Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei odottelen sitten vielä. Multa siis jo löytyy peli mutta en ole pitkälle prolla pelannut.Pelistä on vain old-gen versio ja ovat lupailleet, että new gen versio olisi tulossa. Joskin uusimmassa roadmapissä sen ajankohta menee hieman avoimeksi. Alunperin sen piti olla valmis tämän vuoden loppuun mennessä, mutta jää nähtäväksi, että pitääkö aikataulu. Jos peli kiinnostaa niin suosittelen sen jostain alesta ostettavan sillä 60€ on kallis hinta tästä pelistä.
Viime viikolla ainakin sai useammasta paikasta pelin levyversiota noin 10 € hintaan. Jos sillä hintaa vielä löytyy, niin eihän tuo suuri sijoitus ole ostaa hyllyyn odottamaan päivitystä. Tulee sitten kun tulee, jos tulee.
Jaksoit pelata läpi pelin "joka ei todellakaan ole hyvä millään osa-alueella"? Ihanko tosissasi väität, ettei ole mitään parempaa tekemistä, kuin pelata peliä josta et pidä lainkaan?Tein sen virheen että ennakkotilasin ja tuli oppirahat maksettua. Enää en ennakkotilaa mitään.
Olen pelannut kikkareen läpi, eikä se omasta mielestä ole todellakaan hyvä millään osa-alueella. Paikoin kyllä ihan nätin näköinen, mutta siihen loppuukin positiiviset asiat.
Tätähän mainostettiin rpg:nä vielä ennakkotilauksen aikaan, nyt maininnat rpg:stä on poistettu. Eli periaatteessa valehtelivat tuossakin asiassa ihan suoraan.
En jaksa luetella mitä kaikkea pelissä on vikana, niistä löytyy lukemattomia YouTube videoita.
Jaksoit pelata läpi pelin "joka ei todellakaan ole hyvä millään osa-alueella"? Ihanko tosissasi väität, ettei ole mitään parempaa tekemistä, kuin pelata peliä josta et pidä lainkaan?
Onhan tämä ihan päivänselvä RPG. Ja mistä ihmeen mainintojen poistamisesta puhut?
Kertoo kaiken oleellisen, että väität pelin olevan kaikilta osin pelkkää paskaa, mutta et tarkenna väitteitä yhtään, vaan heität jotain ympäripyöreää paskaa tubevideoista. Ohhoijaa.
No ei kyllä ole, ei edes pelin julkaisijan mielestä.Onhan tämä ihan päivänselvä RPG.
Öhh. Keanu Reeves tekee tämän pelin. Makuja on monia, mutta Keanuja on yksi.Ei pidä paikkaansa. Tästä on ihan useampiakin lähteitä CDPR puolelta, jossa ovat kertoneet, että KRn rooli muuttui E3 esiintymisen myötä. Johnny Silverhan oli toki aina tarinassa mukana, mutta alunperin hän olis sivutarina. E3 esiintymisen jälkeen KR rooli muutti tarinaa ja sitä uudelleen kirjoitettiin, että JS tuli päähenkilö. Tähän myös ajoittuu se, että pelistä muokattiin story driven action adventure game eikä RPG. Nämä nyt eivät ole mitään spekulaatioita vaan ihan julkisesti löydettäviä tietoja, joita edes CDPR ei kiistä. Se taas , että mitä ihan yksittäin tuolla tapahtui ei varmaan ole tiedossa, mutta jos katsot mitä työntekijät sanovat tästä pelin luovasta prosessista niin aika ad-hoc maisesti sitä on viety eteenpäin.
Tässä nyt yksi lähde: Keanu Reeves doubled his presence in Cyberpunk 2077 because he enjoyed it so much
Toinen lähde: Was Keanu Reeves the catalyst that brought Cyberpunk 2077 down? - GameRevolution
Jos muistini pelaa oikein niin jossain CDPR esityksessä (NC wire tai jotain) oli haastattelu, jossa joko KR tai story lead mainitsi myös tästä tapahtumasta kertomatta sinällään muita yksityiskohtia kuin, että halusivat laajentaa KR esiintymistä.
Kai tämänkin asian voi nähdä eri tavoin, kun RPG ei terminä tarkoita kaikille samaa. Vähintään puoli-RPG tämä on, sillä puhtaasti mikään räiskintä tai seikkailukaan tämä ei ole, vaan selkeitä ja oleellisia RPG-elementtejä pelissä on mukana.No ei kyllä ole, ei edes pelin julkaisijan mielestä.
Se varmaan riippuu mitkä asiat kukin yhdistää RPG-elementeiksi. Hahmonkehitys itsessään on jo sellaisella tasolla, että peli on sitä kautta vähintäänkin osittain RPG.Ok, kiitos tiedosta!
Mitähän rpg elementtejä tässä on? Dialogi valinnat millä on käytännössä olematon tai hyvin pieni vaikutus juonen kulkuun. Kykypuu rikkinäisine skilleineen.
Miksi en käyttäisi aikaa myös huonojen pelien pelaamiseen? Katsonhan myös huonoja elokuvia.
Missähän kiven alla oot asunut jos et ole törmännyt listoihin asioista mitkä puuttuu tai on vialliset tässä pelissä? Googlella niitä löytyy ja ovat ihan fakta pohjaisia, ei mitään mielipiteitä.
Ja edelleen tätä markkinoitiin rpg:nä aikasemmin, sittemmin kehittäjät vaihtoivat genren action adventure peliksi. Tämä on fakta
Mitähän rpg elementtejä tässä on? Dialogi valinnat millä on käytännössä olematon tai hyvin pieni vaikutus juonen kulkuun. Kykypuu rikkinäisine skilleineen.
No tuolla logiikalla yksikään final fantasy ei ole sitten roolipeli.
Kykypuussa on kyllä rikkinäisiä skillejä, mutta niistäkin on iso osa korjattu ja varmasti korjataan loputkin.
Jos tätä vertaa vaikka witcher 3:een jota jaksetaan aina ylistää niin tässä on monipuolisempi hahmon kehitys ja taistelu. Keskusteluihin voi vaikuttaa enemmän hahmon skilleillä ja myös tehtävät voi läpäistä monella eri tavalla.
Toki witcherissa muutamat päätökset vaikuttaa aika paljonkin ja yleisesti se on laadukkaampi, mutta jos witcher 3 on roolipeli niin silloin on tämäkin.
Ei juuri kiinnosta täyttääkö tämä klassisen roolipelin tunnusmerkit. Deus Ex HR ja MD ovat samantyyppisiä "roolipelejä" mutta suppeammassa ympäristössä ja ovat silti hyviä pelejä, HR jopa loistava paikka paikoin. Ymmärrän kyllä jos joku odotti täysiveristä roolipeliä ja pettyi pahasti.
Se hahmonkehitys mitä tässä on ei vaan vaikuta itse peliin juuri ollenkaan. Saat jonkun oven avattua jossain ja se siitä. Lisäksi sun damage kasvaa välillä parilla prosentilla, mutta en moista miksikään roolipelielementiksi laskisi.Hahmonkehitys itsessään on jo sellaisella tasolla, että peli on sitä kautta vähintäänkin osittain RPG.
"Suurin päivitys tähän mennessä" ilmeisesti tulossa lähiaikoina?
Cyberpunk 2077 will soon get its biggest update to date, with "more to come" [UPDATE]
According to this video, Cyberpunk 2077 will soon receive its biggest update to date, with"more things to come."www.dsogaming.com
Paska peli vaan kun on niin huonosti tasapainotettu. se että peliä pelatessa joutuu vaikeustasoa luomaan karsimalla asioita pelistä ei ole hyvää pelisuunnittelua.Miksi käytätte sniperia ja valitatte sniperin käytöstä?
Joka ainoa buildi on ylivoimainen tuossa Cyberpunkissa jos siihen vaan keskittyy kunnolla, joten ei taida olla tasapainosta kyse. Tee vaikka loppuunviritetty hakkeri, niin sinun ei tarvitse edes mennä sisään rakennukseen tappaaksesi kaikki sen sisällä. Sandevistan ja vauhtia, niin mosat kuolevat meleessä ennenkuin saavat sen pistoolinsa esiin. Ja kerrankin pelissä on munakas sniper kivääri. Minusta mosan kuin mosan pitäisikin tippua jos .50 cal kiväärillä päähän ampuu. Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään norsusta tms. jolla on hirveä määrä luuta päässä.Paska peli vaan kun on niin huonosti tasapainotettu. se että peliä pelatessa joutuu vaikeustasoa luomaan karsimalla asioita pelistä ei ole hyvää pelisuunnittelua.
Hyvin suunnitellussa pelissä peli vaikeutuisi vaikeustasoa nostamalla asioista luopumisen sijaan.
Paska peli vaan kun on niin huonosti tasapainotettu. se että peliä pelatessa joutuu vaikeustasoa luomaan karsimalla asioita pelistä ei ole hyvää pelisuunnittelua.
Hyvin suunnitellussa pelissä peli vaikeutuisi vaikeustasoa nostamalla asioista luopumisen sijaan.
Paska peli vaan kun on niin huonosti tasapainotettu. se että peliä pelatessa joutuu vaikeustasoa luomaan karsimalla asioita pelistä ei ole hyvää pelisuunnittelua.
Hyvin suunnitellussa pelissä peli vaikeutuisi vaikeustasoa nostamalla asioista luopumisen sijaan.
Täysin samaa mieltä. Missä on ne viholliset noilla pyssyillä? Miksi kukaan ei pyydä apua kun alat snipulla puuhailemaan? On absurdia että saat rauhassa putsata koko erämaan elämästä snipulla ilman että telotuksen kohteet tilaisivat tilanteeseen sopivasti varustettuja apujoukkoja tasapainottamaan tilannetta.Toisin sanoen kivääri joka ei tapa headshotilla laakista on paskaa pelisuunnitelua etenkin yksinpelissä
Just näin. Missä on ne vihollishakkerit jotka nappia painamalla tappaa sut ilman näköyhteyttä? Entä missä on rakettikengillä hyppivät teräsmieskyborgit jotka one shottaa sut ilman että ehdit tilanteeseen reagoida?Joka ainoa buildi on ylivoimainen tuossa Cyberpunkissa jos siihen vaan keskittyy kunnolla, joten ei taida olla tasapainosta kyse. Tee vaikka loppuunviritetty hakkeri, niin sinun ei tarvitse edes mennä sisään rakennukseen tappaaksesi kaikki sen sisällä. Sandevistan ja vauhtia, niin mosat kuolevat meleessä ennenkuin saavat sen pistoolinsa esiin. Ja kerrankin pelissä on munakas sniper kivääri. Minusta mosan kuin mosan pitäisikin tippua jos .50 cal kiväärillä päähän ampuu. Nyt ei kuitenkaan puhuta mistään norsusta tms. jolla on hirveä määrä luuta päässä.
Täysin samaa mieltä. Missä on ne viholliset noilla pyssyillä? Miksi kukaan ei pyydä apua kun alat snipulla puuhailemaan? On absurdia että saat rauhassa putsata koko erämaan elämästä snipulla ilman että telotuksen kohteet tilaisivat tilanteeseen sopivasti varustettuja apujoukkoja tasapainottamaan tilannetta.
Just näin. Missä on ne vihollishakkerit jotka nappia painamalla tappaa sut ilman näköyhteyttä? Entä missä on rakettikengillä hyppivät teräsmieskyborgit jotka one shottaa sut ilman että ehdit tilanteeseen reagoida?
On älytöntä että sulla tuntuu olevan pelaajana ihan eri työkalupakki käytössäsi kuin kellään muulla kys. maailmassa. Maailman uskottavuus särkyy jne.
Mutta ilman noita sääntöjä peli on typerän helppo vaikeusasteesta riippumatta, sen lisäksi että immersio on täysin olematonta.Noilla säännöillä 90% pelaajista valittaisi että peli on liian vaikea.
Se uskottavuus on kyllä särkynyt jo paljon aiemminkin. Kun pari jalankulkijaa kävelee ohitsesi pari metriä ilmassa ja jokainen kääntyvä auto rouhii saman betoniporsaan muruiksi, niin uskottavuudesta ei tarvitse hirveästi puhua. Pääasia lienee, että on hauskaa.On älytöntä että sulla tuntuu olevan pelaajana ihan eri työkalupakki käytössäsi kuin kellään muulla kys. maailmassa. Maailman uskottavuus särkyy jne.
Hoi. Tätä ketjua kun olen seurannut, niin pakko tuoda ilmi seikka johon olen törmännyt star citizen ketjussa. Meinaan sen että erehdyppä haukkumaan kyseistä tuotosta. Lopputulos on sama kun iskisit paljaat pakarat muurahaiskekoon.
Lähinnä tässä langassa hehkuttamisen vuoksi pelasin Witcher kolmosen läpi. Ja onhan se hyvä peli, mutta kyllähän siinä nyt ikä näkyy. Eikä se mikään bugittomuuden multihuipentuma todellakaan ole. Hyvää ajanvietettä toki. Ihan siinä missä Cyberpunk 2077. W3 kaikkien DLC'ien kanssa toki jätti pelikelloon reilusti enemmän (93 vs 60) tunteja, mutta mulle ihan vastinetta rahalle kummastakin.Jaa. Luulin että witcher oli kuningas peli. Ilmeisesti näin ei ollutkaan.
Omalla kohdalla peli toimi hyvin ilman isompia bugeja suoraan julkasussa ja maailmakin jakso kiinnostaa.. sen pari kymmentä tuntia.Kaunis idea, Blade Runner meininki ja Open World mutta itse toteutus jättänee kylmäksi. Pari tuntia ehdin tätä ihmetellä, niin joku tässä sit tökkii, vai johtuuko siitä että moni muu on haukkunut.
Samaa kirjoittelin edellä. Jokainen peli voidaan lynkata syystä x, y tai z. Vanhemmiten on oppinut nauttimaan hyvistä asioista, eikä siihen että näkee ongelmia. Pätee muuhunkin elämään.Hieman ot, mutta on harmi, että jengi antaa noinkin paljon vaikuttaa omaan mielipiteisiinsä asiasta kuin asiasta mitä muut ovat mieltä.
Omasta mielestä cp on erinomainen, mutta itse pelaan pieniä pätkiä aika ajoin, en kuten ehkä kovaäänisimmät kommentoijat miten se ja se on perseestä tässä(kin) pelissä.
Ah, ehkä se on tämä ikä kun sitä tulee niin osaa nauttia eikä pahoittaa mieltään joka pikkuseikasta.
Samaa kirjoittelin edellä. Jokainen peli voidaan lynkata syystä x, y tai z. Vanhemmiten on oppinut nauttimaan hyvistä asioista, eikä siihen että näkee ongelmia. Pätee muuhunkin elämään.
Omasta mielestä tässä on ollut omintakeisia tehtäviä ja perinteisestä poikkeavaa juonta. Nautin.
Cyberpunkissa ehkä eniten kaivelee, että siinä näkyy paikka paikoin se erinomainen peli, jota trailereissa myytiin. Tästä erinomaisesta ehdittiin kuitenkin toteuttaa ikään kuin vain osademoja ja kaikki muu jäi hädin tuskin toimivaan muotoon.Hieman ot, mutta on harmi, että jengi antaa noinkin paljon vaikuttaa omaan mielipiteisiinsä asiasta kuin asiasta mitä muut ovat mieltä.
Omasta mielestä cp on erinomainen, mutta itse pelaan pieniä pätkiä aika ajoin, en kuten ehkä kovaäänisimmät kommentoijat miten se ja se on perseestä tässä(kin) pelissä.
Ah, ehkä se on tämä ikä kun sitä tulee niin osaa nauttia eikä pahoittaa mieltään joka pikkuseikasta.
Tän pelin suurin ongelma on siinä että että maailma on aika staattinen ja sieluton eikä reagoi juuri ollenkaan siihen mitä pelaaja tekee.Omalla kohdalla peli toimi hyvin ilman isompia bugeja suoraan julkasussa ja maailmakin jakso kiinnostaa.. sen pari kymmentä tuntia.
Tässä ei ole suoraan sanoen tehty mitään erittäin huonosti, mutta ei toisaalta mitenkään erittäin hyvinkään.
Pirun nätti maailma joka tuntuu juonen ja muiden tehtävien ohella niin vitun tyhjältä mutta silti niin vitun kaunis.
Jos tekee pelkästään tehtäviä eikä keskity maailman liialliseen tutkimiseen, niin melko ison numeron saa kymppimittarilla.
Jotkut toki tälle antaa pari pointsia pienemmän tolla kymppimittarilla ihan sen takia kun joitain ominaisuuksia kaiketi tiputettiin ennen julkasua ja joillekkin jäi siitä paha mieli.
Milläs nuo implantit muuten toimivat? Meinaan, että nykyäänkin on tekosydämiä, mutta sen virtalähde vaatii repun mukana kulkeakseen. Vaikka tekniikka kehittyisi, niin ei se nappiparistolla silti toimi. Samanlaisia implantteja on pelissä paljon muitakin. Onko tuolla Night Cityssä jokaisella akku perseessä ja langaton lataus patjassa kun mikään ei pysähdy virran puuteeseen?
I recall somewhere in 4E that the powersources for cyberware were some sort of really spiffy fuel-cell that ran off of blood sugars, a tiny tap placed in a vein when installed or something. Not sure if that actually checks out, but it is something.
4E, Augmentation, page 33, sidebar "A Note on Power"
"Many implants simply use the body's own natural neural bioelectricity... . Other implants use micropower technologies such as thermoelectric generators that rely on the temperature difference between the body and it's environment and nanoscale generators that convert power from the mechanical energy of movement."