joo sillä kulki toisiks parhaiten enkat sain nyt walesin säädöillä 3:12.nn paiskottua. vähän noita välityksiä ehkä voisi säädellä kun kutosta ei juurikaan ehdi käyttää tossa pätkällä. toki se "loppusuora" menee rajottimella kutosellakin.
tässä oma setuppi 2000cc Citroenille jolla sain Kailajärveen 3:08.192 customissa (soft renkaat, 1vararengas mukana), 3. nopein aika sinne ja 0,9s pohjista (pohja-aika siellä 3:07.2 citroenilla), kolme vetoa tein ja ne oli välillä 3:08,1-3:10,4
- alignment: front toe 0.00, camber -1.00 / rear toe 0.00, camber -1.30
- brakes: 2830, bias 66%
- differential: front driving 36%, braking 24%, preload 30.00 / centre driv 28%, brak 20%, prel 20.00 / rear driv 50%, brak 40%, prel 43.75
- gears: 0.353 / 0.462 / 0.574 / 0.703 / 0.853 / 1.000 / FD 0.230 (huiput 209km/h)
- damping: front -1.00, 0.00, 0.60mps, -1.00 / rear 0.00, 0.00, 0.60mps, 0.00
- springs: front rh 4.00mm, spr 91.54, arb 12.50 / rear rh 4.00mm, spr 65.96, arb 11.25