Samaa mieltä. Julkasussa oli jotenki rankempaa levutus ym. Kamat paskempia mobit kovempia.Minusta tämä muistuttaa nyt paljon diablo 3:sta, on aika helppoa pelata. Julkaisun aikana tämä tuntu tosi vaikealta ja aika usein sai kuolla kokoajan.
Toki auttoihan toi paljon että joka seasoniin sait monta skilliä heti alkuun ja alttarin bonukset.
Itse pelanutkin aina niin että käytän ylimääräsiä skill pojoja vasta kun olen mielestäni suunilleen suorittanut tarpeeksi reown juttuja joka alueella jne.
Jooh.Jengi kattoo netistä valmiit op buildit, itemit ja luultavasti ettii alttarit kartan avulla ja kitisee että ei oo oikein mitään haastetta tai tekemistä![]()
Ite en oo vieläkään löytänyt kaikkia alttareita. 3 aluetta puuttuu ja jokaisesta kai joku 4-6.
5 hahmoa pelannu.. niistä 3:lla tarina läpi. Koittanu joka season aina yhden alueen alttarit löytää, mutta en oo aina jaksanu.. pari viimeistä on aina aika työläitä.
Olis kiva jos levutus olisi jotenkin tärkeempää ja voisit löytää hyviä jopa end game kamoja.. kuten D2 saattoi löytää tarinan ja levutuksen aikana jo kovia runeja tai uniikkeja.Tämän lisäksi ainakaan itse en siihen ns. Levutus vaiheeseen ("pakollinen pahe") kaipaa erikseen mitään haastetta, joka hidastaisi jo entuudestaan prosessia. Haastetta sitten siellä Loppupelin puolella mieluusti.
Tavan tallaajalle olisi varmasti suotuisaa, jos esimerkiksi tarinan pystyisi tasapainottelemaan haastavan ja mielekkään välimaastossa.
Lisäksi voisi olla jotain tehtäviä mistä palkintona olisi jotain erikoista mitä ei end gamessa saa. Esim D2 socket, hellforge, imbue questit.
Näissä nykyajan endgame peleissä koko levutus tehdään ihan hiton turhaksi näköjään..
Viimeksi muokattu: