Cyberpunk 2077

Itselläni jäi tauolle 10h jälkeen, hyvä tarina on pilattu pahvisella maailmalla jossa ei ole juuri mitään interaktiivisuutta (paitsi bugit).
En käsitä miten jotkut ihmetelleet että valitetaan ettei maailma ole uskottavampi . Kerrankin visuaalisesti (nopealla vilkaisulla) hieno maailma, tietysti yksi osa
olisi kokea että pelaajana olisi edes osittain maailmaa tunnetasolla, peli ei onnistu tässä oikein ja se häiritsee.

Eli tämä olisi ollut yhtä "hyvä" pelkkänä putkijuoksuna, älytöntä että tämän luonti kesti 8 vuotta.
Mihin kohti jäi tarkalleen kesken? Tarina ottaa kierroksia The Heist tehtävän jälkeen.

Se pahvinen maailma näyttäytyy minulle ihan samana (paitsi hitusen parempana) kuin RDR2, Skyrim tai mikä tahansa muu avoimen maailman peli. Tässä pelissä siellä on vain enemmän järkevää tekemistä ja toimintaa kuin muissa. Harmituksen aihe on kyllä se että esim. Badlandsiin mennessä on aina se sama auto ja eukko siinä harmittelemassa auton hajoamista, eikä hän edes tarjoa tehtävää tai ole mitenkään tärkeä. Se olisi voinut ihan hyvin olla satunnainen, mutta olen katsellut sormien läpi tuollaisia pieniä vikoja jotka olisi helppo korjata.

Tyhjänpäiten en koskaan pyöri missään vaan aina olen valinnut jonkun merkin kartalta johon olen menossa ja siinä matkalla tapahtuu monesti jotain tai maisemat ovat kovin kauniita, ja perillä on aina jotain.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tästä ketjusta aiemminkin mainitusta save bugista mieleen, että oletteko katsoneet paljonko teidän savet vie tilaa? Oma vie 4.39mt vaikka en ole craftannut paljon mitään. Tuo korruptoituminen siis tapahtuu filun kasvaessa 8mt kokoiseksi.

Vertailuna prologin jälkeinen manual save vei tilaa vain 1.24mt.

Siis tämä juttu:
4MB meikälläki 60h jälkeen, ja craftaaminen ilmeisesti vaikuttaa tuohon. En ole craftannut vielä yhtään mitään mutta olen noukkinut 99% kaiken mitä löydän. On kyllä pirullinen vika. Vähän niinkuin X360:n peleissä jos (automaattinen)tallennus tapahtui heti Archievementin saamisen jälkeen. Rocksteadyn Batman City pelissä tuo korruptoi meikä koko saven.
 
Joo pelatkaa ehdottomasti sen heistin jälkeen act2:seen, se peli paranee paljon.

Loppusavet vie mulla näköjään noin 4 megaa, ja täs pelin alussa joku 1,5megaa, koko kansio saveineen on siinä 200 megaa.
Vertaa joihinkin skyrim sessioihin, ~useampi giga..., tosin siinä ne savet tais viedä joku 20megaa plus ne skse lisät.

nyt pystyy bindaan ja muuttaan nuo perk/cracfting yms pikanäppäimet, hienoa...
 
Mä en tykkää RDR2:n tai GTA:n avoimista maailmoista juuri sen kummemmin kuin tästäkään. Random porukan ammuskelu ja rellestäminen ilman järkevää syytä ei koskaan ole vedonnut, ja muut sivuaktiviteetit on jotain turhaa parranleikkausta tai leffateatterissa istuskelua. Jos kaiken turhan karsii noista pois, niin jäljelle jää about saman verran kuin Cyberpunkissakin.

Itse peli meni läpi, ja oli niiltä osin rautaa kuin odotinkin. Tarina ja sivutehtävät pitivät otteessaan. Romanssilta olisin toivonut vähän enemmän. Peleille tyypillisesti romanssi käytännössä päättyy seksikohtaukseen ja muutamaan eroon pelin lopussa. Miksei suhdetta voi koskaan jatkaa yksien petihommien jälkeen millään merkittävällä tavalla?

Bugien osalta säästyin pahimmilta. Muutamia T-poseja, grafiikkabugeja ja random NPC:iden tai autojen sekoilua lukuunottamatta tehtävien skriptaus toimi aina hyvin eikä mitään showstoppereita tullut vastaan.

Pelissä on parhaat grafiikat mitä olen peleissä nähnyt jos RT on päällä. Ilman RT:tä valaistus näyttää heti vanhanaikaisemmalta ja heijastuksiin tulee tyypillisten katoiluongelmien lisäksi häiritsevää kohinaa. Tällöin peli näyttää ihan hyvältä, muttei päihitä useita muita AAA-nykypelejä.

Kaikkein suurin ongelma mun mielestä oli pelin surkea balansointi. Pelasin hardilla, eikä peli ollut erityisen vaikea, mutta pelin sisäinen logiikka oli ihan pilipalia. Mun piti ampua normivihua lippaallinen SMG:llä, kun taas juoksemalla vihujen keskelle ja laskemalla ottamani osumat kuolin itse 2-4 osumasta. Olisiko viholliset voineet olla vähän tarkempia mutta pelaajan kestämä damage paremmin linjassa vihujen kanssa? Tällaisenaan vihut ei osu ladon seinään, mutta osuessaan tekevät hillittömästi enemmän vahinkoa kuin pelaaja. Lisäksi taitopuista löytyi paljon kertoimia joita kasaamalla pelaajan tuottama vahinko tietyissä tilanteissa meni naurettavaksi. Miksi snipun luoti tekee stealthistä ammuttaessa moninkertaisen määrän damagea kuin jos sen ampuu taistelun jo alettua? Sama luoti osuu samaan päähän kuitenkin...

Tekisin itse pelisuunnittelijana paljon eri tavalla, mutta on tämä silti oma GOTY. Sen verran harvoin nykyään pääsee pelaamaan yhtä suosikkigenreään ja vielä aikuisempaan makuun suunnattuna.
 
Mihin kohti jäi tarkalleen kesken? Tarina ottaa kierroksia The Heist tehtävän jälkeen.

Se pahvinen maailma näyttäytyy minulle ihan samana (paitsi hitusen parempana) kuin RDR2, Skyrim tai mikä tahansa muu avoimen maailman peli. Tässä pelissä siellä on vain enemmän järkevää tekemistä ja toimintaa kuin muissa. Harmituksen aihe on kyllä se että esim. Badlandsiin mennessä on aina se sama auto ja eukko siinä harmittelemassa auton hajoamista, eikä hän edes tarjoa tehtävää tai ole mitenkään tärkeä. Se olisi voinut ihan hyvin olla satunnainen, mutta olen katsellut sormien läpi tuollaisia pieniä vikoja jotka olisi helppo korjata.

Tyhjänpäiten en koskaan pyöri missään vaan aina olen valinnut jonkun merkin kartalta johon olen menossa ja siinä matkalla tapahtuu monesti jotain tai maisemat ovat kovin kauniita.
En ole vielä tuolla saakka, mutta tarina vaikuttaa ihan kiinnostavalta jo kun vihjauksia tulevaan jo ollut.
Minusta vain ympäristö ja ai on tyhmin koskaan kokemani ja Witcher 3 liian tuoreessa muistissa laadukkuudellaan varmaan pahentaa asiaa.
 
Nyt tuli toi 1.05 hotfix ladattavaks myös pc:lle. Steamissä latas 1,7gb ja GOGissa ilmeisesti 9gb.
Mitähän GOGssa noin paljon enemmän? Itselle jää kyllä seuraavienkin patchien odotteluun kun alkaa Act2 alkupuolella jo save koko mennä punaiselle alueelle ja lähestyy 8MB.
 
VAASisJASON · edited 3 hours ago

I’m at 96 hours, done a ton of crafting and have almost 100% completed the game. Dreading to check the file size when i get back from work lmao
EDIT: It’s only 5.4mb i think i’m safe

Redditistä - vaikka tuo 8MB ilmeisesti korruptoi filut, niin ns. normaalilla pelaamisella nuo ei paisu ainakaan kovin helposti sinne asti. Kaikkea romua tosin ei kannattane säästää ja ennemmin myydä tavara niihin dropboxeihin kuin kauppoihin.
 
Sivutehtävä nimeltä Epistrophy vaikutti aluksi aika tympeältä: käypä tekemässä sama homma seitsemän kertaa eri puolilla kaupunkia. Olin pahasti väärässä. Tehtävässä siis käydään suostuttelemassa taksipalvelua pyörittävän Delamain-tekoälyn karanneet taksit takaisin isäntänsä palvelukseen. Nämä hommat näyttävät tehtävälokissa samalta, mutta jokaisella on joku oma kikkansa ja kaikkiin on kirjoitettu hauskaa dialogia. Kaukana grindistä. Nauroin ääneen autolle, joka puhui kuin ilmetty GLaDOS. Repliikit olivat niin tutun kuuloisia, että vähän epäilen CDPR:n napanneen ne suoraan Portalista. Ei kai peliin vaan jätetty jotain placeholder-dialogia, jonka käyttöön firmalla ei välttämättä ollut oikeuksia?

Parhaat autot tuntuvat tulevan nomadien tallista. Suosikkini tähän asti on "Little Mule"-nimeä kantava panssaroitu pickup. Auto näyttää mahtavalta, pörisee ihanasti ja sen ohjaus on upean jämäkkä. Halpakin oli. Jostain löytyy varmasti parempikin rassi, mutta tällä kyllä ajetaan vielä pitkään.

Yhdessä sivutehtävässä peli käski yllättäen takaa-ajoon. Päätin varastaa lähimmän auton - ja se olikin myynnissä ja ostin sen vahingossa! Kaikista kadulle parkkeeratuista autoista satuin nappaamaan juuri yhden niistä kymmenestä, jotka sillä hetkellä olivat myynnissä koko kartalla. Luonnollisestikin kyseinen auto on ruma JA hidas JA kallis. Näissä ostotehtävissä saisi olla kyllä joku varmistus.
 
Xbox One X:llä pelailtu. Grafiikat mielestäni ok tämän ajan koneelle, mutta framerate aika kökkö, kun ei pysy edes 30fps.
 
Näitä lueskelleessa tulee käsitys että ollut itsellä todella vähävikainen kokemus pcllä kun ai-taksien keskinäistä kolarointia romuralli hengessä, satunnaisia clippaamisia tasojen välistä kuolemaan act2 luolassa ja mp-ajelun t-pose clippaamista lukuunottamatta bugeja tullut vastaan merkittävästi vähemmän kuin ekan mass effectin kanssa ja se sentään oli silloin loppuun pätsätty peli. Toki juoni on näissä mitä ite pelaa niin voi vaikuttaa siihen mitä tulee juostua.
 
Viimeksi muokattu:
Digital Foundry analysoi RTX:n vaikutuksia suhteessa suorituskykyyn:


Tuossa on kyllä tehty todella hyvää analyysiä. Kuten itsekin sanoin joku 10-20 sivua sitten niin RTX kanssa Cyberpunk "tuntuu vähemmän peliltä" kuin ilman sitä. Tuollaisiin täysin realistisiin ja oikein toimiviin valoihin, heijastuksiin ja varjoihin ei vain ole yksinkertaisesti tottunut muualla kuin oikeassa elämässä ja CGI Hollywood leffoissa. Alex hyvin toteaa tuossa videolla että kun valot ja varjot toimii oikein niin tuossa on generaation verran graafista eroa:
1608430244982.png


Onneksi itsellä tämä pyörii nupit kaakossa, mutta vaikka ei pyörisi niin RTX olisi kyllä listan viimeisimpänä asioista mistä olisin valmis karsimaan FPS puolesta.
 
Onko muillakin act2:ssa videopuheluissa aina kavereitten naamat 3 osassa yms korruptiota? Onko tämö siis tarkoituksellinen juoneen liittyvä ilmiö? Jossain vaiheessa taustalla vielä seisoskeli Delamain mutta tämä oli patch notesien perusteella bugi.
 
Omaa pelaamista haittaa tällä hetkellä eniten ns. muistivuoto, joka romahduttaa suorituskyvyn satunnaisessa paikassa noin tunnin sisään käynnistyksestä ja suurin piirtein puolittaa ruudunpäivityksen. Lainausmerkeissä koska romahdus on hyvin äkillinen eikä tavanomainen pikku hiljaa hiipivä ongelma.
 
Omaa pelaamista haittaa tällä hetkellä eniten ns. muistivuoto, joka romahduttaa suorituskyvyn satunnaisessa paikassa noin tunnin sisään käynnistyksestä ja suurin piirtein puolittaa ruudunpäivityksen. Lainausmerkeissä koska romahdus on hyvin äkillinen eikä tavanomainen pikku hiljaa hiipivä ongelma.

Et ole ainoa.
 
Omaa pelaamista haittaa tällä hetkellä eniten ns. muistivuoto, joka romahduttaa suorituskyvyn satunnaisessa paikassa noin tunnin sisään käynnistyksestä ja suurin piirtein puolittaa ruudunpäivityksen. Lainausmerkeissä koska romahdus on hyvin äkillinen eikä tavanomainen pikku hiljaa hiipivä ongelma.
Myös 1.05 versiossa?
 
Sitten joutuu koneen päivittämään kun on ray tracin tuki oikeissakin peleissä. Kuten farming simulator. Ai ai. Kyntövakokin alkaa näyttää sellaiselta että tekee mieli aurat sinne upottaa. Jännä nähä miten ps5 versiolla tpimii ray tracing.
Tuossa on kyllä tehty todella hyvää analyysiä. Kuten itsekin sanoin joku 10-20 sivua sitten niin RTX kanssa Cyberpunk "tuntuu vähemmän peliltä" kuin ilman sitä. Tuollaisiin täysin realistisiin ja oikein toimiviin valoihin, heijastuksiin ja varjoihin ei vain ole yksinkertaisesti tottunut muualla kuin oikeassa elämässä ja CGI Hollywood leffoissa. Alex hyvin toteaa tuossa videolla että kun valot ja varjot toimii oikein niin tuossa on generaation verran graafista eroa:
1608430244982.png


Onneksi itsellä tämä pyörii nupit kaakossa, mutta vaikka ei pyörisi niin RTX olisi kyllä listan viimeisimpänä asioista mistä olisin valmis karsimaan FPS puolesta.
 
En tiiä onko muita harmittanut hitaamman walk-napin uupuminen mut ite olen moista kovasti kaipaillu. Tässä näppärä pikkumodi siihen:

Slow walk in CP2077

Itte bindasin tuon ALTin LControliin tiedostoa muokkaamalla ja hienosti toimii. Toi uuden version 1.3 nopeuskin on just hyvä.
 
Ei ainakaan vielä tuo 1.05 patchi korjannut sitä, että omassa pelissä Watsonin ja Santo Domingo alueiden "suorita kaikki sivutehtävät" saavutukset ovat lukittuina, vaikka kartalta kaiken mahdollisen on suorittanut. Myös muut ovat kokeneet samaa, kun ovat koittaneet noita saavutuksia suorittaa.
 
GOGista tuli tosiaan 9GB patchi ja kun tarkisti verify/repairilla asennuksen jälkeen, niin 29MB tuli vielä sen päälle lisää. Mitenköhän Steamin ja GOGin päivityksissä on noin tolkuton kokoero?
 
GOGista tuli tosiaan 9GB patchi ja kun tarkisti verify/repairilla asennuksen jälkeen, niin 29MB tuli vielä sen päälle lisää. Mitenköhän Steamin ja GOGin päivityksissä on noin tolkuton kokoero?

GOG:n patchissa taitaa olla kaikki kieliversiot mukana?
 
Ompa tämä hyvän näköinen ku laitto Ray tracing päälle! Pakko kai se on sit pärjätä huonolla FPS:llä..
 
Erikoista, eilen lakkasi Quick Save toimimasta. F5-painalluksella ei tapahtunut mitään, vaikka mikään tehtävä ei ole kesken, vaan haahuilen vain kaupungilla. Nyt 1.05 patchin asentumisen ja lisäksi vielä Steamin pelitiedostojen eheyden tarkistuksen jälkeen F5-näppäimellä tulee esiin Inventory-valikko, siis se mikä tulee I-näppäimellä.

Manuaalitallennus sentään toimii ja ainakin eilen 1.04 versiolla autosavejakin näytti tulevan. Savet näyttävät olevan kooltaan vielä noin 2,4 MB, joten ei pitäisi olla vielä tallennusten korruptoitumisesta kyse.


EDIT: Olikin nolo käyttäjän virhe. Näppiksen Fn-lock väärässä asennossa.
 
Viimeksi muokattu:
Pieni muistutus kaikille. Oman turvallisuuden vuoksi niiden oli pakko julkaista peli keskeneräisenä.

" Cyberpunk 2077 design lead Andrzej Zawadzki has condemned the death threats that have been sent to him and the CD Projekt RED team after they announced the game’s latest delay. "

Siis mitä? :hmm: Ei todellakaan tuosta johtunut. CDPR:n pomot siellä määräsivät pelin ulos liian aikaisin.

Ei noita typeriä uhkauksia tekevät jonnet ja mieslapset niitä ikinä toteuta.
 
VAASisJASON · edited 3 hours ago

I’m at 96 hours, done a ton of crafting and have almost 100% completed the game. Dreading to check the file size when i get back from work lmao
EDIT: It’s only 5.4mb i think i’m safe

Redditistä - vaikka tuo 8MB ilmeisesti korruptoi filut, niin ns. normaalilla pelaamisella nuo ei paisu ainakaan kovin helposti sinne asti. Kaikkea romua tosin ei kannattane säästää ja ennemmin myydä tavara niihin dropboxeihin kuin kauppoihin.

Aikamoista kun näin bugisen pelin lisäksi vielä pitää valvoa omia tekemisiään ja craftejaan ettei savet korruptoidu :facepalm: Saas nähdä milloin tämä peli on valmis:think:
 
Löysin redditistä korjauksen, joka auttaa ainakin jonkin verran noihin raidallisissa paidoissa ja matoissa vilkkuviin häröefekteihin (joo, en tiedä mikä se on suomeksi).
Tässä raitamatto default asetuksilla, näyttää liikkeessä paljon pahemmalta kuin still -kuvassa:
IMG_20201219_210201.jpg


Ja fiksi: Nvidia control panel -> manage 3D settings -> program settings Cyberpunk 2077.exe -> Texture filtering negative LOD bias -> Clamp mode päälle.
IMG_20201219_210011.jpg


Ei huo häröt johdukaan DLSS:stä, vaan jotain tuossa on rikki. Mikäpä tässä pelissä nyt ei olisi rikki. Muistaakseni tämä ei toimi lennosta, vaan peli pitää buutata välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Joku ~60h meni pelata läpi lähes kaikilla sivuquesteilla. Bugit rupesivat ärsyttämään enemmän kun hylkäsin hiippailun ja aloin ammuskelemaan. Ongelmista huolimatta todella hyvä peli ja harmillista, etteivät vaan suosiolla lykänneet vielä vuodella eteenpäin tms.

Melee peluukerta jää odottelemaan päivityksiä ja rtx 3080.
 
Joo




Ottamatta kantaa mikä on pelinä parempi jne., mut ois voinu ehkä vähän panostaa yksityiskohtiin, aika noloja noi epäkohdat vs. 7 vuotta vanha peli.
 
Ottamatta kantaa mikä on pelinä parempi jne., mut ois voinu ehkä vähän panostaa yksityiskohtiin, aika noloja noi epäkohdat vs. 7 vuotta vanha peli.

Jep, nämä ei tosiaan pelin kokonaisuutta määritä ja riippuu pelaajan pelityylistä kuinka häiritseviä noi jutut on, mutta ihan viihdyttäviä videoita. Eihän näissä nyt tarvitsekaan olla yhtä paljon ja monipuolisesti asioita kun eri pelejä ovat, mutta osa asioista kuten tuo AI voi olla toki todella häiritseviä.

Joka tapauksessa noi GTA vitoseen vertailut ovat vielä kilttejä verrattuna GTA San Andreas (16 vuotta vanha ) vs Cyberpunk videoihin. Eiköhän tämä CP2077 kannata arvostella ihan erikseen joskus ensi vuoden puolella uudestaan.

 
Samalla tavalla putoaa ja tuntuu että tuo päivitys vain pahensi asiaa.

Itsekin huomasin nyt 1.05 jälkeen oikeastaan ensimmäistä kertaa fps droppeja, tosin mulla on Intelin prossu. En vertaillut tarkkoja fps-lukemia, mutta joissain sisätiloissa alkaa tahmaamaan hieman. Voi olla myös sattumaa, kun nuo on itselle uusia alueita. Toisaalta autoilu tuntuu ehkä aavistuksen sulavammalta.
 
Jep, nämä ei tosiaan pelin kokonaisuutta määritä ja riippuu pelaajan pelityylistä kuinka häiritseviä noi jutut on, mutta ihan viihdyttäviä videoita. Eihän näissä nyt tarvitsekaan olla yhtä paljon ja monipuolisesti asioita kun eri pelejä ovat, mutta osa asioista kuten tuo AI voi olla toki todella häiritseviä.

Joka tapauksessa noi GTA vitoseen vertailut ovat vielä kilttejä verrattuna GTA San Andreas (16 vuotta vanha ) vs Cyberpunk videoihin. Eiköhän tämä CP2077 kannata arvostella ihan erikseen joskus ensi vuoden puolella uudestaan.



Nuo ihan asiallisesti tehdyt vertausvideot tästä on siitä hauskoja ja samalla ääreissurullisia, kun usein näkee Cyberpunk keskusteluissa lausahduksen "ihmiset odotti vissiin liikaa". Totta, mä odotin nimittäin edes jotain, jotain mitä on ollut ainakin viimiset 20 vuotta videopeleissä.
 
Ja yhteenveto oli?
1.05 patch tekee saman kuin tuo hex-edit, tai modi, jos alla on 4, tai 6-ytiminen prossu.
Jännä sinänsä, kun kaikilta jää aina tuo 5800X pois (ei siis pelkästään tämän pelin yhteydessä, vaan noin yleisesti), kun itsellä tuli 10-20 FPS lisää hex-editillä, eikä se johtunut ainakaan pelin uudelleenkäynnistämisestä, koska vertasin tuore bootti vs. tuore bootti.

Pitänee katella miten tuo uusi patchi pyörii ja testata hex-edittiä uudemman kerran.
 
Ja yhteenveto oli?
(Voi olla että en muista ihan kaikkea oikein)
-5600X:llä 1440p resolla tuskin on ollut mitään oikeata iloa siitä modatusta .exestä, 1080p lowlla eroa on jonkin verran mutta tuskin enää 1080p high:lla kun GPU rajoittaa siinä kohtaan.
-modattu ja 1.05 exen nopeus on sama
-etua siitä modista (tai 1.05 versiosta) on 3300X:llä ainakin pienillä resoluutioilla
-testaus ilmeisesti ihan vitun vaikeata, peli randomilla vaan toimii välillä hitaammin/nopeammin niin sen takia ihmiset ovat kuvitelleet saaneensa nopeushyötyjä
 
Nyt mitä täs pelaillut vajaa pari tuntia alt+tabia vedellyt ja asetuksia vaihdellut yms. niin vaikuttaa että itsellä ainakin korjasi ongelmia. Vaikutti ettei juurikaa korjannut mitään kunnes vedin presetistä Custom>Low->Medium>High ja sit huomasinkin että tuntuupas sulavammalta.
Nyt pystyy pikkasen jopa laittaa RT:tä päälle ja vedellä high-medium asetuksilla +60FPS lukemilla.

Rautana toimii: R5 3600, 2080TI, 16GB RAM
 
Kannattaa tarkistaa pelitietojen eheys sitte. Itellä steamin kautta 3,9 gb

Tai sitten on jäännyt välissä yksipäivitys asentamatta ja lataa samalla kerralla 2kpl päivityksiä.
Tai sitten on ollut kone/Steam niin kauan yhtä putkeen auki, että tuohon laskuriin mahtuu noiden kahden tai useamman päivitysten latauskokojen summa.
 
Itsekin huomasin nyt 1.05 jälkeen oikeastaan ensimmäistä kertaa fps droppeja, tosin mulla on Intelin prossu. En vertaillut tarkkoja fps-lukemia, mutta joissain sisätiloissa alkaa tahmaamaan hieman. Voi olla myös sattumaa, kun nuo on itselle uusia alueita. Toisaalta autoilu tuntuu ehkä aavistuksen sulavammalta.

Mulla ollut tietyissä kohdissa sisätiloissa pientä jökkimistä koko aika Intelillä. Ei läheskään kaikkialla mut just jossain hämärissä kohdissa, esim jos katon lattiaa metrin alueelta ni saattaa pudottaa frameja kunnolla. Sit ku siirrän katseen siitä sivuun sen metrin ni taas normi. Kummallinen homma. Mitään vaativaa ei tapahdu ko. kohdissa. Tämä siis ollu ihan alusta asti ollu ongelma.
 
Viimeksi muokattu:
Ei voi ainakaan valittaa että autot despawnaisi liian äkkiä. Löysin eilen tuon Caliburnin (tietäjät tietää) ja jätin toisen auton sinne niin nyt tänään kun tulin samaa reittiä takaisin (näytti että aja täältä) niin törmäsin omaan autoon kirjaimellisesti. Aika monta questiäkin tullut tehtyä tuossa välissä.

:srofl:
 
Kommenttien perusteella vaikuttaa vähän siltä ettei kannata ihan vielä hankkia PClle?
 
Ei voi ainakaan valittaa että autot despawnaisi liian äkkiä. Löysin eilen tuon Caliburnin (tietäjät tietää) ja jätin toisen auton sinne niin nyt tänään kun tulin samaa reittiä takaisin (näytti että aja täältä) niin törmäsin omaan autoon kirjaimellisesti. Aika monta questiäkin tullut tehtyä tuossa välissä.

:srofl:
Mulla kävi sama, kun alikulkuun jätin moponi varmaan 10h sitten ja tänään menin ohi niin siellä se oli vieläkin tientukkona. :lol:
 
Täytyy varmaan laittaa koko peli tauolle. Lähtötaso on 3070:llä RT ultralla 1440p:ssä jotain 50-60 fps, mutta kun fps-varas iskee, lopputulos on pelikelvoton 25-35, eikä tällaista peliä viitsi käynnistellä vähän väliä uudestaan.

Mikä on fps-varas? Täällä sama näyttis käytössä R5 3600:n kanssa ja hyvin pyörii tuolla 50-60fps ultralla. Ei ole mitään tuommoisia droppeja tullut vastaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 975
Viestejä
4 648 823
Jäsenet
76 358
Uusin jäsen
topias.m

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom