Oletkos Kari läpäissyt Mastersia?
Itellä ei ole siinä saumoja vaikka vähän kehitystä tässä kuukausien mittaan on tullutkin, niin kärkikuskeille häviän edelleen sen 30 sekuntia pitkillä pätkillä.
Mastersissa AI:ta vastaan sijoitus rallissa 5-10 paikkeilla.
Takavetoisia inhosin aluksi kun en osannut yhtään niillä ajaa, vaikka pelejä on tullut pelattua sen 40 vuotta niin takavetoiset on jäänyt opettelematta, eikä IRL ole ollut koskaan takatuupparia.
Nyt kun niitä on pelissä opetellut, niin on jotain jo iskostunut takaraivoonkin ja usein ei tule ensimmäistäkään spinniä pätkän aikana ja mukavia hallittuja sladeja.
Niillä ajaminen on opettelun arvoista
Dailyssakin vielä 4. sijalla (johan se 2,5 tuntia on ollut auki
), vaikka välitykset oli Jämsän teille:
edit:
Piti ajaa WRX urassa yksi kisa että sai Festival Challengea varten Relluun ekan virityksen ja näemmä Canadassa tuli voitto Masters tasolla ilman mitään moottorivirityksiä ja 2. sija oli finaalissa 10 sekuntia perässä.
Liekö päivityksien myötä AI tasoa madallettu, tosin se taitaa heitellä edelleen aika paljon riippuen missä maassa ajetaan.
Taidanpa aloittaa uran WRX:ssä jos siinä kerran on jotain mahdollisuuksia sijoittua TOP3 joukkoon, rallin puolella ei omilla taidoilla ole.
edit2:
No juu, aloitin WRX uran Masters tasolla uudestaan ja haastetta tuntuu Latviassa riittävän ihan eri tavalla (Rellu, 2. moottorin viritystaso):
edit3:
Vetäsin sit samantien maratoonina koko WRX Championshipin Masters tasolla (hartiat huutaa hoosiannaa...
) ja yhdellä pisteellä jäin ykköselle.
Ei tullut ilotulitusta ja fanfaareja, tuon jälkeen "Masters No Change".
Credittejä normi 500 000cr.
Kahdessa kisassa tuli Terminal Damage ja siten keskeytys.
AI:n tasossa on edelleen suuria eroja.
Sateella tuntuu olevan naurettavan helppo voittaa.
Mettet Belgia edelleen vaikein.