Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannttaa muuten kokeilla niin että laitat vapaan fps päälle ja sitten pyörit jossain risteyksessä pitkän peli session jälkeen(Yli tunnin) ja katsot paljon saavutat FPS siinä ja tallennat, suljet pelin ja käynnistät uudestaan ja lataat pelin, katsot paljon nyt tulee fps.Itse en ole huomannut kertaakaan, että fps alkaisi tippua pidemmässä pelisessiossa. Koneessa on kyllä 32gb rammia, et oisko niin et 16lla alkaa yskimään jossain vaiheessa tai mulla on vaan käyny tuuri
1.05 patch tekee saman kuin tuo hex-edit, tai modi, jos alla on 4, tai 6-ytiminen prossu.
Jännä sinänsä, kun kaikilta jää aina tuo 5800X pois (ei siis pelkästään tämän pelin yhteydessä, vaan noin yleisesti), kun itsellä tuli 10-20 FPS lisää hex-editillä, eikä se johtunut ainakaan pelin uudelleenkäynnistämisestä, koska vertasin tuore bootti vs. tuore bootti.
Pitänee katella miten tuo uusi patchi pyörii ja testata hex-edittiä uudemman kerran.
Vähän vaikuttaa siltä, että pelissä ei ole tietoakaan dynaamisesta säästä, toisin kuin CDPR lupasi ja mainosti. Sade näyttää olevan scriptattu tarina tehtäviin sekä cutsceneihin, varmaan tuon keltaisen taivaan tai pilvien kanssa sama homma.
CDPR confirmed that non-playable characters (NPCs) would react to the changing weather across Night City. Players may be able to observe this, for example, when rain suddenly starts to pour. NPCs that have umbrellas will take them out to use them, otherwise, they will be running to the nearest shed to avoid getting soaked in the rain.
Kommenttien perusteella vaikuttaa vähän siltä ettei kannata ihan vielä hankkia PClle?
Millä asetuksilla käytätte ray tracingia ja kannattaako sen kanssa käyttää noita AMD:n FidelityFX skaalauksia? RT ultralla, kaikki vaihtoehdot päällä, DLSS qualitylla ja eroa huomaan tavalliseen oikeastaan vain 20% pienemmässä FPS-lukemassa ja veden laadussa.
Tässä muuten sellainen vinkki että kun lähdette suorittaa jotain tarina tehtävää niin tallentakaa useasti matkan varrella niin voitte palata taaksepäin jos tapahtuu tehtävän rikkoava bugi(mitä minulla ei ole tapahtunut vielä)mutta ilmeisesti nuo tarinatehtävien bugit on jo pääosin korjattu noissa kahdessa hotfixissä?
Mikä on fps-varas? Täällä sama näyttis käytössä R5 3600:n kanssa ja hyvin pyörii tuolla 50-60fps ultralla. Ei ole mitään tuommoisia droppeja tullut vastaan.
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Tehtävien/juonen ulkopuolella olevat random-npc:ssä olisi parannettavaa ja ne ehkä on se huonoin puoli. Mutta muuten maailma tässä pelissä on aivan mahtava. Eri alueet jo pelkästään maisemilla kertovat omaa tarinaansa ja lorea on joka puolella. Tehtävien hahmot ovat moniulotteisia, niitä ei voi yksielitteisesti jakaa pahiksiin ja hyviksiin. Samoin, sen lisäksi, että tehtävät voi ratkaista pelillisesti monella tavalla, niin ratkaisut eivät aina ole moraalisesti selviä. Tulee sellainen hyvä illuusio ainakin, että tehtävät voi ratkaista monella eri tapaa ja monella eri lopputuloksella.Itse ainakin ihan täysin koukussa pelimaailmaan, loreen, erilaisiin tehtäviin ja tarinaan tähän mennessä. Erilaisia buildeja on useita ja tehtäviä voi lähestyä Deus eximäisesti vähän eri tavoin.
Miten tässä GOG:ssa edes näkee mikä versio on käytössä pelistä? Tarjoaa kyllä 1.05 patch noteja katsottavaksi, joten ehkä päivittynyt. Tänään nimittäin ilmestyi outoja stutterointeja niin että viisi kertaa epäilin pelin jo kaatuneen. Aikaisemmin suorituskyky ei ole ollut mitenkään hyvä, mutta sentään tasainen.
Sehän näkyy myös ihan siinä pelin aloitusruudussa.Miten tässä GOG:ssa edes näkee mikä versio on käytössä pelistä? Tarjoaa kyllä 1.05 patch noteja katsottavaksi, joten ehkä päivittynyt. Tänään nimittäin ilmestyi outoja stutterointeja niin että viisi kertaa epäilin pelin jo kaatuneen. Aikaisemmin suorituskyky ei ole ollut mitenkään hyvä, mutta sentään tasainen.
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin. Tehtävien/juonen ulkopuolella olevat random-npc:ssä olisi parannettavaa ja ne ehkä on se huonoin puoli. Mutta muuten maailma tässä pelissä on aivan mahtava. Eri alueet jo pelkästään maisemilla kertovat omaa tarinaansa ja lorea on joka puolella. Tehtävien hahmot ovat moniulotteisia, niitä ei voi yksielitteisesti jakaa pahiksiin ja hyviksiin. Samoin, sen lisäksi, että tehtävät voi ratkaista pelillisesti monella tavalla, niin ratkaisut eivät aina ole moraalisesti selviä. Tulee sellainen hyvä illuusio ainakin, että tehtävät voi ratkaista monella eri tapaa ja monella eri lopputuloksella.
Niinpä näyttäisi olevan. Täytyykin tuosta katsoa, kun nyt tietää ettei kyse ole koristegrafiikasta.Sehän näkyy myös ihan siinä pelin aloitusruudussa.
Vähän vaikuttaa siltä, että pelissä ei ole tietoakaan dynaamisesta säästä, toisin kuin CDPR lupasi ja mainosti. Sade näyttää olevan scriptattu tarina tehtäviin sekä cutsceneihin, varmaan tuon keltaisen taivaan tai pilvien kanssa sama homma.
Kommentoidaan samaan syssyyn, onko kellään antaa vinkkiä nopeaan ja hyvään ajoneuvoon jolla tehtävien ja paikkojen välinen liikkuminen taittuisi nopeasti? Plussaa siitä että ei ole ihan rupu ohjattavuus, kun noissa tuntuu olevan vaihtelua.
SMT enabloitiin vain Ryzeneihin joissa on ytimiä 6 tai vähemmän. Ilmeisesti peli ei siis juurikaan hyödy yli 8 ytimen/säikeen käytöstä.1.5 päivitys ei korjannut Ryzen bugia. Taas käyttää vain 10 ydintä.
Onko kellään tietoa mikä voisi aiheuttaa seuvaavan kaltaiset varoituskolmiot? Noita siis ilmestyy tyhjästä vasemmalle ja ne liikkuvat hitaasti oikealle:
Täällä myös ~4 tunnin otannalla 5800X:llä ja 3080:lla putoilee vähän väliä 55 FPS paikkeille, jota siis ei tehnyt lainkaan 1.04:llä hex-editin jälkeen, vaan pyöri kokoajan yli 70 FPS.1.05 pyörii täällä kyllä epätasaisemmilla fps:llä kuin edeltäjä tuolla hex editorin muutoksella. Välillä putoaa jopa 30fps yhtäkkisesti vaikka ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ei tapahtunut 1.04:lla ikinä.
1.5 päivitys ei korjannut Ryzen bugia. Taas käyttää vain 10 ydintä.
1.05 pyörii täällä kyllä epätasaisemmilla fps:llä kuin edeltäjä tuolla hex editorin muutoksella. Välillä putoaa jopa 30fps yhtäkkisesti vaikka ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ei tapahtunut 1.04:lla ikinä.
Täällä myös ~4 tunnin otannalla 5800X:llä ja 3080:lla putoilee vähän väliä 55 FPS paikkeille, jota siis ei tehnyt lainkaan 1.04:llä hex-editin jälkeen, vaan pyöri kokoajan yli 70 FPS.
Pitää testailla hex-editin kanssa seuraavaksi.
Kiinnostaisi kyllä tietää miten tuo oli AMD:n kanssa yhteistyössä testattu, että vain 4 ja 6-ytimiset prossut hyötyy..? Luulisin äkkiseltään, että myös prossun sukupolvi ja mahdolliset CCX:t vaikuttaa jollain tapaa.
Juu, itellä on tuo viesti välilehdellä tallessa, niin voipi tutkailla tarkemmin, kunhan seuraavan kerran pääsee räpeltämään.kirjoitin parisen sivua taaksepäin kuinka tuon muutoksen voisi laittaa päälle tuossa 1.05 versiossa myös. Mutta ilmeisesti siis voi hyvin olla placebo-juttuja että auttaako se oikeasti, noh ainakin voitte kokeilla.
No tuota johtopäätöstä on hankala kyllä vetää. Pelintekinät silti haluavat käynnistää 12 ytimiselle AMD:lle 12 säiettä, 16 ytimiselle AMD:lle 16 säiettä. Ja intellille aina myös HT-määrän säikeitä eli useilla prosessori mallella yli kahdeksan.SMT enabloitiin vain Ryzeneihin joissa on ytimiä 6 tai vähemmän. Ilmeisesti peli ei siis juurikaan hyödy yli 8 ytimen/säikeen käytöstä.
Kyllä.Olikos se niin, että myöhemmin on luvattu päivitys jonka mukana tulisi Ray Tracing myös Xbox Series X:lle ja PS5:lle?
Speaking in an interview with Bloomberg (via Push Square), CD Projekt co-founder Marcin Iwiński said, “With the next-gen update, we’ll use all the functionalities or the new functions and technical possibilities provided by the new platforms.”
Based on his statement, we can probably assume that Cyberpunk 2077 will feature support for ray-tracing on both Xbox Series X/S and PS5, while PS5-exclusive features like haptic feedback, adaptive triggers, and Activities are also likely to be supported.
Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.Mulle on tullut saveen sellainen bugi, että yksi dialogi tulee aina kun lataan pelin ja se jää ruudulle pysyvästi.
1.05 versio toi mukanaan ainakin useampia kaatumisia. 3-4 tuntia pelailin tänään ja kolme kertaa kaatui työpöydälle.
Dancing on the minefield oli se questi. Johnny kommentoi sitä ruumista nyt joka kerta, kun lataan pelin ja dialogeja ei voi pitää näkyvillä, kun teksti tulee aina ruutuun. Ruumista ei ole enää questipaikalla, joten ei voi uudelleen tsekata.Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.
Ihan tiedoksi, save game korruptoituu 8 megatavun kohdilla, videossa keskustelua asiasta.
%USERPROFILE%\Saved Games\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077 on postattu muutaman kerran ja löytyyki näköjääs jo ketjun ekalta sivulta