Dirt Rally 2.0

kokeilin shaken asetusta, ehkä se vähä parempi on, mutta fovin kanssa rattinäkymässä ei oikein saa mieleistä ja se voimistaa tärinää rippuen fovista.
se näkymä missä näkyy vähän mittaria oli ehkä vähän parempi..
kyllä pysyttelen noissa VR laseissa jatkossakin dirt2ssa :cool:
tatsi ja fiilis on niin paljon parempi niitten kanssa.
 
On kyllä hankala säädettävä tuo 206 pösö. Pieniä haasteita saada sen perää rauhottumaan jarrutuksissa ja pompuissa. Ainakin Ruotsissa pärjääminen Elite tasolla oli kyllä erittäin haastavaa sillä.
 
huikeen hienoo lasketella noilla b ryhmäläisllä !
tuli mokattu huollossa ja unohtui vaihtaa renkaat ekan pätkän mediumilla ja vielä vararengas painona. sen seurauksena pari spinniä.
pitänee alkaa jättämään se edes pois jatkossa.
 
Huh huh, olihan taisteluvoitto Jämsän teillä Delta S4:llä:nb: Tai siis voitto itsestä, tuskin tällä kisan voitto irtoaa. EK1 meni yllättävän rauhallisesti, muutamissa vaaranpaikoissa varmistelua (esim. pomppusuora), mutta ajaksi kuitenkin 6:07.5 eli jäi vain n. 2s parhaasta treenivedostani. Mutta EK2:lla olikin riittävästi ohjelmaa pomppusuoralla: kaksi kertaa lähti poikittain pomppimaan ja puita hipoen sain molemmat jakamiset kiinni, mutta vaihde piti pudottaa jo 3:lle asti ennen kuin rauhoittui. No, tästä uuteen alkuun ja loppuosa menikin aika mukavasti, aikana 6:11.1. Enpä tuota ollut treenivedoillakaan päässyt kuin 6:10, joten nyt osui varsinkin loppuosa paremmin kohdalleen.
 
Tässä setuppia H2 rwd Opeliin Suomeen jos joku halua kokeilla sitä siellä.

Opel Kadett C GT/E (Finland):
- Alignment: Front: toe 0.00, camber -0.67 / Rear: no adjustment available
- Brakes: 1,960.00Nm, bias 66%
- Differential: driving 72%, braking 40%, preload 50.00
- Gears: 0.415 / 0.544 / 0.692 / 0.865 / 1.040 / FD 0.180 (top speed 187km/h or 116mph)
- Damping: Front: -1.00, -1.00 / Rear: 0.00, 0.00
- Springs: Front: rh 20.00mm, spr 59.24, arb 9.00 / Rear: rh 20.00mm, spr 37.83
 
Tässä setuppia H2 rwd Opeliin Suomeen jos joku halua kokeilla sitä siellä.

Opel Kadett C GT/E (Finland):
- Alignment: Front: toe 0.00, camber -0.67 / Rear: no adjustment available
- Brakes: 1,960.00Nm, bias 66%
- Differential: driving 72%, braking 40%, preload 50.00
- Gears: 0.415 / 0.544 / 0.692 / 0.865 / 1.040 / FD 0.180 (top speed 187km/h or 116mph)
- Damping: Front: -1.00, -1.00 / Rear: 0.00, 0.00
- Springs: Front: rh 20.00mm, spr 59.24, arb 9.00 / Rear: rh 20.00mm, spr 37.83

Kiitoksia, pitääpä laittaa kokeiluun. Eilisen Flying Finn -kisan olisinkin mieluummin ajanut Opelilla kuin Fiatilla, mutta siihen ei löytynyt mistään valmiita säätöjä ja ei ollut aikaa alkaa niitä hakemaan. Olikin aika tapahtumarikas kisa, muutamat kunnon spinnit ja kerran katolleen metsän siimekseen...
 
Tuon pakollisen sisäkuvakulma -säännön sais ottaa pois , tullu mittää muuta taas kun keskeytys kun ei osannu RS200sta ajaa sisältä :(
 
Kiitoksia, pitääpä laittaa kokeiluun. Eilisen Flying Finn -kisan olisinkin mieluummin ajanut Opelilla kuin Fiatilla, mutta siihen ei löytynyt mistään valmiita säätöjä ja ei ollut aikaa alkaa niitä hakemaan. Olikin aika tapahtumarikas kisa, muutamat kunnon spinnit ja kerran katolleen metsän siimekseen...
Mitä he...tiä! Mulla näyttäny kokoajan että No active championship!
Onko mut blokattu ulos Flying Finns clubista vai mistä johtuu???
 
Loin tämmöisen R2-kauden, tervetuloa ajeleen hauskoilla pikkukikottimilla! Keskittyy siis vain ja ainoastaan R2:siin.

Tätä en pidä yllä yhtä hyvin ja hienosti kuin Moguzi Suomi-sarjaa, eli en pidä aktiivisesti listaa sarjataulukosta tai mainosta kisoja, koska en vain kerkiä.

Linkki klubille: DiRT Rally 2.0

Oheinen kuva kertoo lisää :lol:

r2.JPG
 
Loin tämmöisen R2-kauden, tervetuloa ajeleen hauskoilla pikkukikottimilla! Keskittyy siis vain ja ainoastaan R2:siin.

Tätä en pidä yllä yhtä hyvin ja hienosti kuin Moguzi Suomi-sarjaa, eli en pidä aktiivisesti listaa sarjataulukosta tai mainosta kisoja, koska en vain kerkiä.

Linkki klubille: DiRT Rally 2.0

Oheinen kuva kertoo lisää :lol:

r2.JPG

Joutuuko tuossakin vaihteet itse vaihtamaan?
 
Joutuuko tuossakin vaihteet itse vaihtamaan?

Joo, joutuu. Oon aatellu että näissä pystyy ajeleen kaikenlaisilla vaihteenvaihtotavoilla mutta ei näköjään. Johtunee tuosta assistant offista.
En tuommosta ole edes hoksannu ajatella, kun itte ajelee vain manuaalilla. :shifty:
 
Tuli eilen ajettua Suomi-Sarjan B-Ryhmäläisten karkelot ja olihan menoa..
Tuosta EK2 menoa 205 T16 ohjaamosta.


Vissiin oli geforcen nauhotus asetuksissa jotain häikkää,kun on vähän sumea klippi. 1080p/60fps on valittuna,mutta mitä pitäis olla siirtonopeuden kohdalla? Tuossa nauhotuksessa se oli 15Mbps.
 
Onko tähän tulossa vielä lisää maita/ratoja? Nyt kun tuo Suomi tuli niin näyttää kaikki maat dr1:stä olevan siellä.
 
Suomi oli viimeinen rallin lisäsisältö, kaudella 4 joka alkoi tänään tulee kaksi RX-rataa ja rallicrossin autoja, 28. tammikuuta viimeiset.
Jatkosta ei ole mainittu sanallakaan, veikkaan että sitä ei tule.
 
Joo veikkaan, että siellä tehdään jo dirt rally 5 tai muuta enemmän arcadehenkistä tuotosta.
Seuraavaa osaa saadaan odotella taas muutama vuosi.
 
Joo veikkaan, että siellä tehdään jo dirt rally 5 tai muuta enemmän arcadehenkistä tuotosta.
Seuraavaa osaa saadaan odotella taas muutama vuosi.

Omasta mielestä tuo on jo nyt aika hieno peli, 12 maata ja reilusti ajettavaa + rallicross radat + autot. Ei ihan heti tule vastaavaa peliä vastaan.
RBR on oma lukunsa.
 
Omasta mielestä tuo on jo nyt aika hieno peli, 12 maata ja reilusti ajettavaa + rallicross radat + autot. Ei ihan heti tule vastaavaa peliä vastaan.
RBR on oma lukunsa.

Onhan se. Mielestäni paras tähän mennessä julkaistu rallipeli. Sen takia kyselinkin, mielelläni olisin lisää sisältöä ralliin ottanut. Mut eiköhän nykyinen sisältö riitä myös pitkälle.
 
Jos näihin mestaruustaistoihin pyrkisi mukaan, mitä lisäosia olisi syytä hankkia? Vai kaikki? Nyt kun on 2070s pellin alla niin voisi pyörähdellä VR- laseilla riittävästi.
 
Jos näihin mestaruustaistoihin pyrkisi mukaan, mitä lisäosia olisi syytä hankkia? Vai kaikki? Nyt kun on 2070s pellin alla niin voisi pyörähdellä VR- laseilla riittävästi.

Kaikki vanhan pelin kentät (Suomi, Britannia, Saksa, Ruotsi ja Monte) + autoja oman maun mukaan. Kannattaa olla ainakin yksi KitCar ja up to 2000cm3 auto.
 
Höh, olipahan hölmöilyä nyt tämä viimeisin Jämsän kisa Polo R5:lla. 1 ja 2 EK:t meni aivan mukavasti, mutta 3:lle vaihdoin medium-renkaat ja ne hieman yllättivät: eräässä mutkassa perä vain liukui vähän liian pitkälle ja aivan kevyesti kopsahti kallioleikkaukseen, seurauksena kuitenkin kaato ja rengas puhki. 4 EK:lla taas yksi kunnon spinni ja auto tietenkin pysähtyi keula väärään suuntaan ja aikaa taas paloi. 7 EK:lle vaihdoin hard-renkaat ja yllättäen:facepalm: ne taas yllättivät kuskin aivan samalla tavalla ja seurauksella kuin mediumit 3 EK:lla. Eipä siinä nyt sen jälkeen ollut enää kovin hyvä keskittyminen ajamiseen, mutta selvisin kuitenkin 10 EK:lle, jossa hyppy ennen maalia liian läheltä sähkötolppaa ja auto niin romuksi, että eipä sillä nyt enää viitsinyt nilkuttaa pitemmälle.
 
Hoi! Kai ton voi jättää kesken quit to main menun kautta ja jatkaa huomenna? :D tulee kiire töihin.

G4:lla töppäsin yhellä eekoollla ja varmistin sen pakittamalla syvemmälle mettään.
Nyt R5:lla menee kohtuuella. Vaikea sanoa kannattiko vaihtaa mediumia 3:lle. Tästä jatketaan huomenna jos antaa..
 
Höh, olipahan hölmöilyä nyt tämä viimeisin Jämsän kisa Polo R5:lla. 1 ja 2 EK:t meni aivan mukavasti, mutta 3:lle vaihdoin medium-renkaat ja ne hieman yllättivät: eräässä mutkassa perä vain liukui vähän liian pitkälle ja aivan kevyesti kopsahti kallioleikkaukseen, seurauksena kuitenkin kaato ja rengas puhki. 4 EK:lla taas yksi kunnon spinni ja auto tietenkin pysähtyi keula väärään suuntaan ja aikaa taas paloi. 7 EK:lle vaihdoin hard-renkaat ja yllättäen:facepalm: ne taas yllättivät kuskin aivan samalla tavalla ja seurauksella kuin mediumit 3 EK:lla. Eipä siinä nyt sen jälkeen ollut enää kovin hyvä keskittyminen ajamiseen, mutta selvisin kuitenkin 10 EK:lle, jossa hyppy ennen maalia liian läheltä sähkötolppaa ja auto niin romuksi, että eipä sillä nyt enää viitsinyt nilkuttaa pitemmälle.
Jumaleisson! Vanhus kerrankin kisan kärkipaikalla 12 ek.n jälkeen! Saas nährä vaan kuinka monta minuuttia? Tuli ryypästyä kerta istumalta läpi kun jossain mainittiin että on maratoon kisa tää viimone osakilpailu.
Nyt tuleekin varmaan vähän taukoo näihin kisoihin kun toi oikee auto vaatis vähän paneutumista et sais pidettyy sen kulkukunnossa työkulkimena tolle kuka tässä huushollissa töissä käy.:cigar2::vihellys:
 
Hoi! Kai ton voi jättää kesken quit to main menun kautta ja jatkaa huomenna? :D tulee kiire töihin.

G4:lla töppäsin yhellä eekoollla ja varmistin sen pakittamalla syvemmälle mettään.
Nyt R5:lla menee kohtuuella. Vaikea sanoa kannattiko vaihtaa mediumia 3:lle. Tästä jatketaan huomenna jos antaa..
Joo, voi jättää kesken ja jatkaa myöhemmin. Itselläkin oli tarkoitus ajaa vain 2 EK:ta tänään, mutta niiden jälkeen tuntui, että vielä kerta kiellon päälle. Näin jälkikäteen ajateltuna, en ehkä ois laittanut mediumeja alle 3:lle.
 
Juu ei vaan hanskaa tuota sisäkuvakulmaa kanssa... "Varovasti" liikkeelle ja silti ekalla pätkällä terminal damage kun linja on pielessä... ;)
 
Juu ei vaan hanskaa tuota sisäkuvakulmaa kanssa... "Varovasti" liikkeelle ja silti ekalla pätkällä terminal damage kun linja on pielessä... ;)

Onneks se on kaikille sama. Kuvakulmaa en vapauta tässä sarjassa, sillä sitten joutuisi itsekkin ajamaan konepelliltä. Se on hitusen nopeempi ja varmempi ajaa, kuin ohjaamosta. Näkyvyys paranee, voi vetää vähän tarkemmin ja sade on vielä 100 kertaa helpompi ulkoa, kuin ohjaamosta. Täällä tosiaan ajetaan Pleikkari, TV kompolla, joten näkyvyys ei ainakaan kellään huonompi :D
 
voi saakeli, niin hyvin alkanu vika kisa ja nelosella hipasu kiveen rengas puhki, korjaus. toinen hitti ja rengaspuhki. sillä ei 3 ekta enää ajeta... taidan pari oluta ottaa tähän harmitukseen...

kokeiltava jatkoa tuolla GTFR Henry Toivonen Spekiaalissa
 
Nelosen alun nyppy vasen pääsi yllättämään, vaikka olevinaan otin pois "reilusti" :rofl:. Perä koivuun ja siitä kimmokkeella keula edellä toiseen. No, eiku uutta black round pirelliä alle ja varoitusvalojen välkkyessä nilkuteltiin EK 6:n jälkeiseen huoltoon. Huollossa quick fixillä auto kasaan ja loput pätkät meni suht kivasti, vikalla pätkällä piti vielä yleisölle yhdet donitsit pyöräyttää.
 
4WD Suomi-Sarja, kauden vika kisa, koko oma ajo, ratin kanssa ja testiksi omat puheet ja penkin natinat tällä kertaa mukana. Kannattaa katsoa ainakin vika pätkä. Olis varmaan pitänyt laittaa mediumit alle :D


upload_2019-11-23_20-6-39.gif
 
meinasin tuota expertdirtin montea ajaa mutta onpahan vaikea valita renkaat alotukseen. periaatteessa pärjäisi softilla mutta ne pätkien loput on kyllä törkeen liukasta.
 
meinasin tuota expertdirtin montea ajaa mutta onpahan vaikea valita renkaat alotukseen. periaatteessa pärjäisi softilla mutta ne pätkien loput on kyllä törkeen liukasta.

Niin joo Monte, se on paha :D Jos saat pidettyä sisällä ja haettua pitoja, niin ehkä. Itte ajanut aina vaan winterillä ne pätkä, joissa liukasta.
 
Viimeksi muokattu:
Jep.siitä palkista ei voi oikein päätellä esim jään osuutta pätkällä. No riskillä vaan sitte
 
meinasin tuota expertdirtin montea ajaa mutta onpahan vaikea valita renkaat alotukseen. periaatteessa pärjäisi softilla mutta ne pätkien loput on kyllä törkeen liukasta.
Joo, kokeilin itsekin ajaa aika kylmiltään tuon expert dirtin Monten ja laitoin riskillä softit alle. Eka EK meni hyvin, tokalla muuten hyvin mutta 1 spinni ja kolmannen loppupuolisko oli aika taistelua. Vaikka tuolla kolmannella olin alkuosan jälkeen yli 10s edellä, niin lopussa tuli takkiin korkojen kera. Eli ehkä talvikumit ois loppupelissä ollut parempi valinta. Loput EK:t ajoinkin talvikumeilla. Mutta olipahan joka tapauksessa melkoista taiteilua, kun ei ole tuota Montea tullut juuri ajettua DR2:ssa ja se on kyllä täysin erilainen ajettava kuin DR1:ssä.
 
Nojoo. Kolme ekaa pätkää takana. Winterillä lähdin ne ehtiniyllä jo sulamaan enne 3. lumia että liekö hyötyä ollut.
Yksi spinni 3. Pätkällä (asfaltilla)verotti aikaa, silti 8. tällä hetkellä. Voi olla tyytyväinen siihen nähden etten montea ole ajanut kun seon niin vaikea..

Gtr sivun ice säädöillä mistä kirrasin vähän diffiä asfaltin suuntaan.
 
Nojoo. Kolme ekaa pätkää takana. Winterillä lähdin ne ehtiniyllä jo sulamaan enne 3. lumia että liekö hyötyä ollut.
Yksi spinni 3. Pätkällä (asfaltilla)verotti aikaa, silti 8. tällä hetkellä. Voi olla tyytyväinen siihen nähden etten montea ole ajanut kun seon niin vaikea..

Gtr sivun ice säädöillä mistä kirrasin vähän diffiä asfaltin suuntaan.
No joo, saattaahan se olla, että nuo talvikumit sitten sulaa nopeasti asfaltilla. Itse ajoin muuten GTR:n asfalttisäädöillä, mutta laitoin Torque biasin 54%:iin, jotta ei tarjoa niin helposti perää ja muutenkin menisi enemmän keula edellä. Taktiikkana itsellä oli maximum attack puhtaalla asfaltilla ja muut osuudet piti vain selvitä kieli keskellä suuta pintakaasulla. Ainoastaan 2 ja 12 EK:lla tuli spinnaukset, joten siinä mielessä meni paljon paremmin kuin etukäteen odotin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 164
Viestejä
4 862 949
Jäsenet
78 612
Uusin jäsen
Mauritze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom