Diablo 4

Nyt tulee vähän epätyypillinen vastaus, mutta mitä jos kysyisit blizun foorumeilta ja rukoilisit blue postia? Veikkaan itse ettei ole sidoksissa "osto" alustaan vaan hardwareen.
Tjaa-a, enpä ole tainnut ikinä sinne kirjotella.
Blue postia selvästi todennäköisempää lienee toki muiden pelaajien mutut, niin ehkä pidetään tää pohdinta vaan täällä.

Se voi kyllä olla kuten sanoit, eli ainoa merkitys tässä yhtälössä on hardware.
Siihen ehkä itsekin kallistuisin, jos veikata pitäisi.

Toisaalta aina voi vaan ostaa Steamistä ja kokeilla frendin kanssa.
Jos vaatii crossplay niin refundia ja jatkaa Bnetin puolella.
Aika helppohan se noin olisi selvittää. :think:
 
Tjaa-a, enpä ole tainnut ikinä sinne kirjotella.
Blue postia selvästi todennäköisempää lienee toki muiden pelaajien mutut, niin ehkä pidetään tää pohdinta vaan täällä.

Se voi kyllä olla kuten sanoit, eli ainoa merkitys tässä yhtälössä on hardware.
Siihen ehkä itsekin kallistuisin, jos veikata pitäisi.

Toisaalta aina voi vaan ostaa Steamistä ja kokeilla frendin kanssa.
Jos vaatii crossplay niin refundia ja jatkaa Bnetin puolella.
Aika helppohan se noin olisi selvittää. :think:

Ainiin tosiaan onhan siinä refund.

Mutta mietin miksi et halua pitää crossplaytä? Ite kyl huomannu et se kyllä lagaa samal lail oli se sitten päällä tai ei jos se oli tarkoitus? Aikoinaan julkkarissa se jeesas ku sen poisti, mutta eipä noi pelaajamäärä piikit ole ollut sitä tasoa aikoihin ja ehkä servu kapasiteettia on kasvatettu.
 
Mutta mietin miksi et halua pitää crossplaytä? Ite kyl huomannu et se kyllä lagaa samal lail oli se sitten päällä tai ei jos se oli tarkoitus? Aikoinaan julkkarissa se jeesas ku sen poisti, mutta eipä noi pelaajamäärä piikit ole ollut sitä tasoa aikoihin ja ehkä servu kapasiteettia on kasvatettu.
Joo siis, itsellä ei tunnu olevan mitään ongelmia crossplay päällä.
Voisin ihan hyvin pelata sen kanssa.
Siinä mielessä olisi yksi hailee vaihtaa Steam versioon, vaati pelit Bnet kanssa crossplay:tä tai ei.

Ongelma onkin siinä, että pari kaveria väittää kokemuksen olevan parempi ilman crossplaytä ja meillä ei voi olla eri asetukset keskenämme.

Ero mun ja ainakin näiden parin asiasta valittavan kaverin välillä on se, että heillä on mobiilinetit versus mun kuitu.
Voi siis ihan hyvin olla, että heillä tuo crossplay aiheuttaa lagia ajoittain.

Pelihän on meinaan jotenkin vähän raskas tai erikoinen verkkoliikenteen kannalta, koska se aiheuttaa myös osassa tunnetusti huonojen kaapelimodeemien kohdalla netin katkeamisen.
Jos tuosta haluaa lisää lukea voi googlata intel puma cable modems. Kaverilla on sellainen kapistus ja D4 oli eka peli jonka myötä alkoi netti katkeilemaan.
 
Kellään tietoa vaatiiko Steam ja Battle.net välinen pelaaminen crossplay:n päälle?
Kovasti yritin vastausta etsiä, mutta ei löytynyt.

Mietin tässä kun peruspeli lisärin kanssa olisi 70€, niin jos hyppäisi tässä välissä Steamin puolelle pelaamaan.

Tosin jos löytyy faktaa että pitää olla crossplay jos haluaa pelata Bnet kaverin kanssa, niin luultavasti jää välistä.
Miksi crossplayn päällä pitäminen haittaa? Ei tuo vaikuta peliin mitenkään. Julkaisussa taisi olla jollain jotain ongelmia, mutta tuskin enää. Tosin julkaisussa oli muitakin ongelmia serverien kanssa.

Itsellä tuo on ollut aina taas päällä.
 
Miksi crossplayn päällä pitäminen haittaa? Ei tuo vaikuta peliin mitenkään. Julkaisussa taisi olla jollain jotain ongelmia, mutta tuskin enää. Tosin julkaisussa oli muitakin ongelmia serverien kanssa.

Itsellä tuo on ollut aina taas päällä.
No just tuossa yllä selitin.

Oli se mullakin päällä viime viikolla, mutta nuo pari frendiä ottivat sen taas pois.
Eli myös mun piti ottaa pois, jotta pääsin pelaa niiden kaa.
 
Joo siis, itsellä ei tunnu olevan mitään ongelmia crossplay päällä.
Voisin ihan hyvin pelata sen kanssa.
Siinä mielessä olisi yksi hailee vaihtaa Steam versioon, vaati pelit Bnet kanssa crossplay:tä tai ei.

Ongelma onkin siinä, että pari kaveria väittää kokemuksen olevan parempi ilman crossplaytä ja meillä ei voi olla eri asetukset keskenämme.

Ero mun ja ainakin näiden parin asiasta valittavan kaverin välillä on se, että heillä on mobiilinetit versus mun kuitu.
Voi siis ihan hyvin olla, että heillä tuo crossplay aiheuttaa lagia ajoittain.

Pelihän on meinaan jotenkin vähän raskas tai erikoinen verkkoliikenteen kannalta, koska se aiheuttaa myös osassa tunnetusti huonojen kaapelimodeemien kohdalla netin katkeamisen.
Jos tuosta haluaa lisää lukea voi googlata intel puma cable modems. Kaverilla on sellainen kapistus ja D4 oli eka peli jonka myötä alkoi netti katkeilemaan.

Noniin selvishän se. Tosiaan itsellä ei enään ole kuitua, mutta 100/10 ADSL 2+ (eli silloin taitaa olla oikeasti S/VDSL2+, suakelin markkinointi) ja vaikka joillakin on 5G lataus/lähetys nopeudet omaa luokkaansa niin kyllä tuohon vakavaan pelaamiseen tarvii mielestäni kiinteän liittymän+lisäksi ei sitä hemmetin wifiä, myönnän kyl et hiukan vanhanaikaista sanoa ettei ne wifit toimi, on konees viel erillinen wifi korttikin 6E tms. (ainoastaan siitä syystä et ostin kerralla kunnollisen kortin ku tarvitsin bluetoothin koneeseen). On tosiaan ihan "julkinen" ongelma vaikka ei tietysti valmistajat/pelintekijät siitä hirveesti viitsi huudella.

Edit: Ainiin joo ne hemmetin liittymäntarjoajien "omat" boksit on kyl niin susia et huh huh, koko firmis lukittu.
 
Mjahas uusi pätsi ja peli alkoi freezaan ja kaatumaan tuelta \:D/ HC Peluria lämmittää :D
 
Joo mukavaa nykimistä on kyllä taas, esim. Helltidessä aika kun jotain spawnaa päälle niin peli jäätyy noin sekunniksi
 
Joo, ei pysty pelaamaan. Sen verran jumittelee että pikkuiset tappelut muuttuu todella rassaaviksi :)
 
Pleikalla toimii ihan normaalisti. Noinkohan sitten PC:llä jostain syystä kyykkää kun näitä koiria juoksentelee jokaisen perässä.
 
Tuossa pari tuntia PC:llä pelailin äsken. En kyllä itse huomannut nykimisiä tai jäätymisiä koko aikana.
 
Alkuun vähän nyki. Koira hävis aina hetkessä pois ja hevoselta pääsi alas vain käynnistämällä teleporttauksen. Perus.
 
Alkaa vähän kyllästyttää tuo Helltiden punainen värisävy kun käytännössä kaikki alueet näyttää ihan samalta. Vois Helltide-alueen indikoida jotenkin muulla tavalla IMO.
 
Alkaa vähän kyllästyttää tuo Helltiden punainen värisävy kun käytännössä kaikki alueet näyttää ihan samalta. Vois Helltide-alueen indikoida jotenkin muulla tavalla IMO.
Mjoo, eilen oli hämmentävää kun ei ollu verisadetta vaan normi väritys ja helltide päällä. Bugia pukkailee.
 
Käy sitä joskus tuurikin näemmä.

1718133500748.png
 
An update on the mid-season update and Season 5 PTR
https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/an-update-on-the-mid-season-update-and-season-5-ptr/171362
PezRadar sanoi:
Hello Wanderers

We first want to start by thanking everyone for jumping into Season 4 and experiencing the revamped systems introduced with Loot Reborn. We are also thrilled to see the excitement around Vessel of Hatred where we announced the release date of October 8th this past weekend at the Xbox Showcase. We are excited to share more as we head toward launch, and you all can expect more information on July 18 when we do a deep dive into the Spiritborn class coming with the expansion.

We want to take some time to provide some clarity and updates on a flurry of things heading to Diablo IV in the upcoming weeks.

The next update hitting Season 4 will be our mid-season patch. As you all know, mid-season patches include a ton of significant updates to the game related to class balance and more.

We will be releasing patch notes for the mid-season update (Patch 1.4.3) this coming Friday (June 14) and will be releasing the update sometime next week.

Typically we host a livestream for our mid-season updates, but we instead will be hosting a separate livestream next week on Friday (June 21) to talk about the next season in our Season 5 PTR Campfire Chat. We will have more information on that soon.

Originally we had our mid-season update coming after this PTR concluded, but we agreed releasing the mid-season update prior to the PTR would be better for all players.

Why is that? Well, the Season 5 PTR would have some of these changes coming with the mid-season update, and we didn’t want to create any type of whiplash for players as they go from finishing the PTR back to Season 4. Due to this, we believe delivering the mid-season update sooner will be the best for everyone.

As you can see there is a ton going on in the world of Sanctuary. We look forward to sharing more in the upcoming weeks and will have more information on Season 5 PTR including stream times and more next week.

Thank you
~Diablo IV Team
1.4.3 patch notet perjantaina ja itse patch ens viikolla.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa kappas, potuista tehtiin fiksumpia kun jengil alkaa olee helaa niin perskeleesti.

Toi non-main stat req vähennys paragonis on tervetullut. Alko olee aika tiukkoja myöhemmillä boardeilla nyt kun aseisiin ei sitä all stattia voi enää rullaa. Ei tarvi ehkä enää tiputella rubyja armoreista jonkun strengthin takia.

Melko iso läjä class muutoksia tuolla myös.
 
Pit 134 vetäisty groupissa läpi! Alkaa olla jo tekemisen meininkiä nuo isommat pitit. :kippis:

Huomisen jälkeen menee vielä kevyesti isommat kun bossen helaa nerffataan.

Pit134.jpg


Soolona vedetty heartseeker roguella pit 120 läpi, ja oma seasonin tavoite suoritettu. Seuraavat vaatiikin jo sitten parempaa GA-kampetta. :kahvi:
 
Melted heart of Selig ja Bash build on kyllä Uber-combo, kestävyys aivan ultimaattinen 9,3 Armorin, 70% Allressin ja 75k healtin kanssa.
 
Pit 134 vetäisty groupissa läpi! Alkaa olla jo tekemisen meininkiä nuo isommat pitit. :kippis:

Huomisen jälkeen menee vielä kevyesti isommat kun bossen helaa nerffataan.

Pit134.jpg


Soolona vedetty heartseeker roguella pit 120 läpi, ja oma seasonin tavoite suoritettu. Seuraavat vaatiikin jo sitten parempaa GA-kampetta. :kahvi:
Hyvä saavutus! Harmi kun ei ehdi vaan pelaamaan, jotta olisi ehtinyt itsekin kokeilla noita "äärirajoja" paremmin ennen nerffiä :(

On siis necrolla 108 suoritettuna, kun geari oli ~~ 4/12 MW
 
Pitipä levelata seasoniin hahmo pitkän tauon jälkeen exp boostin aikana. Enemmän ja vähemmän helltide summonablen farmia +10lvl "potionilla"ja jos legion helltidessa niin sinne sitten (wolf rep cap muutama leveliä ennen). Jos jaksaisi vielä paragon glyphit levelata...ja sitten katsella seasonin polun vaateet.
 
Vessel of Hatred Preorder Giveaway – Terms and Conditions
https://eu.forums.blizzard.com/en/d4/t/vessel-of-hatred-preorder-giveaway-%E2%80%93-terms-and-conditions/16460

The opening time and date of the Contest is 15:00 BST 17/06/2024, and the closing time and date for receipt of entries is at 22:59 BST 28/06/2024

4. Prize(s)

The 1st prize winner will receive:
  • 2x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam
  • 1x Diablo IV Limited Collector’s Edition
The 2nd prize winner will receive:
  • 1x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam
  • 1x Diablo IV Limited Collector’s Edition
The 3rd-10th prize winners will each receive:
  • 1x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam


edit:

ei-toimi-suomessa.png_thumb.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vessel of Hatred Preorder Giveaway – Terms and Conditions
https://eu.forums.blizzard.com/en/d4/t/vessel-of-hatred-preorder-giveaway-%E2%80%93-terms-and-conditions/16460

The opening time and date of the Contest is 15:00 BST 17/06/2024, and the closing time and date for receipt of entries is at 22:59 BST 28/06/2024

4. Prize(s)

The 1st prize winner will receive:
  • 2x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam
  • 1x Diablo IV Limited Collector’s Edition
The 2nd prize winner will receive:
  • 1x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam
  • 1x Diablo IV Limited Collector’s Edition
The 3rd-10th prize winners will each receive:
  • 1x Diablo IV: Vessel of Hatred Ultimate Edition codes for Battle.net or Steam

Suomi rajattu pois tästä arvonnasta. :hmm:

This Contest is only open to Austria, Czech Republic, France, Germany, Ireland, Norway, Sweden, Switzerland and United Kingdom residents aged eighteen (18) and over only.
 
Suomi rajattu pois tästä arvonnasta. :hmm:

This Contest is only open to Austria, Czech Republic, France, Germany, Ireland, Norway, Sweden, Switzerland and United Kingdom residents aged eighteen (18) and over only.
Ai hitto, eipä osunutkaan tuo silmään.
 
Onko mulla ollu viimesimmän päivityksen jälkeen helvetin pitkät lataus ruudut esim pitistä poistuessa ja teleportatessa? Scan & repair ja uudelleen asennus ei auttanut mitään.
 
Onko mulla ollu viimesimmän päivityksen jälkeen helvetin pitkät lataus ruudut esim pitistä poistuessa ja teleportatessa? Scan & repair ja uudelleen asennus ei auttanut mitään.
PC:llä tuntuisi olevan paljon enemmän ongelmia kuin PS5:llä, molemmat löytyy ja viimeisimmän päivityksen myötä PC:llä lagii, tulee punaista latausruutua jne.. onneksi konsolilla mukavampi pelatakin.
 
Uusi jännä ominaisuus on myös se, että teleportatessa mustaan ruutuun jää näkymään esim muiden pelaajien minionit. Täytyy ihmetellä tuota upeaa tiimiä, kun eivät tunnu saavan mitään korjattua ilman, että monta muuta asiaa hajoaa pelissä. Yksi ainoista season mekaniikoista, eli "elixir of holy bolts" myös pois käytöstä useamman päivän ajan jo.
 
Roguen heartseekerillä meni uusimman pätsi jälkeen Pit 135 läpi ja tämä season saa jäädä hetkeksi parkkiin.
Tällä Moranan buildilla mentiin:

Seuraavaan päivitykseen toivon balanssointia niin esineisiin kuin kontenttiin. Esineistä valkoisesta keltaiseen on nykyään kaikki saman arvoisia eli myyntikamaa. Pitteihin saisi tulla balansointia mosuihin ja bosseihin, jopa pelin sisäinen pit ladder kelpaisi. Ei varmaan hirmu suuria uudistuksia kannata kuitenkaan odotella ennen lisäosaa.
 
Täytyy ihmetellä tuota upeaa tiimiä, kun eivät tunnu saavan mitään korjattua ilman, että monta muuta asiaa hajoaa pelissä. Yksi ainoista season mekaniikoista, eli "elixir of holy bolts" myös pois käytöstä useamman päivän ajan jo.
Johtunee varmaan siitä, että pelin laajuus huomioiden näitä muutoksia tehdään melko ripeällä aikataululla pelaajien palautteeseen perustuen.
Vaikka iso talo onkin, niin eipä ne ehdi noita kunnolla testaamaan.

Villi veikkaus että aika moni rikki menevä asia on vielä sellainen, että ei ehkä käy edes mielessä testata.

Toki toi holy bolts ongelma on outo, koska just sitä ne säätivät....
 
Itseä ei haittaa pätkän vertaa ettei holyt toimi, meni ruutu niin sekavaks ku ei enää tiennyt et mitä piti väistää tai mikä oli "omaa"... Lisäksi aiheutti lagia party peleis.
 
Itseä ei haittaa pätkän vertaa ettei holyt toimi, meni ruutu niin sekavaks ku ei enää tiennyt et mitä piti väistää tai mikä oli "omaa"... Lisäksi aiheutti lagia party peleis.
Et ilmeisesti ole pelannut dust devil barbaaria? Se yhdistettynä Duriels mightiin, ja ruutu on joka tapauksessa täynnä tavaraa. Buildi olisi vaan vahvempi sen kanssa, kuin ilman. WW barbi ei liian vahva ole nykyisellään, joten olisi tarpeeseen.
 
Roguen heartseekerillä meni uusimman pätsi jälkeen Pit 135 läpi ja tämä season saa jäädä hetkeksi parkkiin.
Tällä Moranan buildilla mentiin:

Seuraavaan päivitykseen toivon balanssointia niin esineisiin kuin kontenttiin. Esineistä valkoisesta keltaiseen on nykyään kaikki saman arvoisia eli myyntikamaa. Pitteihin saisi tulla balansointia mosuihin ja bosseihin, jopa pelin sisäinen pit ladder kelpaisi. Ei varmaan hirmu suuria uudistuksia kannata kuitenkaan odotella ennen lisäosaa.
Voi sieltä jotain semi-isoa päivitystä s5 tulla, kun sille kerran julkaistaan PTR. Blizzuhan ilmoitti että ne pistää PTR:n pystyyn vain jos uudelle siisonille on tulossa isompia muutoksia kuin pelkkä season-mekaniikka.
 
pelin sisäinen pit ladder kelpaisi
Leaderboards olis kyllä se mikä Pitistä puuttuu.
Paljon enemmän mielenkiintoa olis puskea, kun vois yrittää keulia listalla kavereista ohi.
Olis jääny kolmosessakin Greater Riftit paljon pienemmälle tierille ilman leaderboardseja.
 
Pari päivää pelaillut tätä nyt ensimmäistä kertaa ja vähän ihmetyttää miksi peli on niin älyttömän helppo. Juoksen lähinnä päätehtäviä eteenpäin kohtaamatta oikein minkäänlaista haastetta. Vähän tylsää näin.

Diablo 2:ssa oli parempi systeemi kun välillä törmäsi seinään jos eteni liian nopeasti. Piti käydä grindaamassa leveleitä ja romppeita edellisestä Actista että pärjäsi seuraavassa.

Kai nää ekat pari kymmentä tuntia on sitten tutorial modea ja ne nightmaret tms sitten alkaa tarjoamaan haastetta... oisko idiksenä ettei porukka luovuta liian nopeasti vaan jatkavat pelaamista ja päätyvät siten lappaamaan keskimäärin enemmän rahaa Blizzulle tilpehööriostosten muodossa.
 
Jos ei yritä mahd aikaisin ylemmille wt:ille, niin eipä juuri haastetta ole ennen nmd ja pittiä. Tai ekalla kerralla oli ihan höpölöpö ukko, niin oli tierin alussa vaikeaa, ennen uusien kanojen droppeja. Se on aika pienestä kiinni, että on oikein tehty ukko. Vaihdoin yhden aspectin, niin pystyi vetämään 75 levun nmd samalla vaivalla kuin ennen 55 levua.
 
Peli on tehty kasuaaleille. Mitään haastetta ei oikein ole jos et tarkoituksella tee roskabuildia ja serverit eivät rubberbandaa.
Korkein world tier tuo jotain haastetta, mutta ongelma on että peli pitää pelata ensin kokonaan läpi että sen saa käyttöön...
 
Haastehan alkaa vasta kun peli on pelattu läpi, ja end-game sisällöstäkin on veivattu jo hyvä siivu alkuun. The Pit on tällä hetkellä pelin "end game"; D3:sta tuttu great-rift tyyppinen dunkku-järjestelmä joka skaalautuu äärettömään. Selvitä pitti-leveli (eli juokse läpi ajoissa ja tapa loppubossi), avaat seuraavat kolme leveliä. Joka levelillä mobeilla on enemmän HP:ta ja ne tekee enemmän vahinkoa. Tällä hetkellä parhaat buildit ihan viimeiselleen min-maksattuna pääsee jonnekkin Pit lvl 150 paikkeille.

Pelin kampanja on tällä hetkellä, ja tuleekin olla koska peli on ollut jo pihalla vaikka kuinka pitkään, täysi vitsi. 99% pelaajakunnasta skippaa koko kampanjan uuden seasonin alussa, ja noudattaa kullekkin siisonille omanlaistaan tapaa levuttaa max-level mahdollisimman nopeasti. Nyt season 4:llä se on Helltide maiden-farmi, jos on kavereita joidenka kanssa tehdä niin oon nähny striimeissä että mennään 0-100 alle kolmeen tuntiin.

Lvl-100 peli sitten alkaa, hierotaan glyphit jotka aiottuun buildiin tarvitaan tekemällä nightmare-dungeon lvl100:ia (tai parasta mitä pystyy nopeasti juoksemaan, pitäisi olla lvl100 jos maidenilla levelattu koska gearia ja aspekteja sataa kuin taivaasta). Kun glyphit on lvl21, ei enää tehdä NM:iä. Sitten painetaan Helltide-Maidenia vähän lisempää jotta saadaan gearia jiiriin jos sieltä puuttuu jotain, ja aletaan painamaan Pittiä sekä Tormented Boss farmia. Gearia kerätään ja optimoidaan jotta päästään mahdollisimman korkeen levelin pittiä tekemään. Tästä ei toki saa mitään palkintoa, mitään leader-boardia ei ole eikä lvl101 jälkeen pitti-rewarditkaan oikein skaalaa järkevästi/lineaarisesti. Jos pystyy puskemaan jonkin lvl140 pitin, niin silti järkevintä on 99% todennäköisyydellä grindata matskuja lvl101 pitissä :)

Ja siinäpä se endgame.




P.S. tänään on campfire chatti, eli paljastettaneen seuraavaa siisonia ainakin osittain.
 
Pelin kampanja on tällä hetkellä, ja tuleekin olla koska peli on ollut jo pihalla vaikka kuinka pitkään, täysi vitsi.
Juu taidan kuulua samankaltaisiin kummajaisiin jotka kaipaavat Battlefield sarjalta hyvää yksinpeliä. Eipä sillä, onneksi Game Passista pääsi kokeilemaan niin ei mennyt rahat hukkaan, kun lähinnä kaipasin D2, Grim Dawn tyyppistä hyvää läpipeluuta enkä ikigrindausta.
 
Paragon boardissa muuten mielenkiintoinen bugi. Ensimmäisen pelikerran vedin Roguella ja sai täydet 225 pointsia mikä kuuluukin kokonaisuudessaan saada. Nyt barbilla vetänyt tätä seasonia ja sain vain 223 pistettä käytettäväksi kokonaisuudessaan. Tätä ollut muillakin että satunnaisia määriä puuttuu, ja sehän on melko perseestä. Blizzulla eivät myönnä että on bugi, vaikka useat siitä valittaneet.
 
Paragon boardissa muuten mielenkiintoinen bugi. Ensimmäisen pelikerran vedin Roguella ja sai täydet 225 pointsia mikä kuuluukin kokonaisuudessaan saada. Nyt barbilla vetänyt tätä seasonia ja sain vain 223 pistettä käytettäväksi kokonaisuudessaan. Tätä ollut muillakin että satunnaisia määriä puuttuu, ja sehän on melko perseestä. Blizzulla eivät myönnä että on bugi, vaikka useat siitä valittaneet.
Voikohan ne alttarit bugaa joskus, eli korjaantuuko jos hakisi uudestaan vain ne 4 (?) alttaria mistä saa paragon pojot.
 
Season 5 PTR alkaa ensi viikolla.


Tuleva Hordes endgame pelimuoto näyttää mielenkiintoiselta ja tulossa paljon QoL ja balansointi muutoksia.
 
Voikohan ne alttarit bugaa joskus, eli korjaantuuko jos hakisi uudestaan vain ne 4 (?) alttaria mistä saa paragon pojot.
Kartan infon mukaan kaikki paragonpisteet on kerätty, mutta voisihan ne silti tarkastaa. Tosin ei mitään muistikuvaa mitkä ne 4 alttaria edes oli :D täytynee googlettaa.
 
Kartan infon mukaan kaikki paragonpisteet on kerätty, mutta voisihan ne silti tarkastaa. Tosin ei mitään muistikuvaa mitkä ne 4 alttaria edes oli :D täytynee googlettaa.
Joo siis toki oletin, että varmaan kerätty kaikki.
Mietin vain voisiko toi bugaa jotenkin.

Toisekseen eipä mulla edes tietoa siitä, että voiko ne ottaa uusiksi vaikka et sinänsä enää mitään niistä saa.

Tämmönen löytyy noista sijainneista:
 
Näyttäis barbi ja rogu olevan vahvoilla seuraavallakin siisonilla. Druidi ja sorcci näyttäis PTR-patchnotesien perusteella saavan nerffiä niin että korvissa soi :D
 
Aloin pelaamaan ja nyt 50 levelillä, mites toi claani juttu toimii? Koittanut tuolta laittaa liittymis pyyntöjä pelin sisällä mutta ei oikein nappaa. Mistähän niitä voisi etsiä??
 
Joo siis toki oletin, että varmaan kerätty kaikki.
Mietin vain voisiko toi bugaa jotenkin.

Toisekseen eipä mulla edes tietoa siitä, että voiko ne ottaa uusiksi vaikka et sinänsä enää mitään niistä saa.

Tämmönen löytyy noista sijainneista:
Eilen ehdin kokeilemaan. Ja bugittihan se. Kartan mukaan oli kerätty, mutta kahdesta silti sai pointsit kerättyä uudelleen. Erikoinen juttu, mutta pääasia että kaikki nyt löytyy :thumbsup:
 
  • Tykkää
Reactions: TML

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 809
Viestejä
4 566 477
Jäsenet
75 025
Uusin jäsen
seponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom