Days Gone (2019)

Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 892
Pelasinko mä sit ton niin myöhään ns. pleikkarin final-versiona, ei ollu mitään ongelmaa bensan riittävyyden suhteen / joka nurkaltahan sitä aina löytyi... Oisko konsolipuolelle lisätty patcheissa? Aina ihmetellyt, että mitä jengi tuosta oikein valitteli. Toki täydellisestihän tuo piti pelata kaikki puskat ja sivujuonet koluten pikku hiljaa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
740
Pelasinko mä sit ton niin myöhään ns. pleikkarin final-versiona, ei ollu mitään ongelmaa bensan riittävyyden suhteen / joka nurkaltahan sitä aina löytyi... Oisko konsolipuolelle lisätty patcheissa? Aina ihmetellyt, että mitä jengi tuosta oikein valitteli. Toki täydellisestihän tuo piti pelata kaikki puskat ja sivujuonet koluten pikku hiljaa.
Itse pelasin aikalailla julkkarissa eikä ensimmäisten tankkipäivitysten jälkeen ollut mitään ongelmaa. Pelin lopulla ei edes tarvinnut päätä raapia kun jokakerta leirissä käydessä tuli aina korjattua ja tankattua prätkä.

Loistava peli kyllä, ainut jonka on platinalle pleikkarilla pelannut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 424
Niitä bensakanistereitahan oli jokaisessa ns. point-of-interest paikassa ja lisäksi kaikissa hinausautoissa oli aina perässä kanisteri. Nuita hinausautoja oli tiellä tasaisin väliajoin. Ja ne kanisterit spawnasi aina takaisin kun tallensi ja quittasi ja latasi tilanteen takaisin niin ne oli taas niissä samoissa paikoissa täysinäisenä. Kerran loppui bensa minulla kun alotin peliä enkä ymmärtänyt että bensaa piti itse tankata. Sen jälkeen ei koskaan päässyt loppumaan vaikka hurvitteli ihan base tason mopolla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
240
Alkuunhan se pyörän tankin kapasiteetti olikin surkuhupaisa mutta otin silkkana motivaationa edetä saadakseni päivitettyä suurempaan, pyörän muiden ominaisuuksien ohessa.

Pari kertaa oikein pelasin pelin läpi. Peli miellyttää jotenkin oudosti. Se on tyhjä ja staattinen kun sitä oikein tuijottaa. Varsinkin RDR 2:n verrattuna eläinlajien määrä luonnossa on surkea, ympäristö ei reagoi taisteluihin, paitsi harvat ansat friikeille.
Kuitenkin pelissä on jotain vetovoimaa. Musiikit on hyvät, päähahmo on makuasiana mieleeni ja ajaahan grafiikat asiansa.

Vaikeimmalla pelatessa sai olla aina vähän keskittynyt tekemiseensä. Days Gonesta jäi tapa muihinkin peleihin jättää mahdollinen ajoneuvo aina valmiiksi osoittamaan pakosuuntaan.

Loppupuolella, kun kaikki vihollismallit oli saatu juonessa mukaan luontoon tallustamaan, sattui yllättäviä yhteenottoja, kun vihut kävivät toistensa kimppuun.

Jatko-osan taru ei välttämättä ole vielä luettu, jos fanitusta yhä riittää mediassa.

SPOILER:

Tahdon nähdä Boozer sedän Deaconin ja Sarahin jälkikasvulle.

Peli onnistui yllättämään juonenkäänteessään, kun Deacon vihdoin löysi vaimonsa. Tuo on itsestään selvä ja ennalta-arvattava mutta pelitunteja ehti jo kertyä niin paljon juoneen, että oletin jo vaimon kohtalon olevan sinetöity.
Juoni onnistui iskemään tunteisiin. Joskus on hyvä olla tyhmä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 079
Viestejä
4 402 590
Jäsenet
73 106
Uusin jäsen
salishukassa

Hinta.fi

Ylös Bottom