Diablo 4

Liittynyt
01.03.2021
Viestejä
122
Kampanja pelattu, olipa aika kömpelö tarina jopa huonompi ku edellisen tarina sanosin ja tuntu että välibossit vaikeempia tai sanotaanko hitaampia kuin viimene loppuvastus, WT2 tasolla tuli vedettyä koko homma roguella. Sit pitäs miettii jaksaako enempää sykkiä vai odottaako seasoniä?
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
111
Kampanja pelattu, olipa aika kömpelö tarina jopa huonompi ku edellisen tarina sanosin ja tuntu että välibossit vaikeempia tai sanotaanko hitaampia kuin viimene loppuvastus, WT2 tasolla tuli vedettyä koko homma roguella. Sit pitäs miettii jaksaako enempää sykkiä vai odottaako seasoniä?
Miten ihmeessä mukaan voi olla sitä mieltä, että D3:n tarina on parempi. Se oli ihan kuraa D4 verrattuna. Tässä sentään oli edes jotain syvyyttä.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
828
Vähän on tahti tässä lomilla hidastunut, no nyt sateiden myötä karhu saavutti 61 levelin. Jokohan tuota capstonea uskaltaisi koittaa kunnolla? Miten hankala se loppubossi on?

En oikein niin välitä tästä levelöinnistä, kun saa ensin kasata jäätävän lauman monsuja kasaan ja hakkaa ne sitten hetkessä pulverizella nurin. WT3 tuntuu jo liian helpolta ja Nightmare dunkutkin menee kuolematta.

Kokeilin kerran lvl57 ja pääsin bossiin asti mutta oli aika tuskaista eteneminen joten jätin sikseen. Nyt on aspekteja vedetty uusiksi sekä flawless gemit, ja paragon boardia katseltu hieman uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
Jotkut nightmare dungeonit on hyviä ja haastavia mutta liikaa tulee arpakoneesta lähinnä ärsyttäviä affixeja jotka tappaa peli-ilon. Viiveellä seuraava kupla jonka alle pitää juosta tai tulee salamasta päähän tai sitten joku leijuva kyrpäkivi seuraa ja räjäyttelee jos on vähääkään paikallaan. Kerran piikkejä ampuva cold enchanted-siili tappoi parilla nopealla shotilla vaikka kaikki muut cold enchanted-elitet meni nurin tuosta vaan ilman suurempaa damagea. Muitakin peli-ilon tappajia on mitä netistä tuli luettua, pitänee alkaa pistää salvageen kaikki sellaiset sigilit suosiolla. Jotenkin tuli D3:n ärsyttävät fast-molten-invulnerable minions-mobit mieleen. Jospa nuo ajan saatossa balansoidaan kuntoon mutta helltide+puu tuo enemmän iloa seasonia odotellessa. World boss… no lähinnä massahyökkäys jossa itse tuntee olevansa turha companion +10 leveliläisten jaloissa. Vaan saapahan hyvää loottia suht ilmaiseksi
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Tässä pelissä ei taida olla suurempaa todennäköisyyttä hahmon mainstatin saamiseen itemeihin? 99% itemeistä menee pilalle koska niihin napsahtaa väärää stat, tympäsee ankarasti, mutta sehän vaan pakottaa grindaamaan..
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
934
Vähän on tahti tässä lomilla hidastunut, no nyt sateiden myötä karhu saavutti 61 levelin. Jokohan tuota capstonea uskaltaisi koittaa kunnolla? Miten hankala se loppubossi on?

En oikein niin välitä tästä levelöinnistä, kun saa ensin kasata jäätävän lauman monsuja kasaan ja hakkaa ne sitten hetkessä pulverizella nurin. WT3 tuntuu jo liian helpolta ja Nightmare dunkutkin menee kuolematta.

Kokeilin kerran lvl57 ja pääsin bossiin asti mutta oli aika tuskaista eteneminen joten jätin sikseen. Nyt on aspekteja vedetty uusiksi sekä flawless gemit, ja paragon boardia katseltu hieman uusiksi.
Äkkiäkös testaat miltä capstone nyt tuntuu, mulla oli tuskaista lvl62 ja jo lvl64 muuttui läpijuoksuksi (keräsin kaikki Altar of Lilithit ja lisäilin gemejä varusteisiin tuossa välissä). Oma rogue teki niin kovaa damagea lvl64, että paikallaan seisoin ja loppubossi meni alas niin nopeaa, että phaseja ei edes kerennyt huomata. Jos vielä tökkii niin keräisin renownit täyteen paragon pojojen vuoksi ja sitten taas uus yritys.
Mitäs muita hyviä diablomiasia pelejä on?Path of Exile lienee yks..
Lost Ark ilmaisena Steamissa - ite tykkäsin tarinasta välivideoineen todella paljon ja uskallan suositella kunhan ei tavoitteena päästä huipulle, korea grindausta eli aikaa se vie aivan liikaa. 200h ite upotin peliin ja tuone asti peli eteni nopeaa ja oli todella hauskaa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
332
Nyt kun jonkin verran on tullut pelattua niin pelin itemisaatio tuntuu hitosti sekavammalta kuin mitä D3:ssa tai vanhemmissa. Nyt ei hitto ole mitään käryä että mitä noita eri damagebonuksia pitäisi oikein alkaa stackkaamaan ja missä järjestyksessä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Sitten taas itse en saa sitä enää alas lainkaan sorcilla ~105 levelin dunkuissa.
Sorcci heikoin tällä hetkellä, selkeästi huonoin selviytymään, ja dmg liiaksi riippuvainen vulnerablesta. Elemental resistance ei toimin niinkuin pitäisi ja heikoin panssari. Ja paragonista saa lähinnä elemental resistanceja, joista ei ole hyötyä.

 
Liittynyt
11.04.2022
Viestejä
54
Nyt kun jonkin verran on tullut pelattua niin pelin itemisaatio tuntuu hitosti sekavammalta kuin mitä D3:ssa tai vanhemmissa. Nyt ei hitto ole mitään käryä että mitä noita eri damagebonuksia pitäisi oikein alkaa stackkaamaan ja missä järjestyksessä.
Samaa mieltä, sorcererilla miettinyt esimerkiksi; +X chain lightning skill vs +X% ligtning damage vs +X% shock damage. :hmm:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Samaa mieltä, sorcererilla miettinyt esimerkiksi; +X chain lightning skill vs +X% ligtning damage vs +X% shock damage. :hmm:
Kaikki salama hyökkäykset kuuluu tuohon shockiin ilmeisesti. Siellä loitsussa lukee mihin luokkiin se kuuluu (tooltip). Tosin salama pohjainen sorcci taitaa olla yksi heikoimmista buildeista tällä hetkellä. Toimii hyvin sinne tasoon 50 asti ja vähän yli, mutta WT4 todella tuskainen pelattava. Ball lightning saattaisi olla kohtuullinen, mutta vaatii sopivat setit ja riippuvainen proceista. Ice shard buildeja taitaa pääasiassa nähdä korkeammilla tasoilla, joka sekin vaatii aika optimaaliset varusteet.
 

TGO

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
70
Jotkut nightmare dungeonit on hyviä ja haastavia mutta liikaa tulee arpakoneesta lähinnä ärsyttäviä affixeja jotka tappaa peli-ilon. Viiveellä seuraava kupla jonka alle pitää juosta tai tulee salamasta päähän tai sitten joku leijuva kyrpäkivi seuraa ja räjäyttelee jos on vähääkään paikallaan. Kerran piikkejä ampuva cold enchanted-siili tappoi parilla nopealla shotilla vaikka kaikki muut cold enchanted-elitet meni nurin tuosta vaan ilman suurempaa damagea. Muitakin peli-ilon tappajia on mitä netistä tuli luettua, pitänee alkaa pistää salvageen kaikki sellaiset sigilit suosiolla. Jotenkin tuli D3:n ärsyttävät fast-molten-invulnerable minions-mobit mieleen. Jospa nuo ajan saatossa balansoidaan kuntoon mutta helltide+puu tuo enemmän iloa seasonia odotellessa. World boss… no lähinnä massahyökkäys jossa itse tuntee olevansa turha companion +10 leveliläisten jaloissa. Vaan saapahan hyvää loottia suht ilmaiseksi
Tuo seuraileva kivi (Stormbane's Wrath) on kyllä melko ikävä melee buildille. Ainoa affixi jonka nimi on tullut opeteltua jotta voi laittaa kaikki salvageen. Hetkeäkään ei saa olla paikallaan ja pitää jättää porukkaa elossa selustaan.
Kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin buildin vaihdon vaikeus. Nyt levelillä 79 huomaa ettei oma buildi ole enää kovin hyvä jollei saa ihan täydellisiä itemeitä. Vois vaihtaa johonkin muuhun, paitsi että siihen menisi varmaan päivän verran aikaa.. eikä nykyistä buildia voi tietenkään tallentaa.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
828
Joo huomannut itse saman että aika tuskaa olisi vaihtaa buildia. Kun pelaan Werebearina ja päällä Mad Wolf's Glee sekä just tippu Greatstaff of the Crone, noilla kantsis jo pelata Werewolfina melkein, mutta kun on niin tottunut karhu&pulverize&poison komboon. Menis toi paragon boardikin ja suurin osa kamojen aspekteista täysin vaihtoon, liikaa vaivaa.

Ja tietty jos haluaiskin sen jälkeen palata takaisin, niin olis aika nihkeää sitten etsiä taas aspektit hyvillä statseilla jne.

No ehkä vedän tuolla hybridillä niin kauan että jotain karhutavaraakin löytyy. Toi on kuitenkin oma build eikä mikään meta.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Mitäs muita hyviä diablomiasia pelejä on?Path of Exile lienee yks..
Nyt kun jonkin verran on tullut pelattua niin pelin itemisaatio tuntuu hitosti sekavammalta kuin mitä D3:ssa tai vanhemmissa. Nyt ei hitto ole mitään käryä että mitä noita eri damagebonuksia pitäisi oikein alkaa stackkaamaan ja missä järjestyksessä.
Ei se nyt niin vaikea ole. Itse katselin youtubesta noin päälle tunnin mittaisen videon jossa opetettiin kaikkea Diablo IV:stä ja sitten sattumanvaraisia videoita viellä itse itemeistä, ne ei kestä kuin 20 minuuttia korkeintaan.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
934
Kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin buildin vaihdon vaikeus. Nyt levelillä 79 huomaa ettei oma buildi ole enää kovin hyvä jollei saa ihan täydellisiä itemeitä. Vois vaihtaa johonkin muuhun, paitsi että siihen menisi varmaan päivän verran aikaa.. eikä nykyistä buildia voi tietenkään tallentaa.
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.

Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.

Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.
Eipä nuo esineet enää parane tason mukana tason 50 jälkeen, ainoastaan WT nostamalla saa parempia. Loppu on tuurista kiinni että mitkä statsit tulee esineeseen. Tosin joihinkin Aspecteihin vaikuttaa oma taso esineen putoamishetkellä, kuten barrier tai jokin x damagea procista tms.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
267
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin.
Tällainen kyseinen ominaisuus tosiaan löytyi lopulta D3:sta. Jännä ettei tämmöisiä ominaisuuksia voi jostain syystä vaan suoraan laittaa seuraavaan peliin, vaan aina pitää odottaa kuukausi tai jopa vuosi tolkulla... :smile:
 
Liittynyt
09.07.2022
Viestejä
44
Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi :D Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.
Tajusin itekin vasta lev 50 maagina että voin laittaa 2 enchanttia :D hyvin piilotettu konsolilla
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
828
Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.
Laskeeko peli muuten tuohon attack poweriin kaikki mahdolliset bonuksetkin ja muut lisät esim. aspekteista yms. vai mistä se koostuu? Pelaan PS5 enkä ole ainakaan heti löytänyt mistä se täsmälleen lasketaan, ehkä se siellä jossain valikkojen syövereissä on.

Kokeilin tuota yhtä uutta keppiä, jossa tuli clawin kanssa storm strike (jota käytin aiemmin), niin AP tippui yli tonnilla edellisiin axe+totem verrattuina, mutta monsut tuntuu silti kaatuvan nopeammin. :confused: Onko tuo AP sittenkään täysin "luotettava" mittari?

Tämmöinen siis (omani on sacred unique, kuva netistä):
Screenshot_20230704_225736_Chrome.jpg
 
Liittynyt
11.04.2022
Viestejä
54
Laskeeko peli muuten tuohon attack poweriin kaikki mahdolliset bonuksetkin ja muut lisät esim. aspekteista yms. vai mistä se koostuu?
Ei taida laskea. Attack speedin, main statsin(? sorcererilla intellect) ja aseen damagen, käsittääkseni kaiken mikä vaikuttaa kaikkeen damageen, +X% damagenkin varmaan.
Esimerkiksi tuosta kepistä ei näy attack powerissa kuin dps.

Ninjaedit : crit chance ja crit chance damage myös, luulen.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 725
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
140
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.
Io tech suomi klaani on tällä hetkellä täynä SC puolella. Mutta pitää keskustella ranen kanssa et onko jotain tehtävissä et mahtuisi.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 356
Sorcci heikoin tällä hetkellä, selkeästi huonoin selviytymään, ja dmg liiaksi riippuvainen vulnerablesta. Elemental resistance ei toimin niinkuin pitäisi ja heikoin panssari. Ja paragonista saa lähinnä elemental resistanceja, joista ei ole hyötyä.

Juu kyllä aika heikkoa on meno.

L100 tuli eilen täyteen omalla ice shards sorcilla ja kun ei tuossa enää oikein järkevää tekemistä ole niin kokeilin miten noita sigileitä voisi puskea.

67 sigil meni ihan ok siihen asti, kunnes tuli toisessa vaiheessa ranged kummitukset peliin. Siinä lähtikin sitten ukko ykkösellä monta kertaa ja jäi siihen. Varmaan hyvällä dunkulla ja modeilla menisi joku 70.
Alkaa kyllä silti hirveän tiukkaa olemaan, oli mosat tai modit mitä tahansa.
Damage ei edelleen ole ongelma, yksinkertaisesti ei vaan pysy enää hengissä.
Tai no okei, ainakin mun ice shards sorcilla isot bossit kestää melko kauan, mutta en näe että sitä single targettiin on tehtykään.

Classi tarvitsi mun mielestä ainakin sen kolmannen enchantment slotin takaisin, sekä barrierin maksimia ylemmäs.
Sehän on ilmeisesti hieman vajaa 10k levelillä 100, eli kun se on ilmeisesti aina max 100% classin base lifestä.
Plus tietenkin se pakollinen vulnerable on todella tylsää.

Kesti muuten itseltä 138 tuntia vetää toi L100, jos jotain sellainen tieto kiinnostaa.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 924
Sattuuko ketään pelaamaan missään isommissa suomiklaaneissa? Voisin ottaa inviten yhteen sellaiseen, softcoressa.
Io tech suomi klaani on tällä hetkellä täynä SC puolella. Mutta pitää keskustella ranen kanssa et onko jotain tehtävissä et mahtuisi.
Mahtuuhan meille tällä hetkellä kaksi jäsentä. Pistin yv. ;)
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 374
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
438
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
itseniäkään ei kiinnosta laisinkaan aloittaa uudestaan hahmon levuttamista seasonia varten. Diablo 2 ja Diablo 3:ssa se onnistui hyvin koska oli lobbyt suunniteltu siten että aina oli pelikaveri. Diablo IV:ssä joutuu pelaamaan yksin vakiona.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
114
Jos/kun isommat klaanit alkaa olla täynnä, niin Finnish Lurjukset-klaanista löytyy myös tilaa.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 391
Nyt olen varma salaliittoteoriasta, jostain syystä itemien taso tippunut sitä mukaa kun ukon leveli noussut. 65-75 levelillä WT4 suurin osa itemeistä oli Ancestraleja, mutta sen jälkeen >80% tippuu Sacred-itemejä. Tämän huomaa erityisesti Helltide eventin 175 arkuista, niistäkin >80% Sacredia. Tai sitten RNG-jumalat on mut hylänneet.. mietin onko tuo tarkoituksellista jotta pelaaja ohjataan Nightmare dungeonsien pariin, joita toki teenkin, sieltä sentään suurin osa Ancestraleja. Vai olisiko päivityksessä laskettu Ancestral-itemien tippumistodennäköisyyttä, paha sanoa, mutta vahvasti olen sitä mieltä että jotain vilunkia on. :rofl:
 

Wzb

Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
325
Kyllä tässäkin varmasti joku algoritmi on kun pari päivää pitää taukoa niin alkaa tippumaan uniikkeja. :oops:
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
823
Nyt olen varma salaliittoteoriasta, jostain syystä itemien taso tippunut sitä mukaa kun ukon leveli noussut. 65-75 levelillä WT4 suurin osa itemeistä oli Ancestraleja, mutta sen jälkeen >80% tippuu Sacred-itemejä. Tämän huomaa erityisesti Helltide eventin 175 arkuista, niistäkin >80% Sacredia. Tai sitten RNG-jumalat on mut hylänneet.. mietin onko tuo tarkoituksellista jotta pelaaja ohjataan Nightmare dungeonsien pariin, joita toki teenkin, sieltä sentään suurin osa Ancestraleja. Vai olisiko päivityksessä laskettu Ancestral-itemien tippumistodennäköisyyttä, paha sanoa, mutta vahvasti olen sitä mieltä että jotain vilunkia on. :rofl:
Sama vika itellä, mitä tätä patchia tullut vähän pelattua, nyt lvl 83 taitaa olla ihan nurkan takana.
 
Liittynyt
26.12.2022
Viestejä
240
Yhtenä päivänä tippu 4 uniikkia wt4 ja seuraavana kahtena ei yhtään. Voihan tuo vielä RNG:n piikkiin mennä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 336
Kyllä tässäkin varmasti joku algoritmi on kun pari päivää pitää taukoa niin alkaa tippumaan uniikkeja. :oops:
Tästähän on kovasti ollut juttua, itselläkin oli reilun päivän tauko ja tippui uniikki loot goblinilta noin vartti sen jälkeen kun aloitin pelaamaan...
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
650
Ehkä pitäis harkita taukoa sitten, vaikka varmaan onkin vain sattumaa. Itselle tuppaa tulemaan vain yksi uniikki per ~5h+ pelaamista, joka ei oo kyllä mitenkään vertailtava määrä siihen verrattuna, mitä esim. streamerit tuppaa saamaan.

Ja vaikka en ihan super-tehokkaasti pelaakaan, niin kuitenkin tarpeeksi tehokkaasti, ettei se ole syy uniikkien puutteeseen.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Mikä toi Season niinku on?? En oo mikää Diablo-veteraani!
Season on niinkuin uusi aloitus, eli pitää luoda uusi hahmo jos haluaa pelata season sisältöä. Siellä voi sitten olla erikois ominaisuuksia, droppeja jne joita ei ole normaali pelin puolella. Nuo season hahmot sitten siirtyvät normaali non-season hahmoiksi seasonin päätyttyä. Seasonissa on omat leaderboardit levelaukseen jne. Lisäksi kosmeettisia esineitä ym, jotka voi saada vain seasonin aikana. Tarkemmin selitetty alla olevassa artikkelissa.

Diablo 4’s battle pass and seasons explained - Polygon
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 336
Dodii, eli 20. päivä alkaa Season, eli parin viikon päästä...
Ja sattuko mainitsemaan, että tänään tulee myöskin jokin patch?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Dodii, eli 20. päivä alkaa Season, eli parin viikon päästä...
Ja sattuko mainitsemaan, että tänään tulee myöskin jokin patch?
Jep, 1.04 client patchi, eli pitää jotain latailla. Olen päivittänyt tuohon omaan aiempaan postaukseen näitä.

18. päivä tulee iso päivitys, jossa on kaikki nuo season jutut jo valmiina. Osa uusista esineistä saatavilla myös eternal hahmoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 336
Ihan mielenkiintoinen tuo sydän juttu, että voi laittaa geariin ties minkälaisia uusia ominaisuuksia socketiin, mutta väärikoodattuja, joka sekoittaa pikkasen pakkaa...
Kampanja pitää tehdä ensin, ennenkuin pääsee kunnolla tuohon mekaniikkaan käsiksi?
Uusia legendaarisia ja uniikkeja tulossa ja tosiaan ne on saatavilla Eternal serverillä, jos ei halua luoda uutta hahmoa Seasonia varten.

Tässähän joutuu alkaa miettimään, millä hahmolla pelailee uuden seasonin, ei jaksa uutta Druidia tehdä kyllä.
Season 1 patch tulee jo 18. päivä, mutta itse Season 1 serverit aukeaa vasta 20. päivä. Kuulemma kannattaa logata sisään eniten pelatulla hahmolla, jotta hahmon data "siirtyy/päivittyy", eli osa Renown sun muusta datasta antaa boostia uudelle Season hahmolle.

Ja vilauttivat mitä Season Journey sisältää pikkasen, kosmeettista, josta suurin osa näyttäisi olevan ikävä kyllä Premiumin takana.
D4_Season1.png


Season_Blessings.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 374
Tuleehan tässä sitten uusien seasonien myötä uusia ominaisuuksia myös normi-peliin, mitä ne nyt sattuvatkaan keksimään tuohon? Joka seasonissa pelataan uudella hahmolla muistaakseni ja se ei itseäni kiinnosta kun ei tule nyt kuitenkaan niin paljoa pelattua muutenkaan, mutta jos tuo "normi" Diablo 4 pysyy tollasena kun nyt on niin en kyllä varmaan ikinä jaksa pelata tätä uudestaan. Level 70 taisi jäädä toi mun hahmo kun lopetin.
Onko tuon season 1 videon myötä kellään mitään kommenttia tähän? Tyyliin just muuttuuko mikään normi-pelissä?
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
1 320
Mikä ajatuksena seasonissa jökkii on renowin keräys nollasta uusiksi, puutavaa hommaa mutta niistä saatavilla paragon pisteillä täyttää varmaan yhden laudan.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Onko tuon season 1 videon myötä kellään mitään kommenttia tähän? Tyyliin just muuttuuko mikään normi-pelissä?
Ei mitään tarkempaa vielä, varmaan jotain hienosäätöä hahmojen skilleihin ja uusia uniikki esineitä ainakin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 991
Mikä ajatuksena seasonissa jökkii on renowin keräys nollasta uusiksi, puutavaa hommaa mutta niistä saatavilla paragon pisteillä täyttää varmaan yhden laudan.
Renown ja kartta (kartta/alttarit jne siirtyy täysin) ym siirtyy eternal hahmolta. Pitää vaan logata kerran sisään sillä eternal hahmolla joskus 18. päivä jälkeen kun päivitys on livessä (viimeistään ennen kuin luo season hahmon, ja sillä hahmolla jolla nuo on avattu).

Ja kampanja pitää olla suoritettu, että uusi sisältö aukeaa. Jos on uusi pelaaja, ja aloittaa pelaamaan vasta kun seasoni aukeaa, niin sisältö ja tehtävät ei ole saatavilla ennen kampanjan läpäisyä, mutta pääjuonen läpikäynti kerryttää favoria jolla avataan niitä season palkintoja (olettaen että luo season hahmon).

Edit.

Q/A menossa:
- Respeccaus työn alla, mutta ei vielä mitään konkreettista miten ja milloin tuohon tulee korjausta.
- Oletusarvoisesti season mekaniikat ei siirry eternal puolelle, mutta pidättävät oikeuden siirtää joitakin ominaisuuksia seasonista eternaliin joissakin tapauksissa.
- Seasonit kestää vähintään 12 viikkoa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 336
Scroll of Amnesia kuulostaa hyvältä, eli voi nollata hahmon ilmaiseksi, mutta ei kauhean selkeästi sanonut, saako noita useampia vai onko jokin Seasonin palkinto...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 220
Viestejä
4 310 417
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom