Näistä sovelluskaupoista vielä tuli mieleen, että
kuinka moni teistä ylipäänsä ostaa sovelluskaupoista sovelluksia? En ole itse ostanut ainuttakaan enkä tule koskaan ostamaan. Lähinnä kiinnostaisi tietää, mitä ihmettä ihmiset pelehtivät puhelimillaan, mikä edellyttäisi sitä, että maksaa rahaa jostain sovelluksesta.
Ymmärrän jos jokin peli on kyseessä, mutta en muuta.
-leimaussofta työajan seurantaan koska työpaikan leilauksissa oli välillä virheitä niin vertasin niitä omiin leimauksiin. jos oli eroa niin tutkin asian ja pistin firman korjaamaan virheensä.
-hbo max tilaus on sovelluskaupan kautta
-google one on sovelluskaupan kautta.
-symbolab, jota käytän ratkaisemaan yhtälöitä suoraan kännykän kameralla.
-wallet budjetointi softa
-lapsille pelejä tablettiin. kun parilla eurolla saa hetken rauhaa niin olen valmis siitä maksamaan.
-leffoja vuokrannut kymmenittäin, itselle ja lapsille.
-electrodoc pro. ihan vain halusin tukea kehittäjää minulle hyödyllisen softan tekemisestä ja ylläpitämisestä
-puheluiden nauhoitus softa
-dwg kuvien luku softa, välillä on vaan tarve tien päällä sääda kuvia auki ilman tietokonetta.
-Our groceries ostoslista softa joka synkronisoi puolison kanssa ostoslistan reaaliaikaisesti
-ja useita muita tässä 15 vuoden aikana.
monet asiat voisi varmasti hoitaa eri tavalla helvetisti hankalemmin vaikka kynällä ja paperilla mutta onneksi budjetti kestää sen pari-kolme euroa maksaa joskus. Voi sitä vitutuksen määrää jos pitäisi jotain paperisia kauppalappuja tms käsitellä.
itse hoidan lähestulkoon kaiken puhelimella. Nyt piti hankkia uusi läppäri koulutehtäviä varten kun CAD piirtäminen ei oikein vielä puhelimella onnistu tehokkaasti...