Cyberpunk 2077

Ennakkotilaamisen typeryydestä on puhuttu vuosikausia. Ei mitään järkeä ennakkotilata tuotetta mikä ei voi loppua kesken. Itsekin kyllä teknisesti ottaen ennakkotilasin koska ostin päivää aikasemmin.
 
Ostin tämän hiljattain ja ilmeisesti 1.21 päivitys on tuorein.

Paljon on listassa korjauksia, mutta kertokaas onko tämä peli nyt semmonen sanotaan pelattava?
Kiinnostaisi aloitella.
PC versio jos on niin sehän taitaa olla kaikista parhaimmassa kunnossa ja ilmeisesti aivan pelattavissa kyllä
 
Huomasin muuten eilen että tämä bugi on korjattu 1.2 versiossa. Tavallisella sniper riflellä ei enää voi ampua seinien läpi (ja en tarkoita mitään ohuita seiniä, vaan ne meni ihan kaikkien seinien läpi aikaisemmin). Hyvä juttu.
Minulla kyllä menee vielä seinien läpi niin että hujahtaa (overwatch epic) :hmm: Muutenkin nyt kun on 40h takana niin alkaa puisevuuskin tulemaan. Maailma on staattinen kuin mikä, poliisit on vitsi ja räiskintäkin aika laihiaa. Mutta on se RTX päällä nätti. Ja nykyään enempi tulee etsittyä hauskoja bugeja kuin pelattua niin vakavasti :comp:
 
Nyt on vaihtunut koneesta emolevy, prossu, näytönohjain ja SSD-levy ja Windows ja peli asennettu luonnollisesti uudestaan. Yhä samat ongelmat vaivaa :D

Alussa peli jäätyilee jopa niin pahasti, että pelkään pelin kaatuvan. Aina kuitenkin palautuu ja hiljalleen tuo helpottaa ja ehkä 5 minuutin pelaamisen jälkeen loppuu. Tapahtuu myös valikossa ja kartassa. Lisäksi pelin sulkeminen ei toimi 60% kerroista, vaan peli jää taustalle syömään muistia ja pitää käydä tehtävienhallinnasta sulkemassa prosessi.

Eikö tämä peli muuten osaa käyttää kuin 8 säiettä? 12 säikeisellä i5 11400:lla isoissa väkijoukoissa CPU usage nousee vain 80% tuntumaan, mutta näyttiksen käyttöasteet laskevat hieman. 8C8T i7 9700K:lla prossun käyttöasteet nousi 100 prosenttiin vastaavissa tilanteissa. Yhden ytimen suorituskyvyssä tämä i5 on ainakin benchmarkeissa nopeampi.
 
Eikö tämä peli muuten osaa käyttää kuin 8 säiettä? 12 säikeisellä i5 11400:lla isoissa väkijoukoissa CPU usage nousee vain 80% tuntumaan, mutta näyttiksen käyttöasteet laskevat hieman. 8C8T i7 9700K:lla prossun käyttöasteet nousi 100 prosenttiin vastaavissa tilanteissa. Yhden ytimen suorituskyvyssä tämä i5 on ainakin benchmarkeissa nopeampi.
Mikään pelimoottori ei osaa tasaisesti hyödyntää säikeitä, vaan siellä on aina joku yksittäinen säie jonka suoritusaika tulee rajoittamaan ruudunpäivitysnopeutta. Se ei tarkoita etteikö useammasta säikeestä olisi hyötyä, sillä mitä useampi muu säie saadaan siirrettyä omille ytimilleen, niin sitä enemmän prosessoriaikaa saadaan dedikoitua sille kriittiselle säikeelle. Säikeitä toi peli taitaa luoda kymmeniä, ellei jopa satoja. Grafiikan piirtoon osallistuvien säikeiden määrää voi muuttaa haluamakseen konffitiedostosta, vakiona tais olla cpu:n loogisten ytimien määrä -1.
 
