Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se on tottakai tärkeää. Ei ole itselle tullut ongelmia tuon kanssa.Itselleni olennaisempaa on että kamera ja objektiivi ei hannaa vastaan kun sitä autofokusta korjataan käsin.
Minkälaisessa käytössä joudut autofokusta korjaamaan käsin?Itselleni olennaisempaa on että kamera ja objektiivi ei hannaa vastaan kun sitä autofokusta korjataan käsin.
Luontokuvauksessa, katukuvauksessa, juhlakuvauksessa? Video vai valokuva?Kun se on tarkentanut väärään oksaan, väärään ihmiseen, väärään kohtaan, tai sanotaan minun mielestäni väärään kohtaan, kameran mielestä oikeaan ;-)
Täytyy myöntää että aika kade olen -ei minulla ole yhtään minkään kuvauspäivä ikinä onistunut niin että aina kameran kanssa olisin samaa mieltä tarkennuskohdasta, luultavasti en ole koskaan eläissäni edes tuntia kuvannut niin. ;-)Luontokuvauksessa, katukuvauksessa, juhlakuvauksessa? Video vai valokuva?
En muista että itellä ois koskaan ollu tarvetta moiselle, sillä kyselen, että mimmosissa tilanteissa noita tulee vastaan.