Onkos kuinka monella muulla tuota mainosten vilkkumisongelmaa.
Hi there, I have an issue with those flickering billboards you can see in both of my videos: I recently upgraded my graphics card from a gtx 1080 to a rtx 3090. Of course I used "display driver uninstaller" before installing the new drivers. Repairing/validating the game files dindn't help...
forums.cdprojektred.com
Tämä alkoi omalla kohdalla jonkun pätsin jälkeen keväällä. Sitä ennen joskus satunnaisesti saattoi joku mainostanut vilkkua, mutta sen jonkun pätsin jälkeen suuri osa tauluista vilkkuu ja on aika hemmetin häiritsevää.
Sekin on jännä, että tuo tosiaan alkaa noin 5 minuutin pelaamisen jälkeen vasta. Olen koittanut laskea kelloja niin näyttiksestä, muisteista ja CPU:stä, mutta ei niillä ole tuohon mitään vaikutusta. Samoin olen uninstalloinut koko pelin ja asentanut uudelleen, sekä vetänyt näyttiksen ajurit sileäksi DDU:llä, mutta mikään ei auta
Sinänsä ei niin harmita, kun olin jo pelannut pelin läpi ja tehny suurimman osan gigeistä ym. jo., mutta olisihan se kiva saada tuo flickeröinti pois, jos ja kun haluaisi palata pelin pariin lisäsisällön myötä. No jospa se korjaantuisi, kun hommaa uuden prossun, emon ja muistit, ja vetää winukan uusiksi.