Pelasin tämän vihdoin läpi. 37 tuntia ja level 30. Valitsin Arasaka-vaihtoehdon, mutta muutkin on kokeiltava kunhan kerkeän. En hirveästi grindannut tai min maxannut. Aseita päivitin jonkun verran ja laitoin vaatteisiin ok modit, mutta hahmo jäi kauaksi terminaattorista. Pelasin viimeiset tunnit very hardilla ja kuolema korjasi heti jos jäin taistelussa paikoilleni. Tykkäsin tosi paljon pelistä ja myös tarinasta. Ei ihan Witcherin tasoinen suoritus, mutta oikein hyvä peli. Odotan innolla tulevat tarina DLCt.
 
Ei ole viitsin vielä investoida peliin kun vielä buginen ja ei löydy ps5/series x versiona.

Kysymys...päivittyykö tämä sitten ilmaiseksi noille jos olet ostanut ps4/one version vai tuleeko myyntiin uutena versiona?
 
Cyberpunk on ollut hyllyllä lähes koko vuoden ja käynnistelin peliä eilen taas pitkästä aikaa.

Osaatteko neuvoa, mitä modeja kannattaa ottaa käyttöön? Seuraavat ajattelin hyödylliseksi:

Ajaminen:
Tarvitaanko uusien patchien myötä jokin vehicle handling modi?

UI:

Muut:
 

Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa uusi grafiikkamoottori, Keanu Reevesin mukaan saaminen ja runsas markkinointi. Nyt sitten on selvinnyt, että rahaa todellakin käytettiin runsaasti.

Pelin kimpussa oli kaikkiaan 530 työntekijää, ja yli 5000 ihmistä antoi projektiin oman panoksensa ajan saatossa. Lisäksi peli lokalisoitiin 18 eri kielelle, ja tähän tarvittiin yli 2000 ääninäyttelijää. Markkinointikampanjoita oli peräti 55 kappaletta, ja kokonaisbudjetti paisui 1,2 miljardiin Puolan zlotyyn eli noin 316 miljoonaan dollariin.

Cyberpunk 2077 on siis yksi kaikkien aikojen kalleimmista peleistä. Esimerkiksi Grand Theft Auto V maksoi "vain" 265 miljoonaa dollaria."

Rahalla ei saa todellakaan kaikkea.
 

Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa uusi grafiikkamoottori, Keanu Reevesin mukaan saaminen ja runsas markkinointi. Nyt sitten on selvinnyt, että rahaa todellakin käytettiin runsaasti.

Pelin kimpussa oli kaikkiaan 530 työntekijää, ja yli 5000 ihmistä antoi projektiin oman panoksensa ajan saatossa. Lisäksi peli lokalisoitiin 18 eri kielelle, ja tähän tarvittiin yli 2000 ääninäyttelijää. Markkinointikampanjoita oli peräti 55 kappaletta, ja kokonaisbudjetti paisui 1,2 miljardiin Puolan zlotyyn eli noin 316 miljoonaan dollariin.

Cyberpunk 2077 on siis yksi kaikkien aikojen kalleimmista peleistä. Esimerkiksi Grand Theft Auto V maksoi "vain" 265 miljoonaa dollaria."

Rahalla ei saa todellakaan kaikkea.
Paitsi että nyt kun rahalla sai 252 miljoonan voitot :)
 

Kukaan ei varmaankaan ole yllättynyt kuullessaan, että puolalainen CD Projekt Red käytti runsaasti rahaa kehittäessään peliään Cyberpunk 2077. Kuluja olivat muun muassa uusi grafiikkamoottori, Keanu Reevesin mukaan saaminen ja runsas markkinointi. Nyt sitten on selvinnyt, että rahaa todellakin käytettiin runsaasti.

Pelin kimpussa oli kaikkiaan 530 työntekijää, ja yli 5000 ihmistä antoi projektiin oman panoksensa ajan saatossa. Lisäksi peli lokalisoitiin 18 eri kielelle, ja tähän tarvittiin yli 2000 ääninäyttelijää. Markkinointikampanjoita oli peräti 55 kappaletta, ja kokonaisbudjetti paisui 1,2 miljardiin Puolan zlotyyn eli noin 316 miljoonaan dollariin.

Cyberpunk 2077 on siis yksi kaikkien aikojen kalleimmista peleistä. Esimerkiksi Grand Theft Auto V maksoi "vain" 265 miljoonaa dollaria."

Rahalla ei saa todellakaan kaikkea.
Toi Keanu Reevesin mainitseminen heti tokana on kyllä paskaa lööppiuutisointia. Se tuskin sai tuosta miljoonaakaan, tai olishan miljoonakin paljon (enkä usko että sai tuota), mutta silti olisi vaan 0,3% kaikesta eikä mikään rahareikä mikä tarvii mainita.
Yksinkertaisesti kun peliin tehdään miljoona AAA-laadun tekstuuria ja 3d objektia niin se vaatii vitusti työntekijöitä, ja vaikka niille maksais minimipalkkaa niin se maksaa kaikkine kuluineen, ja ohjelmistotkin maksaa 10ke/lärvi.
CDPR:llä on suhteellisen paskat palkat, mutta jos kaikkine veroineen ja toimistomaksuineen 4000e/kk laskee per lärvi (7000e olisi kansainvälisempi standardi) niin nuo 530 työntekijää tekee jo yli 2M/kk. Siihen päälle kaikki muut. Ja loput 4500 ihmistä jotka tehneet ties mitä pientä (outsourcing, ääniä, käännöstä, markkinointia ulkomailla, jne) mutta omien firmojensa kautta laskuttaen. Keanu on pelkkä kärpäsen pieru siinä seassa.
 
Viimeksi muokattu:
Plus tietääksein Keanu oli aktiivinen hahmon luonnissa CDPR:n kanssa ja ammattinäyttelijällä saattaa tietysti olla jotain kokemusta sellaisesta.
Versus siis että olis vetänyt vaan nollat taulussa.

Eli maksoi mitä maksoi niin saivat rahalleen vastinetta julkisuusarvon lisäksi ihan ammatillisista asioista.
Jep Keanu kyllä on erinomaisesti rakennettu peliin isoksi elementiksi eikä vaan päälleliimattu ääninäyttelijä jolle maksettu nimestä että sitä saadaan käyttää.
 

"
Hotfix 1.22 for Cyberpunk 2077 is live on PC, consoles and Stadia.



This update addresses the most frequently reported issues since the last patch and introduces further improvements to stability and performance of the game. Here is the list of changes:



Quests & Open World

  • The Metro: Memorial Park dataterm should now properly count towards the Frequent Flyer achievement.
  • Fixed glitches in Johnny's appearance occurring after buying the Nomad car from Lana.
  • Fixed an issue in Gig: Until Death Do Us Part where it was not possible to use the elevator.
  • Fixed an issue in Epistrophy where the player could get trapped in the garage if they didn't follow the drone and ran into the control room instead.
  • Added a retrofix for the issue we fixed in 1.21, where Takemura could get stuck in Japantown Docks in Down on the Street - for players who already experienced it before update 1.21 and continued playing until 1.22, Takemura will now teleport to Wakako's parlor.
  • Fixed an issue preventing the player from opening the phone in the apartment at the beginning of New Dawn Fades.
  • Fixed an issue where the player could become unable to use weapons and consumables after interacting with a maintenance panel in Riders on the Storm.


Visual

  • Fixed various issues related to clipping in NPCs' clothes.


UI

  • Fixed an issue where subtitles were not properly aligned in the Arabic language version.


Stability and performance

  • Various memory management improvements (reducing the number of crashes), and other optimizations.
  • Improved GPU performance of skinning and cloth rendering.


Console-specific

  • GPU and ESRAM optimizations and improvements on Xbox One.
  • Memory management improvements on PlayStation 5.


Stadia-specific

  • It's no longer possible to get soft locked in the key bindings menu if a keyboard is not available
  • "
1.22 hotfixiä pukkaa.
 
104h pelattu ja 57% näyttää pelattuna. Luulisin et todellisuudessa päätehtävää on vähemmän, mutta ihan mukavaa, jos pelattavaa oliskin noinkin paljon jäljellä. Aika hyvin on joka paikkaa koluttu ja ohimennen käyty jengit lahtaamassa. Mitä lie perkkejä ja kokemuspisteitä olis kymmenittäin käytettävissä, kun keksis vaan mihin käyttää. Rahakaan ei tule loppumaan. Hieman tylsää, et levelit loppuu 50ssä

Peli on ollut tähän asti keskinkertaisen ja upean välimaastoa vaihtelevasti. 3080lla grafiikat on kyllä hienot, etenkin märällä tiellä. Poliiseistakaan ei ole enää niin harmia, kun eivät ole heti selän takana rätkimässä, eikä jokaista jalankulkijaa lasketa tähdeksi.
 
onko teillä ilmennyt kaatuilua 1.22 päivityksen jälkeen?

itellä tuppaa peli kaatumaan 1-10min pelaamisen jälkeen ja kerran kaato koko koneen.
Toki tänään päivitin hyper x fury 16gt 3200hz-->corsair vengeance pro rgb 32gt 3600hz enkä todellakaan usko että siitä johtus. :D

pelaan nvidia optimoiduilla asetuksella ja DLSS Balanced vääntää fps50-70 riippuu kyllä missä mennään. (vakio kellot)

cpu i9-10850k
gpu RTX3070 tuf oc
 
Viimeksi muokattu:
onko teillä ilmennyt kaatuilua 1.22 päivityksen jälkeen?

itellä tuppaa peli kaatumaan 1-10min pelaamisen jälkeen ja kerran kaato koko koneen.
Toki tänään päivitin hyper x fury 16gt 3200hz-->corsair vengeance pro rgb 32gt 3600hz enkä todellakaan usko että siitä johtus. :D

pelaan nvidia optimoiduilla asetuksella ja DLSS Balanced vääntää fps50-70 riippuu kyllä missä mennään. (vakio kellot)

cpu i9-10850k
gpu RTX3070 tuf oc

Mulla on ollut peli täysin kelvoton 1.2 päivityksen myötä ja on edelleen. Tänään onnistui 25min eka sessio ja toinen kaatui alle 10min. Uusimmat näyttiksen ajurit ja ei vaikutusta. RTX 3070 täälläkin ja ei ole ylikelloteltu
 
Mulla on ollut peli täysin kelvoton 1.2 päivityksen myötä ja on edelleen. Tänään onnistui 25min eka sessio ja toinen kaatui alle 10min. Uusimmat näyttiksen ajurit ja ei vaikutusta. RTX 3070 täälläkin ja ei ole ylikelloteltu

itsellä 1.2 toimi ongelmitta toki pikku bugeja mikä kuuluukin jo peliin :D

mutta nyt 1.22 myötä ruvennut vittuilemaan ikäänkuin.
noh huomenna uusi yritys ja toivotaan että korjausta tulis soon as well :/
 
Peli läpi. Sellaiset 45h taisi mennä, lvl 32 ehkä.

Itse valitsin Panam + nomadit lopun. Loppu oli hieno muttei aiheuttanut samoja säväreitä kuin esmes RDR2 tai Witcher 3. Jotenkin tunnelma latistui ja pelasin loppuun vähän "pakolla" Saman tien uninstall koska en usko pelaavani ihan heti. Witcher 3 tuli pelattua kahteen kertaan läpi ja RDR2:n tulee aina välillä palattua fiilistelemään mutta tähän ei tullut samanlaista sidosta.

Peli oli nätti kuin mikä mutta oli lopussa aika buginen (en tiedä miksei alussa ollut bugeja). Mutta maailma kovin tyhjä. Lopun "huikea" missio oli aika pakkopullan oloista ja
Adam Smasher oli ihan tuhnu
tuntui että peli ei oikein lähtenyt koskaan lentoon.

2/5. Kyllä vielä RDR2 ja Wihtori 3 vie toteutuksellaan ja tunteellaan. Puhumattakaan pelimaailman elävyydestä noissa peleissä (no okei, ei ehkä vihtorissa mutta siinä tunnelma muuten on monta kertaa parempi").
 
Viimeksi muokattu:
En ole edes aloittanut peliä, mutta GOG Galaxy on päättänyt hukata asennuksen. Mikään ei tietenkään ole osioinneissa muuttunut. Olikohan 1.2.0 mikä vielä tunnistautui.
 
Peli läpi. Sellaiset 45h taisi mennä, lvl 32 ehkä.

Itse valitsin Panam + nomadit lopun. Loppu oli hieno muttei aiheuttanut samoja säväreitä kuin esmes RDR2 tai Witcher 3. Jotenkin tunnelma latistui ja pelasin loppuun vähän "pakolla" Saman tien uninstall koska en usko pelaavani ihan heti. Witcher 3 tuli pelattua kahteen kertaan läpi ja RDR2:n tulee aina välillä palattua fiilistelemään mutta tähän ei tullut samanlaista sidosta.

Peli oli nätti kuin mikä mutta oli lopussa aika buginen (en tiedä miksei alussa ollut bugeja). Mutta maailma kovin tyhjä. Lopun "huikea" missio oli aika pakkopullan oloista ja
Adam Smasher oli ihan tuhnu
tuntui että peli ei oikein lähtenyt koskaan lentoon.

2/5. Kyllä vielä RDR2 ja Wihtori 3 vie toteutuksellaan ja tunteellaan. Puhumattakaan pelimaailman elävyydestä noissa peleissä (no okei, ei ehkä vihtorissa mutta siinä tunnelma muuten on monta kertaa parempi").

Omassa päässäni pyörii sellainen sana kuin "forgettable". Ei tän pelaamisesta nyt ole kuin pari kuukautta ja enää en oikeastaan muista paikkojen tai NPC:iden nimistä ensimmäistäkään paitsi tietty Silverhandin. Afterlife taisi olla sen yökerhon nimi? Siihenkään (kuten omaan asuntoon), ei oikein mitään kytköstä muodostunut. Montakohan kertaa siellä tuli edes käytyä verrattuna vaikkapa Skyrimissä johonkin Breezehomeen tai Drangonsreachiin?
 
Onkos tästä mitään aleja pyörinyt pc:lle niin saisi hyvän tekosyyn ostaa. Konsoli versioille on aleja harvase päivä, sille toki on syynsä :)
 
Onko tästä mitään luotettavia huhuja olemassa, milloin palaisi takaisin PS Storeen? Vissiin pahimmat ongelmat on jo fiksattu niin en ymmärrä, mitä tässä maksaa. Pelaajat varmaan pitkälti jo tietää mitä olisivat ostamassa, niin miksi ei anneta ostaa.
 
Onko tästä mitään luotettavia huhuja olemassa, milloin palaisi takaisin PS Storeen? Vissiin pahimmat ongelmat on jo fiksattu niin en ymmärrä, mitä tässä maksaa. Pelaajat varmaan pitkälti jo tietää mitä olisivat ostamassa, niin miksi ei anneta ostaa.

Ps4 Pro pyörittää aika kivasti 30fps, mutta perus plösö taitaa edelleen päin persettä, jos Digital Foundryn analyysin muistan.
 
Takemuran "Play It Safe"-tehtävä ja homman nimi on "Pursue other leads or wait until Takemura is ready".

Tehty muutama missio, käytetty fast travelia, skipattu aikaa, nukuttu, tallennettu ja ladattu peliä mutta ei se äijä vaan kehtaa soittaa. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan?
 
Se bugi piti olla ajat sitten korjattu.
Takemuran "Play It Safe"-tehtävä ja homman nimi on "Pursue other leads or wait until Takemura is ready".

Tehty muutama missio, käytetty fast travelia, skipattu aikaa, nukuttu, tallennettu ja ladattu peliä mutta ei se äijä vaan kehtaa soittaa. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan?
 
Takemuran "Play It Safe"-tehtävä ja homman nimi on "Pursue other leads or wait until Takemura is ready".

Tehty muutama missio, käytetty fast travelia, skipattu aikaa, nukuttu, tallennettu ja ladattu peliä mutta ei se äijä vaan kehtaa soittaa. Onko kukaan muu törmännyt samaan ongelmaan?

Tee jotain toista mainquestiä ainakin yksi step eteenpäin.
 
Onko flatlineen tullut jo jotain niksejä? Kaikki vakiona ja versio 1.21 (jota en saa päivitettyä). Sori jos on ollut tässä keskustelussa aiemmin puhetta.
 
Onko flatlineen tullut jo jotain niksejä? Kaikki vakiona ja versio 1.21 (jota en saa päivitettyä). Sori jos on ollut tässä keskustelussa aiemmin puhetta.

Itellä 1.22 tekee flatline melkeen heti kun käynnistän pelin.

Viimeisimmässä pelikerrassa toki poistin säteenseurannan kokonaan käytöstä mutta jätin DLSS Balanced ja ei näyttäisi enää kaatuvan.
Fps 100 luokkaa ultralla.

1.21-->1.22 päivittäminen piyäisi onnistua viimeistään asentamalla peli uudestaan.

I9-10850k
3070 tuf oc
32gb ddr4
Ei ole kelloteltu eikä Vsync yms.
 
Viimeksi muokattu:
Itellä 1.22 tekee flatline melkeen heti kun käynnistän pelin.

Viimeisimmässä pelikerrassa toki poistin säteenseurannan kokonaan käytöstä mutta jätin DLSS Balanced ja ei näyttäisi enää kaatuvan.
Fps 100 luokkaa ultralla.

1.21-->1.22 päivittäminen piyäisi onnistua viimeistään asentamalla peli uudestaan.

I9-10850k
3070 tuf oc
32gb ddr4
Ei ole kelloteltu eikä Vsync yms.

Joo toivottavasti toi viallinen tiedosto oli syynä. Asensin nyt Galaxyn ja sitä kautta asennus menossa uudestaan.
 
Joo toivottavasti toi viallinen tiedosto oli syynä. Asensin nyt Galaxyn ja sitä kautta asennus menossa uudestaan.

Itsellä steamin kautta ja eheytin tiedoston ennen pelaamista.

Juuri tällä hetkellä cp pyörimässä ja uskalsin ottaa kaikki tehot irti säteenseurantaa myöten.
Ei ongelmaa viellä.
 
Galaxyn kautta ladattuna pyörii toistaiseksi ongelmitta. Onhan tämä raskain peli mitä tullut pelailtua, 3080 pyörittää kellotettuna 1440p:llä 60-90 FPS.

Ihmetyttää kovasti tuo kädestäpitäminen kun koko ajan selostetaan mitä pitä tehdä seuraavaksi. "Kävele ton perässä", "kaiva nenää painamalla F" jne. Pidetäänkö pelaajia niin tyhminä nykyään vai onko pelimekaniikassa ongelma jos mitään ei ymmärretä tehdä ilman rautalangasta vääntämistä? Pitää katella jos saisi kytkettyä pois..
 
Ihmetyttää kovasti tuo kädestäpitäminen kun koko ajan selostetaan mitä pitä tehdä seuraavaksi. "Kävele ton perässä", "kaiva nenää painamalla F" jne. Pidetäänkö pelaajia niin tyhminä nykyään vai onko pelimekaniikassa ongelma jos mitään ei ymmärretä tehdä ilman rautalangasta vääntämistä?
Tätähän nämä nykypelit tahtoo olla. Quest-marker osoittaa koko ajan mihin pitää mennä, minimäpissä näkyy sinne reitti, ja jos pulman kanssa kestää yli 30 sekuntia, alkaa ruutuun tulla kysymyksiä avuntarpeesta. Pelaajia juurikin pidetään tyhminä ja kärsivällisyyttä ei oleteta olevan yhtään. Liekö se sitten totta noin keskimäärin?

Nykyään huomaan ihastelevani peleissä sitä, että ne eivät ole liian helppoja. Viimeisenä tällaisia elämyksiä on tarjoillut Valheim.
 
Kyllähän nuo helpotukset saa nykyisin lähes joka pelistä pois eli ei muuta kuin valikoista muokkamaan hudista sopivan omalle kokemukselle.
 
Kyllähän nuo helpotukset saa nykyisin lähes joka pelistä pois eli ei muuta kuin valikoista muokkamaan hudista sopivan omalle kokemukselle.
Silti eri asia. Ottamalla kaikki pois, asioiden löytämisestä tulee äärimmäisen hidasta ja kankeaa, koska peli kuitenkin on suunniteltu että osoittaa minne mennä. Etsipä tuosta NPC ilman mitään. Baldurs Gateissa ia vanhemmissa peleissä on helpompi navigoida ilmankin noita.
 
Half Lifet tuli myös koluttua äskettäin ja sai mennä aika omaan tahtiin ilman opasteita. Haastetta oli just sopivasti, tosin kentät oli putkia eikä iso hiekkalaatikko.

Pitääpä kokeilla tuleeko Cyberpunkista mitään jos opasteet ottaa pois.
 
Silti eri asia. Ottamalla kaikki pois, asioiden löytämisestä tulee äärimmäisen hidasta ja kankeaa, koska peli kuitenkin on suunniteltu että osoittaa minne mennä. Etsipä tuosta NPC ilman mitään. Baldurs Gateissa ia vanhemmissa peleissä on helpompi navigoida ilmankin noita.
Juuri tämä. Witcherissä kun haahuili ilman reittimerkkiä, yhdessä questissa jäi täysin jumiin.
 
Pitääpä kokeilla tuleeko Cyberpunkista mitään jos opasteet ottaa pois.

Oma minimitoive olisi saada (PS4:llä) edes se minimapin keltainen viiva pois päältä. Jostain kumman syystä tämä ei vielä onnistu, mikä on äärettömän rassaavaa. Voisin elää sen ruudulla leijuvan objective-palleron kanssa, jos kartasta ei väkisin joutuisi katsomaan sitä optimaalista reittiä kohteeseen. W3:ssa onnistui, joten en ymmärrä miksi eivät tähän ole vielä tehneet sitä. Yritin pelata ilman koko minimappia tästä syystä, mutta lopulta laitoin pelin takaisin koteloon parempia aikoja odottamaan (myös muista syistä kuin minmapista toki).
 
Jaahas, Black Unicorn -katana on kadonnut itsestään stashista, enkä varmasti ole myynyt tai purkanut - ihanaa :rage:
 
Half Lifet tuli myös koluttua äskettäin ja sai mennä aika omaan tahtiin ilman opasteita. Haastetta oli just sopivasti, tosin kentät oli putkia eikä iso hiekkalaatikko.

Pitääpä kokeilla tuleeko Cyberpunkista mitään jos opasteet ottaa pois.

Itse otin minimapin pois heti alussa ja tykkäsin siitä, kun niitä pääreittejä oppi pikku hiljaa muistamaan ulkoa maamerkkien avulla. Eniten tuossa nakersi se, kun joidenkin tekstuurien latauksessa on ongelmia ja motareilla ne oikeat tieopasteet jää usein latautumatta tai latautuu liian myöhään. Minimapin kanssa pelatessa tuntuu monesti etten ohjaa mitään autoa tai mopoa, vaan keltaista kolmiota 2D-kartalla.
 
Näköjään point of no return hissikohtaus poistaa Overwatch-snaipperin inventorysta. Onneksi sentään pelaa PC:llä, niin saa modattua tuon takaisin. Meni siinä hetki ihmetellessä että minnes se on hävinnyt.

 
Näköjään point of no return hissikohtaus poistaa Overwatch-snaipperin inventorysta. Onneksi sentään pelaa PC:llä, niin saa modattua tuon takaisin. Meni siinä hetki ihmetellessä että minnes se on hävinnyt.


Ei multa hävinnyt kyl. Vai onko tämä joku uusi 1.21 version bugi?
 
Eka tunti tuli pelattua ja teholukemat ovat vähän oudot. Prossu on <80% ja GPU seilaa 85-90% kuorman välillä kun lämmöt 60. Mistähän johtuu ettei anna 100% tehoja? Näyttiksen muistilämpöjä en katsellut eli käviskö liian kuumana.

Tunnin pelin jälkeen flatlinesi, eli uudelleen asennus ei auttanut täysin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 328
Viestejä
4 491 816
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom