Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitihän se suomi ostaa,niin kaipa se pitää tulla esittelemään omaa (surkeeta) vauhtia..
Juu kävin sellasenkin ostaas.Nonni, se on melkoista loikittamista Huom, eka kisa on Kit Careilla, joten joudut vielä sellasekin ostaa, jos tuut mukaan tuohon, 4WD Suomi-Sarjan kauden avaukseen.
No nyt tuli vihdoin se pitkään odotettu "kiinan kässäri" ja hyvin tuntuu toimivan.
Yllättävän vankkaa tekoa ja vahvasti samankaltainen kun oikeisiin autoihin myytävä kisakahva. Työsylinteri vaan puuttuu ja tilalle laitettu USP / analogia himmelit.
Jos halvalla haluaa kelvollisen analogisen kässärin niin voin suositella.
14Bit PC USB Handbrake SIM For Racing Game G27/G29 T500 FANATECOSW DIRT RALONCH | eBay
ps. tällä on hyvä huomenna spinnauttaa kitcar ylimääräsiin kierroksiin Kakariston takapiikissä!
Laiteinfran parannus hommista näköjään kyse, toivottavasti auttaa! Kävi vaan niin että ootellessa meni illaks tarkotetut saunakaljat ja nyt joutu vetäseen ton etuvetokisan päissään, hel...ti. No pääsin kumminki maaliin!Onkohan siellä joku päivitys. Eilen oli illalla se kirjautumis sivu iha oudon näköinen.
/Cstä joka tapauksessa kun jatkuvaa pätkintää. Pelin käynnistyksessäkin välillä miettii tosi pitkään.
Jousella on vaste tehty ja noilla mekaanisilla säädöillä pystyy aika paljon muokkaamaan suuntaan ja toiseen.Miten tuossa käkkärissä vaste on tehty ja onko kuinka pitkä se liike?
Millä ohjaimella ajat ja ohjaimen asetukset?Yläpeukku FWD-autojen lisäämiselle sarjaan. Nyt kun oli ensimmäistä kertaa alla hanskaan sopiva auto, niin ajokin kulki aivan ok lukuunottamatta parin viimeisen pätkän jatkuvaa pumppailua, kun paras rentous katosi. No mutta, ensimmäisen kerran maaliin autoa tai renkaita hajottamatta ja ilman kovin isoja kämmejä. Jos saa esittää toivomuksia sarjaan, niin useammin FWD, R5 ja jos on pakko olla RWD, niin sitten välillä voisi olla H2-luokkaakin. Seuraavaksi taitaakin olla taas H3 RWD eli itselleni paluu ynnä muut sijoille... Ei vaan ymmärrä, että miten noita tehokkaita RWD-pelejä pitäisi ajaa, että kello tykkäisi.
Yläpeukku FWD-autojen lisäämiselle sarjaan. Nyt kun oli ensimmäistä kertaa alla hanskaan sopiva auto, niin ajokin kulki aivan ok lukuunottamatta parin viimeisen pätkän jatkuvaa pumppailua, kun paras rentous katosi. No mutta, ensimmäisen kerran maaliin autoa tai renkaita hajottamatta ja ilman kovin isoja kämmejä. Jos saa esittää toivomuksia sarjaan, niin useammin FWD, R5 ja jos on pakko olla RWD, niin sitten välillä voisi olla H2-luokkaakin. Seuraavaksi taitaakin olla taas H3 RWD eli itselleni paluu ynnä muut sijoille... Ei vaan ymmärrä, että miten noita tehokkaita RWD-pelejä pitäisi ajaa, että kello tykkäisi.
Millä ohjaimella ajat ja ohjaimen asetukset?
Yläpeukku FWD-autojen lisäämiselle sarjaan. Nyt kun oli ensimmäistä kertaa alla hanskaan sopiva auto, niin ajokin kulki aivan ok lukuunottamatta parin viimeisen pätkän jatkuvaa pumppailua, kun paras rentous katosi. No mutta, ensimmäisen kerran maaliin autoa tai renkaita hajottamatta ja ilman kovin isoja kämmejä. Jos saa esittää toivomuksia sarjaan, niin useammin FWD, R5 ja jos on pakko olla RWD, niin sitten välillä voisi olla H2-luokkaakin. Seuraavaksi taitaakin olla taas H3 RWD eli itselleni paluu ynnä muut sijoille... Ei vaan ymmärrä, että miten noita tehokkaita RWD-pelejä pitäisi ajaa, että kello tykkäisi.
Tässä mun setup H3 rwd BMW M3:lle Suomeen, tein sillä juuri pohja-ajan custom: Hämelahti ek day+dry 6:47.1 (soft renkaat, 1 vararengas mukana). BMW on ehkä nopein auto tuosta luokasta joten sitä kannattaa käyttää. Stratos, Sierra, Renault voivat päästä melko lähelle ek:sta riippuen, mutta ne ovat myös vähän vaikeampia ajaa.
Itse ajan tuota BMW:tä 720 asteella joka on 80% saturaatio 900asteen ratissa ellet voi asettaa astemäärää suoraan control paneliin.
Laske ainakin wheel friction, suspension (+collision) ffb arvoja niin ratin pyörittäminen kevenee, esim. jos sat 75 niin laita wheel friction 50, susp 50, collision 0 (tai 5-10)
- alignment: front toe 0.00, camber -0,75 / rear toe 0.00, camber -1.45
- brakes: 2380, bias 63%
- differential: driving 48%, braking 18%, preload 20.00 (jos kaasunhallinta on vaikeaa niin laita aluksi driving 30%, braking 6%, preload 10.00 ja nosta arvoja kun siltä tuntuu, yritä pitää säädöissä braking lock arvo n. 20-30% alempana kuin driving lock ja samoin preload)
- gears: 0.272 / 0.397 / 0.523 / 0.677 / 0.831 / 0.985 / FD 0.182 (huiput 195km/h) liian pitkä välitys voi tehdä autosta vaikeammin ajettavan
- damping: front -1.00, -1.00 / rear 0.00, 0.00
- springs: front rh 2.00mm, spr 54.03, arb 11.25 / rear rh 2.00mm, spr 44.16, arb 8.00
Jos haluaa antaa pelin asettaa autokohtaiset kääntösäteet tai- asteet niin pelin asetuksista Soft lock päälle ja ratin kalibrointi pelissä.Pitääpä koittaa näitä ja harjoitella kaasuttelua. Kaasun käyttö se taitaa itsellä olla isoin ongelma RWD:n kanssa, koska koko ajan tuntuu, että ruopii niin maan perhanasti, mutta auto ei etene. Kun sitten taas vastaavasti FWD auto palkitsee aggressiivisesta kaasun käytöstä, kun kaasu on suuren osan ajasta 100% ja jarrulla sidotaan ja hallitaan luistoa.
On se karik134 vaan aika seppä näitten säätöjen kanssa! Olin säätäny ja hinkannu niin he..sti ja olin luulossa että paremmaks ei enää saa mutta kun pistin nää karikin säädöt alle ni rupes bemmi tuntuun paljon tasapainosemmalta.BMW on ehkä nopein auto tuosta luokasta joten sitä kannattaa käyttää. Stratos, Sierra, Renault voivat päästä melko lähelle ek:sta riippuen, mutta ne ovat myös vähän vaikeampia ajaa.
Itse ajan tuota BMW:tä 720 asteella joka on 80% saturaatio 900asteen ratissa ellet voi asettaa astemäärää suoraan control paneliin. Jos käytät vaihdeviiksiä vaihtamiseen niin pysy 540asteessa tai alle (tai 60% saturaatio 900asteen ratissa).
Laske ainakin wheel friction, suspension (+collision) ffb arvoja niin ratin pyörittäminen kevenee, esim. jos sat 75 niin laita wheel friction 50, susp 50, collision 0 (tai 5-10)
Tässä mun setup H3 rwd BMW M3:lle Suomeen, tein sillä juuri pohja-ajan custom: Hämelahti ek day+dry 6:47.1 (soft renkaat, 1 vararengas mukana).
- alignment: front toe 0.00, camber -0.75 / rear toe 0.00, camber -1.45
- brakes: 2380, bias 63%
- differential: driving 48%, braking 18%, preload 20.00 (jos kaasunhallinta on vaikeaa niin laita aluksi driving 30%, braking 6%, preload 10.00 ja nosta arvoja kun siltä tuntuu, yritä pitää säädöissä braking lock arvo n. 20-30% alempana kuin driving lock, preload arvo menee max 100.00 niin silloin 10.00 on 10% ja 20.00 on 20% niin koita pitää tämäkin n. 20% alempana kuin driving lock %)
- gears: 0.272 / 0.397 / 0.523 / 0.677 / 0.831 / 0.985 / FD 0.182 (huiput 195km/h) liian pitkä välitys voi tehdä autosta vaikeammin ajettavan
- damping: front -1.00, -1.00 / rear 0.00, 0.00
- springs: front rh 2.00mm, spr 54.03, arb 11.25 / rear rh 2.00mm, spr 44.16, arb 8.00
BMW on ehkä nopein auto tuosta luokasta joten sitä kannattaa käyttää. Stratos, Sierra, Renault voivat päästä melko lähelle ek:sta riippuen, mutta ne ovat myös vähän vaikeampia ajaa.
Itse ajan tuota BMW:tä 720 asteella joka on 80% saturaatio 900asteen ratissa ellet voi asettaa astemäärää suoraan control paneliin. Jos käytät vaihdeviiksiä vaihtamiseen niin pysy 540asteessa tai alle (tai 60% saturaatio 900asteen ratissa).
Laske ainakin wheel friction, suspension (+collision) ffb arvoja niin ratin pyörittäminen kevenee, esim. jos sat 75 niin laita wheel friction 50, susp 50, collision 0 (tai 5-10)
Tässä mun setup H3 rwd BMW M3:lle Suomeen, tein sillä juuri pohja-ajan custom: Hämelahti ek day+dry 6:47.1 (soft renkaat, 1 vararengas mukana).
- alignment: front toe 0.00, camber -0.75 / rear toe 0.00, camber -1.45
- brakes: 2380, bias 63%
- differential: driving 48%, braking 18%, preload 20.00 (jos kaasunhallinta on vaikeaa niin laita aluksi driving 30%, braking 6%, preload 10.00 ja nosta arvoja kun siltä tuntuu, yritä pitää säädöissä braking lock arvo n. 20-30% alempana kuin driving lock, preload arvo menee max 100.00 niin silloin 10.00 on 10% ja 20.00 on 20% niin koita pitää tämäkin n. 20% alempana kuin driving lock %)
- gears: 0.272 / 0.397 / 0.523 / 0.677 / 0.831 / 0.985 / FD 0.182 (huiput 195km/h) liian pitkä välitys voi tehdä autosta vaikeammin ajettavan
- damping: front -1.00, -1.00 / rear 0.00, 0.00
- springs: front rh 2.00mm, spr 54.03, arb 11.25 / rear rh 2.00mm, spr 44.16, arb 8.00
Itsekään en pääse paljon tuon kovempaa enää koska tuo 6:47 on tehty n.98-99% riskitason ajolla (vaikka se oli ensiyritys) eli joku 6:40 parin tunnin hotlappaamisella olisi ehkä mahdollista.No, pidin nyt parin tunnin H3 RWD -treenisession tuolla Bemarilla, että jos sitä löytäisi sen pienen ikkunan, jonka sisällä tuollainen auto pitää pysyä. Lopputuloksena se, että kyllä näköjään noilla säädöillä pääsee tuohon 6:47 aikaan (custom Hämelahti ek day+dry, soft renkaat, 1 vararengas mukana). Tarkemmin ottaen 6:47.2, kovempaa ei päässyt parilla extrayritykselläkään... Mutta se onkin sitten ihan toinen kysymys, että pysyykö kisassa tiellä tuolla vauhdilla. Kai noilla RWD autoillakin ajelee kun tottuu, mutta aina on tullut syrjittyä niitä pelissä kuin pelissä, jos neliveto tai FWD on vaihtoehto. Tämä olikin varmasti pisin sessio tuollaisella autolla DR1 mukaan lukien.
Itsekään en pääse paljon tuon kovempaa enää koska tuo 6:47 on tehty n.98-99% riskitason ajolla (vaikka se oli ensiyritys) eli joku 6:40 parin tunnin hotlappaamisella olisi ehkä mahdollista.
Oliko sulla driving lock 30% kun teit tuon ajan koska tuo vaikuttaa kiihtyvyyteen ja ek aikoihin? Mitä enemmän tasauspyörästö on lukossa sitä parempi kiihtyvyys mutta pitää olla myös varovaisempi kaasun kanssa.
Ajele kaikki pitkät ek:t läpi (Kontinjärvi+Kakaristo, Pitkäjärvi+Hämelahti) jotta löydät pahimmat paikat missä pitää ehkä olla tarkempi. Siellä on muutamia mutkia missä on pahoja pomppuja ja ne voi heittää auton yllättäen poikittain ja silloin ei voi oikein mitään, se road degradation(medium ja high) voi myös vaikuttaa kuinka paljon auto pohjaa tietyissä paikoissa aiheuttaen ohjelmaa(voi joutua nostamaan ride heightia nykyisestä). Ei sun tarvitse välttämättä varmistella kuin se 0,5s/km jotta pääset ilman isompia aikamenetyksiä maaliin eli Hämelahti n.6:55 aikaan ja tuollainen vauhti voi riittää melko korkealle.
Ihan pikku jarru just ennen hyppyrin nokkaa hillitsee loikkaa aika hyvin. Vähän ehkä vaikuttaa aikaan mutta pysyy väylällä ja pysyy auto sekä renkaat ehjänä.Mitä pitäisi säätää ettei auto pompi ku kenguru pallo Jämsässä? kokeilin Karik134 säätöjä
Ihan pikku jarru just ennen hyppyrin nokkaa hillitsee loikkaa aika hyvin. Vähän ehkä vaikuttaa aikaan mutta pysyy väylällä ja pysyy auto sekä renkaat ehjänä.
Nythän ajellaan Historiceilla ja niitä pitää käsitellä yhtä hellästi kuin kipeetä pi.....iä.
Juu mutkiin on pakko sito jarrulla.joku noissa takapotkuissa viehättää kivoja ajaa
seuraavaa kisaa odotellessa, olen koittanu C4lle ettiä säätöjä mutta ei riitä vauhti australian setillä vaikka kuinka raivolla vetää virheittä. esim kailajärvi jää kärjestä +11s
ideoita?
On ja ei löydy normaalia kirkasta säätä, sumua on aina. Eikä saa edes vesisadetta, vittu mitä paskaa.Siis onko tuo Finland tosiaan noin foggy and glarey all the time? Eli kai löytyy valikosta ihan normi midday sun ?