienillä muutoksilla omaan hanskaan sopivia. Monet niistä ovat omaan makuun hieman liian yliohjaavia, mutta pienillä lukkomuutoksilla ovat olleet hyviä.Kiitti, pitääpä kokeilla.
Ja sitten vielä, että jos et jo ole aikaisemmin vakoillut GTR Technicalin säätöjä Yuotubesta, niin kannattaa hyödyntää niitä. Itsekin käytän niitä pohjasäätöinä, joista yleensä saa pienillä muutoksilla omaan hanskaan sopivia. Monet niistä ovat omaan makuun hieman liian yliohjaavia, mutta pienillä lukkomuutoksilla ovat olleet hyviä.
Tuolta ku valitset "championshipin" ja haluamasi kisan tulokset. Numero 7 oli edellinen.Mistä nuo tulokset näkee?
Todella hienoa tietä tuo Skotlanti, helposti upeimpia pätkiä mitä olen rallipeleissä ajanut.
Silti ohjaimella ajaessa tämä on niin tylsän helppoa hommaa, että ei koukuta yhtään. Tuntuu että jotakin apuja on päällä, vaikka kaikki olen laittanut pois.