Days Gone (2019)

Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 889
Pelasinko mä sit ton niin myöhään ns. pleikkarin final-versiona, ei ollu mitään ongelmaa bensan riittävyyden suhteen / joka nurkaltahan sitä aina löytyi... Oisko konsolipuolelle lisätty patcheissa? Aina ihmetellyt, että mitä jengi tuosta oikein valitteli. Toki täydellisestihän tuo piti pelata kaikki puskat ja sivujuonet koluten pikku hiljaa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
740
Pelasinko mä sit ton niin myöhään ns. pleikkarin final-versiona, ei ollu mitään ongelmaa bensan riittävyyden suhteen / joka nurkaltahan sitä aina löytyi... Oisko konsolipuolelle lisätty patcheissa? Aina ihmetellyt, että mitä jengi tuosta oikein valitteli. Toki täydellisestihän tuo piti pelata kaikki puskat ja sivujuonet koluten pikku hiljaa.
Itse pelasin aikalailla julkkarissa eikä ensimmäisten tankkipäivitysten jälkeen ollut mitään ongelmaa. Pelin lopulla ei edes tarvinnut päätä raapia kun jokakerta leirissä käydessä tuli aina korjattua ja tankattua prätkä.

Loistava peli kyllä, ainut jonka on platinalle pleikkarilla pelannut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 424
Niitä bensakanistereitahan oli jokaisessa ns. point-of-interest paikassa ja lisäksi kaikissa hinausautoissa oli aina perässä kanisteri. Nuita hinausautoja oli tiellä tasaisin väliajoin. Ja ne kanisterit spawnasi aina takaisin kun tallensi ja quittasi ja latasi tilanteen takaisin niin ne oli taas niissä samoissa paikoissa täysinäisenä. Kerran loppui bensa minulla kun alotin peliä enkä ymmärtänyt että bensaa piti itse tankata. Sen jälkeen ei koskaan päässyt loppumaan vaikka hurvitteli ihan base tason mopolla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
253 067
Viestejä
4 402 090
Jäsenet
73 104
Uusin jäsen
KeksinKantaja

Hinta.fi

Ylös Bottom