Olis kyllä näppärä jos sais buildin tallennettua, varusteet arkkuun ja uusi buildi testiin ja jos ei nappaa niin sais helposti vanhan takaisin. Ite vedin ihan hatusta oman buildin ja totesin monen aspectin olevan ihan surkeita kunnes huomasin, että olen roguella kokonaan ohittanut kykypuusta kohdan jossa voi valita aseisiin cold/poison/shadow pinnoitteen jotka niitä aspecteja sitten triggeröi
Hämärä muistikuva etten osannut päättää minkä ottaisin ja jätin päätöksen hautumaan lopulta unohtaen kokonaan, jossain vaiheessa pitää testata.
Tuo mun aikaisemmin mainitsema >10 000 attack power siellä lvl65 paikkeilla selitty sillä, että varusteissa oli kolme joissa >60 all stats + >80 dex jotka kaiketi sitä niin korkealle nosti, ne kun jäi pois lvl75 menessä niin attack power tipahti 9400 paikkeille - toki tilalle tuli kaikkea muuta damagea lisäävää (critical, vulnerable jne) ja vähintään samaan tahtiin vihut edelleen kaatuu. Varusteet nyt 795-810 item powerilla ja luulenpa että näillä tarvittaessa mennään helposti ainakin lvl90 asti, voin toki olla väärässä kun taustatietoa olen pelistä hankkinut todella vähän rennosti vaan edeten.