Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Masters AI on ehkä nopeamapi kuin dr1.0 ainakin joissain luokissa. Eri autoluokkien ja maiden välillä voi olla eroja miten kovaa ajavat. Tuon voi testata custom puolen yhdellä ek:lla ja laittaa ai-tason 100% ja sulla on siellä alla auto maksimitehoilla. Itsellä ne on kyllä monesti ajaneet Top10 sakkiin leaderboardilla joka on kyllä aika vaikea voittaa jos ei osaa pätkiä ulkoa tai jos ajaa vanhempia autoja isoilla kääntöasteilla(900 ja yli) niin sitten ei ole välttämättä mitään jakoa.Melkosta vauhtia masters tasolla careerissa vetää AI. En muista et näin nopea ekassa olisi ollut. Elitestäkin vähän tuurilla pääsin ekalla kun tuli pari dr1 maata(suomi, wales) ja nuo staget oppinut niin ulkoa et käytännössä vain niissä on toistaiseksi mahdollisuus ykköseksi päästä.
Kaatosateilla varsinkin AI vetää hirveitä aikoja. R4 WRX STi NR4 ajelen nyt, vähän tympiä uusilla autoilla aina alussa ajaa kun tarvii kilometrejä ennen kuin voi moottoria päivitellä. Ajaako AI aina tappiin viritetyllä autolla vaikka itellä ei olis?
Oletkos Kari läpäissyt Mastersia?
Itellä ei ole siinä saumoja vaikka vähän kehitystä tässä kuukausien mittaan on tullutkin, niin kärkikuskeille häviän edelleen sen 30 sekuntia pitkillä pätkillä.
Mastersissa AI:ta vastaan sijoitus rallissa 5-10 paikkeilla.
Takavetoisia inhosin aluksi kun en osannut yhtään niillä ajaa, vaikka pelejä on tullut pelattua sen 40 vuotta niin takavetoiset on jäänyt opettelematta, eikä IRL ole ollut koskaan takatuupparia.
Nyt kun niitä on pelissä opetellut, niin on jotain jo iskostunut takaraivoonkin ja usein ei tule ensimmäistäkään spinniä pätkän aikana ja mukavia hallittuja sladeja.
Niillä ajaminen on opettelun arvoista
Dailyssakin vielä 4. sijalla (johan se 2,5 tuntia on ollut auki), vaikka välitykset oli Jämsän teille:
edit:
Piti ajaa WRX urassa yksi kisa että sai Festival Challengea varten Relluun ekan virityksen ja näemmä Canadassa tuli voitto Masters tasolla ilman mitään moottorivirityksiä ja 2. sija oli finaalissa 10 sekuntia perässä.
Liekö päivityksien myötä AI tasoa madallettu, tosin se taitaa heitellä edelleen aika paljon riippuen missä maassa ajetaan.
Taidanpa aloittaa uran WRX:ssä jos siinä kerran on jotain mahdollisuuksia sijoittua TOP3 joukkoon, rallin puolella ei omilla taidoilla ole.
edit2:
No juu, aloitin WRX uran Masters tasolla uudestaan ja haastetta tuntuu Latviassa riittävän ihan eri tavalla (Rellu, 2. moottorin viritystaso):
edit3:
Vetäsin sit samantien maratoonina koko WRX Championshipin Masters tasolla (hartiat huutaa hoosiannaa...) ja yhdellä pisteellä jäin ykköselle.
Ei tullut ilotulitusta ja fanfaareja, tuon jälkeen "Masters No Change".
Credittejä normi 500 000cr.
Kahdessa kisassa tuli Terminal Damage ja siten keskeytys.
AI:n tasossa on edelleen suuria eroja.
Sateella tuntuu olevan naurettavan helppo voittaa.
Mettet Belgia edelleen vaikein.
Ydinjuttu tuos tais olla ottaa se ratin itsepalautus keskelle pois käytöstä.
PC:llä ainakin on sielä auton säätö valikossa(oikeella alhaalla) joku näppäin mistä aukee valikko missä on save/load/reset setup. Niin luulis että pleikallakin on samalainen.Olen pelannut DR1:stä PS4:lla ja siinä pystyi nimeämään ja tallentamaan autojen set-uppeja.
Onko tällainen toiminto DR2:ssa ?
Autoa pystyy kyllä säätämään, mutta tallennusnappulaa en ole vielä löytänyt.
Vaikea arvata, en tiedä miksi edes laittavat tuollaisen videon kertomatta yhtään sen tarkemmin mitä on luvassa.Lisää maksullista DLC-sisältöä?![]()
Onko tästä löytynyt mitään benchmark-kisaa + autoa mikä on porukan suosikki? Sellaista vastaan olisi mukava reenata ilman tarvetta kuunnella nuotteja, kunhan on pari kertaa vääntänyt.![]()
Minkä luokan autolla väänsitte?
Onko näistä joku leaderboardi tallella?Ensin väännettiin 70-luvun takapotkuilla kun ajettiin eka kausi niillä, sit väännettiin A-ryhmäläisillä joilla ajettiin kakkoskausi.
Onko näistä joku leaderboardi tallella?
Onko tästä löytynyt mitään benchmark-kisaa + autoa mikä on porukan suosikki? Sellaista vastaan olisi mukava reenata ilman tarvetta kuunnella nuotteja, kunhan on pari kertaa vääntänyt.![]()
Karik134:n kanssa hierottiin kanssa Kailajärveä kun ihmeteltiin säätöjä, jostain syystä tykkään siitä.
Karik Paras aika 3:05.309 (splitit 51.215 / 46.295 / 49.621 / 38.176)
itellä se sekka tuohon päälle 03:06:3, ei ole ehtinyt nyt vähään aikaan veivaamaan.
@karik134:
Sen verta kokeilin että sun säädöt tuntu oudolta kun jousitus on niin paljon lepsumpi, pistin omat jousi setupit + sun säädöt niin tuntu ihan ok, en oo ehtiny vielä hieroo.
Onko tästä löytynyt mitään benchmark-kisaa + autoa mikä on porukan suosikki? Sellaista vastaan olisi mukava reenata ilman tarvetta kuunnella nuotteja, kunhan on pari kertaa vääntänyt.![]()
Joona Pankkonen meni finaaliinViikonloppuna sitten DiRT Rally 2.0 karsintoja katsomaan:
DiRT Rally 2.0 World Series - Watch Live on December 14/15 - Codemasters
Joona Pankkonen meni finaaliin
Jos tarkoitatte GTFR:n sarjoja niin kaikki on sallittu.Oks nois sarjois ajoavut sallittuja?
Joona Pankkonen meni finaaliin
Ei muuta, timop, kun helikopteria vaan peliin ja Alppien huippuja kierteleen niin siinä kunnon siedätystä! Vaatii tietysti muutaman glögin huiviin.Ei tuo dirtti tee muualla kuin tää argentiina alko vähä tökkimään. en oo sitä ajanut kun en tykännyt aiemmin. Takana kuitenkin VRnä 97h dirt2 ja n. 300h pc2. Muita ajosimuja sekalainen määrä tunteja..
Lentosimuja ei pysty kyl pelaamaan.
Semmone erikoisuus oli kun yritin ajaa suomipätkiä näytöllä (3kpl) ni siinä alkoi vähän pala nousemaan kurkkuun.