- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 102
Ennakkotilaamisen typeryydestä on puhuttu vuosikausia. Ei mitään järkeä ennakkotilata tuotetta mikä ei voi loppua kesken. Itsekin kyllä teknisesti ottaen ennakkotilasin koska ostin päivää aikasemmin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PC versio jos on niin sehän taitaa olla kaikista parhaimmassa kunnossa ja ilmeisesti aivan pelattavissa kylläOstin tämän hiljattain ja ilmeisesti 1.21 päivitys on tuorein.
Paljon on listassa korjauksia, mutta kertokaas onko tämä peli nyt semmonen sanotaan pelattava?
Kiinnostaisi aloitella.
Pelaile rauhassa Doom loppuun, niin voi olla jo seuraavakin isompi päivitys tullut. On sitten viilattu vielä enemmän kuntoon.Kiitti, juu PC versio. Taidanpa aloitella tätä siis, kunhan malttas tuon Doom Eternalin hakkaamisen lopettaa...
Minulla kyllä menee vielä seinien läpi niin että hujahtaa (overwatch epic) Muutenkin nyt kun on 40h takana niin alkaa puisevuuskin tulemaan. Maailma on staattinen kuin mikä, poliisit on vitsi ja räiskintäkin aika laihiaa. Mutta on se RTX päällä nätti. Ja nykyään enempi tulee etsittyä hauskoja bugeja kuin pelattua niin vakavastiHuomasin muuten eilen että tämä bugi on korjattu 1.2 versiossa. Tavallisella sniper riflellä ei enää voi ampua seinien läpi (ja en tarkoita mitään ohuita seiniä, vaan ne meni ihan kaikkien seinien läpi aikaisemmin). Hyvä juttu.
Mikään pelimoottori ei osaa tasaisesti hyödyntää säikeitä, vaan siellä on aina joku yksittäinen säie jonka suoritusaika tulee rajoittamaan ruudunpäivitysnopeutta. Se ei tarkoita etteikö useammasta säikeestä olisi hyötyä, sillä mitä useampi muu säie saadaan siirrettyä omille ytimilleen, niin sitä enemmän prosessoriaikaa saadaan dedikoitua sille kriittiselle säikeelle. Säikeitä toi peli taitaa luoda kymmeniä, ellei jopa satoja. Grafiikan piirtoon osallistuvien säikeiden määrää voi muuttaa haluamakseen konffitiedostosta, vakiona tais olla cpu:n loogisten ytimien määrä -1.Eikö tämä peli muuten osaa käyttää kuin 8 säiettä? 12 säikeisellä i5 11400:lla isoissa väkijoukoissa CPU usage nousee vain 80% tuntumaan, mutta näyttiksen käyttöasteet laskevat hieman. 8C8T i7 9700K:lla prossun käyttöasteet nousi 100 prosenttiin vastaavissa tilanteissa. Yhden ytimen suorituskyvyssä tämä i5 on ainakin benchmarkeissa nopeampi.
En nyt ulkoa muista varmasti. Kannattaa googlata tai kaivella konffitiedostosta.Siis nimenomaan loogistenko eli jos vaikka 8c/16t niin tekee 15 säiettä?
Vai meinasitko fyysisien ytimien määrä -1?
Paitsi että nyt kun rahalla sai 252 miljoonan voitotCyberpunk 2077, kokonaisbudjetti ylitti 300 miljoonaa dollaria
Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa...www.gamereactor.fi
Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa uusi grafiikkamoottori, Keanu Reevesin mukaan saaminen ja runsas markkinointi. Nyt sitten on selvinnyt, että rahaa todellakin käytettiin runsaasti.
Pelin kimpussa oli kaikkiaan 530 työntekijää, ja yli 5000 ihmistä antoi projektiin oman panoksensa ajan saatossa. Lisäksi peli lokalisoitiin 18 eri kielelle, ja tähän tarvittiin yli 2000 ääninäyttelijää. Markkinointikampanjoita oli peräti 55 kappaletta, ja kokonaisbudjetti paisui 1,2 miljardiin Puolan zlotyyn eli noin 316 miljoonaan dollariin.
Cyberpunk 2077 on siis yksi kaikkien aikojen kalleimmista peleistä. Esimerkiksi Grand Theft Auto V maksoi "vain" 265 miljoonaa dollaria."
Rahalla ei saa todellakaan kaikkea.
Paitsi että nyt kun rahalla sai 252 miljoonan voitot
Toi Keanu Reevesin mainitseminen heti tokana on kyllä paskaa lööppiuutisointia. Se tuskin sai tuosta miljoonaakaan, tai olishan miljoonakin paljon (enkä usko että sai tuota), mutta silti olisi vaan 0,3% kaikesta eikä mikään rahareikä mikä tarvii mainita.Cyberpunk 2077, kokonaisbudjetti ylitti 300 miljoonaa dollaria
Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa...www.gamereactor.fi
Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa uusi grafiikkamoottori, Keanu Reevesin mukaan saaminen ja runsas markkinointi. Nyt sitten on selvinnyt, että rahaa todellakin käytettiin runsaasti.
Pelin kimpussa oli kaikkiaan 530 työntekijää, ja yli 5000 ihmistä antoi projektiin oman panoksensa ajan saatossa. Lisäksi peli lokalisoitiin 18 eri kielelle, ja tähän tarvittiin yli 2000 ääninäyttelijää. Markkinointikampanjoita oli peräti 55 kappaletta, ja kokonaisbudjetti paisui 1,2 miljardiin Puolan zlotyyn eli noin 316 miljoonaan dollariin.
Cyberpunk 2077 on siis yksi kaikkien aikojen kalleimmista peleistä. Esimerkiksi Grand Theft Auto V maksoi "vain" 265 miljoonaa dollaria."
Rahalla ei saa todellakaan kaikkea.
Jep Keanu kyllä on erinomaisesti rakennettu peliin isoksi elementiksi eikä vaan päälleliimattu ääninäyttelijä jolle maksettu nimestä että sitä saadaan käyttää.Plus tietääksein Keanu oli aktiivinen hahmon luonnissa CDPR:n kanssa ja ammattinäyttelijällä saattaa tietysti olla jotain kokemusta sellaisesta.
Versus siis että olis vetänyt vaan nollat taulussa.
Eli maksoi mitä maksoi niin saivat rahalleen vastinetta julkisuusarvon lisäksi ihan ammatillisista asioista.
Eli maksoi mitä maksoi niin saivat rahalleen vastinetta julkisuusarvon lisäksi ihan ammatillisista asioista.
onko teillä ilmennyt kaatuilua 1.22 päivityksen jälkeen?
itellä tuppaa peli kaatumaan 1-10min pelaamisen jälkeen ja kerran kaato koko koneen.
Toki tänään päivitin hyper x fury 16gt 3200hz-->corsair vengeance pro rgb 32gt 3600hz enkä todellakaan usko että siitä johtus.
pelaan nvidia optimoiduilla asetuksella ja DLSS Balanced vääntää fps50-70 riippuu kyllä missä mennään. (vakio kellot)
cpu i9-10850k
gpu RTX3070 tuf oc
Mulla on ollut peli täysin kelvoton 1.2 päivityksen myötä ja on edelleen. Tänään onnistui 25min eka sessio ja toinen kaatui alle 10min. Uusimmat näyttiksen ajurit ja ei vaikutusta. RTX 3070 täälläkin ja ei ole ylikelloteltu
Peli läpi. Sellaiset 45h taisi mennä, lvl 32 ehkä.
Itse valitsin Panam + nomadit lopun. Loppu oli hieno muttei aiheuttanut samoja säväreitä kuin esmes RDR2 tai Witcher 3. Jotenkin tunnelma latistui ja pelasin loppuun vähän "pakolla" Saman tien uninstall koska en usko pelaavani ihan heti. Witcher 3 tuli pelattua kahteen kertaan läpi ja RDR2:n tulee aina välillä palattua fiilistelemään mutta tähän ei tullut samanlaista sidosta.
Peli oli nätti kuin mikä mutta oli lopussa aika buginen (en tiedä miksei alussa ollut bugeja). Mutta maailma kovin tyhjä. Lopun "huikea" missio oli aika pakkopullan oloista ja
tuntui että peli ei oikein lähtenyt koskaan lentoon.Adam Smasher oli ihan tuhnu
2/5. Kyllä vielä RDR2 ja Wihtori 3 vie toteutuksellaan ja tunteellaan. Puhumattakaan pelimaailman elävyydestä noissa peleissä (no okei, ei ehkä vihtorissa mutta siinä tunnelma muuten on monta kertaa parempi").
Verkkokaupassa maksaa nyt 15e.Onkos tästä mitään aleja pyörinyt pc:lle niin saisi hyvän tekosyyn ostaa.
Onko tästä mitään luotettavia huhuja olemassa, milloin palaisi takaisin PS Storeen? Vissiin pahimmat ongelmat on jo fiksattu niin en ymmärrä, mitä tässä maksaa. Pelaajat varmaan pitkälti jo tietää mitä olisivat ostamassa, niin miksi ei anneta ostaa.
Näköjään kaikki myyty.Verkkokaupassa maksaa nyt 15e.
Takemuran "Play It Safe"-tehtävä ja homman nimi on "Pursue other leads or wait until Takemura is ready".
Tehty muutama missio, käytetty fast travelia, skipattu aikaa, nukuttu, tallennettu ja ladattu peliä mutta ei se äijä vaan kehtaa soittaa. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan?
Takemuran "Play It Safe"-tehtävä ja homman nimi on "Pursue other leads or wait until Takemura is ready".
Tehty muutama missio, käytetty fast travelia, skipattu aikaa, nukuttu, tallennettu ja ladattu peliä mutta ei se äijä vaan kehtaa soittaa. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan?
Onko flatlineen tullut jo jotain niksejä? Kaikki vakiona ja versio 1.21 (jota en saa päivitettyä). Sori jos on ollut tässä keskustelussa aiemmin puhetta.
Itellä 1.22 tekee flatline melkeen heti kun käynnistän pelin.
Viimeisimmässä pelikerrassa toki poistin säteenseurannan kokonaan käytöstä mutta jätin DLSS Balanced ja ei näyttäisi enää kaatuvan.
Fps 100 luokkaa ultralla.
1.21-->1.22 päivittäminen piyäisi onnistua viimeistään asentamalla peli uudestaan.
I9-10850k
3070 tuf oc
32gb ddr4
Ei ole kelloteltu eikä Vsync yms.
Joo toivottavasti toi viallinen tiedosto oli syynä. Asensin nyt Galaxyn ja sitä kautta asennus menossa uudestaan.
Tätähän nämä nykypelit tahtoo olla. Quest-marker osoittaa koko ajan mihin pitää mennä, minimäpissä näkyy sinne reitti, ja jos pulman kanssa kestää yli 30 sekuntia, alkaa ruutuun tulla kysymyksiä avuntarpeesta. Pelaajia juurikin pidetään tyhminä ja kärsivällisyyttä ei oleteta olevan yhtään. Liekö se sitten totta noin keskimäärin?Ihmetyttää kovasti tuo kädestäpitäminen kun koko ajan selostetaan mitä pitä tehdä seuraavaksi. "Kävele ton perässä", "kaiva nenää painamalla F" jne. Pidetäänkö pelaajia niin tyhminä nykyään vai onko pelimekaniikassa ongelma jos mitään ei ymmärretä tehdä ilman rautalangasta vääntämistä?
Silti eri asia. Ottamalla kaikki pois, asioiden löytämisestä tulee äärimmäisen hidasta ja kankeaa, koska peli kuitenkin on suunniteltu että osoittaa minne mennä. Etsipä tuosta NPC ilman mitään. Baldurs Gateissa ia vanhemmissa peleissä on helpompi navigoida ilmankin noita.Kyllähän nuo helpotukset saa nykyisin lähes joka pelistä pois eli ei muuta kuin valikoista muokkamaan hudista sopivan omalle kokemukselle.
Juuri tämä. Witcherissä kun haahuili ilman reittimerkkiä, yhdessä questissa jäi täysin jumiin.Silti eri asia. Ottamalla kaikki pois, asioiden löytämisestä tulee äärimmäisen hidasta ja kankeaa, koska peli kuitenkin on suunniteltu että osoittaa minne mennä. Etsipä tuosta NPC ilman mitään. Baldurs Gateissa ia vanhemmissa peleissä on helpompi navigoida ilmankin noita.
Pitääpä kokeilla tuleeko Cyberpunkista mitään jos opasteet ottaa pois.
Half Lifet tuli myös koluttua äskettäin ja sai mennä aika omaan tahtiin ilman opasteita. Haastetta oli just sopivasti, tosin kentät oli putkia eikä iso hiekkalaatikko.
Pitääpä kokeilla tuleeko Cyberpunkista mitään jos opasteet ottaa pois.
Näköjään point of no return hissikohtaus poistaa Overwatch-snaipperin inventorysta. Onneksi sentään pelaa PC:llä, niin saa modattua tuon takaisin. Meni siinä hetki ihmetellessä että minnes se on hävinnyt.
Overwatch sniper riffle disappears after point of no return
Hi, does anyone know how to solve this issue. Whenever I pass the point of no return in the game the overwatch sniper riffle is missing from my inventory. Even when I craft it after the point of no return it vanishes. I had the legendary version and it's kind of frustrating as it is my strongest...forums.cdprojektred.com