Cyberpunk 2077

Siis tuleeko cp77 pleikka 4 versio ps5:lle. Tään konsoli pitäis saada vuoden turhin julkaisu palkinto. Konsolin laatu on yhtä paska kun ohjaimien, mikään tekniikka ei toimi ja ps5 pelejä ei julkaista.

Ei ole vielä natiivia uuden genin versiota.
 
Olisikohan jo aika tätä kokeilla, kun tuli päivitys 1.23, jossa on taas pitkä lista korjauksia ja jättää muut pelit tauolle. Ai niin, tämän kanssa tietysti myös päivityksen saanutta lentosimulaattoria vuorotellen jonkin aikaa. :cool:

 
Olisikohan jo aika tätä kokeilla, kun tuli päivitys 1.23, jossa on taas pitkä lista korjauksia ja jättää muut pelit tauolle. Ai niin, tämän kanssa tietysti myös päivityksen saanutta lentosimulaattoria vuorotellen jonkin aikaa. :cool:

Ei tuo vieläkään bugiton ole. Esimerkiksi Iris Tanner joka pitää pelastaa yhdessä tehtävässä kieltäytyy nousemasta autonsa kyytiin ja teleporttailee sen perässä kun sitä ajaa fixerin tallille. Ironista on, että patchin piti juuri korjata tuo teleporttailu. Ja kyllä, minulla on 1.23 versiona

Nopeammin se tuntuu kuitenkin pyörivän joka patchin jälkeen eli kyllä sitä selvästi optimoidaan.
 
Ajattelin koskea tähän vasta sitten kun tulee se PS5-patch. Hermo meni siinä julkkarin aikaan turhan pahasti ja annoin koko paskan olla. :D
 
Olisikohan jo aika tätä kokeilla, kun tuli päivitys 1.23, jossa on taas pitkä lista korjauksia ja jättää muut pelit tauolle. Ai niin, tämän kanssa tietysti myös päivityksen saanutta lentosimulaattoria vuorotellen jonkin aikaa. :cool:


Patch 1.23 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.

You can find the list of changes below:

Quests & Open World
Space Oddity
  • Fixed an issue where the "Open the package" objective could change location.
Gig: Family Matters
  • Fixed an issue where Juliet's car could disappear on sight after completing the quest.
  • Fixed a streaming issue in Juliet's house.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to enter Juliet's house if the player didn't meet either of the Attribute requirements.
The Heist
  • Fixed an issue where Jackie could go through glass.
  • Fixed an issue preventing some guards from attacking the player.
  • Fixed an issue where the "Search the Arasaka officer" objective could remain active after fulfilling it.
  • Fixed an issue where the mech didn't spawn in the lobby.
  • Fixed an issue where some Arasaka guards could clip through the door.
  • Fixed an issue where some guards could spawn on player's sight.
  • Fixed an issue where Arasaka officer's body could be unaccessible, making the player unable to loot the shard and blocking progression.
The Nomad
  • Removed unnecessary button prompts.
The Hunt
  • The news segment in the shard from River will now properly play audio.
The Beast in Me
  • Fixed an issue where progression could be blocked if the player left Claire after the Santo Domingo race too early.
Queen of the Highway
  • Fixed an issue where the Basilisk could clip through some of the trees.
Down on the Street
  • Fixed an issue where there were no quest-related dialogue options when talking to Wakako.
Forward to Death
  • Smoke and dust will no longer flicker when riding the Basilisk.
Gig: Goodbye, Night City
  • Fixed an issue where progression could get blocked after rescuing Bruce if the player called Delamain.
Path of Glory
  • Fixed an issue where V could get stuck in the AV if they stood at the landing spot before it arrived.
Gig: No Fixers
  • Fixed an issue where it wasn't possible to open the door to Dakota's garage at the end of the quest.
  • Fixed an issue where Iris could teleport instead of walking.
Gig: Getting Warmer...
  • Fixed an issue where fixer's car could drive straight through the intersection instead of turning right.
  • Fixed an issue where the prompt to use the coolant on 8ug8ear could still be selected while plugging her out, which could break the animation.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to pick up 8ug8ear.
  • Fixed an issue where NPCs could spawn underground, blocking progression.
Gig: Many Ways to Skin a Cat
  • Fixed an issue where notifications from Regina regarding this gig could appear during The Heist.
  • Fixed an issue where it was possible to connect to the computer after failing the quest by destroying the van, which resulted in player getting stuck.
  • Fixed an issue where progression could get stuck on the "Go to the Revere Courier Servies facilities" objective.
Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor
  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
Cyberpsycho Sighting: On Deaf Ears
  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
I Fought the Law
  • Fixed an issue where River wouldn't be present at the meeting spot before entering Red Queen's Race.

Gameplay
Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.
Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.
Fixed an issue where dropping a NPC's body caused too much destruction.
Cataresist cyberware should now work properly.

Visual
Fixed Johnny's spectral appearance in various quests.
Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.
Fixed appearance of rocks in the Badlands.
The Pickup
  • Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.


Stability and performance
Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.
Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).
Various console CPU optimizations.
Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.


PC-specific
Fixed an issue where it wasn't possible to click the upgrade button while playing with 1280x720 resolution.
Fixed an issue where toggling the Windowed and Fullscreen modes with Alt+Enter made the game appear unresponsive.
[Steam] Changing language settings to default will now set it to the language of the Steam client.
A popup message asking to verify integrity of game data will now be displayed when incomplete or corrupted game data is detected.


Xbox-scpecific
Fixed an issue where signing out during a scene fade-out could result in the game being partially unresponsive.
Fixed an issue where the Pause Menu would open again on its own if the Xbox guide and the Pause Menu were closed in quick succession.

Vielä ei ole mainintaa FSR:stä. Saa nähdä kuinka pitkään sitä saa odottaa. Tai onko siellä jo 1.24 pätsi odottamassa 22.6.2021.
 
Kolme(?) kuukautta tuollaiselle mitättömälle patchille, missä korjaillaan vähän questien bugeja tms. Alkaa tuntumaan siltä, että vuoden päivät tai enemmän saa vartoa ennen kuin mitään merkittäviä muutoksia vaikka AI:n puolelle on tulossa.
 
Ei tuo vieläkään bugiton ole. Esimerkiksi Iris Tanner joka pitää pelastaa yhdessä tehtävässä kieltäytyy nousemasta autonsa kyytiin ja teleporttailee sen perässä kun sitä ajaa fixerin tallille. Ironista on, että patchin piti juuri korjata tuo teleporttailu. Ja kyllä, minulla on 1.23 versiona

Nopeammin se tuntuu kuitenkin pyörivän joka patchin jälkeen eli kyllä sitä selvästi optimoidaan.
Yrititkö ladata tallennusta missä tämä bugi on jo tapahtunut ja sitä tallennusta päivitys ei välttämättä korjaa
 
Patch 1.23 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.

You can find the list of changes below:

Quests & Open World
Space Oddity
  • Fixed an issue where the "Open the package" objective could change location.
Gig: Family Matters
  • Fixed an issue where Juliet's car could disappear on sight after completing the quest.
  • Fixed a streaming issue in Juliet's house.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to enter Juliet's house if the player didn't meet either of the Attribute requirements.
The Heist
  • Fixed an issue where Jackie could go through glass.
  • Fixed an issue preventing some guards from attacking the player.
  • Fixed an issue where the "Search the Arasaka officer" objective could remain active after fulfilling it.
  • Fixed an issue where the mech didn't spawn in the lobby.
  • Fixed an issue where some Arasaka guards could clip through the door.
  • Fixed an issue where some guards could spawn on player's sight.
  • Fixed an issue where Arasaka officer's body could be unaccessible, making the player unable to loot the shard and blocking progression.
The Nomad
  • Removed unnecessary button prompts.
The Hunt
  • The news segment in the shard from River will now properly play audio.
The Beast in Me
  • Fixed an issue where progression could be blocked if the player left Claire after the Santo Domingo race too early.
Queen of the Highway
  • Fixed an issue where the Basilisk could clip through some of the trees.
Down on the Street
  • Fixed an issue where there were no quest-related dialogue options when talking to Wakako.
Forward to Death
  • Smoke and dust will no longer flicker when riding the Basilisk.
Gig: Goodbye, Night City
  • Fixed an issue where progression could get blocked after rescuing Bruce if the player called Delamain.
Path of Glory
  • Fixed an issue where V could get stuck in the AV if they stood at the landing spot before it arrived.
Gig: No Fixers
  • Fixed an issue where it wasn't possible to open the door to Dakota's garage at the end of the quest.
  • Fixed an issue where Iris could teleport instead of walking.
Gig: Getting Warmer...
  • Fixed an issue where fixer's car could drive straight through the intersection instead of turning right.
  • Fixed an issue where the prompt to use the coolant on 8ug8ear could still be selected while plugging her out, which could break the animation.
  • Fixed an issue where it wasn't possible to pick up 8ug8ear.
  • Fixed an issue where NPCs could spawn underground, blocking progression.
Gig: Many Ways to Skin a Cat
  • Fixed an issue where notifications from Regina regarding this gig could appear during The Heist.
  • Fixed an issue where it was possible to connect to the computer after failing the quest by destroying the van, which resulted in player getting stuck.
  • Fixed an issue where progression could get stuck on the "Go to the Revere Courier Servies facilities" objective.
Cyberpsycho Sighting: Where the Bodies Hit the Floor
  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
Cyberpsycho Sighting: On Deaf Ears
  • Fixed an issue where after collecting the information the next objective to send it to Regina wouldn't appear.
I Fought the Law
  • Fixed an issue where River wouldn't be present at the meeting spot before entering Red Queen's Race.

Gameplay
Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.
Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.
Fixed an issue where dropping a NPC's body caused too much destruction.
Cataresist cyberware should now work properly.

Visual
Fixed Johnny's spectral appearance in various quests.
Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.
Fixed appearance of rocks in the Badlands.
The Pickup
  • Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.


Stability and performance
Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.
Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).
Various console CPU optimizations.
Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.


PC-specific
Fixed an issue where it wasn't possible to click the upgrade button while playing with 1280x720 resolution.
Fixed an issue where toggling the Windowed and Fullscreen modes with Alt+Enter made the game appear unresponsive.
[Steam] Changing language settings to default will now set it to the language of the Steam client.
A popup message asking to verify integrity of game data will now be displayed when incomplete or corrupted game data is detected.


Xbox-scpecific
Fixed an issue where signing out during a scene fade-out could result in the game being partially unresponsive.
Fixed an issue where the Pause Menu would open again on its own if the Xbox guide and the Pause Menu were closed in quick succession.

Vielä ei ole mainintaa FSR:stä. Saa nähdä kuinka pitkään sitä saa odottaa. Tai onko siellä jo 1.24 pätsi odottamassa 22.6.2021.

AMD FSR Supporting 7 Games at Launch, 12 More Games to be Added in the Near Future | TechPowerUp Ei näy Cyyberpunkkia.
 
Minä en usko että merkittäviä muutoksia olisi enää peliin tulossa. Mieluusti olen kyllä väärässä jos niin kävisi.
 
Minä en usko että merkittäviä muutoksia olisi enää peliin tulossa. Mieluusti olen kyllä väärässä jos niin kävisi.
Jep, ei kyllä ole isot odotukset itsellänikään. Eiköhän CD Projektilla tuo ole siirtynyt tukevasti "ylläpitovaiheeseen", eli minimimäärällä porukkaa pidetään huoli että isoimmat bugit saadaan edes jollain aikajaksolla liiskattua. Seuraavat projektit kiikarissa.
 
Kolme(?) kuukautta tuollaiselle mitättömälle patchille, missä korjaillaan vähän questien bugeja tms. Alkaa tuntumaan siltä, että vuoden päivät tai enemmän saa vartoa ennen kuin mitään merkittäviä muutoksia vaikka AI:n puolelle on tulossa.
Korkeintaan maksullisella lisärillä tulee noin isoja muutoksia peliin. AI:n fiksaaminen yhtään fiksummaksi olisi todella iso projekti ja todennäköisesti epäyhteensopiva vanhojen konsolien kanssa suorituskykysyistä johtuen.

Yksi vaihtoehto olisi julkaista moinen patchi/DLC vain PC:lle ja uusille konsoleille, mutta en millään usko että moiseen lähtevät.
 
En ole aikoihin pelannut tätä, oli isot pätsit odottamassa niin latasin valmiiksi kun sopivasti aikaa pelailla.

Onko tässä 3kk aikana tullut mitään selkeetä parannusta pelin pyörimiseen? Aikamoista tasapainoilua säteiden, DDSL ja 4K resojen kanssa sigun kokoonpanolla. Mielellään reilusti yli 60 pitäis FPS olla niin ei tunnu niin blurrilta kääntyilessä kun CoDiin tottunut.
 
Konsolipuolella isompaa päivitystä, kuten AI, voisi kai odottaa next gen versioiden myötä. Ehkä. Niiden kun ei tarvitsisi olla enää taaksepäin yhteensopivia vanhojen konsolirautojen kanssa, koska niille on oma versionsa eli tämä nykyinen.
 
Jep, ei kyllä ole isot odotukset itsellänikään. Eiköhän CD Projektilla tuo ole siirtynyt tukevasti "ylläpitovaiheeseen", eli minimimäärällä porukkaa pidetään huoli että isoimmat bugit saadaan edes jollain aikajaksolla liiskattua. Seuraavat projektit kiikarissa.
Vastahan tässä oli uutinen että 60% tiimistä vielä työstää peliä.
 
Vastahan tässä oli uutinen että 60% tiimistä vielä työstää peliä.
Bugien korjaus silloin kun niitä on näin paljon jo julkaistussa tuotteessa, on h***etin työlästä hommaa. Jokainen korjaus pitää kuitenkin testata perusteellisesti, ettei se riko jotain muuta tai aiheuta lisää bugeja. Ja se testaus on se mikä kestää pitkään.
 
Kolme(?) kuukautta tuollaiselle mitättömälle patchille, missä korjaillaan vähän questien bugeja tms. Alkaa tuntumaan siltä, että vuoden päivät tai enemmän saa vartoa ennen kuin mitään merkittäviä muutoksia vaikka AI:n puolelle on tulossa.

Itse en kyllä usko, että lähtevät luomaan koko AI-systeemiä uusiksi. Se on niin toivoton tällä hetkellä, että sen se vaatisi.
 
Eikös jossain mainitty Cyberpunk Online? Jos näin, niin molemmille on varmaan pitkä päivitystulevaisuus edessä GTA:n tyyliin.
 
Eikös jossain mainitty Cyberpunk Online? Jos näin, niin molemmille on varmaan pitkä päivitystulevaisuus edessä GTA:n tyyliin.

Noh GTA on siinä mielessä hyvä esimerkki että sisällöllisiä päivityksiä on tullut mutta samat bugit ja koodarit ovat riivanneet kyseistä peliä viimeiset 8v. Lisäksi sisällöllinenkin kehitys on siirtynyt täysin onlineen koska sieltä tulee lisää rahaa. Voi olla vähän samanlainen kehityspolku Cyberpunkillakin joskin toki varmasti pahimpia bugeja korjaavat vielä tovin ettei tämä missään ylläpitomoodissa kyllä ole kun online ja luvatut dlc:tkin on vielä tulematta.
 
Ovat taas vähän saaneet paranettua konsolien suorituskykyä mutta Base PS4:llä kaupungi on kyllä aika aution oloinen:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jokatapauksessa nytten alkaa olemaan suorituskyky siinä kunnossa noin mitä se olisi pitänyt olla launchin aikaan.
 
Eikös jossain mainitty Cyberpunk Online? Jos näin, niin molemmille on varmaan pitkä päivitystulevaisuus edessä GTA:n tyyliin.
Aika pieni tuo kaupunki johonkin online peliin. Siinä alkaisivat pelaajien päät kolisemaan yhteen aivan liian nopeasti
 
Ei muutaman pelaajan onlineissa ole järkeä. Kunnolla paljon porukkaa tai sitten ei lainkaan. Tärkeää myös aina olla optio saada olla rauhakseen muilta siellä.
 
Onhan siellä sokkeloa enemmän kuin GTA:ssa, vaikkei niinkään avaraa maastoa. Eli kyllä sinne sen 20 pelaajaa hukkaisi kevyesti.
 
^ Ja tuohon PS4 versioon on luvattu ilmainen PS5 päivitys loppuvuodesta, tosin en ihmettelisi että menee ensi vuoteen. Mutta tuo PS4 versiokin pyöri mukavasti 60fps PS5:lla.
 
PC versiota ei taida löytyä mistään järkevässä alessa?
 
PC versiota ei taida löytyä mistään järkevässä alessa?
Tällä hetkellä 33€ Gigantissa halvimmillaan - mutta on sitäkin saanut huhti-/toukokuussa alta 20€. Että jos ei kiire niin kannattaa odotella - myös Steam ale alkamassa tällä viikolla joten saattaa saada alle tuon 33€.
 
Kinguin myy alle 25€
En osta tuolta ryöstösivustolta enää ikinä mitään. Rahat veivät mutta tuote jäi saamatta viimeisen kerran kun tuolta ostin. Paypalin avulla palautti kyllä sitten. Kuitenkin paikka löyhkää niin epämääräiselle rikollisuudelle ja kusetukselle, että ei huvita tuohon kaivoon enää rahoja heittää. Ei silti, en pelaa PC:llä muutenkaan enää, että asialla olisi hirveästi väliä.
 
Pitihän se vielä verkkokaupasta tilata pleikalle. Stadia versio tuli hommattua julkkarissa. Jos se ps5 versio patsi sattuu joskus vielä ilmestymään.
 
Kokeillaampa tätä vihdoin kun oli sopivasti vk.comin asiakastilillä tuo 12,9€ niin jäi maksettavaa vain postikulut.
On mulla sentäs PS4 Pro että ihan paskinta kokemusta ei ole tiedossa, kun ei niitä PS5:aan saa mistään.
 

"CDPR vinkkaa Cyberpunk 2077:stä PlayStation 4:llä haaveilevia unohtamaan koko jutun. Konsolin suorituskyky ei yksinkertaisesti riitä. "
Voin kuvitella miten joku CDPR devaajareppana on samaa koittanut sanoa jo ekassa speksauspalaverissa :kahvi:
 
Tarjousketjusta bongattu tämä verkkiksen 12,95e.
Tällä hinnalla jo ostin omaan hyllyyn odottamaan ps5 päivitystä :)
Anyone that owns the PS4 version of Cyberpunk 2077 digitally or on-disc will be able to upgrade to the PS5 version at no additional cost
 
Tällä pelillä kävi onni, että kaikki puhuu vain bugeista. Itse peli on toimiessaankin enintään keskinkertainen.
No meitä on toki moneen junaan.
Oma mielipide on että harmi että sai niin paljon paskaa niskaan koska pelihän on aivan loistava ja vähät bugitkin on lähinnä jotain graafisia eikä peliä varsinaisesti rikkovia.
 
Oikeastaan koko pelin vois vaan nimetä uusiks "Superman simulator". Sen verran epäuskottavaa meininkiä koko setti. Nimenomaan siis sen suhteen että kuinka ylivoimainen olet suhteessa ihan kaikkeen muuhun koko planeetalla, eikä sitä selitetä yhtään millään. Voi vain kuvitella millainen puolijumala sitä olis jos tossa ei olisi turhaan mitään epäuskottavaa level cappia ja kaupungissa voisi viettää kymmeniä vuosia päivittämässä pyssyjä ja kengurujalkoja. Yksikään megakorporaatiohan ei ole vuosia treenannut ketään tekemään niitä samoja juttuja mitä itse opit tuossa tekemään parin kuukauden aikana... Sitä voi ihan rauhassa käydä esim tappamassa kaikki alueelta löytyvät militechin sotilaat yksitellen viikon aikana ja kukaan ei asian eteen yritä, saatika voi, tehdä mitään. Cyberpunk genrenä yleensä käsittelee vähän fiksummin asioita ja tarinat kertovat useimmiten siitä miten pieni ihminen selviytyy maailman myllertäessä ympärillä ja lopputuloksena on jotain mieltä avartavaa filosofista pohdintaa elämän merkityksellisyydestä. Joku unohti tästä kertoa CDPR:lle, kun kerran päätyivät kärjistäen tekemään Doomin kaupunkiympäristössä salamakatanoilla :facepalm: Varsinaista cyberpunk genren mukaista tarinaa tässä on ehkä n. kahden tunnin verran, joka on toki parempi kuin ei mitään.

Teräsmiessimulaattoriksi ihan hyvä peli.
 
Teräsmiessimulaattoriksi ihan hyvä peli.
Samasta kärsivät lähes kaikki pelit. Useimmissa yksinpeleissä, joissa on jonkinlaista taistelua, pelaaja on de facto maailman vahvin olento joka pystyy voittamaan kenet tahansa. Johtuu siitä että kaikki taistelut ovat pelinkehittäjien tekemiä haasteita, joiden on oltava voitettavissa. Tämä on niitä pelimäisyyksiä, jotka kannattaa immersion vuoksi jättää vain huomiotta siinä kuin save/load-systeemitkin.
 
Samasta kärsivät lähes kaikki pelit. Useimmissa yksinpeleissä, joissa on jonkinlaista taistelua, pelaaja on de facto maailman vahvin olento joka pystyy voittamaan kenet tahansa. Johtuu siitä että kaikki taistelut ovat pelinkehittäjien tekemiä haasteita, joiden on oltava voitettavissa. Tämä on niitä pelimäisyyksiä, jotka kannattaa immersion vuoksi jättää vain huomiotta siinä kuin save/load-systeemitkin.
Toi toimii ihan hyvin monissa peligenreissä, etenkin jos pelin visuaalit on luokkaa kasari-action tai westerni. Cyberpunkkiin kuuluva megacorpojen ylläpitämä pelon ilmapiiri vaan ei oikein välity, kun niiden olemassaoloa ei huomaa mitenkään peliä pelatessa jotain npc keskusteluita lukuunottamatta.

Jos V:n nimi olisikin John Matrix tai Kratos, niin tää supersankarius olisi paljon helpommin ohitettu typeryys.
 
Viimeksi muokattu:
Tarjousketjusta bongattu tämä verkkiksen 12,95e.
Tällä hinnalla jo ostin omaan hyllyyn odottamaan ps5 päivitystä :)
Anyone that owns the PS4 version of Cyberpunk 2077 digitally or on-disc will be able to upgrade to the PS5 version at no additional cost
Kärkkäiseltä kympillä
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 752
Viestejä
4 920 956
Jäsenet
79 246
Uusin jäsen
pendolino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom