Dirt Rally 2.0

Oletattavasti DR2 on sinulla Steamissa, niin onko Steam VR asennettuna Steami

kyllä
Näyttökuva 2020-12-22 134250.jpg
 
Entä onko steamissa tuollainen "Windows Mixed Reality For SteamVR" asennetuna? Nuo kaksi näyttää olevan minulla, ja DirtRally käynnistyksen yhtydessä antaa valikon, josta voi valita haluaako pelin käynnistää normaalisti, vai SteamVR tilassa.
 
Näyttökuva 2020-12-22 135545.jpg

Käynnistin Dirtin SteamVR tilassa jolloin laseilla ei näkynyt mitään ja näytöllä oli huonolaatuinen kuva ja hiiri lopetti toiminnan.
 
@karik134
Minkälaisia kameroita käytät Youtube videoihin?

edit:
Eipä sittenkään mitään, valkenikin jo :)
EpocCam app:lla (Android/Windows versio) saa kännykästä tehtyä ilmaisen webkameran, löysin sen vanhemman version ennen kuin siirtyi Corsairin omistukseen.

Anteeksi Off Topic.
 
Viimeksi muokattu:
@karik134
Minkälaisia kameroita käytät Youtube videoihin?
Siis nuo jotka kuvaa pedaaleja ja Sinua takaviistosta.
Jonkinlainen webkamera?
Miten nuo telemetriat saa tuohon?
Softana OBS?

Anteeksi Off Topic


Wheel cam on logitech 922 (60Hz) ja pedal cam on logitech 920 (30Hz)

telemetria juttu on cortextual's telemetry tool (for dirt rally) ja racedepartment sivuilta on ladattavissa

softa on OBS ja nuo kaikki jutut (kamerat+telemetrian) saa näkyviin siihen kun vähän säätää

olen vähän muuttanut miten peli+kamerat+telemetria näkyy, nyt ne on näin
 
Viimeksi muokattu:
Wheel cam on logitech 922 (60Hz) ja pedal cam on logitech 920 (30Hz)

telemetria juttu on cortextual's telemetry tool (for dirt rally) ja racedepartment sivuilta on ladattavissa

softa on OBS ja nuo kaikki jutut (kamerat+telemetrian) saa näkyviin siihen kun vähän säätää
Kiitos!

Löysin tosiaan miten tehdä kännykästä webbikamera ja kaapista löytyy joku vanha Logitech:n kamera.
Pitääpä kokeilla :)
Tuntuu kaupoista olevan kamerat loppuunmyyty, olisin sellaisen Microsoft Lifecam Studio:n voinut ostaa, sen saa kamerajalustaan ja hinta/laatu pitäs olla kohdillaan.

edit:
Hyvältä näyttää uusi sijoittelusi :thumbsup:

Testasin eilen NLR Motion Platform V3:sta Dirt Rally 2.0:ssa ja yllättävän vähän penkki keikkuu sivuille ja eteen, mutta hyppyjen alastuloissa sitäkin enemmän!
SimHub:n (ButtKicker tärinät) ja MPV3:sen sain toimimaan yhdessä kun pistin portinohjauksen toiseen softaan.
 
Viimeksi muokattu:
En löytänyt sitä ikivanhaa webbikameraa, no eipä silti mun pedaalityöskentelyssä ole mitään katsottavaa :)

Kännykästä sen sijaan sain taiottua em apilla webbikameran, tässä testivideossa se oli wi-fi:n kautta ja resoluutio pienempi, USB:llä yhdistäessä saa Full HD reson 30fps.
Pitää harkita josko joskus ostaisi jonkun kunnon kameran.



VR:n kanssa sai venytellä ja vanutella kuvaa, mutta lopputulos suunnilleen se näkökenttä jonka silmätkin näkevät VR:llä.
 
Kolme viikkoa oli ajotaukoa dirtistä ja aika ruosteessa oli joten tuli hinkattua time trialia H3 rwd: BMW M3:lla että saa jonkinlaisen ajotuntuman takaisin (tuloksena 3.sija Puolan Jozefin ek:lle ja ilman niitä typeriä oikaisuja joita tältä ek:lta löytyy aika monta).



setuppi jolla ajoin tuon
BMW e30 M3 (Poland, Feb 2nd 2021)
Alignment:Front: toe 0.60(in), camber -0.38 / Rear: toe 0.60(in), camber -0.75
Brakes:2,380.00 Nm, bias 55%
Differential:driving 36%, braking 18%, preload 20.00
Gears:0.401 (80kph) / 0.526 / 0.657 / 0.801 / 0.961 / 1.129 / FD 0.182 (top speed 220km/h or 136mph)
Damping:Front: 3.00, 3.00 / Rear: 2.00, 2.00
Springs:Front: rh 0.00mm, spr 73.39, arb 10.00 / Rear: rh 0.00mm, spr 60.40, arb 8.80
 
Viimeksi muokattu:
ite pidin taukoa n. 6kk DR2ssa. nyt osallistuin Actrollvisionin dr2 liigaan (27 kisaajaa) takaveto fiude 131lla , monte meni miten on aina mennyt tuolla kuitekin sija 8. wales 4. sija, usa 2. sija, argentiina 2.sija. siitä se lähtee kun tahkoaa ! tässä vaihtui välissä pedaalitkin csl elite LCstä clubsporti v3.
jännästi kyllä muistaa pätkistä nuo pskimmat paikat. ja tosiaan inhokit monte ja argentiina on nyt takana.
 
Codemastersin vuoden mittainen ExpertDirt -liiga tuli tuli ajeltua toissapäivänä maaliin C4:lla. Täällä joku suositteli osallistumaan. Vahvasti näyttäisi 8 parhaan joukkoon olevan menossa kokonaistilanteessa :) Suomalaisista aajiiko ja RaineVeltti ovat vetäneet kovaa. Mukava olisi nähdä näiden ajoa, kun muistaakseni ovat joskus postanneet täällä foorumilla..
 
20210201_220436.jpg

Eka päivänä, kun ajelee kisan pois, niin saa tällaisia kuvakaappauksia muistoksi (Vasta 17 oli ajanut tuossa kohtaa).;)
 
Viimeksi muokattu:
Codemastersin vuoden mittainen ExpertDirt -liiga tuli tuli ajeltua toissapäivänä maaliin C4:lla. Täällä joku suositteli osallistumaan. Vahvasti näyttäisi 8 parhaan joukkoon olevan menossa kokonaistilanteessa :) Suomalaisista aajiiko ja RaineVeltti ovat vetäneet kovaa. Mukava olisi nähdä näiden ajoa, kun muistaakseni ovat joskus postanneet täällä foorumilla..
Kiitoksia vain, aivan hyvin meni tuo sarja lukuunottamatta kolmea viimeistä kisaa, kun kerran menin vaihtamaan Lenovo Explorer+2060 -combon joulukuussa Quest 2+RX6800 -comboon ja en vain millään saanut uutta komboa pelaamaan kunnolla DR 2.0:ssa. Jostain syystä näkymä oli koko ajan niin kuin ajaisi oikein paksussa hernerokkasumussa ja varsinkin nopeilla osuuksilla ei oikein nähnyt mitään. No, nyt tietenkin eilen löysin sitten viimeinkin sellaiset asetukset, että homma alkoi rokkaamaan, mutta sarja kerkesikin jo päättyä...:facepalm: Viimeisen Argentiinan kisankin tietenkin olin taistellut läpi jo toissapäivänä muutaman turhan mutta ison spinnin kera...:facepalm::facepalm:

Näitä Dirt Expert-sarjan kisoja ei tullut nauhoitettua ollenkaan, kun tämän sarjan suhteen oli sellainen "kylmiltään kisaan tyylinen" -ratkaisu, mutta viime vuoden aikana tuli ahkerasti ajettua Crest Autosportin järjestämiä WSRC, ESRC ja HSRC -sarjoja ja niistä on ajoja tallella runsaasti, koska niissä oli säännöissä määritelty pakollinen nauhoitus/striimaus. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voinhan tuollaisen linkittää. Tai sitten jos tässä innostuu vielä aloittamaan uuden kauden CA:n sarjoissa, niin sieltäpä taitaa sitten taas tulla uutta materiaalia. Vahva suositus muuten noille CA:n sarjoille: ovat hyvin järjestettyjä, kisailijoiden tasoa löytyy laidasta laitaan ja vauhdin mukaan luokitellaan sopivaan kategoriaan ja rallit seuraavat oikean elämän ralleja niin hyvin kuin vain pelin rajoitteiden puitteissa on mahdollista, esim. WSRC kisoissa on ti-ke shakedown, to-la ajetaan 1.päivä ja la-su ajetaan 2.päivä (taisi joku kisa olla 3-päiväinenkin). Kisan lopputuloksiin lasketaan luonnollisesti molempien päivien kokonaisaika. Ilmoittautuminen tapahtuu Crest Autosportin Facebook-sivujen kautta.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vain, aivan hyvin meni tuo sarja lukuunottamatta kolmea viimeistä kisaa, kun kerran menin vaihtamaan Lenovo Explorer+2060 -combon joulukuussa Quest 2+RX6800 -comboon ja en vain millään saanut uutta komboa pelaamaan kunnolla DR 2.0:ssa. Jostain syystä näkymä oli koko ajan niin kuin ajaisi oikein paksussa hernerokkasumussa ja varsinkin nopeilla osuuksilla ei oikein nähnyt mitään. No, nyt tietenkin eilen löysin sitten viimeinkin sellaiset asetukset, että homma alkoi rokkaamaan, mutta sarja kerkesikin jo päättyä...:facepalm: Viimeisen Argentiinan kisankin tietenkin olin taistellut läpi jo toissapäivänä muutaman turhan mutta ison spinnin kera...:facepalm::facepalm:

Näitä Dirt Expert-sarjan kisoja ei tullut nauhoitettua ollenkaan, kun tämän sarjan suhteen oli sellainen "kylmiltään kisaan tyylinen" -ratkaisu, mutta viime vuoden aikana tuli ahkerasti ajettua Crest Autosportin järjestämiä WSRC, ESRC ja HSRC -sarjoja ja niistä on ajoja tallella runsaasti, koska niissä oli säännöissä määritelty pakollinen nauhoitus/striimaus. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voinhan tuollaisen linkittää. Tai sitten jos tässä innostuu vielä aloittamaan uuden kauden CA:n sarjoissa, niin sieltäpä taitaa sitten taas tulla uutta materiaalia. Vahva suositus muuten noille CA:n sarjoille: ovat hyvin järjestettyjä, kisailijoiden tasoa löytyy laidasta laitaan ja vauhdin mukaan luokitellaan sopivaan kategoriaan ja rallit seuraavat oikean elämän ralleja niin hyvin kuin vain pelin rajoitteiden puitteissa on mahdollista, esim. WSRC kisoissa on ti-ke shakedown, to-la ajetaan 1.päivä ja la-su ajetaan 2.päivä (taisi joku kisa olla 3-päiväinenkin). Kisan lopputuloksiin lasketaan luonnollisesti molempien päivien kokonaisaika. Ilmoittautuminen tapahtuu Crest Autosportin Facebook-sivujen kautta.
Minulla oli tämä ensimmäinen "totinen" kisa johon tuli harjoteltua pätkiä ulkoa. Saksassa ajoin sateessa rytinällä ulos ja hajotin etupyörät, mutta muuten perusvarmalla ajolla ei ihan limitillä tuli ajettua. Ei vaan vauhti riittänyt kovempaan. 7. sija näyttäisi tulevan.

Offtopic: Hyvää treeniä ajella RBR:aa aina välillä. Oppii ajamaan varovaisemmin kovaa.

Kiitti vinkistä, pitänee tsekata.
 
harjoteltua pätkiä ulkoa.
Tää on vähän sellasta mikä ei kuulu ralliin, mut hiffaan et sitä tarvii tehä et pärjää jossain pro kisoissa...
Ite en osaa mitään näistä kunnolla vaikka ykköstäkin ajellut.
Käsijarrua odotellessa...
 
Tää on vähän sellasta mikä ei kuulu ralliin, mut hiffaan et sitä tarvii tehä et pärjää jossain pro kisoissa...
Ite en osaa mitään näistä kunnolla vaikka ykköstäkin ajellut.
Käsijarrua odotellessa...
Monte Carlon MM-rallia seuratessani YLE:n urheilutoimittaja mainitsi, että kaikki WRC-kuljettajat katsovat ajettavilta pätkiltä etukäteen videota minkä ehtivät, että osaisivat pätkät mahd. ulkoa, saadakseen kilpailuetua...

Mutta joo. On silti ihan parasta ajaa jotakin aivan uutta EK:ta kovaa vain nuotin varassa. Ei vaan tämän pelin kanssa enää onnistu.
 
Tässä pelissä ei ole uniikkia tietä per maa kovin paljon niin vaikka ei harjoittelisi pahemmin vaan pelaa satoja tunteja niin lopulta ne osaa ulkoa, esim. Suomi koostuu kahdestä 15-16km pätkästä jotka ajetaan molempiin suuntiin eli ulkoa opeteltavaa tietä on yht. n.62km (monellahan työmatka on joku 50km suuntaansa ja senkin osaa ulkoa) lyhyet ek:t ovat puolikkaita noista pitkistä joten niissä ei ole mitään uutta. Mutta jos treenaa vielä ek:t tarkemmin juuri ennen kisaa niin siitä voi saa aika hyvän lisähyödyn, ehkä jopa -1s/km.

Tässä pelissä kun ei voi editoida nuotteja jotka on paikoin aika pahasti pielessä niin niiden mukaan ajaminen on vaikeaa kun ei löydy mitään luottoa. Itse yirtin tätä Skotlannin ek:oilla kun ne julkaistiin mutta ei siitä tullut yhtään mitään, tosi varovaisesti jos olisi ajanut niin ei olisi tullut ulosajoja mutta tuolloinhan se on lähes sama kuin ajaisi kokonaan ilman nuotteja.

Mietin tuota oikeiden rallien ek:oita niin nehän ajetaan maksimissaan 10vuodessakin 20kertaa läpi kisavauhtia +nuotitusajot niin siksi hankalampaa opetella ulkoa, mutta varmasti kuskit osaa jotkin ek:t tai tietyt kohdat ek:lta ulkoa tosi hyvin. En tiedä nauhoittaako ne nuotitusajot niin silloinhan voivat katsoa ne läpi ennen kisaa tai jos löytyy ajokuvaa edelliseltä vuodelta jotka voi katsoa läpi ennen kisaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on tullut ehkä joku 40h ajeltua ja alkaa saamaan jotain tuntumaa nelivetoisiin autoihin. Ajat on onnistuessa jossain 1000 parhaan joukossa, joskus jopa 500 parhaan joukossa. Ihan mukava huomata kehitystä ja uskaltaa luotettavammin ajaa kovempaa. Tiukat mutkat tuottaa hankaluuksia kun erillistä käsijarrua ei vielä ole ja mutkiin ajaminen on haparoivaa. Mitään säätöjä en ole autoihin vielä tehnyt ja kytkintä en ole käyttänyt, noilla varmaan voisi saada lisävauhtia kun tietäisi mitä tekee.
 
Tässä pelissä kun ei voi editoida nuotteja jotka on paikoin aika pahasti pielessä niin niiden mukaan ajaminen on vaikeaa kun ei löydy mitään luottoa. Itse yirtin tätä Skotlannin ek:oilla kun ne julkaistiin mutta ei siitä tullut yhtään mitään, tosi varovaisesti jos olisi ajanut niin ei olisi tullut ulosajoja mutta tuolloinhan se on lähes sama kuin ajaisi kokonaan ilman nuotteja.

Ongelma taitaa olla sinun kohdalla se, että "tosi varovaisesti" on aivan mieletöntä kyytiä jolloin se ehkä hieman optimistinen nuotti vie herkästi turmioon :D

Itselläni onnistui Skotlannin ajo nuotista vallan hyvin, kun en ole superkuski. Tiellä pysyn tasaisesti, mutta erityisen nopea en ole. Sillon kun pelasin lähes päivittäin niin nappisuoritus dailyssa tarkoitti nippanappa top 100 sijoitusta, ehkä tietyillä takavedoilla jossain Kreikassa (josta ykkösesen peruilta aika paljon kokemusta) jopa top 50.

Reittiä olisi oltava vähintään viisin-, ehkä jopa kymmenkertainen määrä, että melko kasuaalikin kuski ei oppisi ainakin pätkien layouttia ja pahimpia paikkoja ulkoa. Tämä ei välttämättä olisi mahdotonta, jos realistisista teistä luovuttaisiin.
 
Itse inhoan yli kaiken rallien etukäteen treenaamista niin että muistaisi ulkoa joka paikan. Se ei vaan kuulu lajiin... Tämä ei sitten ole muiden mollaamista, vaan itselläni treenaaminen vie ajoilon pois aika tehokkaasti ja aiheuttaa kisaan vain turhaa painetta. Silloin kun aloin pelaamaan tätä peliä, niin tuli jonkin verran harjoiteltuakin, mutta viimeisen vuoden ajan olen lähtenyt melkein kaikkiin kisoihin täysin kylmiltään, korkeintaan ajanut yhden shakedownin ennen pätkälle starttaamista. Mutta kun ek-kilometrejä on pelissä rajallinen määrä, niin muutaman sadan ajotunnin jälkeen jo väkiselläkin muistaa vähintäänkin kaikki rysäpaikat ja nuotit lähinnä ovat enää vain muistin tukena. Kunpa joskus tulisi sellainen peli, joka pystyisi onnistuneesti generoimaan uusia pätkiä vaikka tosielämän teiden perusteella...

Monien eri sarjojen ajaminen on kuitenkin aika hyvin nostanut vauhtia ja hyvällä ajolla on joskus voittanutkin noita daily, weekly tai monthly -challengeja. Tosin ainostaan nelivedoilla, takavedot on vieläkin hieman mysteeri, vaikka niilläkin joskus pärjää kohtuullisesti.

Offtopic: Hyvää treeniä ajella RBR:aa aina välillä. Oppii ajamaan varovaisemmin kovaa.
RBR:n asentaminen on ollutkin ajoittain mielessä. Alkuperäinen peli löytyykin hyllystä ja sitä tuli pelattua jonkin verran kymmenisen vuotta sitten. Mikä plugin nykyään tuohon kannattaa asentaa?
 
Viimeksi muokattu:
Itse inhoan yli kaiken rallien etukäteen treenaamista niin että muistaisi ulkoa joka paikan. Se ei vaan kuulu lajiin... Tämä ei sitten ole muiden mollaamista, vaan itselläni treenaaminen vie ajoilon pois aika tehokkaasti ja aiheuttaa kisaan vain turhaa painetta. Silloin kun aloin pelaamaan tätä peliä, niin tuli jonkin verran harjoiteltuakin, mutta viimeisen vuoden ajan olen lähtenyt melkein kaikkiin kisoihin täysin kylmiltään, korkeintaan ajanut yhden shakedownin ennen pätkälle starttaamista. Mutta kun ek-kilometrejä on pelissä rajallinen määrä, niin muutaman sadan ajotunnin jälkeen jo väkiselläkin muistaa vähintäänkin kaikki rysäpaikat ja nuotit lähinnä ovat enää vain muistin tukena. Kunpa joskus tulisi sellainen peli, joka pystyisi onnistuneesti generoimaan uusia pätkiä vaikka tosielämän teiden perusteella...

Monien eri sarjojen ajaminen on kuitenkin aika hyvin nostanut vauhtia ja hyvällä ajolla on joskus voittanutkin noita daily, weekly tai monthly -challengeja. Tosin ainostaan nelivedoilla, takavedot on vieläkin hieman mysteeri, vaikka niilläkin joskus pärjää kohtuullisesti.


RBR:n asentaminen on ollutkin ajoittain mielessä. Alkuperäinen peli löytyykin hyllystä ja sitä tuli pelattua jonkin verran kymmenisen vuotta sitten. Mikä plugin nykyään tuohon kannattaa asentaa?
Offtopic, mutta vahva suositus RSF (ns. Hungarian -plugin) Rallysimfans.hu - rallysimfans.hu plugin Kyseessä on Installeri, joka asentaa kaiken kerralla (myös peruspelin) eli ei tarvitse säätää paljon asentamisen suhteen. Siinä on nettikisat ja ajantasaiset leaderboardit DirtRally2:n tapaan. Pätkiä on kait satoja, en ole ehtinyt kaikkia ajamaan. Pari kuukautta olen ajellut tätä. Ja päivitetään edelleen säännöllisesti eli on ajan tasalla ajofysiikat ym.

Czech-plugin parempi kuulemma, jos ajaa pääosin kilpaa, mutta on huomattavasti sekavampi ja hankalampi asentaa.
 
Viimeksi muokattu:
Offtopic, mutta vahva suositus RSF (ns. Hungarian -plugin) Rallysimfans.hu - rallysimfans.hu plugin ...
Kiitoksia tästä!
RBR ollut koneella viimeksi joskus 2007 ja nyt latasin tuon ja asensin, myös VR-pluginin joka ainakin Valve Indexillä toimii hienosti.
Fanan DD-Basesta "Comp V2.5" päälle.
Saakohan tähän H-kaaviolle tukea vai pitääkö vaihdella sequentaalina?

NLR Motion Platform V3 tukee myös Richard Burns Rally:a :thumbsup:
 
Kiitoksia tästä!
RBR ollut koneella viimeksi joskus 2007 ja nyt latasin tuon ja asensin, myös VR-pluginin joka ainakin Valve Indexillä toimii hienosti.
Fanan DD-Basesta "Comp V2.5" päälle.
Saakohan tähän H-kaaviolle tukea vai pitääkö vaihdella sequentaalina?

NLR Motion Platform V3 tukee myös Richard Burns Rally:a :thumbsup:
Jompikumpi pitää valita. Ja raakana menee sisään ilman kytkintä, niinkuin DR2.0:ssakin, jos on "clutch override" päällä. Oon ajanut pelkällä sequentaalilla 540-asteella ja lähinnä WRC-Toyotaa.
 
edit: Sain toimimaan.

Kunhan tuon saa jotenkin asetuksien suhteen hierottua kohdilleen, niin kyllähän tuo rallirintamalla tuntuu olevan edelleen kova sana!
 
Viimeksi muokattu:
20210201_220436.jpg

Eka päivänä, kun ajelee kisan pois, niin saa tällaisia kuvakaappauksia muistoksi (Vasta 17 oli ajanut tuossa kohtaa).;)
Kovaa kyllä ajoit, ei pystynyt millään samaan vauhtiin vaikka ralli meni omasta mielestä hyvin. Tosin auto taitaa olla huomattavasti hitaampi (Subaru Impreza 2001).

Tällä hetkellä 5.sija ajalla 49:01.693.
 
Kovaa kyllä ajoit, ei pystynyt millään samaan vauhtiin vaikka ralli meni omasta mielestä hyvin. Tosin auto taitaa olla huomattavasti hitaampi (Subaru Impreza 2001).

Tällä hetkellä 5.sija ajalla 49:01.693.
Ajelin perusvarman Argentiinan ilman kolhuja "ei ihan täysillä". Auto vaikuttaa paljon. Toki jos osaa hyvin säätää, niin ei varmaan hirveästi, kun ei kovin pitkiä suoria ollut tuossa rallissa. Perussäädöillä mentiin, kun en parempiakaan keksinyt. Onhan tuossa jo kaksi huristellut ohi.
 
Ite olen ajanut noilla rally technicalin säädöillä, aika hyvin osuu omaan käteen. Ei jaksa noita säätöjä alkaa hieromaan tuntitolkulla. Jotain perän säätöjä ja välityksiä olen tarpeen mukaan tehnyt.
Toki oma vaiva katsoa ja laittaa säädöt mutta hyvin menee snipping toolilla.
 
Onko tämä parempi kuin Dirt rally? Vähän jotenkin tuntuu tuo Dirt vaikeahkolta pelata padilla, oisko tässä vähän hiottu pädituntumaa? Vai onko melko samoissa?
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä parempi kuin Dirt? Vähän jotenkin tuntuu tuo Dirt vaikeahkolta pelata padilla, oisko tässä vähän hiottu pädituntumaa? Vai onko melko samoissa?
DiRT kallistuu ehkä enemmän arcaden puolelle kuin DiRT Rally, joten ohjaimella pelaaminen on vielä tuskaisempaa.
Rallipelinähän nämä eivät ole keskenään edes verrattavissa, DiRT (ilman rallya) on aivan nimensä veroisesti kuraa tässä kategoriassa.
 
DiRT kallistuu ehkä enemmän arcaden puolelle kuin DiRT Rally, joten ohjaimella pelaaminen on vielä tuskaisempaa.
Rallipelinähän nämä eivät ole keskenään edes verrattavissa, DiRT (ilman rallya) on aivan nimensä veroisesti kuraa tässä kategoriassa.
Aivan, siis tarkoitin Dirt rallya, korjaan kysymyksee, pelkkää dirttiä en ole tainnut kokeillakkaan
 
No hyvä etten sitten ehtinytkään ajeleen eventtiä, oli tarkoitus.
Ai taateli ku on nannelia kiinteän rigin, uuden ratin ja käsijarrun kanssa :drool:
 
Olisko neuvoja alkoi dirt rally2.0 nykimään pätkien lopussa viimeisillä sadoilla metreillä Fsp pysyy noin 80 eikä putoa mutta peli vain nykii tapahtuu ainakin time trialissa täytyy testata myös custom tila.
 
Olisko neuvoja alkoi dirt rally2.0 nykimään pätkien lopussa viimeisillä sadoilla metreillä Fsp pysyy noin 80 eikä putoa mutta peli vain nykii tapahtuu ainakin time trialissa täytyy testata myös custom tila.
Oisko yleisöstä johtuvaa tmv. kokeile crowd asetus low:lla tai ihan off:lla. Mutta yleensä startissakin on paljon yleisöä että jos siinä ei fps putoa tai ole alempi niin voi olla joku muu juttu miksi maalissa putoaa. Tee dirt rally 2.0:n pelitiedostojen eheyden varmistus steamissa jos ei tahdo löytyä syytä.
 
VR:n myötä (Quest2 Linkillä + G29) tuli innostuttua tähän peliin taas ihan uudella tavalla, sijoitukset eivät ole vielä juurikaan parantuneet, mutta hauskuutta riittää enemmän ja ehkä sitä vähän paremmin osaa esteitä väistellä ja ennakoida. Ajelin juuri kuukausikisan 306 kitcarilla ja vaikka eturengas meni kahdessa maassa (eli pari pätkää nilkutettiin osittain ja yksi kokonaan pelkällä oikealla eturenkaalla), niin sijoitus 40 paikkeilla tuntui silti mukavalta tuon taistelun jälkeen :) Virtual Desktopilla tätä ei viitsi juurikaan pelata kun sumentaa parhaillakin asetuksilla tien kauempaa ihan mössöksi, mutta tuunatulla Linkillä toimii onneksi nätisti. 3080 saa myös töitä tuolla resolla ihan kiitettävästi niin ihan parhaita asetuksia ei voi päälle kytkeä. Noiden rengasrikkojen jälkeen tuli kyllä mieleen, että vararengas ei kuukausikisoissa olisi ehkä ihan tyhmä idea.
 
Xboxilla oli eilen 10 Gt päivitys odottamassa, en vielä ehtinyt tyyppaamaan, mutta patch notesien mukaan ei mitään isompaa muutosta tai uusia ratoja tms. tullut mukana. Aika iso paketti kuitenkin, onko joku huomannut mitään merkittävää muutosta?
 
Itsekkin kerkesin jo innostumaan kun pleikkari ilmoitti 10 gigan dirtin päivityksestä. Hunajata hun-

Locations:
  • Höljes, Sweden - Adjusted track limits to prevent significant corner-cutting in rare instances.
Miscellaneous:
  • Adjusted performance of dynamic trackside signage.
  • Minor bug fixes and stability improvements (none notable enough to be highlighted).

Ajatamitä vittua? 10gigaa?
 
Xboxilla oli eilen 10 Gt päivitys odottamassa, en vielä ehtinyt tyyppaamaan, mutta patch notesien mukaan ei mitään isompaa muutosta tai uusia ratoja tms. tullut mukana. Aika iso paketti kuitenkin, onko joku huomannut mitään merkittävää muutosta?
Päivitykset on isoja jos korjaavat rx-ratoja tai ek-pätkiä kuten nyt fiksasivat liialliset oikaisupaikat pois Ruotsin Höljes rx-radalta, eli nytkin ko. lokaatio ladataan kokonaisuudessaan uudelleen, taitaa olla jotain muutakin mukana kuten rx-autot koska rx-rata tuskin pelkästään on 14gb (jos koko peli edelleen n.110gb ja ainakin itsellä steamissa koko alle 110gb).

Edeltävä päivityshän oli myös n.14gb kun korjasivat hitboxeja Skotlannin ek-pätkien puukasoihin ja silloin ladattiin uudelleen ne kaikki Skotlanti ek:t.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi en löydä PS4 versiosta 205T16 ralliautoa?
Muutenki aika idioottimainen systeemi missä pitää laittaa koodi jolla avata DLC content... sitte erikseen ladata joka ikinen peliin.
 
Miten et löydä; myyntipuolelta vai omasta tallista? Jos myyntipuolelta niin siellä päivittyy x-tunnin välein myytävät kinnerit
 
Miten et löydä; myyntipuolelta vai omasta tallista? Jos myyntipuolelta niin siellä päivittyy x-tunnin välein myytävät kinnerit
En ole vielä muita B-ryhmäläisiä pelissäni nähny (vastustajia lukuunottamatta).
 

Liitteet

  • IMG_20210220_005936.jpg
    IMG_20210220_005936.jpg
    2,5 MB · Luettu: 156

Statistiikka

Viestiketjuista
258 598
Viestejä
4 501 757
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom