Diablo 4

WT3 tippuu niin paljon legendaarisia, että buildeja saa vapaasti rakentaa itemeiden ympärille. Jeweler voi poistaa aspecteja (tuhoten ko. itemin) ja ne saa siirrettyä toiseen itemiin. Ite tajusin tämän jewelerin merkityksen vasta nyt lvl62 kun kävin ottamassa WT4 capstone dungeonissa bossilta turpaan, kohta uus yritys paremmilla aspecteilla, lisäsocketeilla ja Altar of Lilith lisästatseilla.
Tarkennetaan nyt vielä, että Occultist voi extractaa ja imprinttaa niitä aspekteja.

Jewelerillä onnistuu gemien upgradet, gemien unsocket, socketin lisääminen ja ringin/amuletin upgradet. :)
 
Olikos nyt niin että irrotetun aspektin voi vaan kertaalleen siirtää uuteen aseeseen?
 
Se kannattaa muistaa, että voi laittaa kyllä uuden aspektin vanhan päälle.
Tuossa ei liene mitään rajaa kerroissa.

Helpottaa kummasti jos meni väärä vahingossa, tai jos haluaa vaihtaa aspektien paikkaa.
Sekä toki jos laittoi ensin huonon rollin ja haluaa paremman saman kiinni.
 
Joo ymmärtääkseni tulee wt4 päällä ancestraleja > tier 20 myös
Tämä meneekin siten että Nightmare Dungeon Tier 1-20 on pakko pelata WT3 kun niitä ei saa käyntiin WT4:lla ja päinvastoin että 21 ja sitä isommat on pakko pelata WT4 kun eivät käynnisty WT3.
 
Ajatus oli pelata kaikki renown-liitännäiset asiat auki. Waypointit, karttapaljastukset, strongholdit ja altarit on kaikki kerätty kaikilta alueilta. Muutamia aspect-dungeoneita vielä uupuu, mutta side questeja puuttuu vielä yhteensä melkein kolmisenkymmentä. Quest logissa on tasan yksi side questi, jota ei pysty suorittamaan koska se bugaa jatkuvasti.
Mitenhän ihmeessä tässä pelissä on tarkotus saada kestit tehtyä ilman nettilunttia? Mappi tosiaan on pyöritty muutamia dungeoneita lukuunottamatta kokonaan läpi.
 
Ajatus oli pelata kaikki renown-liitännäiset asiat auki. Waypointit, karttapaljastukset, strongholdit ja altarit on kaikki kerätty kaikilta alueilta. Muutamia aspect-dungeoneita vielä uupuu, mutta side questeja puuttuu vielä yhteensä melkein kolmisenkymmentä. Quest logissa on tasan yksi side questi, jota ei pysty suorittamaan koska se bugaa jatkuvasti.
Mitenhän ihmeessä tässä pelissä on tarkotus saada kestit tehtyä ilman nettilunttia? Mappi tosiaan on pyöritty muutamia dungeoneita lukuunottamatta kokonaan läpi.
Voitko laittaa jotain screenshotteja eri alueista missä olet kartan osalta? Ei niitä tehtäviä tarvitse tehdä läheskään kaikkea, tyylin 20-30% tms. riittää jos teet dungeoneja että saat alueet täyteen.

Tai en ehkä tajua mikä sun ongelma on? haluatko saada vikat renown 4 pistettä vai 100% pelin läpi tms.?
 
Osa side questeista taitaa aueta vasta WT3 ja/tai WT4. Osa on myös sellaisia, että alkavat kun random mobi tiputtaa jonkin esineen.
 
Siis, olen WT4 ja mappi 100% paljastettu. Haluan tehdä pelin kaikki side questit, mutta en "löydä" niitä.
 
Ajatus oli pelata kaikki renown-liitännäiset asiat auki. Waypointit, karttapaljastukset, strongholdit ja altarit on kaikki kerätty kaikilta alueilta. Muutamia aspect-dungeoneita vielä uupuu, mutta side questeja puuttuu vielä yhteensä melkein kolmisenkymmentä. Quest logissa on tasan yksi side questi, jota ei pysty suorittamaan koska se bugaa jatkuvasti.
Mitenhän ihmeessä tässä pelissä on tarkotus saada kestit tehtyä ilman nettilunttia? Mappi tosiaan on pyöritty muutamia dungeoneita lukuunottamatta kokonaan läpi.
Mullaki pari guestia bugannu, kokeile poistaa guest logista ja tee uudelleen, vaihtoehtoisesti, loggaa ulos ja sammuta peli ja tuu takas, ainakin ne 2 mitä bugas sain tehtyä noin. ja kaikkia sideguesteja ei tarvi tehä, jos tekee useamman side dungeonin ja strongholdit kannattaa tehä heti alkuun. sideguestit on kyllä vähän hakusalla väliin, ilmeisesti joku avaa uuden ja muutama on pitempi chain.
sain ite renownit ja kyllä ne extra paragorn pisteet auttaa mukavasti.
 
Kampanja läpi vihdoin, ja antaisin sille arvosanaksi 7,5/10. Ei huono mutta ei mitenkään erityisen mieleenpainuvakaan, tätä tuskin tullaan muistelemaan vuosikaudet Diablo 2 tapaan. Loppua kohden alkoi tuntua kiirehtimiseltä saada homma finaaliin, pomotaisteluita tulee yhtäkkiä useampi peräjälkeen ym. Endgamen osalta odotukset on aika alhaiset, ja tuskin jaksan sitä kauaa muutenkaan vaikka olisikin hyvä.
 
Kampanja läpi vihdoin, ja antaisin sille arvosanaksi 7,5/10. Ei huono mutta ei mitenkään erityisen mieleenpainuvakaan, tätä tuskin tullaan muistelemaan vuosikaudet Diablo 2 tapaan. Loppua kohden alkoi tuntua kiirehtimiseltä saada homma finaaliin, pomotaisteluita tulee yhtäkkiä useampi peräjälkeen ym. Endgamen osalta odotukset on aika alhaiset, ja tuskin jaksan sitä kauaa muutenkaan vaikka olisikin hyvä.
En tiedä itsekään end-gamesta viellä. Mutta kyllä siinä riittää viellä pelattavaa kampanjan jälkeen. On niitä tehtäviä aika monta siellä viellä mitä tehdä.

D4 Events (d4armory.io)
Diablo 4 Helltide Event Tracker and Chest Locations (helltides.com)
Diablo IV Interactive Map | Map Genie
 
Kyllä valtaosa noista dunkuista on melkoista pakkopullaa, valtaosa tuntuu vaan siltä, että samalle pohjalle on vedetty eri grafiikkapaketti päälle. Pomovihollisia ei ole kovin montaa erilaista. Noh, pitää alkaa noita nightmare dunkkuja pelaamaan ja yrittää tuo WT4 avata niin saisi loputkin pelistä nähtyä.
 
Joo, itellä eniten pännii kun vaikeustaso laskenut kun World Tier noussut, Nightmare paaaaaljon helpompi entä WT1 (WT4 ei kokemusta, hahmo lvl60). Dunkkujen/eventtien/jne bosseissa harmittaa kun moneen on selkeästi suunniteltu bossille phaset ja pitäs opetella ne ulkoa pärjätäkseen, mutta nyt riittää kun max 10s rämpyttää nappeja ja bossit on nurin.
WT3 tippuu niin paljon legendaarisia, että buildeja saa vapaasti rakentaa itemeiden ympärille. Jeweler voi poistaa aspecteja (tuhoten ko. itemin) ja ne saa siirrettyä toiseen itemiin. Ite tajusin tämän jewelerin merkityksen vasta nyt lvl62 kun kävin ottamassa WT4 capstone dungeonissa bossilta turpaan, kohta uus yritys paremmilla aspecteilla, lisäsocketeilla ja Altar of Lilith lisästatseilla.
Lvl64 uusi yritys ja rämpyttämällä meni bossia myöten läpi ilman ainuttakaan potionia ja samaa linjaa mennyt WT4 nyt lvl69 asti - helpoin Tier kun hahmo kehittyy huomattavasti nopeampaa entä vihut. Roquella edelleen melkein tilanteessa kuin tilanteessa voi seisoa paikallaan ja rämpyttää voittoon, geari kaiketi hyvä kun attack power 10 000, armor 5000 ja health 4000. Buildin vedin omasta päästä ja paragonin summissa enkä ole kuin yhtä glyphiä päivittänyt (joka sekään ei ole käytössä) eli niiltä osin tästä saanee vielä merkittävästi paremman hahmon.

Todella hauskaa ollut niin soolona kuin ryhmässä mikä osin johtunee jatkuvasta ja nopeasta etenemisestä.
 
On kyllä melkoinen attack power tai sitten olen itse ihan kuopassa härö buildilla. Juoksentelin levelit 71 -> 72 ja attack power nousi parilla kaman vaihdolla 4000 -> 5000... ei siis ollut pudonnut mitään ainakaan viiteen leveliin. Tuskin on loppuun saakka optimoitu taikka kamat kohdillaan, mutta on päivitelty niin kamoja kuin glyphejäkin. Silti tälläkin TB Roguella saa seisoskella bosseissa paikallaan WT4:ssa.
 
Sitä Attack Poweria nyt ei kovinkaan paljoa kannata tuijotella, kun se on vain todella suuntaa-antava numero ja taitaa jättää huomioimatta suurimman osan damage boosteista yms.
Esim. Rob2628lla oli 5909 AP vetäessään ensimmäisenä level 100.
 
Osa side questeista taitaa aueta vasta WT3 ja/tai WT4. Osa on myös sellaisia, että alkavat kun random mobi tiputtaa jonkin esineen.
Hmm, ajattelin itsekin tehdä tuon Fractured Peaksin kaikki asiat loppuun (sidequesteja puuttuu muutama), mutta eipä tosiaan tullutkaan mieleen, että osa niistä saattaa aueta vasta WT4:lla. Sehän selittää sen ettei huutomerkkejä ole näkynyt missään.
 
Mullaki pari guestia bugannu, kokeile poistaa guest logista ja tee uudelleen, vaihtoehtoisesti, loggaa ulos ja sammuta peli ja tuu takas, ainakin ne 2 mitä bugas sain tehtyä noin. ja kaikkia sideguesteja ei tarvi tehä, jos tekee useamman side dungeonin ja strongholdit kannattaa tehä heti alkuun. sideguestit on kyllä vähän hakusalla väliin, ilmeisesti joku avaa uuden ja muutama on pitempi chain.
sain ite renownit ja kyllä ne extra paragorn pisteet auttaa mukavasti.
Joo yritin kaikenlaista netistä löydettävillä ohjeilla, mut ei 10-20 yrityksen jälkeen lähtenyt futaamaan niin annoin suosiolla olla.

Ja voi toki olla, että meikäläisen ~30 uupuvaa side questia on dropeista kiinni. Sanonpahan vaan, että melkosen paskaa suunnittelua siinä(kin), jos noin iso läjä heti pelin alusta nähtävästä questimäärästä on jostain rng dropista kiinni tuntemattomalla alueella. Melko joka puolella on tullut käytyä jo mähisemässä ja vino pino droppiquesteja onkin tullut jo tehtyä. Noh, pitää jatkaa.. jotain. Eipä noita kaikkia tehtyä kuitenkaan saa kiitos bugailun. :/
 
Onko kukaan muu huomannut samaa että selvästi suurin osa pelaajista ei ikinä vastaa chat viesteihin muuten kun emoji-tyylillä? Esim. vaikka kun on joku world boss tai legion event ja alussa kirjoittaa vaikka esim. "Hey guys" tms. niin tulee niitä emoji(?)-tyylisiä vastauksia. Vai pelaako paljonkin jengi tätä myös PC:llä peliohjaimella ja ei vaan pysty kirjoittamaan?

Tavallaan liittyen semisti siihen aiempaan vinkkiin kuinka Diablo 4:n lagitus loppuu/vähentyy jos lopettaa sen Crossplayn mutta voisi myös olla että aika yksinäistä tehdä mitään vaikka World bossien kanssa, ja toki myös pelottavaa PC pelaajana tulevaisuuden kannalta.
 
Onko kukaan muu huomannut samaa että selvästi suurin osa pelaajista ei ikinä vastaa chat viesteihin muuten kun emoji-tyylillä? Esim. vaikka kun on joku world boss tai legion event ja alussa kirjoittaa vaikka esim. "Hey guys" tms. niin tulee niitä emoji(?)-tyylisiä vastauksia. Vai pelaako paljonkin jengi tätä myös PC:llä peliohjaimella ja ei vaan pysty kirjoittamaan?

Tavallaan liittyen semisti siihen aiempaan vinkkiin kuinka Diablo 4:n lagitus loppuu/vähentyy jos lopettaa sen Crossplayn mutta voisi myös olla että aika yksinäistä tehdä mitään vaikka World bossien kanssa, ja toki myös pelottavaa PC pelaajana tulevaisuuden kannalta.
No itse pelailen koneella eikä minua kiinnosta paskan vertaa kirjoitella kenellekkään mitään. Joskus laitan emoten.
 
En ole tainnut kertaakaan kiinnittää mitään huomiota tuohon pelin chattiin, joten en osaa sanoa kuinka paljon sitä ylipäätään edes seurataan tai käytetään. Olen mennyt Legionille tai Bossille, hetki hakattu nappeja ja eventti tai bossi ohi. Ei noissa mielestäni ole sen suurempia kommunikaatioita tarvittu, kun molemmat ovat niin suoraviivaisia ja helppoja.

Eiku joo... kerran joku etsi questia ja muitakin tuli siihen ja pari area viestiä vaihdettiin että kaippa questi on bugissa kun ei aktivoidu. Lähdettiin siitä sitten omille teillemme, taitaa olla ainoa kommunikointikokemus tuo.

Ylipäätään oman groupin tai random pelaajien hahmojen kanssa on aika heikosti mitään synergioita, kun pelirytmi on niin nopea. Siis klassisia MMO tyylisiä tankki / healer tyylisiä buffi tai healaus juttuja. Ainoa on kimpassa tenty damage ja revive ja ehdä välillä joku CC jos joku sattuu sitä efekteiltä huomaamaan.
 
No itse pelailen koneella eikä minua kiinnosta paskan vertaa kirjoitella kenellekkään mitään. Joskus laitan emoten.
Mua taas vituttaa jo niissä random shrine jutuissa missä pitää painaa eka E-kirjainta ja sitten arpoa hiiren kautta joku vitun emote. Tuohan on ihan saatanasti hitaampaa kun kirjoittaminen?
 
Mua taas vituttaa jo niissä random shrine jutuissa missä pitää painaa eka E-kirjainta ja sitten arpoa hiiren kautta joku vitun emote. Tuohan on ihan saatanasti hitaampaa kun kirjoittaminen?

Sama. Todella kökköä käyttää tollaisia meta-actioneja vaatimuksena tehtävien läpäisyyn. Se on alhainen tapa opettaa pelaajille emojiominaisuus.
 
Pari kertaa nyt butcherin saanu nihrattua, yhden legendary itemin pudottanu per tappo. Yleensä se tuppaa yllättämään huonossa kohdassa (potionit ei tapissa (10+)) joten yhtä tyhjän kanssa yrittää edes. Chargeilee ja saa fortify healtiä huutamalla, joten full nuke taitaa olla paras tapa necrolla (bone), eli crittejä ja potioneja paikallaan seisomalla.
 
Pari kertaa nyt butcherin saanu nihrattua, yhden legendary itemin pudottanu per tappo. Yleensä se tuppaa yllättämään huonossa kohdassa (potionit ei tapissa (10+)) joten yhtä tyhjän kanssa yrittää edes. Chargeilee ja saa fortify healtiä huutamalla, joten full nuke taitaa olla paras tapa necrolla (bone), eli crittejä ja potioneja paikallaan seisomalla.
Mun Ice shard sorceress on lvl69 nyt ja vituttaa vaan koko dude. Seison sen edessä sen 1-2min ja kerran teleporttaan että on aikaa uudelle ice armorille ja ei mitään haastetta, eikä mitään järkevää loottia.

Ei kyllä ollut mitään saumaa joskus alle level 50 tota vastaan.
 
Tavallaan liittyen semisti siihen aiempaan vinkkiin kuinka Diablo 4:n lagitus loppuu/vähentyy jos lopettaa sen Crossplayn mutta voisi myös olla että aika yksinäistä tehdä mitään vaikka World bossien kanssa, ja toki myös pelottavaa PC pelaajana tulevaisuuden kannalta.
En oo huomannut mitään eroa World Bossien pelaajamäärissä sen jälkeen kun tajusin laittaa Crossplayn pois päältä.
 
Tuohon chattiin liittyen. Kun siellä lukee Local ja kirjoitan jotain, niin näkeekö kukaan sitä kirjoitusta nykyisessä maailmassa? En näe kenenkään randmien viestejä ikinä siellä kun pelaan. Jotenkin tunne että olen yksinäinen isossa maailmassa
 
Tuohon chattiin liittyen. Kun siellä lukee Local ja kirjoitan jotain, niin näkeekö kukaan sitä kirjoitusta nykyisessä maailmassa? En näe kenenkään randmien viestejä ikinä siellä kun pelaan. Jotenkin tunne että olen yksinäinen isossa maailmassa
Mieluusti kokisin tuon tunteen. Eilenkin joku tollo seurasi vartin verran, ratsasti vain perässä ja tuijotti mitä teen. Rasittavaa. Kunpa tämän voisi kytkeä yksinpeliksi, pakotettuna tällainen on paskaa.
 
Mitäköhän tekijät on miettiny kun on tehneet nekelle noi mustat lammikot, ei nää mitään niitten taakse.
 
Mitäköhän tekijät on miettiny kun on tehneet nekelle noi mustat lammikot, ei nää mitään niitten taakse.
Siihen pitäisi tulla vielä kuun loppuun mennessä korjausta.
Itse en ole pelannut, mutta kaveri valitti että pelkästään sen takia vaihto necron buildin.


Tuosta voi myös lukea, että oletettavasti viimeistään ensi viikolla tulee isompi patchi.
Voi olla että siinä on jo myös se teleport suoraan NM dunkulle, koska sen pitäisi tulla ennen season 1.
Ellei ne sitten puske toista isompaa päivitystä vielä ensi kuun ekalla puoliskolla, jos kerta season 1 alkaa joskus toisella puoliskolla.
 
Siihen pitäisi tulla vielä kuun loppuun mennessä korjausta.
Itse en ole pelannut, mutta kaveri valitti että pelkästään sen takia vaihto necron buildin.


Tuosta voi myös lukea, että oletettavasti viimeistään ensi viikolla tulee isompi patchi.
Voi olla että siinä on jo myös se teleport suoraan NM dunkulle, koska sen pitäisi tulla ennen season 1.
Ellei ne sitten puske toista isompaa päivitystä vielä ensi kuun ekalla puoliskolla, jos kerta season 1 alkaa joskus toisella puoliskolla.
Kiitos. Koittanut itsekkin vaihtaa buildia mutta pakko oli myöntää että darkness corpse explosion on todella hyvä
 
En oo huomannut mitään eroa World Bossien pelaajamäärissä sen jälkeen kun tajusin laittaa Crossplayn pois päältä.
Mitä tänään pelasin lvl69-70 välillä WT4:llä 1x helltide, 1x legion (ja 1x joku lvl21 nightmare dungeon) niin en itsekään kyllä huomannut eroa pelaajamäärissä. Tosin vielä oudommin Legion eventissä nyt kun kaikki on PC dudeja niin vain yksi vastasi mitenkään minun "thanks" tyyliseen viestiin ja senkin vastaus oli vaan emotella :D Mutta joo ehkä kuitenkaan konsoli-dudet eivät ole sitten niin suuri uhka kun kuvittelin.

Tuohon chattiin liittyen. Kun siellä lukee Local ja kirjoitan jotain, niin näkeekö kukaan sitä kirjoitusta nykyisessä maailmassa? En näe kenenkään randmien viestejä ikinä siellä kun pelaan. Jotenkin tunne että olen yksinäinen isossa maailmassa
Itse just kirjoitan vain tuolla Local kanavalla mikä ekana tulee esille, ja siellä ei lähes kukaan vastaa mihinkään kuten olen kirjoittanut.
 
Viimeksi muokattu:
Vihdoin viimein aukesi WT4 ice shard sorcilla (level 62). Yritin tuota jo tasolla 58, mutta ei ollu saumaa. Alkoi tuskastuttamaan tuo WT3:n käsittämätön helppous. Nyt perusdungeonitkin maistuu tormentilla, koska monsterit on lvl 73+. Upgreidasin rare ancestral staffin tappiin ja mörköt sulavat jo todella nopeasti.

Hieman tuntuu oudolle tässä vaiheessa vaikeustason skaalaus. WT4 capstone dungeon oli todella vaikea 60 levelin korvissa, mutta WT4 itsessään vaikuttaa jo lvl 63 helpolta kohtuullisella gearilla. Dungeon bossit pystyy yleensä hoitamaan paikallaan seisoen. NM tier 21 dungeonin pääsin läpi, tosin pari kertaa lähti henki. Ice shard sorcin damage on melko älytön. Huoneellinen 10 tasoa ylempänä olevia mörköjä katoaa 5 sekunnissa, jos nova ja ricochet osuu sopivasti.
 
Vihdoin viimein aukesi WT4 ice shard sorcilla (level 62). Yritin tuota jo tasolla 58, mutta ei ollu saumaa. Alkoi tuskastuttamaan tuo WT3:n käsittämätön helppous. Nyt perusdungeonitkin maistuu tormentilla, koska monsterit on lvl 73+. Upgreidasin rare ancestral staffin tappiin ja mörköt sulavat jo todella nopeasti.

Hieman tuntuu oudolle tässä vaiheessa vaikeustason skaalaus. WT4 capstone dungeon oli todella vaikea 60 levelin korvissa, mutta WT4 itsessään vaikuttaa jo lvl 63 helpolta kohtuullisella gearilla. Dungeon bossit pystyy yleensä hoitamaan paikallaan seisoen. NM tier 21 dungeonin pääsin läpi, tosin pari kertaa lähti henki. Ice shard sorcin damage on melko älytön. Huoneellinen 10 tasoa ylempänä olevia mörköjä katoaa 5 sekunnissa, jos nova ja ricochet osuu sopivasti.
Eikö sinulla kestä pieni ikuisuus tehdä mitään sen staffin kanssa kun puuttuu suuri(n?) osa cooldown jutuista jotka nopeuttaa varsinkin novan käyttöä? Siis että siinä Focus-purkissa on ne cooldown ja mana reduction lisät mukana vs. staff.
 
Eikö sinulla kestä pieni ikuisuus tehdä mitään sen staffin kanssa kun puuttuu suuri(n?) osa cooldown jutuista jotka nopeuttaa varsinkin novan käyttöä? Siis että siinä Focus-purkissa on ne cooldown ja mana reduction lisät mukana vs. staff.
Toki 1h+focus on parempi, mutta ei oo pudonnut vielä parempaa. Staffissa on yli 800 item level ja hyvät rollit, joten raaka DPS korvaa laadun. Cooldownit huononi, mutta etenemisnopeus on ihan riittävä.
 
Vähän kummalta tuntuu pelin itemien randomiudet.
Itellä nyt lvl 74 baba, enkä ole vieläkään kertaakaan löytänyt erästä aspectia koko pelin aikana, joka vieläpä olennaisesti kuuluis ww-baban end buildiin. Kampanjan lopusta asti on kuitenkin tullut targetoitua ringiloottibokseja (ko. aspecti esiintyy vain ringeissä) helltidessä, puubountyissa ja lisäksi vielä gamble obolit on kaikki käytetty ringeihin. Piti ihan googletella asiaa, mutta enpä todella ole asian kanssa yksin.
Lisäksi jotkut affixit tuntuvat olevan todella kiven alla yleisesti. Taisin tänään huomata ekaa kertaa koskaan ringissä resource generation tjsp affixin, vaikka sitä on tullut yritettyä rollata useaan kertaan. Samaan aikaan eräs hc-bolostriimeri meemutteli aiheella lähetyksessään, että taitaa siinäkin olla jotain mystisen alhaista low rng -elementtiä.

Jotenki toi itemisaatio yleisestikin tuntuu niin oudolta. Legejä putoilee kuin sieniä sateella, ettei niitä meinaa jaksaa inventoryssä kahlata läpi (ymmärsin jotenkin ennen pelin julkaisua, ettei tää olisi näin bolo3-menoa droppien suhteen, mutta näköjään). Muutenkin suppeiden item-lajimäärien takia toi kahlailu on melkosen puuduttavaa, kun d3:sessa oli sentään erikseen settityypit ja eri tason legetkin oli imo eroteltu paremmin toisistaan. EDIT: Tuplalausefiks*
Muutenkin stashi alkaa täyttymään ancestral uniqueista, mutta ilmeisesti noiden oikeasti super end game top tier -itemit luokkaa shako ja grandfather drop ratet on kuitenkin vedetty jonkin d2:sen zod-runen tasolle, kun niitä ei montaa taida vielä maailmassa olla. Jotenkin progressio itemien suhteen on todella "sekunneissa lähes maaliin, mutta vika metri kestää 10v". Poikkeuksena noi todella arkisen tason asioiden harvinaisuudet.

Myös eri crafting materiaalit on jäänyt aivan triviaaleiksi aspekteiksi. Ainoa minkä nimen edes tietää on nuo forgotten soulsit koska ovat koko aika loppu ja joita ikävästi pakotetaan farmaamaan hemmetin puuduttavassa helltidessä.
 
Viimeksi muokattu:
Noi legendarythan nyt ei oo sinällään mitään erityisiä droppeja, vaan ainoastaan rareja, joissa on random aspect kiinni. Oishan se tyhmää, jos aspecteja ei tippuisi. Ei mulla oo ainakaan käytössä yhtään itemiä, joka olisi ollut legendary suoraan tiputtuaan.
 
Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
 
Itse just kirjoitan vain tuolla Local kanavalla mikä ekana tulee esille, ja siellä ei lähes kukaan vastaa mihinkään kuten olen kirjoittanut.
Tähän asti kaikissa mmo:ssa local chat tarkoittaa että vain lähellä olevat näkevät sen. Jos ruudulla ei näy muita pelaajia niin ei sitä kukaan näe sitten.
 
Joo, raret ja leget on samalla viivalla. Oikeestaan 99% droppaavasta nostettavasta tavarasta on vaa potentiaalisia craftipalasia (joko itemipohjana tai aspektirolleina) joita pitää sitten excelimäisesti kahlata läpi ja kylässä sitten omin pikku kätösin leipasta niistä end game itemit. Vähän imo puuttuu se viehätys pelistä, mikä D2:sessä aikanaan oli, että suoraan bossitapon jälkee ties saaneensa jonku megaitemin ja identifiointiin asti sai sitte jännittää rolleja.
Jos väkisin haluais lootit luoda craftipalasiksi, niin saisi sitten olla vaikka runewordit pelissä. Nyt tuo itemimeri on jotenkin ei miltään tuntuvaa tauhkaa.
Noh sentää ei ole kun POEssä missä 99.99% on vendor kamaa ;D
 
Huhhuh, mitä vatipäitä ihmiset on. Porukalle tullut hirveenä yllätyksenä, että seasonit pelataan uudella hahmolla ja nyt kitistään ympäri nettiä :facepalm:
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.
Noi legendarythan nyt ei oo sinällään mitään erityisiä droppeja, vaan ainoastaan rareja, joissa on random aspect kiinni. Oishan se tyhmää, jos aspecteja ei tippuisi. Ei mulla oo ainakaan käytössä yhtään itemiä, joka olisi ollut legendary suoraan tiputtuaan.
Kappas, tuokin mennyt ohi ja surutta laittanut kaikki raret joko salvageen tai rahoiksi :D Noh, item levelit keskiarvoltaan yli 800 ja ihan posketonta damagea roque tekee niin tokkopa olen paljoa menettäny. Motivaatio tosin aika nollissa kun näyttäis kaikilla lvl100 tyypeillä jotka vastaan tulee olevan huonompi geari yllä, taitaa tää lvl70-100 olla lähinnä paragon pojojen keräämistä.
 
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.

Kappas, tuokin mennyt ohi ja surutta laittanut kaikki raret joko salvageen tai rahoiksi :D Noh, item levelit keskiarvoltaan yli 800 ja ihan posketonta damagea roque tekee niin tokkopa olen paljoa menettäny. Motivaatio tosin aika nollissa kun näyttäis kaikilla lvl100 tyypeillä jotka vastaan tulee olevan huonompi geari yllä, taitaa tää lvl70-100 olla lähinnä paragon pojojen keräämistä.

No jo on tuuri ollut kohdillaan jos käytät pelkästään legejä mitä löydät ja niihin on niin hyvät rollit osunut, että lvl100 tyypeillä on paskemmat kamat. Tuota nyt et usko itekään :D
 
Huhhuh, mitä vatipäitä ihmiset on. Porukalle tullut hirveenä yllätyksenä, että seasonit pelataan uudella hahmolla ja nyt kitistään ympäri nettiä :facepalm:
Tuli tuo mullekkin yllätyksenä enkä vatipäänä itseäni pidä. En ymmärrä homman ideaa enkä mielekkyyttä, lähtökohtaisesti ihan perseestähän tämmöinen malli on. Sittenhän se selviää kun pääsee testaamaan.
Tarkennuksena jos tämä kuvio ei ole tuttua mm. D3 tai PoE niin kaikkien ukkoken pelaamista voi jatkaa edelleen vaikka tulee uusi season.

Seasonal ukot on vaan erillisiä, ja seasonin päätteeksi ne siirtyvät sinne ns. pysyvälle puolelle.

Redditissä tehty yhteenveto:

- existing Characters do NOT get deleted when a new season starts!
- existing Characters can continued to be played on the non-Seasonal Servers, aka the Eternal Realm.
- when a new Season starts and you wanna participate in that new season, you need to make a new character ON THE SEASONAL SERVERS. You can also make new Characters on the non-Seasonal Eternal Realm if you want to.
- when a Season ends, the characters you played and the items you found (plus the ones in your stash / on your Characters) during that Season will be transferred to the Eternal Realm.
- Characters from the Eternal Realm can NOT interact with Characters on the Seasonal Servers and vice versa!
- Characters from the Eternal Realm can NOT participate in a new Season.
- If you make a new Character on the Seasonal Servers, then you have to re-do the leveling process
- based on currently available information, only SOME of the things you unlocked on the Eternal Realm or previous Seasons are being transferred, like Waypoints of Major Cities, Altars of Lilith (which is enough to unlock some of the earlier Renown for Skill Points and Potion Capacity), but not the Side Quests, or First Time Completions for Dungeons, etc. ...
- Characters from the Seasonal Servers do not have access to the items on your non-Seasonal Characters
- the Battlepass can only be progressed with Seasonal Characters
- a fresh start is one of the main intents behind Seasons
- it is intended that Seasons will last about 3-4 months.

Kyllähän uudet seasonit uudella ukolla on se juttu joka ylläpitää mielenkiinnon, kuten on nähty D3 ja PoE kanssa.
Joka tapauksessa seasonin aikana ehtii rummuttaa ukon tappiin, mutta olisi vähän tylsän puolesta jos hinkkaat sitä sun L100 ukkoa.

Tässähän hieman hämää nyt se, että julkaisusta ensimmäiseen seasoniin on merkittävästi vähemmän aikaa kuin mitä season tulee kestämään.
Eli nyt ekassa seasonissa on lähemmäs tuplat aikaa pelata, versus mitä nyt julkaisusta ekaan seasoniin.
 
No jo on tuuri ollut kohdillaan jos käytät pelkästään legejä mitä löydät ja niihin on niin hyvät rollit osunut, että lvl100 tyypeillä on paskemmat kamat. Tuota nyt et usko itekään :D
Kymmenisen lvl100 hahmoa vastaan tullut ja kaikilla ollut item leveliltään huonompi gear päällä - muilta osin en osaa sanoa kun olleet muita kuin roqueita niin ei hajuakaan millaisia statseja ne kaipailee. Omista legeistä olen osasta statseja rerollannut ja aspecteja vaihtanut eli ei ne suoraan ole kaikki ole natsannut ja aika ummikkona pelailen tietämättä pelistä juuri mitään eli tiedä vaikka olisin ihan kujalla gearin kanssa :D lvl70 attack power 10300, armor 5400 ja health 4200 dexiin pohjautuvalla buildilla nyt pelailen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 128
Viestejä
4 861 734
Jäsenet
78 608
Uusin jäsen
Herttua

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom