Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SMT enabloitiin vain Ryzeneihin joissa on ytimiä 6 tai vähemmän. Ilmeisesti peli ei siis juurikaan hyödy yli 8 ytimen/säikeen käytöstä.1.5 päivitys ei korjannut Ryzen bugia. Taas käyttää vain 10 ydintä.
Onko kellään tietoa mikä voisi aiheuttaa seuvaavan kaltaiset varoituskolmiot? Noita siis ilmestyy tyhjästä vasemmalle ja ne liikkuvat hitaasti oikealle:
Täällä myös ~4 tunnin otannalla 5800X:llä ja 3080:lla putoilee vähän väliä 55 FPS paikkeille, jota siis ei tehnyt lainkaan 1.04:llä hex-editin jälkeen, vaan pyöri kokoajan yli 70 FPS.1.05 pyörii täällä kyllä epätasaisemmilla fps:llä kuin edeltäjä tuolla hex editorin muutoksella. Välillä putoaa jopa 30fps yhtäkkisesti vaikka ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ei tapahtunut 1.04:lla ikinä.
1.5 päivitys ei korjannut Ryzen bugia. Taas käyttää vain 10 ydintä.
1.05 pyörii täällä kyllä epätasaisemmilla fps:llä kuin edeltäjä tuolla hex editorin muutoksella. Välillä putoaa jopa 30fps yhtäkkisesti vaikka ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ei tapahtunut 1.04:lla ikinä.
Täällä myös ~4 tunnin otannalla 5800X:llä ja 3080:lla putoilee vähän väliä 55 FPS paikkeille, jota siis ei tehnyt lainkaan 1.04:llä hex-editin jälkeen, vaan pyöri kokoajan yli 70 FPS.
Pitää testailla hex-editin kanssa seuraavaksi.
Kiinnostaisi kyllä tietää miten tuo oli AMD:n kanssa yhteistyössä testattu, että vain 4 ja 6-ytimiset prossut hyötyy..? Luulisin äkkiseltään, että myös prossun sukupolvi ja mahdolliset CCX:t vaikuttaa jollain tapaa.
Juu, itellä on tuo viesti välilehdellä tallessa, niin voipi tutkailla tarkemmin, kunhan seuraavan kerran pääsee räpeltämään.kirjoitin parisen sivua taaksepäin kuinka tuon muutoksen voisi laittaa päälle tuossa 1.05 versiossa myös. Mutta ilmeisesti siis voi hyvin olla placebo-juttuja että auttaako se oikeasti, noh ainakin voitte kokeilla.
No tuota johtopäätöstä on hankala kyllä vetää. Pelintekinät silti haluavat käynnistää 12 ytimiselle AMD:lle 12 säiettä, 16 ytimiselle AMD:lle 16 säiettä. Ja intellille aina myös HT-määrän säikeitä eli useilla prosessori mallella yli kahdeksan.SMT enabloitiin vain Ryzeneihin joissa on ytimiä 6 tai vähemmän. Ilmeisesti peli ei siis juurikaan hyödy yli 8 ytimen/säikeen käytöstä.
Kyllä.Olikos se niin, että myöhemmin on luvattu päivitys jonka mukana tulisi Ray Tracing myös Xbox Series X:lle ja PS5:lle?
Speaking in an interview with Bloomberg (via Push Square), CD Projekt co-founder Marcin Iwiński said, “With the next-gen update, we’ll use all the functionalities or the new functions and technical possibilities provided by the new platforms.”
Based on his statement, we can probably assume that Cyberpunk 2077 will feature support for ray-tracing on both Xbox Series X/S and PS5, while PS5-exclusive features like haptic feedback, adaptive triggers, and Activities are also likely to be supported.
Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.Mulle on tullut saveen sellainen bugi, että yksi dialogi tulee aina kun lataan pelin ja se jää ruudulle pysyvästi.
1.05 versio toi mukanaan ainakin useampia kaatumisia. 3-4 tuntia pelailin tänään ja kolme kertaa kaatui työpöydälle.
Dancing on the minefield oli se questi. Johnny kommentoi sitä ruumista nyt joka kerta, kun lataan pelin ja dialogeja ei voi pitää näkyvillä, kun teksti tulee aina ruutuun. Ruumista ei ole enää questipaikalla, joten ei voi uudelleen tsekata.Minulle on tullut sama. Se korjaantuu ainoastaan menemällä sinne missä tuo kyseinen dialogi on aloitettu. Eli googleta se lause ja toivo että jollain muulla on jumittanut sama keskustelu ja että hän on löytänyt paikan missä sen saa päätökseen.
Ihan tiedoksi, save game korruptoituu 8 megatavun kohdilla, videossa keskustelua asiasta.
%USERPROFILE%\Saved Games\CD Projekt Red\Cyberpunk 2077 on postattu muutaman kerran ja löytyyki näköjääs jo ketjun ekalta sivulta
Tuli tutkailtua tuota .exeä ihan vaan omasta mielenkiinnosta kun halusin verestää nuoruuden RE muistoja. En ole mikään koodari jne. niin voin kyllä olla väärässäkin osittain, ja muutenkaan en suosittele muutoksien tekemistä kun pelintekijän, AMD:n ja ainakin GamersNexusin mielestä tämä ei ole tarpeellista 1.05 versiolla
Joka tapauksessa, 1.05:n kanssa pitää muokata hieman eri tavuja kun aiemmassa versiossa. Jos etsit 1.05 versiosta "83 7C 24 48 06 0F 47 7C 24 48 48" ja vaihdat tuon "83 7C 24 48 08 0F 47 7C 24 48 48" niin sitten se SMT on päällä pelissä myös 8 ytimisillä AMD:n prossuilla, menee toki samalla logiikalla muutenkin core määrien kanssa. Testasin tuota oman 5600X kanssa ja kun vaihdoin sen 06 -> 04 niin sitten peliä ajettiin 6 threadilla (tätä ei toki kannata tehdä missään tilanteessa)
Ja jos haluaisi tehdä aiempaa vastaavan JMP muutoksen niin sitten "0D E9 FF 85 C0 75 2D 33 C9 B8" pitää vaihtaa "0D E9 FF 85 C0 EB 2D 33 C9 B8". Intelin vehkeillä tuo muutos ei tee mitään käytännössä, ja kaikilla AMD:n vehkeillä se peli käyttäisi prossun SMT:n mukaisesti threadejä.
Spoiler tägissä kuva koodista
Keltaisella screenshotissa merkattu kohta on toki se JNZ -> JMP muutos, ja alempi missä verrataan prossun coremääriä ja sen perusteella määritellään threadien määrä.
![]()
Save gamet ilmeisesti korruptoitunut lähinnä porukalla joka on craftannut tuhansia itemeitä raha-exploit-mielessä.
Miten noihin aseisiin saa noita modeja kiinni? Pitääkö joku rasvanäppi perkki olla?
Hm, mitenköhän tuon kanssa on, kun AMD oma softa (joka tulee näytönohjaimen ajurien kanssa, en muista mikä sen nimi nyt on), väittää, että Ryzen 7 3700:n CPU olisi vain noin 20-30 % kuormituksella? Sanotaan, että vähän yli 20 muuten mutta kun ajaa talla pohjassa tuolla ydinkeskustassa, niin hetken kävi 30 % kohdalla. En ole tulitaistelujen aikana viitsiny katsoa. Näyttääkö tuo väärin vai onko tosiaan noin vähäinen kuormitus? Tämä siis uusimman pätsin jälkeen. Näytönohjain kyllä koko lailla täysillä puhkuu koko ajan.
Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Varmaan helpoin menetelmä kun oma leveli on tarpeeksi korkea. Etsii sopivan npc lössin ja loottaa ne. Sitten skippaa aikaa, että respawnnaavat. Yhdestä aseesta saa helposti 500. Kun omat taidot ovat korkealla ne tappaa muutamassa sekunnissa.Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Eurogamerissä hieman pidemmälti samasta jutusta. Eihän toi hyvältä kuulosta jos cdpr sjioittajat lähtevät haastamaan yritystä oikeuteen harhaanjohtavasta materiaalista.Oliko tää jo täällä, no seuraava artikkeli kyllä kuvastaa minkälainen peli tuli
![]()
New York Times: CD Projekt saattaa kohdata ryhmäkanteen Cyberpunk 2077:n vuoksi
Kuohunta Cyberpunk 2077:n ympärillä paisuu.www.konsolifin.net
Jos haluaa rikkoa koko ekonomian, niin rahaa saa ilmaiseksi (ilman craftausta) ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tosin tätä suosittele, mutta jos joku haluaa esim. ostaa kaiken mitä pelissä on niin;Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Jos haluaa rikkoa koko ekonomian, niin rahaa saa ilmaiseksi (ilman craftausta) ihan niin paljon kuin haluaa. Itse en tosin tätä suosittele, mutta jos joku haluaa esim. ostaa kaiken mitä pelissä on niin;
Eräästä sivutehtävästä/gigistä saa koordinaatit josta löytyy avaruudesta tippuva 4000 €$ arvoinen taulu, jota voi myydä loputtomasti. Myy taulu 4000 €$ dropboxiin (en tiedä paisuttaako kauppiaille myynti tuota save fileä, mutta näin lienee turvallisempi), poistu ja avaa dropbox uudelleen, osta taulu 5 €$ takasin, myy uudelleen, rinse and repeat. Kun dropbox on tyhjä rahasta skippaa 24h (dropbox resettaa) ja toista kunnes on riittävästi rahhoo.
Allcore kellotukset päälle niin pelaa.Yli 6core prossuilla tuosta ei ole mitään hyötyä korkeintaan haittaa jos boost kellot laskee. CP77 tuntuu vaativan noin 8-10threadiä joten 8corella riittää ihan hyvin vaikka SMT ei olisi päällä.
Onpa nuo nyrkkeilymatsit ollut typeria. Toisessa matsissa cyber-ukko potkasee kerran, niin game over. Ja selkeesti näytti vielä ohi menevän.... itte saa takoo kun heikkopäinen ja vihu käy kanveesissakin mutta ku ei vaan kellisty. En ole kyllä brawlinkiin paljon satsannu vielä.
Mistä tota rahaa saa helpoiten? Tuntuu että muutamissa tonneissa pyörii kokoajan tuo tilin saldo. Vähänkin isompi summa katoaa heti jos tohtorilla käy jotain ostamassa.
Allcore kellotukset päälle niin pelaa.
Ei iskeny nopeasti silmään tässä threadin viimeiset 8 sivua selatessa niin kysästään.
Eli kun kartassa on noita päätehtävien lisäksi tehtäviä, keltasia palleroita. Mulla suurinosa (melkeen kaikki) kysymysmerkillä olevia "undiscovered" vai mitä niissä lukikaan. Saako noista jotenkin etukäteen tietää että onko ne oikeasti niitä sivutehtäviä vai niitä gigejä?
Muutaman kerran nyt mennyt noita tekemään täynnä intoa että jee sivutehtäviä ja sitten ollut tollanen gigi. Ei siinä, onhan nekin sivutehtäviä, mutta ei kiinnostaisi justiin tollaset gigi tyyppiset. Eli pitääkö oikeasti ajella noista kaikista ohi autolta tarpeeksi läheltä että ne "aukeaa" kunnolla tms? Vai saako ne sortattua jotenkin suoraan.
Alkaa vähän kanssa ärsyttää toi puhelin. Varsinkin kun aukes se autobotti robottitaksien etsiminen ja tuominen kotiin. Tuntuu että jatkuvasti soi puhelin ja soittelee se robotti sieltä, "auto ois lähellä". Saispa heitettyä luurit tollekkin välillä
Huomasin kun tuossa ahneena sitä maalausta ja raha glitchiä olin menossa väkertämään, että eipä ihan riittäny nyt rahkeet niitä ukkoja vastaan kun siellä odotti. Ehkä toiseen kertaan. Onneksi tuo 1.05 patchi ei korjannut tuota vielä, jos haluaakin siitä vielä hyötyä. Enemmänkin haluaisin siitä sen verran hyötyä, että saisi ton tuplahypyn auki. Sen verran muhkeissa hinnoissa osa noista, että mielummin sitten glitchaa ton maalauksen kanssa sen rahan, kun grindaisi väkisin.
Sepä se kun peli ei tee threadeja tarpeeksi ilman muutosta.Edelleenkään tuo editoitu exe ei hyödytä yhtään mitään jos threadejä on lähtökohtaisesti jo riittävästi. Kellotus ei muuta asiaa mitenkään.
Ehkä se on se illuusio että "pelataan niin kuin peli sallii" ja raha on siis ansaittu EDIT: sääntöjen puitteissa. Konsolikomennolla kun antaa itse itselle rahaa niin esineet menettää arvonsa.![]()
Eikös se ole vaan helpompi ottaa konsolikomennolla rahaa, kun käyttää bugia hyväksi, jos ei jaksa kuitenkaa sitä rahaa keräillä rehellisin keinoin?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.