Diablo 4

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 365
On kyllä taas vaihteeksi nihkeet latausnopeudet battle.netis.
Noh, onneksi päivitys on aika pieni niin se tässä siitä huolimatta.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 517
Voikos tämän kauden nyt aloittaa vaikka ei osta vielä torstaina aukeavaa dlctä? Tai ehkä ollenkaan? Tekee mieli vähän taas pelailla, mutta en ole varma halauanko laittaa euroja tuohon lisäriin.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
490
Voikos tämän kauden nyt aloittaa vaikka ei osta vielä torstaina aukeavaa dlctä? Tai ehkä ollenkaan? Tekee mieli vähän taas pelailla, mutta en ole varma halauanko laittaa euroja tuohon lisäriin.
Ai mikäs dlc?

mutta asiasta toiseen, mitä tässä tehtävässä pitää tehdä, en löydä kartasta merkkiä mistä näitä saa kerättyä:
1722967212735.png
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 301
Jaahas bash barbista tuli päivityksen myötä tehoton kun cleavesin prosentit vietiin? Milläs tuon menetyksen nyt sitten korvaisi jotta sais iskukykyä takaisin?
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 932
Illan saavutuksena level 53 ja WT4 auki partyssä. Bash baba tulilla. :comp:
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
547
Ei tätä kyllä jaksa kahta kautta putkeen pelata. Varsinkin kun tämän kauden uudistukset ovat aivan turhaa shaibaa ennen lisäosaa. Katsellaan jossain season 10:ssä sitten uudestaan, jos jaksaisi käynnistää.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
1 409
Ei tätä kyllä jaksa kahta kautta putkeen pelata. Varsinkin kun tämän kauden uudistukset ovat aivan turhaa shaibaa ennen lisäosaa. Katsellaan jossain season 10:ssä sitten uudestaan, jos jaksaisi käynnistää.
On kyllä niin nihkeää meininkiä että, seuraava seasoni sentää sitten on lisälevy.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 301
Hemmetti kun menivät bash barbin muuttamaan. Olin juuri siinä pisteessä että uber lilith olisi mennyt läpi. Nyt uudistusten jälkeen mentiin takapakkia oikein kunnolla ja ei mitään toivoa. Ei varmaan auta kuin rakentaa uusiksi prkl.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
490
Tässä pelissä on bugi, olen werebear ja kuulen silti naisdruidin ääntä kun hakkaan. todella rasittava. Ei aina kuulu, mutta välillä. Tai en tiedä kuuluuko se naisdruidin ääni silloin kun ottaa osumaa vaikka olen karhu..
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
547
Hemmetti kun menivät bash barbin muuttamaan. Olin juuri siinä pisteessä että uber lilith olisi mennyt läpi. Nyt uudistusten jälkeen mentiin takapakkia oikein kunnolla ja ei mitään toivoa. Ei varmaan auta kuin rakentaa uusiksi prkl.
Whirlwindillä meni helposti viime kaudella. En toki tiedä tekivätkö siihen buildiin jotain nerffauksia :)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 859
Piti oikeastaan etukäteen kysyä mutta voihan sen nytkin resetin jälkeen. Pelaan siis HC ja olen vielä jatkuvasti kuollut korkeimman levelin hahmolla.

Ainakin aiemmin huomasin että jokainen uusi hahmo, kun luon ja skippaan sen kampanjan, edellisen korkeimman tason hahmon ollessa tuore raato, niin monet näistä strongholdeista (tms ne sen tyyppiset paikat) on tutkittuja, joudun tutkimaan erikseen. Uudestaan ja uudestaan. Samaten noin puolet niistä waypointeista joudun avaamaan uusiksi vaikka koko kartta on pitkälti "auki" ja tunnettu. Että mihinköhän se maailman "status" perustuu?

Okei nyt kun tein uuden hahmon tuonne seasonal realmiin, eli kaikki strongholdit ovat tutkimatta, tää ehkä on tarkoitus. Siellä on jotain muita paikkoja jotka ovat kartalla yhtä pieniä kuin nuo strongholdit, mutta ne kai sitten eivät ole niitä joten siinä tuli mulle virheellinen käsitys.

Mutta silti onko myös tarkoitus että yli puolet noista waypointeista on aktivoimattomia? Mun mietityttää että mihin noi uuden hahmon status perustuu. Noissa on valtavasti turhaa ympäriinsä kiertämistä, joka varsinkin aina siinä tilanteessa eli on juuri kuollut, tympii vähän extraa.

Muilta osin ainakin tuota scorkkia on selvästi buustattu. Skilleja on muutettu niin ettei ole juuri turhaa melee tasoista juttua, että voi paremmin pelata ranged buildia.

En ihan ymmärrä miksi ihan kaikki ei tuossa resetoidu. Aspektit on resetoitu mutta se toinen juttu jota blacksmithit hoitaa, ne eivät resetoituneet. Saan uudelle hahmolle varusteisiin ensialkuun poskettomat kovat +400-500 lifeä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 182
Viestejä
4 349 309
Jäsenet
72 363
Uusin jäsen
akvavitix

Hinta.fi

Ylös Bottom