Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ennen asetusten säätöä oli raivostuttavaa ja hankalasti uudelleen toistettavaa mikrojäätyilyä.Valve Index VR laseilla tullut nyt muutama ilta pelattua, hauskaa on mutta yllättävän huono fps, kokeilin kaikki asetukset medium, koneena 9900k ja 2080ti, lasit 90hz modessa ja silti ei ole täysin smoothia menoa, onko muilla kokemusta vastaavasta?
Kiitos tarjouksesta
Asun joo sielläpäin, mutta taidan nyt toistaiseksi jättää väliin.
Uskon että sitkeällä työllä eli useiden kuukausien siedättymisellä voisi ehkä pahemmatkin tapaukset tottua niin että voisi pelata jopa tunnin verran, mutta onko se kaiken sen pahoinvoinnin arvoista ja silti siinä on oksu nurkan takana.
Pääsi tätä kuitenkin maistamaan ja hienoa on! Jos joku ei VR maailmaan ole vielä päässyt, niin ehdoton suositus (jos pää kestää).
Olikos tuossa Jyskälä e-Rallyssa WRC 9 ?
Yle e-urheilu | Jyväskylän e-rallitapahtuma
Aika karsean näköistä menoa.
Viime vuonna pelasin peliä yhden illan, jää tänä vuonna väliin.
Katsotaan jatkossa mitä Codemasters saa aikaan pelisarjalle.
Breaking news: neljä vuotta vanhat matolaatikon kakkulat on huonommat kuin suht uudet PC:llä.Itseltäni on PS4Pro ja PSVR.
Kokeilin VR-laseilla Dirt Rally 1.0 ja se aiheutti pahoinvointia. Kuvan laatukin jätti toivomisen varaa.
Tänään kävin tutun luona kokeilemassa DirtRally2.0 PC/Oculus Rift S ja herran jestas mikä ero PSVR.
Minkäänlaista pahoinvointia ei ilmennyt Australian röykkyisillä ja isoilla hypyillä varustetuilla pätkillä! Oli jopa hämmentävää, kun odotin tuon aiheuttavan pahoinvointia ja yllättävää kuinka erilailla se VR-maailma aukesi itselleni verrattuna PSVR.
Jos ja kun PC-puolelle tässä vaihdan myös itse, niin ihan ehdoton hankinta tulee olemaan myös VR-lasit ja todennäköisesti juurikin nuo Oculus Rift S-lasit.
PSVR-lasit lähtee viikonloppuna myyntiin tori.fi....
Arvostan, että kokeilit, osa täällä on VRn tuominnut PSVR perusteella...
PC2:ssa tosiaan on huomattavasti parempi toteutus VRnä.ProjectCars2 tuntui niillä laseilla jopa vielä paremmalta ja tosi luontevalta. Aiheutti wau-efektin...
Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?Niin padilla pitää paljon vähemmän käskeä autoa ja sitäkautta ajaminen on vähän yksinkertaisempaa sekä periaatteessa helpompaa. Muistuttaa aavistuksen enemmän arcadea. Joten ajomallissa on eroa millä laitteella ajelee.
Ratilla joutuu tekemään enemmän töitä auton hallinnan suhteen, mutta toki itse laite mahdollistaa paremman kontrollin autoon kuin joku padin pienen tatin liikerata. On rattilla ajaminen paljon varmempaa ja nopeampaa.
Ehdottomasti kuitenkin hyvä ratkaisu Codemastersilta tehdä myös padilla ajamisesta hyvin helposti pelattava. Ihan hauska satunnaisesti ajella padin kanssa vaikka jotain takavetoa, kun auto pysyy aika helposti hanskassa. 99% ajasta ajelen ratilla ja onhan se sitten jo paljon aidompaa ajamista sekä täten vielä reilusti hauskempaa.
Itsellä meni noin 3 iltaa että alkoi pysymään ihan hyvin tiellä koko radan ilman mällejä, itse tein niin että en mennyt 2. ja 3. vaihdetta isommille ollenkaan ja pikkuhiljaa alko ottamaan nelosta sitten kun alkoi pysyä tiellä. Auton säätöihin en ole koskenut kertaakaan.Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?
Ajoitko Group B -autoilla? Niillä ajaminen on aika hazardihommaa ja asetusten tulee olla kunnossa tai muuten on joka toisessa mutkassa ympäri. Näin ainakin kävi minulle perusralliukolle.Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?
Taitaa pätee sama ohje mulle,WRC8:ssa saa laskee nappi pohjassa melkein aina,mut tässä ei peli muuten vaikuttaa hienolta.Itsellä meni noin 3 iltaa että alkoi pysymään ihan hyvin tiellä koko radan ilman mällejä, itse tein niin että en mennyt 2. ja 3. vaihdetta isommille ollenkaan ja pikkuhiljaa alko ottamaan nelosta sitten kun alkoi pysyä tiellä. Auton säätöihin en ole koskenut kertaakaan.
Aloita etuvetoisilla esim. H2 fwd tai R2, helpoimmat ajaa padilla kun aliohjaavat enimmäkseen kun/jos ajaa liian kovaa mutkiin. Voi ajaa hivenen ylikovaa mutkiin ja kääntää padista maksimit ja sitten vain säätää kaasulla/jarrulla kääntymistä+käyttää käsijarrua tiukempiin mutkiin.Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?
Kokeiles tosta alta vähän säätöjä pädiin. Jelppas ittellä aika hyvin.Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?
Kokeiles tosta alta vähän säätöjä pädiin. Jelppas ittellä aika hyvin.
"Tänään ajoin ekat pätkät Dirt 2.0:lla padilla, en saa autoa pysyy millään ojien välissä, en tiedä mikä mättää?ole pelaillu rallipelejä 15 v et muuten tuttua touhua. Suoranpäässä loiva mutka niin heti lähtee liikaan suisuun ja pelto kutsuu. autojen säätöihin en ole vielä muuttanut mitään onko muilla samoja kokemuksia?
Rattiasetuksista kun taas puhetta, niin onko Monte Carlon jääosuudet täysin tunnottomia myös dd- ja muilla paremmilla rateilla...? g27 ja t300 ainakin itsellä on kuin olisi ratti kokonaan ilman forceja. Muutenkin on aika erillainen rattituntuma Dirtissä, kun vertaa muihin ajopeleihin.
Eron huomaa kun on alkanut taas pelaamaan modattua Richard Burns Rallya, jossa ohjaaminen on jotenkin vaan luontevampaa. Pcars 2, Assetto Corsa ja Wreckfest myös ylivertaisia rattituntumaltaan Dirttiin...
Tässä jonkinlaiset mitä voisit kokeillaViittiskö joku jeesiä T500Rs rattiin alkuperäiseen DIRT 1 semmoiset yleispätevät aloittelijän säädöt. Olen parempien rattien suhteen ihan aloittelija ostin tän ja pelin 3 vuotta sitten ja molemmat jäi hyllylle ja nyt vasta avasin. Sen verran oon netistä löytänyt että thrustmasterin control panelin kautta on yleensä porukalla gain settings 60-100-100- 0- 0 ja oon yrittänyt pelata rotation 540 mutta ei ees mopoautot pysy hanskassa joten peliin pitäis jotkut hyvät säädöt saada kanssa.. Tiedän että dirt1 on oma keskustelu mutta tätä lukee varmaan useampi
Anteeksi off topic...Tuossa Dirt Rally 2.0 voi ainakin PC:llä laittaa sieltä "vr comfort options" valikosta sen lukitun horisontin päälle niin se auttoi itseäni alkuun. Nyt pystyn ajamaan jo ilman sitäkin.
Olen Make73 koittanut psyykata VR maailmaan näissä simuissa sillä tiedän itse millainen olo voi tulla sillä olin itse myymässä Rift S heti ekan päivän jälkeen, kun makasin DR2.0 jälkeen sängyssä loppupäivän. Jossain vaiheessa vain totuin tuohon mikä ei tietysti tarkoita, että jokainen voisi tottua. Ajattelen vain, koska itselläni oli niin äärimmäisen huono olo alkuun niin toivoa on muillakin.
Jos asut Make73 pääkaupunkiseudulla niin tule joskus testaamaan laseja PC-ympäristössä.