- Liittynyt
- 22.07.2018
- Viestejä
- 522
Oculus Rift.Millä VR-vehkeillä te pelaatte tätä? Oculus Guest?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oculus Rift.Millä VR-vehkeillä te pelaatte tätä? Oculus Guest?
Jumaleisson! Vanhus kerrankin kisan kärkipaikalla 12 ek.n jälkeen! Saas nährä vaan kuinka monta minuuttia? Tuli ryypästyä kerta istumalta läpi kun jossain mainittiin että on maratoon kisa tää viimone osakilpailu.Höh, olipahan hölmöilyä nyt tämä viimeisin Jämsän kisa Polo R5:lla. 1 ja 2 EK:t meni aivan mukavasti, mutta 3:lle vaihdoin medium-renkaat ja ne hieman yllättivät: eräässä mutkassa perä vain liukui vähän liian pitkälle ja aivan kevyesti kopsahti kallioleikkaukseen, seurauksena kuitenkin kaato ja rengas puhki. 4 EK:lla taas yksi kunnon spinni ja auto tietenkin pysähtyi keula väärään suuntaan ja aikaa taas paloi. 7 EK:lle vaihdoin hard-renkaat ja yllättäen ne taas yllättivät kuskin aivan samalla tavalla ja seurauksella kuin mediumit 3 EK:lla. Eipä siinä nyt sen jälkeen ollut enää kovin hyvä keskittyminen ajamiseen, mutta selvisin kuitenkin 10 EK:lle, jossa hyppy ennen maalia liian läheltä sähkötolppaa ja auto niin romuksi, että eipä sillä nyt enää viitsinyt nilkuttaa pitemmälle.
Joo, voi jättää kesken ja jatkaa myöhemmin. Itselläkin oli tarkoitus ajaa vain 2 EK:ta tänään, mutta niiden jälkeen tuntui, että vielä kerta kiellon päälle. Näin jälkikäteen ajateltuna, en ehkä ois laittanut mediumeja alle 3:lle.Hoi! Kai ton voi jättää kesken quit to main menun kautta ja jatkaa huomenna? tulee kiire töihin.
G4:lla töppäsin yhellä eekoollla ja varmistin sen pakittamalla syvemmälle mettään.
Nyt R5:lla menee kohtuuella. Vaikea sanoa kannattiko vaihtaa mediumia 3:lle. Tästä jatketaan huomenna jos antaa..
Juu ei vaan hanskaa tuota sisäkuvakulmaa kanssa... "Varovasti" liikkeelle ja silti ekalla pätkällä terminal damage kun linja on pielessä...
meinasin tuota expertdirtin montea ajaa mutta onpahan vaikea valita renkaat alotukseen. periaatteessa pärjäisi softilla mutta ne pätkien loput on kyllä törkeen liukasta.
Joo, kokeilin itsekin ajaa aika kylmiltään tuon expert dirtin Monten ja laitoin riskillä softit alle. Eka EK meni hyvin, tokalla muuten hyvin mutta 1 spinni ja kolmannen loppupuolisko oli aika taistelua. Vaikka tuolla kolmannella olin alkuosan jälkeen yli 10s edellä, niin lopussa tuli takkiin korkojen kera. Eli ehkä talvikumit ois loppupelissä ollut parempi valinta. Loput EK:t ajoinkin talvikumeilla. Mutta olipahan joka tapauksessa melkoista taiteilua, kun ei ole tuota Montea tullut juuri ajettua DR2:ssa ja se on kyllä täysin erilainen ajettava kuin DR1:ssä.meinasin tuota expertdirtin montea ajaa mutta onpahan vaikea valita renkaat alotukseen. periaatteessa pärjäisi softilla mutta ne pätkien loput on kyllä törkeen liukasta.
No joo, saattaahan se olla, että nuo talvikumit sitten sulaa nopeasti asfaltilla. Itse ajoin muuten GTR:n asfalttisäädöillä, mutta laitoin Torque biasin 54%:iin, jotta ei tarjoa niin helposti perää ja muutenkin menisi enemmän keula edellä. Taktiikkana itsellä oli maximum attack puhtaalla asfaltilla ja muut osuudet piti vain selvitä kieli keskellä suuta pintakaasulla. Ainoastaan 2 ja 12 EK:lla tuli spinnaukset, joten siinä mielessä meni paljon paremmin kuin etukäteen odotin.Nojoo. Kolme ekaa pätkää takana. Winterillä lähdin ne ehtiniyllä jo sulamaan enne 3. lumia että liekö hyötyä ollut.
Yksi spinni 3. Pätkällä (asfaltilla)verotti aikaa, silti 8. tällä hetkellä. Voi olla tyytyväinen siihen nähden etten montea ole ajanut kun seon niin vaikea..
Gtr sivun ice säädöillä mistä kirrasin vähän diffiä asfaltin suuntaan.
Olis mulla Xboxilla ykkös versio padillä, mutta en mä siihen edes rattia saa. Onko kakkosessa paljonkin parannuksia? Mistä tämä kannattaa ostaa halvimmalla?
Mistä tämä kannattaa ostaa halvimmalla?
Kyl mä PC:tä ajattelin. Eilen Xboxilla pelasin DR1 ja ainoa ero Richard Burns Rallyyn on se, että tää DR antaa enemmän anteeksi jos vedät ojaan tai sivuun. RBRssä sai olla tarkkana että ei eksy ojaan, ja siinä oikeasti pelotti ajaa yli 120km
Tuo juttu jossa peli kysyy haluatko jatkaa huoltopisteelle(aikasakkojen kera) saat vain jos upgraidaat co-driveria.Monte Carlo on kyllä rasittava ajaa kun pitää himmailla koko ajan tai vaaralliset seinämät murskaavat autosi. Juuri tuolla meni aivan mönkään pikataival, joten lopussa ajoin huvikseni auton sököksi, niin tuli vaihtoehto ruutuun että haluatko jatkaa huoltopisteelle vaiko et? Laitoin että haluan ja sen jälkeen tajusin ettei voi aloittaa pätkää uudestaan, jotenka näin voi vahingossa kosauttaa koko kisan. Onneksi oli aivan ensimmäinen pätkä eliittisarjassa, mihin jälleen kerran pääsin yhden pisteen erolla toiseen sijaan. En ymmärrä miten tuo on mahdollista vaiko tuuria vain? Järjesteleeköhän peli "tiukkoja tilanteita" että pelaaja saadaan innostumaan? Sellainen tietokone kuin P. Farash oli lähes aina ensimmäinen, mutta yhdessä maassa kosautti pahasti ja toisessa ei tullut ainakaan kolmen parhaan joukkoon, jolloin hajasijoitukseni nipin napin riittivät. Muilla samaa?
PS. Vieläkään ei grafiikka-asetukset tallennu pelissä näytönohjaimen vaihdon jäljiltä.
Voisiko joku lähettää minulle heidän .xml-tiedostonsa joka löytyy polusta Tiedostot/My Games/Dirt Rally 2.0/hardwaresettings? Minulla ei näet tuolla kansiossa ole mitään eikä siinä toisessakaan, eikä Steamin avulla sinne saa luotua uusia tiedostoja mitenkään.
Clutch override toimii vain sekventiaali vaihteiston(keppi tai viikset) tai H-kaavio ilman kytkintä(dogbox) asetusten kanssa jotta voi käyttää kytkintä ek-startissa, neulansilmissä ja clutch-kickiin jos autossa on turbolagia, tuohon sitä käytetään vielä nyky WRC+R5 autoissakin paitsi eipä juuri clutch-kickiin.Olis oikeastaan pari probleemia tässä;
1. Jos Clutch Overide on päällä, niin kytkintä ei ole pakko käyttää, mutta jos sen painaa pohjaan niin kaasusta auto ei kiihdy (kuten pitääkin). Jos Clutch overiden ottaa pois päältä, kytkimen voi painaa pohjaan ja samalla kaasu jolloin auto liikkuu. Molemmissa asennoissa kytkintä ei ole pakko käyttää, vaihteet vaihtuu ilmankin.
2. G27:n näppäimet reagoi muuhunkin kuin pitäisi, mulla eräs nappi on baindattu handbreakiin mutta siitä tuleekin MENU valinta esille. Päällekkäisyyksiä ei ole.
Joo pitää kattoo asetukset, tänks
Muuten, mulla on DR1 Xbox One:lla, 55" telkkari ja sit DR2 PC:llä, 27" näytöllä. DR2 näytää 100 kertaa kaunniimmalta ja esim. radan pinnat on tosi paljon yksilöity. Onko niin järkyttävä ero grafiikassa DR1 vs DR2, vai johtuuko siitä että ykkönen on Xbox?
GTR Technical youtube sivulla on G27.lle säätöohjevideo ja hyviä autojen setup ohjeita.Oi oi oi, vittu tää on hyvä! En oo nauttinut RBRliin sitten 2006 vuoden jälkeen .. onks G27:lle hyvii vinkkejä mitä kannattaa säätää pois oletuksista? 520 asteissa mennään.
Oi oi oi, vittu tää on hyvä! En oo nauttinut RBRliin sitten 2006 vuoden jälkeen .. onks G27:lle hyvii vinkkejä mitä kannattaa säätää pois oletuksista? 520 asteissa mennään.
GTR Technical youtube sivulla on G27.lle säätöohjevideo ja hyviä autojen setup ohjeita.
Joo toi on ihan asiaa mitä kirjoitat koska samaa ongelmaa on niin simu- kuin oikeassa ralli maailmassa kun osa junnuista vieläkin yrittää vetää ns. Vatasen tyylillä mutta kun se vaan ei sovi noille uudemmille autoille eikä vanhemmillekkaan mitkä on "alustettu" uudemmilla alusta osilla ja renkailla.Mielenkiintoisesti ajoin Saksan kisaa, joka oli mun suosikki Dirt 1:sessä. Ajan nyt Elite luokassa, R2 Pösö etuveto. Ajot meni surkeasti, olin jossain 20-25 paikkeilla. No sitten otin mallia Loebista ja mietin, miten se ajaa Saksassa ja ajoin ajamaan samalla lailla. 10 sekunnin pohja-aika tuli sitten pidemmällä pätkällä ja Elite-tasolla kuitenkin AI osaa jo ajaa. Sellaista suoraviivaista ajoa, mutkaan yksi jarrutus, kääntö mutkaan ja menoksi, ei mitään ylimääräistä reuhaamista eikä käsijarrua ellei ole ihan pakko. Siinä se ajamisen resepti oikeastaan oli ja niinhän ne ajaa oikeastikin, mahdollisimman vähän kahva edellä. Näyttää tylsältä, mutta kello tykkää.
Nyt testattu ja ihan hyviltä tuntu nää asetukset mitkä oot itelles laittanu. Steering centre forcea oon vähän hieronu mut taitaa asettua 90 kohille.Vaikka en mikään expertti aiheesta ole itse kumminkin tykkäsin enemmän DiRT Rally 2.0 Wheel Settings • Codec Moments asetuksista. Molempia on tullut kokeiltua, nykyään ajan hieman molempien sekoituksella. Kumminkin nuo codemomentsin 1.4.1 pätsin jälkeen päivitetyt force&feedback asetukset huomattavasti paremmat omasta mielestä. Itse tiputin steering centre forcen 75, muuten samat asetukset. Wheel advanced asetuksissa sitten taas käytän enemmänkin GTR technicalin asetuksia, tosin ghubista olen laittanut sensitivity 100 kun GTRT ajelee sensitivity 40. Nuo itse autojen setupit ihan hyviä kyllä, mutta valitettavan monta rataa/autoa sieltä uupuu. Olen yrittänyt paikkailla vähän karik setupeilla mutta eipä sielläkään kaikkia ole. Vaikka jonkun verran ehkä alustasta ja välityksistä ymmärränkin niin ei noita jaksa alkaa itse hieromaan kun mielummin vaan ajelee kisoja vaikka sitten "stock" säädöillä.
Tästä tulikin mieleen hyvänä esimerkkinä ensimmäistä kertaa saksan rata ja sitten viellä yöllä sateessa e30 bemarilla stocki säädöillä kun ei löytynyt setuppeja. Olihan tuo ihan pyllystä, jälkeenpäin vasta tajusin että olisin voinut soveltaa epsanjan asetuksia tähän..
Oi oi oi, vittu tää on hyvä! En oo nauttinut RBRliin sitten 2006 vuoden jälkeen .. onks G27:lle hyvii vinkkejä mitä kannattaa säätää pois oletuksista? 520 asteissa mennään.
Tässä lienee jotain syytä mainittunakinkanssamatkustaja pitää turpansa kiinni. Olenko vaan niin huono?