- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 95
Xboxilla rahojen palautus toimi niin että pätkähti. Hyvä juttu
Kyllä.Olikos se niin, että myöhemmin on luvattu päivitys jonka mukana tulisi Ray Tracing myös Xbox Series X:lle ja PS5:lle?
Mutta luonnollisesti kannattaa olla pessimistinen tämän suhteen, eihän sitä koskaan tiedä milloin mieli muuttuu.Speaking in an interview with Bloomberg (via Push Square), CD Projekt co-founder Marcin Iwiński said, “With the next-gen update, we’ll use all the functionalities or the new functions and technical possibilities provided by the new platforms.”
Based on his statement, we can probably assume that Cyberpunk 2077 will feature support for ray-tracing on both Xbox Series X/S and PS5, while PS5-exclusive features like haptic feedback, adaptive triggers, and Activities are also likely to be supported.
Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.Mulle on tullut saveen sellainen bugi, että yksi dialogi tulee aina kun lataan pelin ja se jää ruudulle pysyvästi.
Kannattaa laskea GPU kelloja. Itsellä kaatui satunnaisesti peli, mutta kun laskin kelloja niin ei ole kaatunut enää viimeisen 10h aikana (1.04/1.05). Muissa peleissä nuo korkeammatkin kellot on olleet vakaat.1.05 versio toi mukanaan ainakin useampia kaatumisia. 3-4 tuntia pelailin tänään ja kolme kertaa kaatui työpöydälle.
Dancing on the minefield oli se questi. Johnny kommentoi sitä ruumista nyt joka kerta, kun lataan pelin ja dialogeja ei voi pitää näkyvillä, kun teksti tulee aina ruutuun. Ruumista ei ole enää questipaikalla, joten ei voi uudelleen tsekata.Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.
%USERPROFILE%\Saved Games\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077 on postattu muutaman kerran ja löytyyki näköjääs jo ketjun ekalta sivultaIhan tiedoksi, save game korruptoituu 8 megatavun kohdilla, videossa keskustelua asiasta.
Alright, missasin tämän. Asia kunnossa%USERPROFILE%\Saved Games\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077 on postattu muutaman kerran ja löytyyki näköjääs jo ketjun ekalta sivulta
Tuli tutkailtua tuota .exeä ihan vaan omasta mielenkiinnosta kun halusin verestää nuoruuden RE muistoja. En ole mikään koodari jne. niin voin kyllä olla väärässäkin osittain, ja muutenkaan en suosittele muutoksien tekemistä kun pelintekijän, AMD:n ja ainakin GamersNexusin mielestä tämä ei ole tarpeellista 1.05 versiolla
Joka tapauksessa, 1.05:n kanssa pitää muokata hieman eri tavuja kun aiemmassa versiossa. Jos etsit 1.05 versiosta "83 7C 24 48 06 0F 47 7C 24 48 48" ja vaihdat tuon "83 7C 24 48 08 0F 47 7C 24 48 48" niin sitten se SMT on päällä pelissä myös 8 ytimisillä AMD:n prossuilla, menee toki samalla logiikalla muutenkin core määrien kanssa. Testasin tuota oman 5600X kanssa ja kun vaihdoin sen 06 -> 04 niin sitten peliä ajettiin 6 threadilla (tätä ei toki kannata tehdä missään tilanteessa)
Ja jos haluaisi tehdä aiempaa vastaavan JMP muutoksen niin sitten "0D E9 FF 85 C0 75 2D 33 C9 B8" pitää vaihtaa "0D E9 FF 85 C0 EB 2D 33 C9 B8". Intelin vehkeillä tuo muutos ei tee mitään käytännössä, ja kaikilla AMD:n vehkeillä se peli käyttäisi prossun SMT:n mukaisesti threadejä.
Spoiler tägissä kuva koodista
Keltaisella screenshotissa merkattu kohta on toki se JNZ -> JMP muutos, ja alempi missä verrataan prossun coremääriä ja sen perusteella määritellään threadien määrä.
Tuo savefile vissiin turpoaa erityisesti, jos tavaraa myy noille tavallisille kauppiaille paljon, jemmaa omiin stasheihin tai craftaa. Niihin dropboxeihin myymällä ne kamat kai häviää jotenkin nopeammin/pysyvämmin. Nämä nyt siis ihan Redditin kokemuksia. Joku oli myös saanut pienennettyä oman tiedoston kokoa ostamalla joltain kauppiaalta aikaisemmin myytyä kamaa takaisin ja myymällä uudestaan dropboxiin. Witcherissä oli kaiketi sama ongelma, mutta siinä kai sitten harvemmin paisui tiedosto 8MB asti, kun ei ole yleisempi ongelma.Save gamet ilmeisesti korruptoitunut lähinnä porukalla joka on craftannut tuhansia itemeitä raha-exploit-mielessä.
Pitää olla slotti modille. Enpä juuri nyt muista, voiko kaikkiin itemeihin tulla slotti, mutta ainakin sinisestä ylöspäin on näkynyt. Leget erottuu muista sillä, että niissä on eniten slotteja.Miten noihin aseisiin saa noita modeja kiinni? Pitääkö joku rasvanäppi perkki olla?
Yli 6core prossuilla tuosta ei ole mitään hyötyä korkeintaan haittaa jos boost kellot laskee. CP77 tuntuu vaativan noin 8-10threadiä joten 8corella riittää ihan hyvin vaikka SMT ei olisi päällä.
SMT-prossujen kohdalla ilmoitettu kuormitus on hyvin epätarkka lukema. Jos vaikka kaksisäikeistä ydintä kuormitetaan yhdellä säikeellä 100% ajasta, niin se näkyy vain 50% käyttöasteena, vaikka ytimelle ei jäisi yhtään luppoaikaa. Jos samaa yhtä ydintä kuormitetaan kahdella säikeellä 100% ajasta, niin se voi näkyä 51-100% käyttöasteena, vaikka se yksi ydin tekee edelleen töitä 100% ajasta. Molemmissa tapauksissa ytimen todellinen käyttöaste on kuitenkin 100%.Hm, mitenköhän tuon kanssa on, kun AMD oma softa (joka tulee näytönohjaimen ajurien kanssa, en muista mikä sen nimi nyt on), väittää, että Ryzen 7 3700:n CPU olisi vain noin 20-30 % kuormituksella? Sanotaan, että vähän yli 20 muuten mutta kun ajaa talla pohjassa tuolla ydinkeskustassa, niin hetken kävi 30 % kohdalla. En ole tulitaistelujen aikana viitsiny katsoa. Näyttääkö tuo väärin vai onko tosiaan noin vähäinen kuormitus? Tämä siis uusimman pätsin jälkeen. Näytönohjain kyllä koko lailla täysillä puhkuu koko ajan.
Jos ei väärinkäytä jotain craftisysteemin suunnittelumokia niin ei siihen mitään vippaskonsteja ole. Ekonomia toimii juuri hyvin, kun en 60h läpipeluun aikana koskaan uinut rahoissa, vaikken edes ostanut mitään muuta kuin cyberwarea koko pelin aikana. Loppusaldo pelin päättyessä oli jotain 40k.Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Varmaan helpoin menetelmä kun oma leveli on tarpeeksi korkea. Etsii sopivan npc lössin ja loottaa ne. Sitten skippaa aikaa, että respawnnaavat. Yhdestä aseesta saa helposti 500. Kun omat taidot ovat korkealla ne tappaa muutamassa sekunnissa.Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Eurogamerissä hieman pidemmälti samasta jutusta. Eihän toi hyvältä kuulosta jos cdpr sjioittajat lähtevät haastamaan yritystä oikeuteen harhaanjohtavasta materiaalista.Oliko tää jo täällä, no seuraava artikkeli kyllä kuvastaa minkälainen peli tuli
![]()
New York Times: CD Projekt saattaa kohdata ryhmäkanteen Cyberpunk 2077:n vuoksi
Kuohunta Cyberpunk 2077:n ympärillä paisuu.www.konsolifin.net
Jos haluaa rikkoa koko ekonomian, niin rahaa saa ilmaiseksi (ilman craftausta) ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tosin tätä suosittele, mutta jos joku haluaa esim. ostaa kaiken mitä pelissä on niin;Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Jos haluaa rikkoa koko ekonomian, niin rahaa saa ilmaiseksi (ilman craftausta) ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tosin tätä suosittele, mutta jos joku haluaa esim. ostaa kaiken mitä pelissä on niin;
Eräästä sivutehtävästä/gigistä saa koordinaatit josta löytyy avaruudesta tippuva 4000 €$ arvoinen taulu, jota voi myydä loputtomasti. Myy taulu 4000 €$ dropboxiin (en tiedä paisuttaako kauppiaille myynti tuota save fileä, mutta näin lienee turvallisempi), poistu ja avaa dropbox uudelleen, osta taulu 5 €$ takasin, myy uudelleen, rinse and repeat. Kun dropbox on tyhjä rahasta skippaa 24h (dropbox resettaa) ja toista kunnes on riittävästi rahhoo.
Allcore kellotukset päälle niin pelaa.Yli 6core prossuilla tuosta ei ole mitään hyötyä korkeintaan haittaa jos boost kellot laskee. CP77 tuntuu vaativan noin 8-10threadiä joten 8corella riittää ihan hyvin vaikka SMT ei olisi päällä.
Nuo nyrkkeilymatsit on ihan syystäkin "very difficult" questi tasoa. Itse pääsin nuo kaikki läpi nyrkeillä, kunhan oppi hyvän taktiikan. Eli kannattaa harjoitella ja katsoa mikä taktiikka tehoaa niihin, sen kun oivaltaa, niin yllättävän helpot nuo matsit. Ja ne power glovesit, mitkä liekään, jeesaa todella paljon.Onpa nuo nyrkkeilymatsit ollut typeria. Toisessa matsissa cyber-ukko potkasee kerran, niin game over. Ja selkeesti näytti vielä ohi menevän.... itte saa takoo kun heikkopäinen ja vihu käy kanveesissakin mutta ku ei vaan kellisty. En ole kyllä brawlinkiin paljon satsannu vielä.
Itse pelailen very hardilla ja rahaa olen tehnyt craftäämällä. Eli ostat automaateista 10 eddien juomia, disassemblyy niihin, cräftään sitä vihreää ja valkoista tech sniper rifleä. Sitä tech sniper riflen craftin receptiä löytyy ase myyjiltä, eli käy läpi eri asemyyjiä. Ja paras paikka ostella tölkkejä, löytyy pohjoisesta, siellä on valtava alue jossa varmaan joku 30 automaattia vierekkäin.Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Edelleenkään tuo editoitu exe ei hyödytä yhtään mitään jos threadejä on lähtökohtaisesti jo riittävästi. Kellotus ei muuta asiaa mitenkään.Allcore kellotukset päälle niin pelaa.
Ei iskeny nopeasti silmään tässä threadin viimeiset 8 sivua selatessa niin kysästään.
Eli kun kartassa on noita päätehtävien lisäksi tehtäviä, keltasia palleroita. Mulla suurinosa (melkeen kaikki) kysymysmerkillä olevia "undiscovered" vai mitä niissä lukikaan. Saako noista jotenkin etukäteen tietää että onko ne oikeasti niitä sivutehtäviä vai niitä gigejä?
Muutaman kerran nyt mennyt noita tekemään täynnä intoa että jee sivutehtäviä ja sitten ollut tollanen gigi. Ei siinä, onhan nekin sivutehtäviä, mutta ei kiinnostaisi justiin tollaset gigi tyyppiset. Eli pitääkö oikeasti ajella noista kaikista ohi autolta tarpeeksi läheltä että ne "aukeaa" kunnolla tms? Vai saako ne sortattua jotenkin suoraan.
Alkaa vähän kanssa ärsyttää toi puhelin. Varsinkin kun aukes se autobotti robottitaksien etsiminen ja tuominen kotiin. Tuntuu että jatkuvasti soi puhelin ja soittelee se robotti sieltä, "auto ois lähellä". Saispa heitettyä luurit tollekkin välillä
Huomasin kun tuossa ahneena sitä maalausta ja raha glitchiä olin menossa väkertämään, että eipä ihan riittäny nyt rahkeet niitä ukkoja vastaan kun siellä odotti. Ehkä toiseen kertaan. Onneksi tuo 1.05 patchi ei korjannut tuota vielä, jos haluaakin siitä vielä hyötyä. Enemmänkin haluaisin siitä sen verran hyötyä, että saisi ton tuplahypyn auki. Sen verran muhkeissa hinnoissa osa noista, että mielummin sitten glitchaa ton maalauksen kanssa sen rahan, kun grindaisi väkisin.
Sepä se kun peli ei tee threadeja tarpeeksi ilman muutosta.Edelleenkään tuo editoitu exe ei hyödytä yhtään mitään jos threadejä on lähtökohtaisesti jo riittävästi. Kellotus ei muuta asiaa mitenkään.
Ehkä se on se illuusio että "pelataan niin kuin peli sallii" ja raha on siis ansaittu EDIT: sääntöjen puitteissa. Konsolikomennolla kun antaa itse itselle rahaa niin esineet menettää arvonsa.![]()
Eikös se ole vaan helpompi ottaa konsolikomennolla rahaa, kun käyttää bugia hyväksi, jos ei jaksa kuitenkaa sitä rahaa keräillä rehellisin keinoin?
Tehtäväkuvauksen niille keltasille "undiscovered" palluroille tosiaan saa puhelimeen vasta siinä vaiheessa, kun menee niiden lähelle. En nyt varmaksi vanno, mutta mun mielestä ne sivutehtävät näkyy siellä journalissa (side missionsin alta) heti, kun ne on auenneet, eli niitä ei tartte metsästää ympäri kaupunkia, sen kun vaan aktivoi ja seuraa keltasta polkua.Ei iskeny nopeasti silmään tässä threadin viimeiset 8 sivua selatessa niin kysästään.
Eli kun kartassa on noita päätehtävien lisäksi tehtäviä, keltasia palleroita. Mulla suurinosa (melkeen kaikki) kysymysmerkillä olevia "undiscovered" vai mitä niissä lukikaan. Saako noista jotenkin etukäteen tietää että onko ne oikeasti niitä sivutehtäviä vai niitä gigejä?
Muutaman kerran nyt mennyt noita tekemään täynnä intoa että jee sivutehtäviä ja sitten ollut tollanen gigi. Ei siinä, onhan nekin sivutehtäviä, mutta ei kiinnostaisi justiin tollaset gigi tyyppiset. Eli pitääkö oikeasti ajella noista kaikista ohi autolta tarpeeksi läheltä että ne "aukeaa" kunnolla tms? Vai saako ne sortattua jotenkin suoraan.
Alkaa vähän kanssa ärsyttää toi puhelin. Varsinkin kun aukes se autobotti robottitaksien etsiminen ja tuominen kotiin. Tuntuu että jatkuvasti soi puhelin ja soittelee se robotti sieltä, "auto ois lähellä". Saispa heitettyä luurit tollekkin välillä
Huomasin kun tuossa ahneena sitä maalausta ja raha glitchiä olin menossa väkertämään, että eipä ihan riittäny nyt rahkeet niitä ukkoja vastaan kun siellä odotti. Ehkä toiseen kertaan. Onneksi tuo 1.05 patchi ei korjannut tuota vielä, jos haluaakin siitä vielä hyötyä. Enemmänkin haluaisin siitä sen verran hyötyä, että saisi ton tuplahypyn auki. Sen verran muhkeissa hinnoissa osa noista, että mielummin sitten glitchaa ton maalauksen kanssa sen rahan, kun grindaisi väkisin.
Ei, vaan se ei tee niitä threadejä yhtään sen enempää muutenkaan. Ne 8-10threadiä vaan pomppii corelta toiselle enemmän kun smt on päällä joka näkyy suurempana corejen käyttönä -> suurempi prosentti tehtävienhallinnassa.Sepä se kun peli ei tee threadeja tarpeeksi ilman muutosta.
Murhaamalla. Juokset vaikka kartan yhden kohdan kaikki keltaiset pallerot jotka ovat lähekkäin toisiaan, jokaisen jälkeen myyt saadun lootin lähimpään tavaraboksiin niin 100k kolikeita tulee alta aikayksikön. Murhaa matkalla kaikki joilla on keltainen symboli päänsä yläpuolella, paitsi poliisit.Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Tuosta(kin) puuttuu 5800X, joka ainakin itsellä hyötyi edellisessä patchissa sen verran, että ei kertaakaan dippaillut alle 60 FPS, nyt uudella patchilla ilman hex-edittiä tipahtelee jatkuvasti 55 FPS ja tuntuvasti jökkii selvästi enemmän kuin aiemmin. Tein tuon @zxcv ehddottaman 06->08 editin ja lähden tästä testailemaan auttoko. Raportoin joidenkin tuntien päästä, kun olen saanut riittävän pitkän pelisession vedettyä, että voin jonkunlaista johtopäätöstä vetää.Ei, vaan se ei tee niitä threadejä yhtään sen enempää muutenkaan. Ne 8-10threadiä vaan pomppii corelta toiselle enemmän kun smt on päällä joka näkyy suurempana corejen käyttönä -> suurempi prosentti tehtävienhallinnassa.
Eikö noi random encounterit oo merkitty ?-merkillä ja fixereiden gigit !-merkillä..? Side questit taas näkyy mun tietääkseni siellä journalissa omassa alavalikossaan.Olisi kiva, jos kartalla olisi jotenkin eroteltuna fixereiden antamat tehtävät noista "random encounter" -tyyppisistä side questeista.
Useat "oikeista" sivu-questeistä eli nämä moniosaiset juonelliset tehtävät, tulevat kartan keltaisten palleroiden ulkopuolelta. Eli kun street cred ja pääjuoni on edennyt tarpeeksi pitkälle, sivutehtäviä alkaa tulemaan enemmän - käytännössä puheluiden kautta.Eli kun kartassa on noita päätehtävien lisäksi tehtäviä, keltasia palleroita. Mulla suurinosa (melkeen kaikki) kysymysmerkillä olevia "undiscovered" vai mitä niissä lukikaan. Saako noista jotenkin etukäteen tietää että onko ne oikeasti niitä sivutehtäviä vai niitä gigejä?
No kyse on sinun tapauksessa jostain muusta kuin siitä että sulla on 5800x ja sen lisäksi se että sinä koit asian noin ei tarkoita että se olisi totta. Kyse voi olla vaikka siitä että sinulla on epävakaat kellotukset ja kuorman jakautuminen useammalle corelle vähentää tökkimistä koska yksikään core ei mene lähelle 100% loadia.Tuosta(kin) puuttuu 5800X, joka ainakin itsellä hyötyi edellisessä patchissa sen verran, että ei kertaakaan dippaillut alle 60 FPS, nyt uudella patchilla ilman hex-edittiä tipahtelee jatkuvasti 55 FPS ja tuntuvasti jökkii selvästi enemmän kuin aiemmin. Tein tuon @zxcv ehddottaman 06->08 editin ja lähden tästä testailemaan auttoko. Raportoin joidenkin tuntien päästä, kun olen saanut riittävän pitkän pelisession vedettyä, että voin jonkunlaista johtopäätöstä vetää.
Itselleni on aivan sama "hyötyykö" prossu tuosta jossain labraoloissa, enemmän kiinnostaa saada dipit pois, vaikka max./avg. FPS jäisikin hieman pienemmäksi. Ihan sama vaikka sitä huuhaaksi tai placeboksi väitettäisi, koska itse näin/koin pelin pyörivän tasasemmin tuon editin kanssa edellisellä patchilla.![]()
Aijaa, jos tosiaan on noin, niin olen tyytyväinen. Ne kartalta löytyvät ei-fixer questit menee muuten myös side questien alle.Eikö noi random encounterit oo merkitty ?-merkillä ja fixereiden gigit !-merkillä..? Side questit taas näkyy mun tietääkseni siellä journalissa omassa alavalikossaan.