Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä hetkellä 33€ Gigantissa halvimmillaan - mutta on sitäkin saanut huhti-/toukokuussa alta 20€. Että jos ei kiire niin kannattaa odotella - myös Steam ale alkamassa tällä viikolla joten saattaa saada alle tuon 33€.PC versiota ei taida löytyä mistään järkevässä alessa?
Kinguin myy alle 25€PC versiota ei taida löytyä mistään järkevässä alessa?
En osta tuolta ryöstösivustolta enää ikinä mitään. Rahat veivät mutta tuote jäi saamatta viimeisen kerran kun tuolta ostin. Paypalin avulla palautti kyllä sitten. Kuitenkin paikka löyhkää niin epämääräiselle rikollisuudelle ja kusetukselle, että ei huvita tuohon kaivoon enää rahoja heittää. Ei silti, en pelaa PC:llä muutenkaan enää, että asialla olisi hirveästi väliä.Kinguin myy alle 25€
Voin kuvitella miten joku CDPR devaajareppana on samaa koittanut sanoa jo ekassa speksauspalaverissa![]()
Pelikehittäjä nöyrtyi ja ohjeisti vanhemman konsolin omistajia: unohtakaa Cyberpunk 2077
Pahasti bugisen Cyberpunk 2077 -toimintapelin kehittänyt CD Projekt Red kehottaa PlayStation 4 -pelaajia ohittamaan pelin.www.tivi.fi
"CDPR vinkkaa Cyberpunk 2077:stä PlayStation 4:llä haaveilevia unohtamaan koko jutun. Konsolin suorituskyky ei yksinkertaisesti riitä. "
No meitä on toki moneen junaan.Tällä pelillä kävi onni, että kaikki puhuu vain bugeista. Itse peli on toimiessaankin enintään keskinkertainen.
Samasta kärsivät lähes kaikki pelit. Useimmissa yksinpeleissä, joissa on jonkinlaista taistelua, pelaaja on de facto maailman vahvin olento joka pystyy voittamaan kenet tahansa. Johtuu siitä että kaikki taistelut ovat pelinkehittäjien tekemiä haasteita, joiden on oltava voitettavissa. Tämä on niitä pelimäisyyksiä, jotka kannattaa immersion vuoksi jättää vain huomiotta siinä kuin save/load-systeemitkin.Teräsmiessimulaattoriksi ihan hyvä peli.
Toi toimii ihan hyvin monissa peligenreissä, etenkin jos pelin visuaalit on luokkaa kasari-action tai westerni. Cyberpunkkiin kuuluva megacorpojen ylläpitämä pelon ilmapiiri vaan ei oikein välity, kun niiden olemassaoloa ei huomaa mitenkään peliä pelatessa jotain npc keskusteluita lukuunottamatta.Samasta kärsivät lähes kaikki pelit. Useimmissa yksinpeleissä, joissa on jonkinlaista taistelua, pelaaja on de facto maailman vahvin olento joka pystyy voittamaan kenet tahansa. Johtuu siitä että kaikki taistelut ovat pelinkehittäjien tekemiä haasteita, joiden on oltava voitettavissa. Tämä on niitä pelimäisyyksiä, jotka kannattaa immersion vuoksi jättää vain huomiotta siinä kuin save/load-systeemitkin.
Kärkkäiseltä kympilläTarjousketjusta bongattu tämä verkkiksen 12,95e.
Tällä hinnalla jo ostin omaan hyllyyn odottamaan ps5 päivitystä
Anyone that owns the PS4 version of Cyberpunk 2077 digitally or on-disc will be able to upgrade to the PS5 version at no additional cost
Entä Johnny Silverhand?Jos V:n nimi olisikin John Matrix tai Kratos, niin tää supersankarius olisi paljon helpommin ohitettu typeryys.
Sehän ei nimenomaan ollut mikään supersankari, vaan kaatui aika helposti kun otti 1v1 jonkun vähän enemmän treenanneen kyborgin kanssa. Aiemmat operaatiot oli selvästi onnistuineita huolellisen suunnittelun takia, eikä niinkään siksi että se olisi joku puolijumala supersankari josta luodit kimpoaa.Entä Johnny Silverhand?
Mutta kieltämättä omaankin makuun peli muuttui vähän turhankin helpoksi loppua kohden.
Konsoliversioiden ongelmia.Osaisko joku valaista mikä noita tekstuureja vaivaa tässä pelissä? Onko tässä vain kyse edelleen pelkästään keskeneräisyydestä? En muista, että kovin monissa peleissä olisi tälläistä vastaavaa, jossa esim. npc hahmot ilmestyvät eteen tyhjästä tai tekstuurit muuttuvat lennosta sekä piirtoetäisyys on melko heikolla tasolla toisinaan. Ostin pelin julkaisussa mutta päätin että en pelaa sitä ennenkuin peli on valmis. No liekö ikinä sitä tasoa mitä lupasivat. jää nähtäväksi.
No meitä on toki moneen junaan.
Oma mielipide on että harmi että sai niin paljon paskaa niskaan koska pelihän on aivan loistava ja vähät bugitkin on lähinnä jotain graafisia eikä peliä varsinaisesti rikkovia.
Alotin tätä lopulta ja vaikka olen tähän asti tykännyt niin ei vielä ainakaan ole varsinaisesti koukuttanut.
Mutta semmosena sandbox / immersive sim / rpg yhdistelmänä vaikuttaisi toimivan.
En tiedä mitä ihmiset oikein odottavat, koska ne suurimmat pelin ongelmat ovat kuitenkin ihan pelin ytimeen, tarinaan ja kaikkeen siihen miten nämä sointuvat yhteen niin pahasti kytköksissä, ettei sellasia asioita millään patchilla pystytä muuttamaan, koska koko peli pitäisi tehdä monilta osin uusiksi, eikä vain jotain murusia putsata ympäriltä: Pelissä ei ole takaa-ajoja. Jos siihen nyt laitetaan takaa-ajot, niin ne ei voi mitenkään järkevästi fuusioitua enää olemassaolevien main ja sidequestien kanssa.josko tästä pelistä tulee koskaan mitään?
Jos tästä alkaa väittelemään niin on kyllä loputon suo joten edelleen omasta mielestä hyvä peli jossa oli kuitenkin ongelmansa. Itseä ei jaksa kiinnostaa pois jätetyt ominaisuudet kun en juurikaan pelin kehitystä seuraillut mutta ymmärrän että menee tunteisiin jos ja kun siellä ilmeisesti sellaisia on.Varmaan on moneksi, mutta jos katsoo sitä mitä pelistä kerrottiin ja markkinoitiin niin tämähän on täysi huijaus. Nyt kun pelistä on päästy purkamaan suurin osa niin näkee miten keskeneräinen koko peli on. Se muistuttaa lähinnä alfaa tai betaa parhaimmillaankin. Avoin maailma on täysi vitsi ja jos ajattelee, että tuolla haluaisi seikkailla. Muutenkin pelissä on ihan järjetön määrä keskeneräisiä ominaisuuksia. Craftays sekä RPG ominaisuudet ovat rikki tai aivan älyttömiä. Listaa voi jatkaa loputtomiin ja itse edelleen en usko, että tätä tekelettä voi korjata sillä bugit ovat se pienen sen pelin ongelma.
Toiseksi kertoo aika paljon, että viimeisen 6 kk aikana CDPR ei ole juuri saanut peliä oikeasti korjattua. Sen taso on kuitenkin edelleen aika huono ja modaajat ovat paljon pidemmällä kuin suurehko pelinkehitys firma. Tämä antaa viitteitä, että ovat siirtyneet jonnekin seuraavaan asiaan. Edelleen niitä DLCtä odotellessa voi sitten haaveilla, josko tästä pelistä tulee koskaan mitään?
Peli on niin average kuin olla ja voi siltä corelta joka toimii sekä ihan huomattavasti jäljessä heidän 6 vuotta vanhaa peliään. Ei pysty millään muulla syyllä keksimään, että miksi menivät liveen tämän kanssa kuin se, että heiltä oli rahat loppu. Mitään hienoa itse pääjuonen ja muutaman tehtävän ympärillä ei juurikaan ole... jos joku miettii pelin ostamista niin en missään nimessä suosittele. Jos haluaa firmalta hyvän pelin niin kannattaa pelata se Witcher 3 vaikka uudestaan. Tämä on kyllä varsin suuri pettymys sillä pelissä ei juuri ole mitään mielenkiintoista.
Jos tästä alkaa väittelemään niin on kyllä loputon suo joten edelleen omasta mielestä hyvä peli jossa oli kuitenkin ongelmansa. Itseä ei jaksa kiinnostaa pois jätetyt ominaisuudet kun en juurikaan pelin kehitystä seuraillut mutta ymmärrän että menee tunteisiin jos ja kun siellä ilmeisesti sellaisia on.
Itseä ärsyttävimmät asiat oli poliisien käyttäytyminen sekä se että pelistä tuli tosiaan melko helppo loppua kohden.
Nautin tarinasta ja yksityiskohtaisesta kaupungista paljon ja delsut tulee ostettua välittömästi kun saavat valmiiksi.
Pelaan tosiaan pc:llä joten omaa kokemusta vaikea verrata johonkin bugisiin ps4 versioihin mitkä olisi tosiaan pitänyt jättää tekemättä.
Sehän tässä harmittaa että markkinoivat tätä alunperin RPG pelinä, vaikka käytännössä muutamaa hassua rpg elementtiä lukuunottamatta tämä on täysin puhdas 1st person räiskintä peli.
Ehkä se vuodetun tekijän sana vuodesta 2022 ei ollutkaan ihan täyttä paskapuhetta.Tämä on yksi esimerkki monista, jonka vuoksi Cyberpunkin kokonaisuutta katsoessa on huomattavissa useita mutkat suoriksi -kehitystyön tuloksia, johtuen kiirehditystä julkaisuaikataulustaan.
Ehkä se vuodetun tekijän sana vuodesta 2022 ei ollutkaan ihan täyttä paskapuhetta.
Tämä asiahan muutettiin kiirehdityn julkaisuaikataulun vuoksi. Sen takia koko inventory ja skill systeemi, sekä niiden valikot, ovat monikerroksisia, suorastaan erilaisia kehityksen keskeneräisiä tuotepareja, joista on huomattavissa ettei lopullisen tuotteen ajatus koko systeemistä ollut kauhean järkevä ja myöskin huonosti sulautettu yhdeksi kokonaisuudeksi. Juuri viitaten isoon osaan taitoja jotka ovat suorastaan turhia, sekä näiden progression täysi hiomattomuus. Unohtamatta käyttöliittymien erilliset UI-sivut, sivut joissa on erilaisia layoutteja ja ulkoasueroja toisiinsa nähden. Nämä irtosivut ovat yhdistetty toisiinsa vanhan kunnon aloitussivulla, koska kallisarvoista aikaa ei riittänyt enää fiksuun nidontaan intuitiivisellä valikkoratkaisulla varustettuna. Eri kehitysasteiden suunnitelmaerot ja huonosta koordinoinnista johtuva kommunnikoinnin puute pelin kehittäjien osastojen välillä tuotti näemmä toisinaan heikosti toisiinsa sopivia palasia projektiin.
Aikaistettu deadline kun oli väkisin jyrätty läpi, julkaistuun peliin laitettiin se mitä ehdittiin, mutta valitettavasti tämän vuoksi välillä pelatessa huomaa jonkun pelisisällön hyödyttömyyden tai toisista riippumattomuuden.
Esimerkkinä hacking ideana ja sen funktio pelaajan läpipeluussa on selkeästi tuttu konsepti Fallout/Deus-Ex/ym pelien vastaavista, joka oli kieltämättä Cyberpunkissa fiksun oloinen ja näköinen pelimekaniikka. Valitettavasti se kaikki aika ja vaiva sen eteen oli lopulta jokseenkin turhaa, koska koko hacking on pelin alun jälkeen todella merkityksetön, eikä sillä ole tarjota tarpeellisia ominaisuuksia pelaajalle läpipeluunsa aikana, syvennystä questeihin tai vaikka auttaa epic lootin saamisessa. Sen pääasiallinen tarkoitus on enää häiritä pelihistorian helpoimpia vihollisia vaikeustasoon suhteutettuna, jotka muuttuvat pelin kaikilla aseilla jauhelihaksi ilman hakkerointiakin varsin helposti. Hakkeroinnille oli varmasti suunniteltu merkittävä rooli alkuperäisessä "RPG versiossa", pelkästään sen hienosta ja hiotusta toteutuksestakin voimme näin päätellä, mutta pelin muututtua kiireellä tehdyksi action-adventureksi, se jäi vain mekaniikaksi millä ei ollut enää pelissä omaa paikkaa, mutta heitettiin peliin silti mukaan koska sellainen löyty jo valmiina.. Tätäkään asiaa ei voi mitenkään patchata vanilla Cyberpunkkiin jälkeenpäin, tekemättä puolta peliä uusiksi. DLC? Tämän kohdalla miksipä ei.
![]()
Tämä on yksi esimerkki monista, jonka vuoksi Cyberpunkin kokonaisuutta katsoessa on huomattavissa useita mutkat suoriksi -kehitystyön tuloksia, johtuen kiirehditystä julkaisuaikataulustaan.
vaihtoehtoisesti voit lisätä skillinä stealthia kun olet veden alla
En vältellyt vettä vaikka siksi ettei se kiinnostanut, vaan vedessä ei ole mitään pelaajalle.
Ehkä se jumalpelien jumalpeli tulee sit seuraavaks!