Charun
Tukijäsen
CPU ja GPU on ihan vakiot, ainoastaan muistit on XMP:llä 3600/18 ja noita FPS:sää seurailin hex-editin kanssa ~20 tuntia ja 1.05 patchin kanssa ~8 tuntia (kokonaisuudessa kellotettu 66h 37min peliin). Kuten sanoin; hex-editin kanssa ei dipannut missään vaiheessa alle 60 FPS (harvoin edes alle 70 FPS), kun taas ilman sitä 1.04 ja 1.05 patcheilla tipahtelee vähän väliä 55 FPS.No kyse on sinun tapauksessa jostain muusta kuin siitä että sulla on 5800x ja sen lisäksi se että sinä koit asian noin ei tarkoita että se olisi totta. Kyse voi olla vaikka siitä että sinulla on epävakaat kellotukset ja kuorman jakautuminen useammalle corelle vähentää tökkimistä koska yksikään core ei mene lähelle 100% loadia.
Se, että sinä väität, ettei tuo ole mahdollista, ei siitä faktaa tee. Oletko itse kokeillut 5800X+3080-setillä tuota hex-edittiä, kun noin varma asiasta olet?
Kuten sanoin; itselle on aivan sama mitä muut sanoo, jos vain saan tasasemman pelikokemuksen tuolla. Vängätkää miten huvittaa, itse vain raportoin omista käytännön kokemuksista ja muut samassa veneessä olevat voivat sitä halutessaan myös testata, tai sitten jättää mun kirjotukset huomioimatta.