Charun
Tukijäsen
Tehtäväkuvauksen niille keltasille "undiscovered" palluroille tosiaan saa puhelimeen vasta siinä vaiheessa, kun menee niiden lähelle. En nyt varmaksi vanno, mutta mun mielestä ne sivutehtävät näkyy siellä journalissa (side missionsin alta) heti, kun ne on auenneet, eli niitä ei tartte metsästää ympäri kaupunkia, sen kun vaan aktivoi ja seuraa keltasta polkua.Ei iskeny nopeasti silmään tässä threadin viimeiset 8 sivua selatessa niin kysästään.
Eli kun kartassa on noita päätehtävien lisäksi tehtäviä, keltasia palleroita. Mulla suurinosa (melkeen kaikki) kysymysmerkillä olevia "undiscovered" vai mitä niissä lukikaan. Saako noista jotenkin etukäteen tietää että onko ne oikeasti niitä sivutehtäviä vai niitä gigejä?
Muutaman kerran nyt mennyt noita tekemään täynnä intoa että jee sivutehtäviä ja sitten ollut tollanen gigi. Ei siinä, onhan nekin sivutehtäviä, mutta ei kiinnostaisi justiin tollaset gigi tyyppiset. Eli pitääkö oikeasti ajella noista kaikista ohi autolta tarpeeksi läheltä että ne "aukeaa" kunnolla tms? Vai saako ne sortattua jotenkin suoraan.
Alkaa vähän kanssa ärsyttää toi puhelin. Varsinkin kun aukes se autobotti robottitaksien etsiminen ja tuominen kotiin. Tuntuu että jatkuvasti soi puhelin ja soittelee se robotti sieltä, "auto ois lähellä". Saispa heitettyä luurit tollekkin välillä
Huomasin kun tuossa ahneena sitä maalausta ja raha glitchiä olin menossa väkertämään, että eipä ihan riittäny nyt rahkeet niitä ukkoja vastaan kun siellä odotti. Ehkä toiseen kertaan. Onneksi tuo 1.05 patchi ei korjannut tuota vielä, jos haluaakin siitä vielä hyötyä. Enemmänkin haluaisin siitä sen verran hyötyä, että saisi ton tuplahypyn auki. Sen verran muhkeissa hinnoissa osa noista, että mielummin sitten glitchaa ton maalauksen kanssa sen rahan, kun grindaisi väkisin.