Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Exp Buustit, lisäarkut ja inventaariot, eivät ole P2W vaan QOL (Quality of Life). Eli noita voi ja myös tulee aivan varmasti mikromaksuilla peliin ilman että Blizzard syö sanojaan.Blizzard on kyllä jo useaan otteeseen toistanut, että P2W-systeemejä ei ole tulossa. Olisi aika iso PR-katastrofi toimia puheiden vastaisesti.
Tosiaan rollit tuovat eroja, mutta myös tuo että toista itemiä on upgradettu ja toista ei. Itemien vertailu tässä pelissä on ihan vitun puuduttavan tuskaista ja varsinki "roskalootti"rarejen läpikäynti, josta kuitenkin pelin parhaita itemeitä pystytään rakentamaan, on aivan helvetin perseestä.
Noi on samaa tieriä, joten ei ton "paremman" kuuluiskaan olla parempi ja on vaan rollannut huonosti. Kannattaa sieltä asetuksista laittaa rastia ruutuun siihen, joka näyttää myös noi rollien minimit ja maksimit.
Ja mun käsittääkseni voit kyllä ton toisen upgradettaa seuraavalle tierille ja pitäis arpoa numerot uusiks. Seuraava tier on siis kai 725+. En tästä mene takuuseen, kun en ole moista koittanut, mutta näin internetissä sattui lukemaan.
Exp Buustit, lisäarkut ja inventaariot, eivät ole P2W vaan QOL (Quality of Life). Eli noita voi ja myös tulee aivan varmasti mikromaksuilla peliin ilman että Blizzard syö sanojaan.
Eihän ESOssakaan ESO+aa pidetä Pay2Win.
Meni ostoon ja maistuu kyllä Diablolta hyvällä tavalla! Alun helppous yllätti ehkä. Nyt on barbaari jossain level 12 tienoilla ja mikään taistelu ei aiheuta mitään ongelmia vaan on täysin läpijuoksua. No, lukuunottamatta kun törmäsin johonkin level 20-monsuun joka sentään sai pistettyä vastaan. Mutta pysyykö WT1:llä vaikeus tällaisena, vai onko odotettavissa vaikeutumista?
Wt2 tuli nostettua kun olin 30 levelinen, on todella helppoa pelaaminen. Muista upgradettaa kaikki itemit sekä sormukset 2 kertaa aina kun hommaat uuden, ne ei kuluta paljon materiaalia mutta auttaa paljon. Resistancea pitää olla sitten myöhemmin aika paljon gemeillä tehtynä.Meni ostoon ja maistuu kyllä Diablolta hyvällä tavalla! Alun helppous yllätti ehkä. Nyt on barbaari jossain level 12 tienoilla ja mikään taistelu ei aiheuta mitään ongelmia vaan on täysin läpijuoksua. No, lukuunottamatta kun törmäsin johonkin level 20-monsuun joka sentään sai pistettyä vastaan. Mutta pysyykö WT1:llä vaikeus tällaisena, vai onko odotettavissa vaikeutumista? Vai pitääkö tässä laittaa WT2 suosiolla päälle saman tien että olisi jotain haastetta?
47 ja WT2 vielä.
Vaikeutuu hieman 30-40 paikkeilla kun pääset pisteeseen jossa monsterit skaleevat yli sun gearin joka level ja joudut saamaan pari geari osaa että pääset samalle tasolle takaisin. Ei kummiskaan vaikeudu sen kummemmin ja campaign on aika läpijuoksua. Toki voit oman buildin tehdä sen verran huonosti että esim buildia vaihtamalla nopeutuu peli 3-4x. Roguet hyvä esimerkki.
Pelasin itse WT1 pelin läpi druidilla ja ensimmäinen vaikea kohta tuli vasta Cathedral of Lightissa kun piti WT2:lla vetää se läpi että sai WT3 auki.Ok, pitää ehkä testata WT2:ta. Ja tiputtaa sitten jos menee oikeasti vaikeaksi. En kaipaa mitään sellaista, että samaa bossia pitää kokeilla 20 kertaa, että menee läpi. Mutta edes pieni kuolemanpelko olisi kyllä hyvä olla mukana. Nyt ei ole ollut, mutta olen vasta todella alussa.
Kampanjahan on tarkoitus toimia tutoriaalina peliin.Ok, pitää ehkä testata WT2:ta. Ja tiputtaa sitten jos menee oikeasti vaikeaksi. En kaipaa mitään sellaista, että samaa bossia pitää kokeilla 20 kertaa, että menee läpi. Mutta edes pieni kuolemanpelko olisi kyllä hyvä olla mukana. Nyt ei ole ollut, mutta olen vasta todella alussa.
Jep. Vuosi pari eteenpäin niin tässä lienee jotain pelattavaakin.Kampanjahan on tarkoitus toimia tutoriaalina peliin.
Kampanjahan on tarkoitus toimia tutoriaalina peliin.
Alkuperäinen kysymykseni olikin, että vaikeutuuko tämä jossain välissä. Eli päättelenkö oikein, että kampanjan jälkeen vaikeutuu?
Luki lisää niin ilmeisesti ominaisuus ja tarkoittaa ilmeisesti vain nykyisen session completion ja/tai että ei ole resetoinut.Hmm, suoritin pari luolaa eilen, ja niiden viereen kartalla tuli vihreä merkki indikoimaan että luola on tehty. Nyt kun avasin pelin, niin mitään vihreitä merkkejä ei näy. Onko tämä bugi vai mitähän missaan?
Taitaa olla bugi:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Luolat resetoituu aina kun poistut pelistä. Hyvä niin, sillä tuo mahdollistaa paljon expaa tarjoavien luolien grindaamisen levelien keräystä varten.Hmm, suoritin pari luolaa eilen, ja niiden viereen kartalla tuli vihreä merkki indikoimaan että luola on tehty. Nyt kun avasin pelin, niin mitään vihreitä merkkejä ei näy. Onko tämä bugi vai mitähän missaan?
Taitaa olla bugi:
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Sama koskee luolien loppu bosseja. En ole kertaakaan tainnut saada edes legejä niiltä.Tuli tänään toisen kerran pelissä Butcher vastaan. Ekan kerran tuli kun olin lvl 7 ja tappoi mut laakista. Nyt kun olin LVL 57 niin tuli vastaan Nightmare Dungeonissa. Yllätyksekseni se oli ainakin Necromacerilla todella helppo. Juoksentelin vain ympyrää, ja minionit hakkasivat sen hengiltä. Pettymys olikin suuri, kun siltä ei pudonnut mitään hyvää.
Siis noi uppaukset ei siis toimikkaan niinkuin olen ymmärtänyt?Oot uppinut tuon matalemman base levelin, niin se on korkeampi kuin tuo korkeampi base level vakiona.
Uppaa tuo uus, niin se on heittämällä ohi.
Siis noi uppaukset ei siis toimikkaan niinkuin olen ymmärtänyt?
Jos kävisi niin että tämä kyseinen kappale tippuisi, 675 levelinä, siinä ei olisikaan samat arvo välit kuin tuossa upatussa versiossa?
Tämä ja tietysti alkuperäiset base rollit. Itse ainakin tykkään pitää advanced item tooltipit käytössä niin näkee suoraa ne ranget.Tuo item power on se juttu mikä merkkaa. Kunhan se menee 725:n yli (kuten nyt meni neljännellä uppauksella), niin statsit nousee korkeimpaan luokkaan.
Wt2 tuli nostettua kun olin 30 levelinen, on todella helppoa pelaaminen. Muista upgradettaa kaikki itemit sekä sormukset 2 kertaa aina kun hommaat uuden, ne ei kuluta paljon materiaalia mutta auttaa paljon. Resistancea pitää olla sitten myöhemmin aika paljon gemeillä tehtynä.
" They aren't just bad. They need to be 10-20* bigger to be as useful as something like reduced damage against close up enemies. They are totally broken and useless. "RESISTS ARE USELESS IN D4?? (Kripparian)
Posted in r/Diablo by u/ekurisona • 669 points and 307 commentsold.reddit.com
Tuon perusteella resistancet olisi ihan järjettömän huonoja Diablo 4:ssa
edit: Lisätään kysymys tähän vielä, olen vielä WT3 level60 sorceressilla ja korkein nightmare dungeon taisi olla jotain lvl14 mikä meni läpi. Miten tuo logiikka menee Nightmare dungeon WT3 vs WT4 välillä, eli jos vaikka Tier8 Nighmare sigil niin onko dungeon/loot/viholliset samat molemmissa WT3 ja WT4 vai tapahtuuko tuossa jotain eroa? WT3:ssa toki se raja taisi olla Tier20 mutta just noiden aiempien kanssa jos niitä pelaisi WT4:n puolella (kun sinne joskus pääsee )
Mutta WT4:ssä saa Ancestral tavaroita ja siinähän se on lvl70 alussa. Mietin jo että tuohan menisi loogisesti että WT3 Tier20 olisi sit just lvl70 ja sen takia niitä ei saisi WT3:ssa mutta ilmeisesti ei noin?Ei vaikuta world tier NM dungeoneihin. WT3 päällä ei vaan voi craftata kovin korkeita tierejä. Tier 20 taisi olla maksimi eli Johonkin lvl 78-79 pystyi tekemään WT3 sigileillä.
Mutta WT4:ssä saa Ancestral tavaroita ja siinähän se on lvl70 alussa. Mietin jo että tuohan menisi loogisesti että WT3 Tier20 olisi sit just lvl70 ja sen takia niitä ei saisi WT3:ssa mutta ilmeisesti ei noin?
arc lash "melee" buildi ja kripparianin firewall buildi on myös ihan hyviäOnko sorcererilla oikeasti muuta hyvää buildia kuin ice shards loppu peliin?
arc lash "melee" buildi ja kripparianin firewall buildi on myös ihan hyviä
arc lash "melee" buildi ja kripparianin firewall buildi on myös ihan hyviä
Tuo on korvaamatonDarkness Corpse explosion..
Mikä skill tilalle?