Dirt Rally 2.0

Juu tuolla näkyykin tuo "new stock in". Muistelisin ettö omalla kohdalla kaikkien A-ryhmäläisten kerääminen oli kyllä tervanjuontia.
 
Juu pitäs kyllä pleikkarillakin tulla ko. auto. Tosin se on niin hankala ajaa, että suosittelen sitä Audia ainakin ohjaimella, niin voi pysyä tielläkin. Audi ja Saksan ralli oli aika upea kokemus :)
 
Juu pitäs kyllä pleikkarillakin tulla ko. auto. Tosin se on niin hankala ajaa, että suosittelen sitä Audia ainakin ohjaimella, niin voi pysyä tielläkin. Audi ja Saksan ralli oli aika upea kokemus :)
En kyllä tiedä, omasta mielestäni tuo Audi on kyllä aivan hirviö kampe ajaa, oli sitten pädi tai ratti.
Oli nimittäin melkomoinen tuska saada se yks trophy mikä vaati tuon Audin ja top tier sijoutuksen dailyssä. Tietty oma habituskin on niin lähellä Löysä Salosen olemusta niin se Pökö tuntuu luonnollisemmalta :D
 
Tuohan on sillee "realistinen", että aina ei ole kaikkia autoja myynnissä. Tavallaan jees, mutta muuten ei sitten tuota linjaa mennä niin aika turha ominaisuus.
Joskus korpeaa kun haluaisi ostaa jonkun tietyn ja sitä ei ole.
 
Pitihän se tällasen sunnuntai suharinkin ostaa lancia 037 evo2 ja käydä testaamassa, kun satuin jonkun dokkarin noista katsoon.
 
Onko kukaan keksinyt hyviä säätöjä Thurstmaster T150 ratti+poljin yhdistelmälle. Tuntuu että feedbackki on ihan mahdoton ja ratti rynkyttää aika paljon, ajaminen aika epämukavaa default säädöillä. Lisäksi tuntuu, että saa kääntää aika huolella rattia, että kääntyy mutkaan. PS4 kyseessä.
 

Onko tuo mikä kartta? Germany?
Ajeleeko porukat täällä paljonkin ilman HUD:a kuten tuossa videolla? Itseä alkoi ärsyttämään jo parissa päivässä ne yläreunassa vilisevät ikonit, joten kytkin ne pois ja ajan korvakuulolta kartturin sanelun mukaan. Tosin houkuttelisi kyllä kytkeä koko HUD pois...
 
Ajeleeko porukat täällä paljonkin ilman HUD:a kuten tuossa videolla? Itseä alkoi ärsyttämään jo parissa päivässä ne yläreunassa vilisevät ikonit, joten kytkin ne pois ja ajan korvakuulolta kartturin sanelun mukaan. Tosin houkuttelisi kyllä kytkeä koko HUD pois...
Kaikki HUDit on poissa, ärsyttäviä jouluvaloja ovat.
Joskus toki kiinnostaisi joku tieto, mutta kokonaan poissa parempi.
 
Kaikki HUDit on poissa, ärsyttäviä jouluvaloja ovat.
Joskus toki kiinnostaisi joku tieto, mutta kokonaan poissa parempi.
Kokeilin sitten ajaa kokonaan ilman HUD:a (pl. ilmoitukset kuten "stop by marshall" ja "hold handbrake"). Ajaminen sujui paljon paremmin: ajat paranivat ja kolaroin vähemmän. Ilmeisesti tuo HUD:n esittämä informaatio häiritsi ainakin minulla keskittymistä itse ajamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuo mikä kartta? Germany?
Ajeleeko porukat täällä paljonkin ilman HUD:a kuten tuossa videolla? Itseä alkoi ärsyttämään jo parissa päivässä ne yläreunassa vilisevät ikonit, joten kytkin ne pois ja ajan korvakuulolta kartturin sanelun mukaan. Tosin houkuttelisi kyllä kytkeä koko HUD pois...
eiköhän toi ollut wales. Mulla ei ole mikään käytössä hudissa ja muutenkin koitan mahdollisimman realistiseksi laittaa kuvan. 49" näyttö, niin mukava ajella :D
 
Itselläkin nykyään vr:n kanssa hud pois päältä. Ainoa hankala tilanne tulee jos sattuu pyörähtämään kunnolla sopivan symmetrisessä paikassa ja ei ole mitään havaintoa oikeasta ajosuunnasta. Välillä nuotit tulevat vasta pidemmän ajelun jälkeen, joten aina ei voi siitäkään päätellä ja hylky tulee väärään suuntaan aika nopeasti. Miten muut ovat ratkaisseet asian? Toinen mitä ei näe on sakkoajan määrä varaslähdöstä/ulos/yleisöön ajosta.
 
Notification feed tjtn päälle niin saa ilmoitukset väärään suuntaan ajosta, varaslähdöistä. Sakkosekunteja ei saa näkyyn muuten kuin että timing on päällä mikä on aika ikävää jos ei halua nähdä splittejä. Toivottavasti seuraava dirt rally jos sellaista tulee korjaa näitä juttuja.
 
Notification feed tjtn päälle niin saa ilmoitukset väärään suuntaan ajosta, varaslähdöistä. Sakkosekunteja ei saa näkyyn muuten kuin että timing on päällä mikä on aika ikävää jos ei halua nähdä splittejä. Toivottavasti seuraava dirt rally jos sellaista tulee korjaa näitä juttuja.
Kävin nyt nuo vaihtoehdot läpi ja OSD Messages tuo väärään suuntaan ajosta ilmoituksen, Timing taas noista sakkoajoista mutta ikävä kyllä samalla jatkuvasti juoksevan ajan ja splitit, mitä en niin välittäisi nähdä. Eli OSD Messages voi huoletta olla päällä ilman isompaa häiriötä, mutta varaslähtöä ei huomaa kuin loppuajasta ilman Timingia.
 
Toivottavasti seuraava dirt rally jos sellaista tulee korjaa näitä juttuja.
Niin eikös seuraava ole sitten virallinen WRC, eli kopio DR2:sta uusilla logoilla ja virallisella champparilla. Toivottavasti VRää ei jätetä pois...
 
Rupesin vasta tossa reilu kuukaus takaperin tätä pelaamaa. Niin hyvää rallia. Alkuu vähä time trialii eri vehkeil ja nyt ajellu noita daily ja weekly challengei ja sit racenetista ton official dirt clubin ekan skotlannin rallin. Onks tiedossa mitään hyvii suomiclubei missä ois rallia tarjolla? Liityin tohon 4wd-suomi kerhoo, mut ei taida olla aktiivinen.

Ja mites nää rengas valinnat? Softeilla enimmäksee ajellu jos on parin pätkän välein mahis vaihtaa, muuten sit mediumil. Kuluuko tässä renkaat ajotavan mukaan vai kestääks ne vaan tietyn määrän kilsoja? Koitin vähä kaivella tietoo, mut tuntuu että löytyy vaan mielipiteitä.
 
^omat kokemukset

-softit aina jos on alle 30-40km ajettavaa ja varsinkin jos on märkää soraa, joissain autoissa (ehkä ylitehoiset rwd ja 4wd) voi olla suurempi kuluma joten se voi vaikuttaa hieman. Softit kuluu 30-40km aikana aika paljon joten vauhtia pitää osata sovittaa siihen (esim. sivuttaispito laskee joten mutkiin ei voi mennä yhtä kovaa n.15-20km ajon jälkeen kuin uudemmilla renkailla, pito on tuolloin ehkä jo hivenen alhaisempi kuin uusilla medium renkailla).

Uuden softin ja mediumin ero on ehkä n. 0,5s/km.

- medium 30-70km

- hard: +60-70km

edit: Unohdin soratyypin aiheuttaman kuluman myös, tää on ehkä todennäköisempää kuin suurempi kuluma tietyissä autoissa, joten Argentiina ja Kreikka jotka ovat pelkkää heavy gravelia se rengaskuluma voi olla skriptattu suuremmaksi kuin esim. Puolaan ja Suomeen jotka ovat dirt ja light gravel (oliko myös Uusi-seelanti vain joku gravel?)
 
Viimeksi muokattu:
@msaa12 @karik134
Juurikin tuossa uusimmassa Official Dirt Clubissa sai tätä hieman pähkäillä millä lähtee kun oli vain huolto keskellä rallia. Mediumit riittivät hyvin, muistaakseni oli 70km ja 50km stintit.
Itellä oli ihan lentokeli, mutta viimeisellä eekoolla sitten rikoin renkaani ja se 1,30min ylimääräistä tukkaan :nb:
Jos ette vielä ole ajanut niin täältä löytyy:
 
Viimeksi muokattu:
Joo, juurikin tosta official dirt clubin skotlannin rallista tää mun rengas tuskailu alko. Tähän asti sai ajella onnellisen tietämättömänä softeilla. Mediumit kuitenkin lottosin alle ja tais olla iha ok valinta.

Aika kieli keskellä suuta ja nätisti tuli ajettua, että sai vaan auton suht ehjänä maaliin, kun ei noita huoltoja juurikaan ollut. Pirun jännää touhua ja meni se autokin kerran kunnolla pitkin hakkuu aukeeta, jonka seurauksena joutu linkuttaa pari pätkää hissukseen ennen huoltoa. Loppusijotus 127 tällä hetkellä.
 
Mediumeilla ajoin kisan läpi. Muistaakseni mulle ei ole koskaan suositellut hard renkaita. 42 sija tällä hetkellä. Ihan hyvin onnistui vaikka iso ero kärkeen.
 
helmikuussa tuli viimeinen pätsi koko peliin, eli eipä taida PSVRää tulla dirtrally2 enää
 
Näyttää olevan Steamissa taas kampanja menossa. Peruspeli 4,99€ ja kaikki seasonit sisältävä GOTY-edition 9,99€, eli jos ei ole aiemmin tätä hankkinut, niin nyt saa halvalla. Minulla tämä jäi aikoinaan hankkimatta, mutta nyt lähti GOTY-versio ostoon. Se on sitten eri asia onko aikaa pelata ja vaikka kone on muuten viimeistä huutoa, niin näyttiksenä on vain 1070ti, joka on melko varmasti pullonkaula ainakin jos haluaa VR-laseilla pelata. :D

Onko jotain vinkkejä, joita kannattaa laittaa kuntoon heti alussa? Ratin säädöt jne. siis (rattina T300RS, T3PA-polkimet ja TH8A-shifteri). Ykkösessä piti editoida muutamia tiedostoja, jotta auton käyttäytyminen oli realistisempaa, onko tässä vastaavia tarpeita, tai onko moinen enää edes mahdollista?

Edit.
Tähän ei vissiin saa mitenkään suomalaista kartturia? Toivottavasti edes nuottien määrää ja ajoitusta saa säädettyä? Monien videoidenkin perusteella kartturi tuntuu sanovan nuotit aivan liian aikaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Nuotin ajoitus on ”Call Distance” -asetus. Muutoin ei taida olla kuin ajoavut pois, ratin kalibrointi ja kuvakulmat säätö, jos ajelee näytöllä sisäkuvakulmasta.
 
Jos kartturin ohjeet tuntuvat tulevan liian aikaisin, on vain ajettava nopeempaa että saa mutkat aiemmin kiinni.
 
Keväällä kun hankin ensimmäisen ffb rattini (T300RS), katselin tässä keskustelussa olevan videon. Sain siitä hyviä vinkkejä ja inspiraatiota ratin säätöihin.
 
Näyttää olevan Steamissa taas kampanja menossa. Peruspeli 4,99€ ja kaikki seasonit sisältävä GOTY-edition 9,99€, eli jos ei ole aiemmin tätä hankkinut, niin nyt saa halvalla. Minulla tämä jäi aikoinaan hankkimatta, mutta nyt lähti GOTY-versio ostoon. Se on sitten eri asia onko aikaa pelata ja vaikka kone on muuten viimeistä huutoa, niin näyttiksenä on vain 1070ti, joka on melko varmasti pullonkaula ainakin jos haluaa VR-laseilla pelata. :D

Onko jotain vinkkejä, joita kannattaa laittaa kuntoon heti alussa? Ratin säädöt jne. siis (rattina T300RS, T3PA-polkimet ja TH8A-shifteri). Ykkösessä piti editoida muutamia tiedostoja, jotta auton käyttäytyminen oli realistisempaa, onko tässä vastaavia tarpeita, tai onko moinen enää edes mahdollista?

Edit.
Tähän ei vissiin saa mitenkään suomalaista kartturia? Toivottavasti edes nuottien määrää ja ajoitusta saa säädettyä? Monien videoidenkin perusteella kartturi tuntuu sanovan nuotit aivan liian aikaisin.
Ei kai edellisessäkään mitään fysiikoita(pitoa ym) voinut muuttaa?

Kokeile näillä ratin säädöillä

Thrustmaster Control Panel
- overall strength 100%
- periodic 100%
- constant 100%
- dampers 100%
- springs 100%
- auto-center: 0%, OFF
- allow game to do changes: YES
Asteet vaikka se perus 540 jos vain käytät yhtä astemäärää kaikissa autoilla. Pelissä on muuttuvat asteet auton mukaan sillä soft-lock asetuksella sitten laitat 1030 tänne.

Peliin (kalibroi ratti pelissä ensin). Näillä asetuksilla n. 3.0Nm vääntöä 28cm rimmin kanssa (eli n. 10-11kg vastusta), ja tuo T300 basehan kykenee max 3.9Nm
- self aligning torque: 67
- wheel friction: tää ehkä vaatii säätöä auton mukaan (onko fwd, rwd, 4wd jne), kokeile jotain 30-100 väliltä ja aloita vaikka 67:sta joka on sama kuin self aligning torque arvo
- tire friction: 67 (itse pidän tämän aina samassa kuin self aligning torque arvo mutta testaile isompaa/pienempää)
- suspension: 40 (eli tää luku on n. 60% self aligning torque arvosta ja itse käytän tätä suhdelukua joka auton kanssa joka maassa, kokeile tässäkin isompaa/pienempää arvoa ihan testimielessä)
- collision 0 (tai vain 5-10), turhan iso arvo voi tehdä vaikeampaa saada auto haltuun jonkin penkkaosuman jälkeen, suspension antaa myös jo efektiä ohjaukseen kun osuu johonkin kovemmin.

ja on liikaa ffb:tä noilla arvoilla niin näillä n. 33% alemmat (eli 2.0Nm ja vastukset n. 7kg)
SAT 44 / WF 44 (tai välillä 20-66) / TF 44 / SUSP 26

- soft lock (pitää aktivoida ON): 100 jos käytät vaihtuvia asteita, tää pysäyttää ratin aina oikeessa kohtaa ettet kääntele turhia yli
- steering centre force: (pitää aktivoida ON) vaikka 30, tää vain keskittää ratin startissa kun lähtölaskenta alkaa jos olet unohtanut itse tehdä keskityksen(voi tapahtua noilla isoilla asteilla) tai jos tulee ulosajo->takaisin tielle resetti niin ohjaus palautuu keskiasentoon (ei vaikuta auton liikkuessa eli ei ole sama kuin centering spring tai auto-center keskitysefekti ratin softassa)

Clutch Saturation 50-70% niin et missaa vaihteita H-kaaviolla niin usein kuin jos olisi 100%
Clutch override ON (preferences valikosta?) jotta voit käyttää kytkintä sekventiaalivaihteisten autojen kanssa myös, et tarvitse sitä vaihtamiseen vaan voit antaa kytkinpommia jos kierrokset laskee hieman liian alas.

Sitten jos asetat Transmission vaihtoehdoksi H-pattern with clutch and Sequential niin peli osaa muuttaa autoihin oikean vaihdelaatikon. Peli ei edelleenkään osaa erotella autoja joissa on viiksivaihtaja tai sekventiaali-keppi niin ne inputit voi joutua mappaamaan itse uudelleen.

Nuottien määrää ei voi muuttaa mutta ajoitusta voi säätää Call Distancella oliko Preferences valikossa. Tässäkin pelissä on joitain hyvin huonoja nuotteja vaikka niitä on ollut tekemässä ammattikuski Jon Armstong (R2 fwd autoa ajaa nykyisin wrc-tasolla) ja ex?-ammattikartturi Phil Mills.

Tästä mun spreadsheetistä löydät infoa autoista esim. missä on ratti oikealla, soft lock astemäärät jne. Lisäksi löytyy jonkin verran setuppeja autoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Muistelen että mullaki häiritsi se että kartanlukija luki putkeen useamman mutkan ihan väärissä kohdissa. Mikään asetus ei sitä korjannut ja ainoa keino oli ajaa reitti useampaan kertaan että sen oppi ulkoa.

VR-asetuksista minun piti laskea katsojien määrää tai jotain muuta yhdentekevää, muutoin kuva jämähti monesti puolessa välissä pariksi sekunniksi ja pahimmillaan auto löytyi ojasta. Muuten toimii hyvin VR:ssä.

EDIT: Ylenpänä kirjottanu karik vetelee maailman parhaimpia aikoja twitch-riimujen perusteella, niin varmaan tietää mistä puhuu.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai edellisessäkään mitään fysiikoita(pitoa ym) voinut muuttaa?

Kokeile näillä ratin säädöillä

Thrustmaster Control Panel
- overall strength 100%
- periodic 100%
- constant 100%
- dampers 100%
- springs 100%
- auto-center: 0%, OFF
- allow game to do changes: YES
Asteet vaikka se perus 540 jos vain käytät yhtä astemäärää kaikissa autoilla. Pelissä on muuttuvat asteet auton mukaan sillä soft-lock asetuksella sitten laitat 1030 tänne.

Peliin (kalibroi ratti pelissä ensin). Näillä asetuksilla n. 3.0Nm vääntöä 28cm rimmin kanssa, ja tuo T300 basehan kykenee max 3.9Nm
- self aligning torque: 67
- wheel friction: tää ehkä vaatii säätöä auton mukaan (onko fwd, rwd, 4wd jne), kokeile jotain 30-100 väliltä ja aloita vaikka 67:sta joka on sama kuin self aligning torque arvo
- tire friction: 67 (itse pidän tämän aina samassa kuin self aligning torque arvo mutta testaile isompaa/pienempää)
- suspension: 40 (eli 60% self aligning arvosta jota itse aina käyän, kokeile tässäkin isompaa/pienempää)
- collision 0 (tai vain 5-10), turhan iso arvo voi tehdä vaikeampaa saada auto haltuun jonkin penkka osuman jälkeen, suspension antaa myös jo efektiä ohjaukseen kun osuu johonkin kovemmin.

- soft lock (pitää aktivoida ON): 100 jos käytät vaihtuvia asteita, tää pysäyttää ratin aina oikeessa kohtaa ettet kääntele turhia yli
- steering centre force: ( pitää aktivoida ON) vaikka 30, tää vain keskittää ratin startissa jos olet unohtanut itse tehdä sen(voi tapahtua noilla isoilla asteilla) tai jos tulee ulosajo->takaisin tielle resetti niin ohjaus palautuu keskiasentoon (ei ole sama kuin centering spring tai auto-center keskitysefekti ratin softassa)

kytkin saturation 50-70% niin et missaa vaihteita H-kaaviolla niin usein kuin jos olisi 100%

Sitten jos asetat Transmission vaihtoehdoksi H-pattern with clutch and Sequential niin peli osaa muuttaa autoihin oikean vaihdelaatikon (peli ei edellenkään osaa erotella autoja joissa on viiksivaihtaja tai sekventiaali-keppi niin sen muutoksen joutuu itse tekemään.

Nuottien määrää ei voi muuttaa mutta ajoitusta voi säätää Callout Distancella kait Preferences valikossa. Tässäkin pelissä on joitain hyvin huonoja nuotteja vaikka niitä on ollut tekemässä ammattikuski Jon Armstong (R2 fwd autoa ajaa nykyisin wrc-tasolla) ja ex?-ammattikartturi Phil Mills.
Kiitos, pitää testailla näillä.

En muista mitä kaikkea siinä ykkösessä sai säädettyä, mutta aika paljon siinä sai muuteltua auton tuntumaa kuitenkin niitä tiedostoja editoimalla.

Noissa nuoteissa häiritsee monesti virheellisen ajoituksen lisäksi, jos niissä on liikaa infoa, jolloin se vain sotkee keskittymistä. RBR:ssä oli huippua aikoinaan, kun siihen sai suomalaisen kartturin ja selkeät ja järkevät nuotit.
 
Kiitos, pitää testailla näillä.

En muista mitä kaikkea siinä ykkösessä sai säädettyä, mutta aika paljon siinä sai muuteltua auton tuntumaa kuitenkin niitä tiedostoja editoimalla.

Noissa nuoteissa häiritsee monesti virheellisen ajoituksen lisäksi, jos niissä on liikaa infoa, jolloin se vain sotkee keskittymistä. RBR:ssä oli huippua aikoinaan, kun siihen sai suomalaisen kartturin ja selkeät ja järkevät nuotit.
Tähän peliin on mahdollista modata vaikka omat nuotit mutta en tiedä tarkallen miten se tehdään. Jonkin softan se vaatii ja sitä on jotkin käyttäneet, esim. Mattias Adielsson ruotsalainen ammattikuski on tehnyt omat nuotit kartturinsa kanssa peliin ja käyttää niitä ja viime vuoden puolella striimaili Twitchissä (madielsson). Joskus siellä on joku toinenkin ruotsalainen ajamassa kait samoilla Mattiaksen nuoteilla.
 
Noita KitKat autoja ei vissiin saa enää ostettua milllään vaikka on tuo isoin lisäsisältöpaketi hankittuna ja KitKat autoja pystyy freeplay moodissa valitsemaan pelattavaksi?
Monesti ei voi tehdä viikko ja päivä haasteita kun ovat Kit KAt luokassa ja muutenkin olen jo hankkinut kaikki muut autot niin olisi kiva lisä.
 
Siis F2 Kit Car -luokka? Eikö noita voi ostaa ihan normaalisti pelin sisäisestä kaupasta pelikrediiteillä? Siellä on niitä silloin tällöin myynnissä, uutena ja käytettynä. Sieltä ostin itse kaikki kolme eli VW, Pösö ja Seat.
 
Pelin autokaupan tarjonta vaihtuu aina 8? tunnin välein, en tiedä sitten että oisko mukaan niin ettei yhtäkään niistä ole saatavilla sen yhden 8tunnin aikana.
 
Pelin autokaupan tarjonta vaihtuu aina 8? tunnin välein, en tiedä sitten että oisko mukaan niin ettei yhtäkään niistä ole saatavilla sen yhden 8tunnin aikana.
Olen tässä päivittäin katsonut sieltä vaikka vaikka kuinka kauan ja ei ole ollut kertaakaan tuon luokan autoja myynnissä. Haasteissakin sitten vain valittaa että en omista luokan autoa eikä sitä ole tällä hetkellä myynnissä. Tosiaan kaikki autot jo kaikista muista luokista löytyy...
 
Oisko tuo joku bugi sitten, jotenkin muistan nähneeni steam keskusteluissa ehkä juttua tuosta. Oletko vahvistanut pelitiedostot?

 
Oisko tuo joku bugi sitten, jotenkin muistan nähneeni steam keskusteluissa ehkä juttua tuosta. Oletko vahvistanut pelitiedostot?

Hmm. Eli bugi varmaan sitten. Ajattelin jospa esim. estetty lisenssien loppumisen takia tai vastaavaa. En ole vahvistanut pelitiedostoja ja pelaan Xbox:lla.
 
Oisko tuo joku bugi sitten, jotenkin muistan nähneeni steam keskusteluissa ehkä juttua tuosta. Oletko vahvistanut pelitiedostot?

Varmaan joku bugi. Itse pelaan PC:llä ja tälläkin hetkellä on myynnissä F2 Kit Car -luokassa sekä Seat että Volkswagen käytettyinä pelin autokaupassa vielä 4h ajan.
 
Juu uudelleenasennus/eheystarkistus pitää tehdä

Mulla ei joskus tullut jonkun ryhmän (oisko ollut A-ryhmä) autoja viikkoon myyntiin, alkoi jo vähän haisemaan. Bugiksi se paljastui
 
Konsolilla pitää varmaan ladata pelitiedostot kaikki uudelleen jotta tuo bugi mahdollisesti korjaantuu.
Asensin pelin uudelleen mutta ei ainakaan vielä kauppapaikalla näy tuota luokkaa edelelenkään myynnissä. Tosin lisäosat ovat latautumassa vasta nyt ja voihan se olla että nyt ei vain tuon luokan autoja satu olemaan myynnissä.
 
Eipä ollut nytkäään myynnissä vaikka kaikki lisärit asennettuna ja kauppapaikkakin oli päivittinyt. Noh pitää katsella muutama päivä vielä mutta sitten voi kyllä luovuttaa koko kauppapaikan katsomisen kun eipä tainnut bugi vaan pelin uudelleen asentamalla korjaantua.
 
Tulipahan liityttyä tuohon viralliseen 2021 Club Championship kisaan. Harmi kun ei tullut jo aiemmin sitä tehtyä vaan nyt vasta kesken kisan. No, ei voi mitään. Ajellaan mitä tulee.
Eilen vetäisin ensimmäisen eventin kertaistumalta ja vain kahdella rengasrikolla selvisin (molemmin puolin huoltoa). Noitakaan tuskin olisi tullut ilman hardcore damagea. Ajelin ennemmin varovasti kuin lujaa ja pääsin 400 parhaan joukkoon eventissä. Championshipissä olen 16 000 parhaan joukossa (yli 26 000 osallistujasta) :lol:
 
Päivitystä eli kyllä tuo kaiken uudelleen asentaminen auttoi. Nyt oli kauppapaikalla Peugeot jonka ostin ja sitten huomasinkin että tallissani oli jo sellainen tullut (aikaisemmi nei siis näkynyt minulla tuon luokan autoja) ja myin toisen kappaleen pois. Oli tallissa myös 2kpl muita tuon luokan autoja :)
 
Ykköstä tuli pelattua jonkunverran ja nyt ostin tämän vähän jälkijunassa.

Mutta, peli ei toimi. Käynnistyy minimoituna, eikä sitä saa klikattua aktiiviseksi (ruutu vilahtaa mustana ja hyppää takaisin windowsiin).

VR versio jämähtää Codemasters logoon.

Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?
 
Oliko jotain muita racenet clubeja joissa voisi ajella, kuin tuo official 2021? Ei taida esim. tällä foorumilla olla omaa?
Siis sellaista sunnuntai-kuskillekin sopivaa ,missä ei niin vakavasti ajettaisi mutta olisi vähän haastetta verrattuna DR2.0 daily/weekly/monthly challenge.
 
Clubien lisäksi siellä on se toinenkin tapa pelata onlinessa, en nyt muista ulkoa missä valikossa se on, mutta voit tehdä esim itse oman kisan ja muut sitten liittyvät reaaliaikaisesti. Itse olen pelannut niitä useammin kuin noita club hommia.
 
Clubien lisäksi siellä on se toinenkin tapa pelata onlinessa, en nyt muista ulkoa missä valikossa se on, mutta voit tehdä esim itse oman kisan ja muut sitten liittyvät reaaliaikaisesti. Itse olen pelannut niitä useammin kuin noita club hommia.
Jep, noita custom kisoja on tullut ajettua. Mutta niissä on se ongelma, että harvoin pääsee mukaan alusta asti, jos ei itse niitä aloita. Ja toisekseen niissä on harvoin avustukset pois päältä ja hardcore damaget päällä. Tosin hauskoja ne on noinkin :)
 
Oliko jotain muita racenet clubeja joissa voisi ajella, kuin tuo official 2021? Ei taida esim. tällä foorumilla olla omaa?
Siis sellaista sunnuntai-kuskillekin sopivaa ,missä ei niin vakavasti ajettaisi mutta olisi vähän haastetta verrattuna DR2.0 daily/weekly/monthly challenge.
Tässä joitain clubeja joita itse ajelen jos jaksan. Discordista "Barrel Rollers" yhteisöstä löytyy lisääkin ja nää clubit on noiden tyyppien tekemiä.
Noissa ajelee eritasoisia kuskeja, rateilla, padeilla että varmasti löytyy sopivia kirittäjiä omaan tasoon.

Twitch DR2 DiRT Rally 2.0
DR by Agersi DiRT Rally 2.0
Portal League DiRT Rally 2.0
World Tour Grp B DiRT Rally 2.0
Mah-Rollers DiRT Rally 2.0
H-pattern Party DiRT Rally 2.0
Drive Faster DiRT Rally 2.0
Tarmac Tenacity DiRT Rally 2.0
Kasualty Klub DiRT Rally 2.0
R5 Madness DiRT Rally 2.0
Max Attack Club DiRT Rally 2.0
Bah Bah Racers DiRT Rally 2.0
Ascona vs 240Z DiRT Rally 2.0
OneStagePunisher DiRT Rally 2.0
R2D2 Only DiRT Rally 2.0
Mandatory Manta DiRT Rally 2.0
1990s Rally DiRT Rally 2.0
We like it long DiRT Rally 2.0 (mun oma clubi jossa ei ole kovin paljon väkeä mukana ja itsekään jaksa tuota aina ajaa, joka rallissa kaikki 4 pitkää ek:ta eli koko kontentti/maa vaihtelevissa olosuhteissa ja autoilla, hc damage, vain sisäkamera, 45min välihuolto ek2 jälkeen)

tässä ajelee suomalaisia enimmäkseen
Keksiarmeija DiRT Rally 2.0
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 593
Viestejä
4 501 563
Jäsenet
74 232
Uusin jäsen
asic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom