Piti oikeastaan etukäteen kysyä mutta voihan sen nytkin resetin jälkeen. Pelaan siis HC ja olen vielä jatkuvasti kuollut korkeimman levelin hahmolla.
Ainakin aiemmin huomasin että jokainen uusi hahmo, kun luon ja skippaan sen kampanjan, edellisen korkeimman tason hahmon ollessa tuore raato, niin monet näistä strongholdeista (tms ne sen tyyppiset paikat) on tutkittuja, joudun tutkimaan erikseen. Uudestaan ja uudestaan. Samaten noin puolet niistä waypointeista joudun avaamaan uusiksi vaikka koko kartta on pitkälti "auki" ja tunnettu. Että mihinköhän se maailman "status" perustuu?
Okei nyt kun tein uuden hahmon tuonne seasonal realmiin, eli kaikki strongholdit ovat tutkimatta, tää ehkä on tarkoitus. Siellä on jotain muita paikkoja jotka ovat kartalla yhtä pieniä kuin nuo strongholdit, mutta ne kai sitten eivät ole niitä joten siinä tuli mulle virheellinen käsitys.
Mutta silti onko myös tarkoitus että yli puolet noista waypointeista on aktivoimattomia? Mun mietityttää että mihin noi uuden hahmon status perustuu. Noissa on valtavasti turhaa ympäriinsä kiertämistä, joka varsinkin aina siinä tilanteessa eli on juuri kuollut, tympii vähän extraa.
Muilta osin ainakin tuota scorkkia on selvästi buustattu. Skilleja on muutettu niin ettei ole juuri turhaa melee tasoista juttua, että voi paremmin pelata ranged buildia.
En ihan ymmärrä miksi ihan kaikki ei tuossa resetoidu. Aspektit on resetoitu mutta se toinen juttu jota blacksmithit hoitaa, ne eivät resetoituneet. Saan uudelle hahmolle varusteisiin ensialkuun poskettomat kovat +400-500 lifeä.