Dirt Rally 2.0

Oko, mistä muualta näkee klubit?

No pitäneen tehdä kompromissi ja puolittaa tänne laitettavien tulosten määrä :D

Nyt löytyy 2 klubia
4WD Suomi-Sarja: DiRT Rally 2.0
FB: https://www.facebook.com/DirtRally2Suomi/
DR World Cub: DiRT Rally 2.0

Eka on pääasiassa Suomalaisille ja ajetaan kaikenlaisia nelikko kisoja/sarjoja. Toinen on ihan uusi ja siellä ajetaan kansainvälistä WRC2-kautta, oikean MM-kalenterin mukaan, niin hyvin kuin DR2:ssa vain voi. Erikoisuutena, rallit ajetaan aina oikean MM osakilpailun aikaan.

Kolmas 2WD Suomi-Sarja tulee, ehkä.

Sehän tuli se discord kanava kans just. En tuloksien jakamista tarkoita, vaan keskustelua, jos fb ei oo käytössä
 
Mun mielestä on ihan hyvä, että näistä clubeista on jotain keskustelua myös täällä. Esim itse verkkopelaamisen ummikkona ja aivan kasuaalipelaajana tuskin olisin löytänyt näihin kisoihin ilman, että täällä oli juttua näistä clubeista.
 
Sehän tuli se discord kanava kans just. En tuloksien jakamista tarkoita, vaan keskustelua, jos fb ei oo käytössä

Aa, sä meinasit tota mun omaa kanavaa :D Itte meinasin, että Racenetissä on niin huono klubien hakutoiminta, että pakko olla muualla altiivinen, jos haluaa kuskien löytävän sen.
 
ei kyllä pysty käsittämään miten porukka painaa montessa tuolla dr world cupissa, ite ajaa pidon rajamailla ( wintereillä) kusisukassa ja silti kolisee kaiteissa...
puhtaalla lumella saan vihreetä sektoria mutta ei kyllä oikein muualla.
 
Samsungin Odysseyllä sama ongelma. Täytyy aina pätkän alussa käydä graffasäädöistä muuttamassa jotain ja sitten vain peruttava asetusmuutokset. Mutta tympeää joka pätkän alkuun tehdä tuo.
Huonommaks meni Oculus Riftilläkin ja tuntuu ettei graffa säätöjen hipelöintikään auta!
Edit. MSAA.n siirtely eestaas auttoi Riftillä.
 
Viimeksi muokattu:
Just testasin, niin ainakin Lenovo Explorerin kanssa toimi tuo grafiikkojen hiplaaminen, mutta pitää näköjään tehdä ennen jokaista pätkää.
 
Eijjuma...CM. Koittas nyt saada ton VR kuntoon.
On tovi aikaa kun pelannut ja silloin perffi oli ongelmana. Oli just ja just siedettävä.
Nyt vielä siihen lisäksi joku asetushumppa joka eekoolle.

Onko muuten perffiin tullut optimointia?
 
Eijjuma...CM. Koittas nyt saada ton VR kuntoon.
On tovi aikaa kun pelannut ja silloin perffi oli ongelmana. Oli just ja just siedettävä.
Nyt vielä siihen lisäksi joku asetushumppa joka eekoolle.

Onko muuten perffiin tullut optimointia?
Mikä on perffi?
 
Nyt päivä pätsin jälkeen Indexillä on pakko muuttaa jotain asetusta joka kerta tai muuten on kuraa kuva.
 
Mikä on perffi?
Performance alias suorituskyky ja ehkä ennemmin vielä optimointi.

Tuli muuten mieleen, että eihän koodimestarit edes itse tehnyt tuota VR toteutusta vaan tilasivat toiselta studiolta (vai muistanko aivan väärin).

@timop ilmeisesti muillakin laitteilla sama. Btw sun profiilikuva sopii tähän aiheeseen :D
 
ei kyllä pysty käsittämään miten porukka painaa montessa tuolla dr world cupissa, ite ajaa pidon rajamailla ( wintereillä) kusisukassa ja silti kolisee kaiteissa...
puhtaalla lumella saan vihreetä sektoria mutta ei kyllä oikein muualla.

Kova siellä on keskeytysprosenttikin, mitä vilkaisin tuloslistaa.
 
Katos vaan. Ite koitan sinnitellä tänään maaliin asti vaikka zyyläri ottikin osumaa pariin otteeseen..
 
EK:n alussa muuten usein Gsync:n tai Freesync:n kanssa (control panelista vsync päällä) fps lukkiutuu n. puoleen virkistystaajuudesta sekä tässä että DR1:ssä. Fps palaa normaaliksi pienen hetken kuluttua, mutta esim. sadekelillä ja graafisesti raskaammissa ympäristöissä (Puola, Suomi ja USA ainakin) lukko ei poistu itsestään "ajamalla" tai lähdössä odottamalla, vaan pysyy koko EK:n ajan.

Huomasin sattumalta, että kun lähdössä pitää pohjassa taaksepäin katsomiseen conffattua nappulaa siihen saakka että fps nousee (itsellä n. 71 fps --> 110-142 fps), niin ei mene enää lukitus päälle EK:n aikana ja saa nauttia suuremmasta fps:stä. Olen käyttänyt kikkaa jo n. kuukauden verran ja toimii aina.
 
Piti nyt kokeeksi liittyä tuohon 4wd suomi sarjaan ja puristaa tälle päivää koko monten setti pakettiin. Ensikertalaisena aloittelin vähän varovaisin ottein ja autoksi vahingossa valikoitunut pösö vaati hieman totuttelua. Mutta sain sen silti talutettua listan nopeimpana Peogeottina maaliin sentään, niin ehkä siihen voi olla jo tyytyväinen. Melko kovaa tahtia kärkikuskit vain ajelee. Vasta viimeisessä EK:ssa koitin vähän kovemmalla hyökkäyksellä ajella ja alkoi niitä vihreitä aikavälejä ilmaantua, mutta ei tuolla tyylillä kyllä jaksa koko maata ajella läpi.
 
Piti nyt kokeeksi liittyä tuohon 4wd suomi sarjaan ja puristaa tälle päivää koko monten setti pakettiin. Ensikertalaisena aloittelin vähän varovaisin ottein ja autoksi vahingossa valikoitunut pösö vaati hieman totuttelua. Mutta sain sen silti talutettua listan nopeimpana Peogeottina maaliin sentään, niin ehkä siihen voi olla jo tyytyväinen. Melko kovaa tahtia kärkikuskit vain ajelee. Vasta viimeisessä EK:ssa koitin vähän kovemmalla hyökkäyksellä ajella ja alkoi niitä vihreitä aikavälejä ilmaantua, mutta ei tuolla tyylillä kyllä jaksa koko maata ajella läpi.

Se on jo kova jos saa yhenki splitin vihreäksi tossa porukassa. Top20 pääsee varmasti ihan harjoittelemalla pätkiä, mut ~top5 menee iha omia lukujaan kisasta toiseen, ei mitää jakoja tällaisella taviksella (varsinki padin kanssa), vaikka kuinka reenais, ku noi viimeiset kymmenykset/sekunnit tulee tekniikasta, setupeista ja teräksisistä palleista.

edit: Itsellä on yks kreikan pätkä, jossa timetrialissa päässy hirveällä hinkkaamisella 9 sekunnin päähän maailmanennätyksestä, nii 4WD suomisarjassa top5 ajelee lähelle noita ennätyksiä kisasta toiseen. Mut niin tyydyttävää, jos jää kisassa vähemmän kärjelle kuin aiemmin.

Ja onhan siellä selkeästi se kakkos- ja kolmosryhmä jotka kisaa toisiaa vastaan :) Mitä clubin näkyvyyteen täällä, niin onhan tuo käytännössä dr2.0 SM-sarja, sen verran isoksi kasvanut ja taso korkea.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin time trialissa testaileen vr ja näyttöaikoja. Kreikan perasma platanissa(~10km) jäin 15 sec näytöllä kun vedin molemmilla 3 runia. Laitoin tuon jälkeen ghostin päälle ja yritin näytöllä pysyä perässä. Parikytä kertaa varmaan koitin eikä oikein ollu saumaa, muutamalla kerralla olin puolessa välissä 2-3sec päässä mut tuntuu ettei oo samalailla kontrollissa auton kanssa ku vr laseilla niin aina cräshää johonkin.

Onko kukaan muu testaillu nopeuseroa Vr vs näyttö? Mulla on tunteja huomattavasti enemmän vr laseilla, varmasti osittain tottumiskysymyskin mutta en kyllä näe että pääsin näytöllä samoihin aikoihin rallissa. Rata-autoilussa ehkä.
 
Viimeksi muokattu:
Kävin time trialissa testaileen vr ja näyttöaikoja. Kreikan perasma platanissa(~10km) jäin 15 sec näytöllä kun vedin molemmilla 3 runia. Laitoin tuon jälkeen ghostin päälle ja yritin näytöllä pysyä perässä. Parikytä kertaa varmaan koitin eikä oikein ollu saumaa, muutamalla kerralla olin puolessa välissä 2-3sec päässä mut tuntuu ettei oo samalailla kontrollissa auton kanssa ku vr laseilla niin aina cräshää johonkin.

Onko kukaan muu testaillu nopeuseroa Vr vs näyttö? Mulla on tunteja huomattavasti enemmän vr laseilla, varmasti osittain tottumiskysymyskin mutta en kyllä näe että pääsin näytöllä samoihin aikoihin rallissa. Rata-autoilussa ehkä.

Ei varmaan pysty oikee suoraan vertaileen. Vähä sama ku vaihtaa padista rattiin, hetkeksi voi ajat tipahtaa, mut sit ku pääsee rati nkans sinuiksi, niin alkaa tulosta tulla. Mut ootko oppinut radan paremmin vai johtuuko vain ratista vai sekä että? :)

Ei oo vr-laseilla ajamisesta kokemusta, mut mutulla veikkaisin, että esim. jarrutuspaikoissa voittanee pitkässä juoksussa?
 
Viimeksi muokattu:
Kävin time trialissa testaileen vr ja näyttöaikoja. Kreikan perasma platanissa(~10km) jäin 15 sec näytöllä kun vedin molemmilla 3 runia. Laitoin tuon jälkeen ghostin päälle ja yritin näytöllä pysyä perässä. Parikytä kertaa varmaan koitin eikä oikein ollu saumaa, muutamalla kerralla olin puolessa välissä 2-3sec päässä mut tuntuu ettei oo samalailla kontrollissa auton kanssa ku vr laseilla niin aina cräshää johonkin.

Onko kukaan muu testaillu nopeuseroa Vr vs näyttö? Mulla on tunteja huomattavasti enemmän vr laseilla, varmasti osittain tottumiskysymyskin mutta en kyllä näe että pääsin näytöllä samoihin aikoihin rallissa. Rata-autoilussa ehkä.
Sillon kun VR tuki lopulta alkoi toimia järkevästi DR2:ssa, niin muutamia vertailuvetoja ajelin. Sitä ennen ajotunteja varmaan ~50 tuntia 35" ultrawide näytöllä. Poikkeuksetta sain VR:ssä parempaa tulosta. VR:ssä tuntui ettei tarvitse ajaa samanlaisella riskillä, jotta sai samanlaisia aikoja. Keskimääräistä eroa VR vs. näyttö en saanut, koska testinäytteitä olis niin vähän. Mutta se tunne jäi, että pitkällä aikavälillä VR tuottaa tasaisemman laadukasta ajolopputulosta. Sen lisäksi, että on ylipäätään mukavampi ajella, jos ei tämän hetken VR-resoluutiobugeja pätkän aloituksessa huomioida, ja muutamia ikäviä tarpeettomia VR:ää haittaavia ongelmia joita pelissä on. Kuten pätkän alussa ja lopussa tapahtuvia kamera-ajoja joissa kamera huojuu, yms. täysin tarpeetonta VR-pelaajan kiusaamista. Eli liikaa 3d teatteri näkymää VR:n kanssa.
 
Ei varmaan pysty oikee suoraan vertaileen. Vähä sama ku vaihtaa padista rattiin, hetkeksi voi ajat tipahtaa, mut sit ku pääsee rati nkans sinuiksi, niin alkaa tulosta tulla. Mut ootko oppinut radan paremmin vai johtuuko vain ratista vai sekä että? :)

Ei oo vr-laseilla ajamisesta kokemusta, mut mutulla veikkaisin, että esim. jarrutuspaikoissa voittanee pitkässä juoksussa?

Tuo rata oli todella tuttu ekasta dirtistä ku kaverin kanssa vedettiin siinä joskus aikoja. Valitsin sen takia sen. Ratilla siis vedin sekä näytön että vr lasien kanssa, otin ensin vr ajot ja suoraan sen jälkeen näytöllä.


Sillon kun VR tuki lopulta alkoi toimia järkevästi DR2:ssa, niin muutamia vertailuvetoja ajelin. Sitä ennen ajotunteja varmaan ~50 tuntia 35" ultrawide näytöllä. Poikkeuksetta sain VR:ssä parempaa tulosta. VR:ssä tuntui ettei tarvitse ajaa samanlaisella riskillä, jotta sai samanlaisia aikoja. Keskimääräistä eroa VR vs. näyttö en saanut, koska testinäytteitä olis niin vähän. Mutta se tunne jäi, että pitkällä aikavälillä VR tuottaa tasaisemman laadukasta ajolopputulosta. Sen lisäksi, että on ylipäätään mukavampi ajella, jos ei tämän hetken VR-resoluutiobugeja pätkän aloituksessa huomioida, ja muutamia ikäviä tarpeettomia VR:ää haittaavia ongelmia joita pelissä on. Kuten pätkän alussa ja lopussa tapahtuvia kamera-ajoja joissa kamera huojuu, yms. täysin tarpeetonta VR-pelaajan kiusaamista. Eli liikaa 3d teatteri näkymää VR:n kanssa.

Mullakin tällä hetkellä vr:n suurin etu on että pystyy ajamaan ihan siellä oman skillin ylärajoilla tekemättä paljon virheitä. Näytöllä joutuu ottaan varovaisemmin, ja siltikin tulee virheitä enemmän... Mietin kyllä että johtuukohan se omalla kohdalla vain siitä että ajanut pääasiassa vr lasit päässä. Nyt tulee tunteja enemmän näytöllekin kun ei aina jaksa laseja laittaa päähän, joten näkee mihin suuntaan se kehittyy.
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin tällä hetkellä vr:n suurin etu on että pystyy ajamaan ihan sielä oman skillin rajamailla tekemättä paljon virheitä. Näytöllä joutuu ottaan varovaisemmin, ja siltikin tulee virheitä enemmän... Mietin kyllä että johtuukohan se omalla kohdalla vain siitä että ajanut pääasiassa vr lasit päässä. Nyt tulee tunteja enemmän näytöllekin kun ei aina jaksa laseja laittaa päähän, joten näkee mihin suuntaan se kehittyy.
Minusta VR:ssä radan mutkien pituuksia, jyrkkyyksiä ja mutkan sisäreunan kuntoa on paljon helpompi havainnoida ja sitä kautta mutkiin tulokulmat ja leikkauksen määrä on helpommin arvioitavissa. Näytöllä ei jostain syystä oikein hahmota mutkien jyrkkyyksiä ja etenkin aivan jyrkimpien mutkien kanssa mutkan tulokulma ajolinja on paljon vaikeampia löytää. Mutta nämä vain omaa mututuntumaa, eikä tarkoita etenkään sitä, etteikö näytön kanssa voisi (joku muu) oppia ajamaan mutkia nopeammin.

EDIT: Etenkin korkeuserot on on VR:llä hahmotettavissa paremmin ja myös ajettavan tien jyrkkyys rinteessä hahmottuu helpommin, jolla on aika suuri merkitys jarrutuksissa.
 
Viimeksi muokattu:
Samat tuntemukset VRn kanssa minullakin. Imersio on vaan niin paljon parempi.
Näytöillä kokeilin joskus jotain Jämsän pätkää ja ei siitä tullut mitään vaikka oli 3kpl 25" näyttöjä. Nyt olisi kyllä 35 laajis mutta en ole kokeillut kertaakaan. Käytän näyttöä kun tallennan setuppeja, siinä se toinen vr bugi. Ei pysty nimeämään setuppeja.
Monte seikkailu olisi viimeistä pätkää vaille taputeltu. Ei vaan käsitä miten siellä painetaan tolla pitkällä pätkällä 20s nopreammin. Luulin tai oletin ettei tässä ole niin paljoa muillakun vaihteisto säädöillä merkitystä. Ajaako kärki softeilla kuitenkin?
 
Samat tuntemukset VRn kanssa minullakin. Imersio on vaan niin paljon parempi.
Näytöillä kokeilin joskus jotain Jämsän pätkää ja ei siitä tullut mitään vaikka oli 3kpl 25" näyttöjä. Nyt olisi kyllä 35 laajis mutta en ole kokeillut kertaakaan. Käytän näyttöä kun tallennan setuppeja, siinä se toinen vr bugi. Ei pysty nimeämään setuppeja.
Miksi setupin nimeäminen ei onnistu? Minulla se kyllä toimii. Tallennan setupin ensin ja sitten vain rename-namiskaa painaa. Tämän jälkeen kypärää vähän sivuun ja takomaan kirjaimia näppäimistöltä ja enter. Hyvin on toiminut. Laseina Samsung Odyssey WMR kiikarit.
 
Se on sitten korjattu viimeisimmässä. Pitää huomenna testata.
Aiemmin teki sen ku meni nimeämään setupin nimen perässä tolppa vilkkui mutta mistään ei tapahtunut mitää. Ainut konsti päästä pois oli tappaa koko peli.
Tämä siis indexillä.
 
Samat tuntemukset VRn kanssa minullakin. Imersio on vaan niin paljon parempi.
Näytöillä kokeilin joskus jotain Jämsän pätkää ja ei siitä tullut mitään vaikka oli 3kpl 25" näyttöjä. Nyt olisi kyllä 35 laajis mutta en ole kokeillut kertaakaan. Käytän näyttöä kun tallennan setuppeja, siinä se toinen vr bugi. Ei pysty nimeämään setuppeja.
Monte seikkailu olisi viimeistä pätkää vaille taputeltu. Ei vaan käsitä miten siellä painetaan tolla pitkällä pätkällä 20s nopreammin. Luulin tai oletin ettei tässä ole niin paljoa muillakun vaihteisto säädöillä merkitystä. Ajaako kärki softeilla kuitenkin?
Itse ajoin wintereilla koko kisan ja en usko, että tuossa Monten kisassa muutkaan kärkipäässä ajaa softeilla muuta kuin tuon ekan Gordolonin. Noilla ylöspäin menevillä pätkillä sain jokusen kärkiajan ainakin tähän mennessä, mutta kaikilla alaspäin menevillä tuli takkiin, kun tuntui, että puskee aivan sikana joka paikassa. Mutta tuohonkin näköjään pystyi vaikuttamaan setupilla, koska eilen huvikseen testasin vähän säädellä Poloa ja kaikilta pätkiltä mitä kokeilin, niin sai heti 5-10s pois, kun auto kääntyi paremmin. Ja Gordolonin pääsi heti 3.16 pintaan, kun vaan vaihtoi softit alle, joten tuonne winterit oli aivan väärä valinta. Isoimmat erot tuolla taitaa tulla noilla epämääräisillä keskiosuuksilla, mutta siellä pystyy ajamaan yllättävän reippaasti, kun hyödyntää kaiken pidon lumilaikkujen ulkopuolelta.
 
kattelin tuossa jonkun C4wrccllä ajetuun pätkän ja aika eritavalla ajavat lumella, ite vedän vähä niiku driftaamalla niin näillä on keula sisämutkaan. eli pitäisi vaan paremmin osata nuo pätkät..
GTR technicalin säädöillä ajoin suoran fiestalla, ei oo vielä noitte R5 säädöt oikeen hallussa..
auttaisi varmaan jos laittaisi driving locckia isommaks edestä kääntymiseen?
edit siis takaa
 
Viimeksi muokattu:
Samat tuntemukset VRn kanssa minullakin. Imersio on vaan niin paljon parempi.
Näytöillä kokeilin joskus jotain Jämsän pätkää ja ei siitä tullut mitään vaikka oli 3kpl 25" näyttöjä. Nyt olisi kyllä 35 laajis mutta en ole kokeillut kertaakaan. Käytän näyttöä kun tallennan setuppeja, siinä se toinen vr bugi. Ei pysty nimeämään setuppeja.
Monte seikkailu olisi viimeistä pätkää vaille taputeltu. Ei vaan käsitä miten siellä painetaan tolla pitkällä pätkällä 20s nopreammin. Luulin tai oletin ettei tässä ole niin paljoa muillakun vaihteisto säädöillä merkitystä. Ajaako kärki softeilla kuitenkin?

VR:stä. Oon Pleikkari pelaaja, joten harmikseni en ole päässyt tätä 2 osaa ajamaan, kattila päässä. Ykköstä pelasin PSVR:nä ja itsellä kaikki avaruudellinen hahmottaminen oli sillä paljon parempaa, ihan kuin irl. Näytöltä, joutuu enemmän opettelemaan, jos haluaa vetää kunnolla limiitillä, mutta kyllä sillä sitten pääsee ihan samoihin aikoihin.

Montesta: Kuulopuheiden perusteella, jotkut osaa ajaa yllättävän kovaa softeilla, myös jäisillä osuuksilla. Itte meen, niillä osuuksilla winttereillä kyllä selkeesti nopeempaa. Säädöissä painotin sulia osuuksia, kun jäällä ei tunnu mitkään asetukset vaikuttavan, liukasta on aina :D

Tarkoitus rykäistä tänään kerralla koko ralli, 12EKta.
 
Viimeksi muokattu:
kattelin tuossa jonkun C4wrccllä ajetuun pätkän ja aika eritavalla ajavat lumella, ite vedän vähä niiku driftaamalla niin näillä on keula sisämutkaan. eli pitäisi vaan paremmin osata nuo pätkät..
GTR technicalin säädöillä ajoin suoran fiestalla, ei oo vielä noitte R5 säädöt oikeen hallussa..
auttaisi varmaan jos laittaisi driving locckia isommaks edestä kääntymiseen?

Itseasiassa, lukon lisääminen eteen huonontaa kääntyvyyttä, mutta tuo tasaisemman pidon.
 
kattelin tuossa jonkun C4wrccllä ajetuun pätkän ja aika eritavalla ajavat lumella, ite vedän vähä niiku driftaamalla niin näillä on keula sisämutkaan. eli pitäisi vaan paremmin osata nuo pätkät..
GTR technicalin säädöillä ajoin suoran fiestalla, ei oo vielä noitte R5 säädöt oikeen hallussa..
auttaisi varmaan jos laittaisi driving locckia isommaks edestä kääntymiseen?
Itse pyrin ajamaan nuo liukkaat jää/lumimutkat juurikin keula aika lailla sisäkurvia kohti ja tasainen veto päällä. Ennen mutkaa vaan kääntää kässärillä sopivaan kulmaan. Softejakin eilen testailin noilla pitemmillä pätkillä ja ei niillä kovin paljoa jäänyt wintereille, mutta jäi kuitenkin joitakin sekunteja. Mutta pitänee testailla noita vielä lisää, koska on ne niin mukavat kaikkialla muualla kuin lumella/jäällä.

Polossa vaikutti paljon kääntyvyyteen pelkästään roll barin tiukkaaminen edestä, mutta lopulta apinoin gtr:n säädöt ja nekin tuntui aivan hyvältä sellaisenaan.
 
olen siis ajanu soft asfaltti säädöillä koko ajan mutta winter renkailla. hyvin se tuntuu osuvan omaan käteen mutta ei ole nopea..
 
se etu muuten toho VRllä ajamiseen kun vetää just keula sisäkurvaan ni vielä näet mihin ollaan menossa. toki fovia kasvattamalla näytölläki mut ei se oo koskaan sama.
 
Pistetään nyt vielä kerran niitä tuloksia, tämän jälkeen paree käydä katsomassa ne sarjan FB-sivulta, tai ryhmästä, niin ei mene kenenkään päivä pilalle. Kauden päätteeksi pistän tänne sitten lopputulokset.

4WD Suomi-Sarja|Rallisprint 2020, #7 Kisa | Suomen ralli:

1. MHK2308
2. REINFELDTZ
3. SFR_RALLIMOILANE

Onnea voittajalle taputukset maaliin päässeille! Suomen vauhdikkaaseen kisaan osallistui komeasti 98 kuskia. Kausi jatkuu suoraan Kreikassa, jossa ajoaikaa Ti 28.1 ilta klo.24 asti. Nähdään siellä

Tarkemmat tulokset nähtävissä täällä:
DiRT Rally 2.0

DR World Cup|Monte-Carlo:
Rallin viimeinen päivä on käynnissä ja ajoaika loppuu klo.20
Kisaan on startannut hienosti jo 83 kuskia ja maslissa on 71. Kisaa johtaa tällä hetkellä, Puolalainen Benek2301
Tarkemmat tulokset nähtävissä täällä:
DiRT Rally 2.0
 
Nähtävästi jotain sekoilin näiden klubien kanssa eilen. Yhtä kaikki, taisin eilen joinata tuohon World Cup sarjaan ja tänään vasta 4WD suomi sarjaan :D
On kyllä sopivan mittaisia kisoja nuo parin EK:n vedot. Keskittymiskyky riitää vähän agressiivisemmallakin asenteella ajella maaliin asti.
 
kyllä se setuppien uudelleen nimeys VRllä (indexillä) vaan bugittaa. alt f4 pääsee pois..
 
Minkä merkkiset VR-lasit ovat parhaat DR:n pelaamiseen ???:confused:

Silmälasit pitää mahtua alle :cool:

Valikoima on niin valtava että ei pysty arvuuttelemaan joten kysyn asiantuntioilta PARASTA .
 
Pahoin pelkään ettei tuohon kysymykseen ole olemassa vastausta. VR lasien hommaaminen on vähän vastaava mitä vaatteiden ostaminen. Googlattava paljon, ja taisteluväsymyksen jälkeen vain klikattava tilausnappia ja luotettava tuuriin. Eli huomattavaa kärsivällisyyttä edellytetään. Parempi hommata VR lasit paikasta jossa on helppo palautusoikeus.
 
Minkä merkkiset VR-lasit ovat parhaat DR:n pelaamiseen ???:confused:

Silmälasit pitää mahtua alle :cool:

Valikoima on niin valtava että ei pysty arvuuttelemaan joten kysyn asiantuntioilta PARASTA .
Kato vaan sellaiset VR lasit mihin saa lisälinssit omilla vahvuuksilla! Näkymä lisälinsseillä paljon parempi kun silmälaseilla. Lisälinssejä saa muutamalla kympillä.
 
Colin McRae: FLAT OUT Pack – Coming to DiRT Rally 2.0 on March 24 | Codemasters Blog
CMR Flat Out Pack.jpg
 
aika outua ajaa jotain suomi sarjaa ku ei kertaakaan päääse ees maalinastiajamaan,, loppuu aina aika kesken vaikka kuin hyvin vetää?
 
ei yhtään ralllia koko maailamssa, mikä tässä mättää.. onko dirt 4.0 jotenkin erillainen?
 
aika outua ajaa jotain suomi sarjaa ku ei kertaakaan päääse ees maalinastiajamaan,, loppuu aina aika kesken vaikka kuin hyvin vetää?

ei yhtään ralllia koko maailamssa, mikä tässä mättää.. onko dirt 4.0 jotenkin erillainen?

Mitä tarkoitat? Aika loppuu kesken? Ei yhtään rallia maailmassa?

Dirtit on arcade rallipelejä ja dirt rallyt on rallisimuja. Dirt rally 1 oli ehkä eka kunnon rallipeli sitten RBR:n.
 
Eikös DiRT4:ssa ollut about sama mallinnus kuin Dirt Rallyssäkin, asetuksissa nimellä "simulation" tjsp.
Toki noin muuten samaa mieltä :)
Ei muuten edes tue VR:ää.

Aijaa, uutta tietoa mulle. Mut tosiaan enemmän keskittyy uramoodeihin jne?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 600
Viestejä
4 501 817
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom