Cyberpunk 2077

Aika jännä tuo SMT kommentti noissa patch noteissa.. Ite kokeilin tuota hex-edittiä 5800X:llä ja kyllä sillä tuli se 10-20 FPS lisää (testattu siis ennen ja jälkeen modauksen tuoreella bootilla, eli memory leakista johtuvaa pudotusta ei ollut pohjilla). :hmm:
Tuon memory_pool_budgets.csv muokkaamisella taas ei ollut mitään havaittavaa eroa itsellä.
 
Aika jännä tuo SMT kommentti noissa patch noteissa.. Ite kokeilin tuota hex-edittiä 5800X:llä ja kyllä sillä tuli se 10-20 FPS lisää (testattu siis ennen ja jälkeen modauksen tuoreella bootilla, eli memory leakista johtuvaa pudotusta ei ollut pohjilla). :hmm:
Tuon memory_pool_budgets.csv muokkaamisella taas ei ollut mitään havaittavaa eroa itsellä.
Ja olihan niitä testituloksia muualtakin tuon hexakikkailun jälkeen joissa 5800x hyötyi. Toisaalta tompalla 1800x taas ei hyötynyt. Jos tämä piti tehdä nyt "average" kaikkien ryzenigeneraatioiden takia, niin threadcountista olisi pitänyt tehdä itse säädettävä.
 

Eikös tässä toi happosade oo? Mulla ainakin tuli joku täysin kellertävä sateentyylinen systeemi yks kerta tuossa, aattelin sen olleen happosade, heh.

Mut joo, ei tossa nyt ihan mahottomia puutoksia oo mitkä harmittais tosi paljon mut vähän: kerran kokeilin tota fast travelia ja siitä oisin kyl toivonu et olis jotain animaation tynkää et menee julkisiin sisälle jne. Toi autojen kustomointi luulis tulevan dlc:n mukana siinä missä parturit ja kehonmuokkaus. Kyttähommat on ehdottomasti päin persettä duunattu, toivottavasti ne saatais jollain tavalla kuntoon. Toi backstories osio ois myös saanu olla. Wall runningia en kaipaa kyllä yhtään enkä varsinaisesti yksittäisiin vihulaisiin hakkerointia.
 
Pitkän session aikana peli lisäksi hidastuu selvästi ja reatartin jälkeen kaikki jouheampaa.

Liittyyköhän tää siihen että mulla alkaa sisätiloissa ja jotain tiettyjä pelissä olevia näyttöjä, kulmauksia, roskiksia katsoessa tökkiin? Sit taas ulkona kadun vilinässä ja laajoilla alueilla taiäksönin aikana ei mitään ongelmia, pyörii tosi hyvin ilman notkahduksia. Tuo sisätiloissa tietyissä kulmissa / kohdissa tökkiminen on nyt pistäny häiritsevästi silmiin parin kolmen päivän aikana ja se tosiaan tapahtuu just niin että liikutan katsetta siitä jökkäävästä kohdasta pois ni loppuu pätkiminen. Välillä näyttis saattaa niissä kohdissa notkauttaa käyttöasteen 99-98 -> 94-93% mut ei läheskää aina. En oo huomioinu tota mitenkään erityisesti että olis peli ollu pitkään päällä ja vaikka oiski ni pätkimistä ei silti tapahdu missään ulkona tai muuten vaativissa kohtauksissa missä moista luulis tapahtuvan. :hmm:
 
Valehteleeko ne ihan suoraan?
Itellä ainakin tuon tiedoston muokkaus vaikutti huomattavasti latausaikaan (15s -> 5s) ja about 20fps tuli lisää.

Testasitko täysin samanlaisessa tilanteessa ja saman pelin aukioloajan jälkeen? Itse en ainakaan huomannut mitään käytännön eroa. Jos siitä jotain apua oli, se oli niin pikkuruinen parannus, että menee parhaassa tapauksessa luokkaan "ei mitään väliä".
 
Ostin 39 eurolla avaimen Gogiin ja pistin latautumaan. Jos Day 1 -patchin jälkeen tullut jo 2 patchia, joissa on hyvä lista bugikorjauksia, niin eiköhän tuota pysty jo pelaamaan. Hirveä hinku päästä kokeilemaan ja pelataan sitten joskus uudestaan lisäosien kanssa, jos peli tuosta vielä parantuu.

Nyt tullut pelattua Mafia 3:a ja tulee vähän Cyberpunkin julkaisu siitäkin mieleen. Kova hype oli päällä ennen julkaisua, screenshoteissa ja videoissa näytti hyvältä ja kehittäjät lupailivat kovasti eri ominaisuuksia. Julkaisun jälkeen selvisi, että se on aivan järkyttävän buginen, surkeasti optimoitu ja kaunis maailma on pelkkää staattista kulissia. Vieläkin täynnä bugeja tuo peli, kun 4 vuoden aikana ei ole jaksattu korjata. Tosin Mafia 3:n pahin ongelma se, että missään muussa pelissä en ole törmännyt noin tylsiin ja itseään toistaviin tehtäviin. Tuota ongelmaa ei millään patchilla korjaa ja onneksi Cyberpunkissa ilmeisesti se asia on kunnossa.
 
Ja? Nyt on jo täysin selvää että enemmän threadeja kuin 6 vaikka HT:lla on tässä pelissä parempi kuin pelkät omat:n coren threadit. Se on todistettu.

Se mihin asti se threadimäärä skaalautuu ei. On täysin mahdotonta että 5600x olisi nopeampi 12 threadilla vs 8:lla ja 5800x ei.
Lue hkultalan selitys tuolta:
 
Peli tykkää jättää muistiin joitain hylättyjä tai jopa räjäytettyjä autoja ja kuolleet ruumiitkaan eivät häviä välttämättä useiden tuntien pelaamisen jälkeen. Silti kun kadulla kääntyy sen 360-astetta ympäri niin NPC:t ja autot häviävät selän takaa tai vaihtuvat toiseen modelliin. Onko ihmekään että pelistä löytyy suorituskykyongelmia alustasta riippumatta...
 
Nimenomaan käsittelee tuota miksi 12 threadia voi nopeuttaa 5600X:lla, mutta hidastaa 5800X:lla. :facepalm:
Joo ei. Huoh. Kultala vastaa yleisesti. Tähän peliin se ei liity tasan mitenkään. Tämä asia on testattu.
 
Joo ei. Huoh. Kultala vastaa yleisesti. Tähän peliin se ei liity tasan mitenkään. Tämä asia on testattu.
Niin, se hidastaa 5800X, 5900X ja 5950X:
untitled-1.png


Kannattas välillä jättää reddit-puoskareiden kärmesöljyt nauttimatta...
 
CohhCarnage on maailman kuuluisin Cyberpunk 2077 fani niin luulisi että teitä kiinnostaisi tietää mitä mieltä se on nyt on kun peli on ulkona. Cohh sai jopa itsensä hahmoksi tähän peliin.
Minua ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa maailman kuuluisimman fanin, tupettajan, striimaajan, tai somevaikuttajan mielipiteet tästä pelistä tai ylipäänsä yhtikäs mistään asiasta.
 
Hotfix 1.05 jaossa konsoleille ja myöhemmin PC:lle, jossa tulee mm. tuo AMD SMT patch, josta sanovat itsekin seuraavaa:
  • [AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.
Samalla tuo mystinen muistifilu sai selvennystä:
  • Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game.

Edit: Jaha, tämä olikin nopeasti mainittu jo edellisellä sivulla.
 
Testasitko täysin samanlaisessa tilanteessa ja saman pelin aukioloajan jälkeen? Itse en ainakaan huomannut mitään käytännön eroa. Jos siitä jotain apua oli, se oli niin pikkuruinen parannus, että menee parhaassa tapauksessa luokkaan "ei mitään väliä".
Samassa tilanteessa oli juu, mutta johtui jostain muusta. Nyt puukotin tuota tiedostoa ihan persiilleen ja ei mitään vaikutusta..
i stand corrected..
 
Jahas, Sony on vetänyt Kyyberpunkin kokonaan pois Playstation Storesta. Kait niillä on sukset ristissä CDPR:n lupaamien refundien takia. Refund ei ilmeisesti kuulu normaalisti Sonyn sanavarastoon lainkaan :D

Kyllä tämä peli varmaan lopulta tulee joskus kuntoon, mutta onhan tämä nyt aika surkuhupaisaa touhua ollut toistaiseksi!
 
Kannattaa varmaan lukea parit muutkin 8-ydin testit.
Ihmisillä unohtuu helposti että eri kohtia pelissä testaamalla kuormat ovat erilaisia, jolloin unohdetaan että eri sceneissä skaalautuvuus smt:llä voi olla aivan erilainen. Jossain hyötyy, jossain häviää.
 
Joko toi 1.05 patchi on tullut ladattavaksi PC:lle? Jos ei niin mihin aikaan sen pitäisi tulla jos joku tietää..?
 
Joko toi 1.05 patchi on tullut ladattavaksi PC:lle? Jos ei niin mihin aikaan sen pitäisi tulla jos joku tietää..?
Ei ole tullut. Eikä kyllä tietoakaan taida olla, koska tulee. Katsoin nopeasti GOG, että on päivitys kun siinä uutisissa oli. Luulin, että bugaa niin asensin koko pelin uusiksi, kunnes tajusin lukea, että tulee PC myöhemmin :D. Onneksi on nopea netti.
 
Jahas, Sony on vetänyt Kyyberpunkin kokonaan pois Playstation Storesta. Kait niillä on sukset ristissä CDPR:n lupaamien refundien takia. Refund ei ilmeisesti kuulu normaalisti Sonyn sanavarastoon lainkaan :D

Kaikissa Playstation Storen ja Xbox storen peleissä on ihan normaali palautusoikeus, eikä tätä ole nyt tuotu vain Cyberpunkin takia kyseisiin kauppoihin vaikka joissain uutisissa näin on ehkä asia muotoiltu.

Tuo tuotteen poisvetäminen taas tuskin on normaalia toimintaa..
 


Vaikka nyt CDPR ansaitseekin kaiken paskan niskaansa mutta tuo tuskin on reilun pelin mukaista toimintaa.


Ei ole kyllä betan asteella olevan tuotteen myyminenkään.

Ihmettelen kyllä miten tälle on 200 palkintoa jo jaettu enennkuin peli on ollut myynnissäkään :confused:
 
Olihan tämä aivan eeppinen kämmi CDPR:ltä. Olisivat aivan hyvin voineet julkaista PC ja next-gen konsoli versiot ensin, ja last-gen vasta kun ne ovat toimivassa kunnossa. Mutta ei, piti saada rahat taskuun ennen vuoden loppua (tai vuosibonukset kärsii?), ja nyt tulevat maksamaan kovan hinnan siitä. Refundeista tulevien kustannusten lisäksi maine kärsii valtavasti, metacritic arviot ovat vapaapudotuksessa ja firman seuraava tuotos ei taatusti tule saamaan samanlaista hypeä kuin aiemmat.
 
Ei ole kyllä betan asteella olevan tuotteen myyminenkään.

Ihmettelen kyllä miten tälle on 200 palkintoa jo jaettu enennkuin peli on ollut myynnissäkään :confused:

No eihän se ihan betan tasolla ole, jos tuokin sankari tykkäsi pelistä sen verran, että pelasi loppuun asti ja aikoo pelata vielä uudestaankin myöhemmin. Eihän siinä mitään, jos palauttaa rikkinäisen pelin muutaman tunnin jälkeen (tai jos peliä ei pysty bugin takia pelaamaan loppuun asti), mutta tuo on aika selkärangatonta meininkiä ja systeemin hyväksikäyttöä.

e. Vähän sama asia kun jotkut puolustelee pelien/elokuvien warettamista sillä, että "ei tämä ollut niin hyvä, että viitsisin maksaa". No kiinnosti kuitenkin sen verran, että piti kokeilla ja oli myös tarpeeksi hyvä että viitsi pelata/katsoa loppuun asti.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tuota tavaroiden upgradetusta edes järkeä tehdä ennen kuin on end game itemit päällä ja upgradettaa sitten ne? Tuntuu että tuntikausia kerätyt komponentit katoaa muutamalla upgradella johonkin epic rintapanssariin ja saat armorin parikytä pinnaa ylös. Sitten hymyssä suin loottaat jonkun random rosvon niin sillä on uncommon t-paita jossa armori isompi mitä tuossa omassa Epic tason upgradetetussa haarniskassa.

Aika let down kyllä koko upgradetus homma.
 
Onko tuota tavaroiden upgradetusta edes järkeä tehdä ennen kuin on end game itemit päällä ja upgradettaa sitten ne? Tuntuu että tuntikausia kerätyt komponentit katoaa muutamalla upgradella johonkin epic rintapanssariin ja saat armorin parikytä pinnaa ylös. Sitten hymyssä suin loottaat jonkun random rosvon niin sillä on uncommon t-paita jossa armori isompi mitä tuossa omassa Epic tason upgradetetussa haarniskassa.

Aika let down kyllä koko upgradetus homma.

No oma mielipide on ainakin se, että armor ei käytännössä tee yhtään mitään. Sen voi koittaa vaikka sillä, että ostaa sen legendary armor cyberwaren niin pian kuin mahdollista ja sitten huomata, ettei survi kyllä muutu käytännössä mihinkään suuntaan.

Aseissa, ehkäpä. Itelle ei oo ainakaan tipahtanut parempaa revolveria viimeiseen tyyliin 15 leveliin, niin vielä mennään jollain alkupään levelien rare revolverilla. Ei se upgradetus siihen paljon anna, mutta eipä voi mitään, kun parempaa ei löydy eikä legendarya viitti ostaa vielä, kun sitä ei varmaan saisi päivitettyä, kun legematskua ei tuu käytännössä mistään.
 
Olihan tämä aivan eeppinen kämmi CDPR:ltä. Olisivat aivan hyvin voineet julkaista PC ja next-gen konsoli versiot ensin, ja last-gen vasta kun ne ovat toimivassa kunnossa. Mutta ei, piti saada rahat taskuun ennen vuoden loppua (tai vuosibonukset kärsii?), ja nyt tulevat maksamaan kovan hinnan siitä. Refundeista tulevien kustannusten lisäksi maine kärsii valtavasti, metacritic arviot ovat vapaapudotuksessa ja firman seuraava tuotos ei taatusti tule saamaan samanlaista hypeä kuin aiemmat.

Aika paljon riippuu siitä missä aikataulussa ne saavat pelin kuntoon. Vuolaiden kassavirtojen luulisi ainakin edesauttavan asiaa nyt, kun peli on saatu julki.

RDR2:n PC-versio oli myös pahasti rikki julkaisussa, mutta eipä sitä enää monikaan jaksa muistaa, kun peli on nyt kunnossa ja sen sisältö täyttä timanttia.
 
Aika paljon riippuu siitä missä aikataulussa ne saavat pelin kuntoon. Vuolaiden kassavirtojen luulisi ainakin edesauttavan asiaa nyt, kun peli on saatu julki.

RDR2:n PC-versio oli myös pahasti rikki julkaisussa, mutta eipä sitä enää monikaan jaksa muistaa, kun peli on nyt kunnossa ja sen sisältö täyttä timanttia.

Tilanne on siinä mielessä poikkeuksellinen että tietääkseni Sony ei ole koskaan aiemmin poistanut PSN:stä mitään uusia julkaisuja, vaikka viime vuosina on julkaistu kaikenlaista keskeneräistä paskaa. Ihmettelen miten PS4-versio pääsi Sonyn sertifiointitesteistä läpi, jotka ovat ymmärtääkseni melko tiukkoja juurikin esim. suorituskyvyn suhteen. Huhujen mukaan Sony antoi CDPR:lle ohituskaistan sertifioinneissa, kun on niin korkean profiilin peli, ja sai vastineeksi lupauksen että hoitavat pelin kuntoon julkaisuun mennessä. Kun näin ei sitten tapahtunut niin sukset ovat menneet pahasti ristiin firmojen välillä.
 
Mikähän auto kannattaisi ostaa? Nopeus ja ajettavuus tärkeimmät ominaisuudet.

Ensimmäisinä päivinä peliä moitittiin huonosta ajotuntumasta, ja olihan se vähän kummallinen alkupään autoilla. Urheiluautoja sun muita "hyviä" pirssejä on mukava ajaa, enkä ole käyttänyt pikamatkustusta alun kokeilun jälkeen ollenkaan.
 
On tässäkin huikeen hienoja yksityiskohtia. Vaikee kuvitella et olisivat npc:t sekä kyttien ja autoilijoiden ai:t jättäny tuohon kuosiin kun niin moneen muuhun on kiinnitetty huomioo.

 
Ensimmäiset 1h33min pelattu ja ensifiilikset on vielä positiiviset. Grafiikat loksautti suun auki ja tuo yksityiskohtainen ja eloisa maailma näyttää ihan uskomattomalta. Nomadilla aloitin ja ensimmäiset tehtävät oli myös rautaa. Ja ei tuo AI-hahmojen tyhmyys mitenkään paha ongelma ole itselle. Ei witcherissäkään muut hahmot osanneet sanoa paria sanaa enempää. Pari bugia tosin tullut vastaan. Yhdessä cutscenessä ei hahmon tekstuurit ehtinyt latautua, vaikka peli on NVME-levyllä. Yhdessä vaiheessa taas en voinut vaihtaa auton kuvakulmaa ja kun nousin varastetusta autosta pois, yhtäkkiä tilalle spawnasi oma auto. Ei nyt vielä mitään merkittävää, mutta peli piti käynnistää uudestaan, ettei tarvinnut aina ajaa ohjaamokuvakulmalla. Uusin patch ei näköjään ole tullut vielä PC:lle.

Muuten pyörii yllättävän hyvin. Intelin i7 9700K 5Ghz, 16GB DDR4 3466Mhz ja RX 5700 ja seuraavilla asetuksilla mennään:
- Cascade Shadow Resolution ja Distance: Medium
- Volumetric Fog Resolution: Medium
- Screen Space Reflections: Ultra
- Ja loput High, Crowd Density mukaan lukien

Vaikka tuo SSR on aika raskas asetus, niin silti yöllä vesisateessa käytiin alimmillaan 59FPS. Päivällä vilkkaalla torilla alimmillaan 55FPS, mutta muuten peli pyörii enimmäkseen 60FPS yläpuolella. Freesyncin kanssa ja ohjaimella pelatessa kuitenkin ihan sulavalta tuntuu. Lisäksi pullonkaula on jatkuvasti näyttiksellä, eli i7 9700K jaksaa puskea hienosti tasaista FPS:ää. Kovimmillaan näin 85% käyttöasteen sillä. Mitään nykimisiä, FPS-droppeja tai micro stutteria en ole havainnut.

Ähky meinasi tulla alkuun, kun niin paljon tekemistä. Mutta eiköhän tämä tästä :interested:
 
Koominen bugi tuli eilen vastaan yhdessä sivutehtävässä kun sai sen takin ja jonkun ajan päästä menin inventoryyn niin mitäs muutakaan, kun munasillaan pyöritty leirissä pelkkä se rotsi vaan päällä, kaikki muut vaatteet katos päältä. :D
 
On tässäkin huikeen hienoja yksityiskohtia. Vaikee kuvitella et olisivat npc:t sekä kyttien ja autoilijoiden ai:t jättäny tuohon kuosiin kun niin moneen muuhun on kiinnitetty huomioo.


Tuosta videosta ja aseen lataus animaatioista tuli mieleeni että pelihän kertoo että lataus on nopeampaa jos sinulla on edes yksi panos lippaassa kuin tyhjä lipas jolloin se tekee aina ylimääräisen liikkeen ja tämän erityisesti huomasin tärkeäksi jos kiikarikiväärillä ammuskeli, tuntui kestävän ikuisuuden lataus kun tyhjällä lippaalla latasi tai se vain tuntui siltä kun oli kiire :D
E: Enpä tajunut että vihut/poliisit voivat kaatua vahingossa, luulin vain että se johtuu jostain bugista kun ne välillä olivat pötkälleen maassa.

Johnnyn aseen latausliikkeet oli kyllä hienoja, ihan kuin jostain toiminta hollywood rymistelystä.

Edit:

Ähky meinasi tulla alkuun, kun niin paljon tekemistä. Mutta eiköhän tämä tästä
Sulla vielä menossa act1 todnäköisesti niin odotas kun alkaa act 2 ja puhelin alkaa tosissaan soimaan, niin sinulle varmaan tulee överit siinä välissä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sulla vielä menossa act1 todnäköisesti niin odotas kun alkaa act 2 ja puhelin alkaa tosissaan soimaan, niin sinulle varmaan tulee överit siinä välissä ;)
Toisaalta sitten myös alkaa tulla oikeita huippulaadukkaita sivuquesteja eikä pelkästään auton osto-”questeja”.

Itselläni taitaa kohta olla pelikellossa 60h ja kaikesta huolimatta kyllähän tää on aivan helvetin hyvä peli. Sivuquestit, mainstory kaikki ovat aivan toptier juonella, ääninäyttelyllä varustettuja ja ovat myös sopivan erilaisia. En myöskään ymmärrä vinkumista Keanu Reevesin suorituksesta. Johnny Silverhand hoitaa roolinsa erinomaisesti ja sopii todella hyvin peliin.

Tämän kun olisi saanut ilman räikeimpiä bugeja ja idioottimaisuuksia kuten pelin poliisijärjestelmä, AI ongelmat, piirtoetäisyys jne. niin tästä olisi helposti tullut yksi parhaimmista peleistä vuosikausiin. Toivottavasti saavat pelin julkaisukuntoon ensivuoden aikana ja tekevät lisäsisältöä.
 
Onko kenelläkään muulla niin, että Keanun ääni tulee paljon hiljaisemmalla volumella kuin kenenkään muun hahmon? Ja siis todella merkittävä ero tuossa.
 
Onko kenelläkään muulla niin, että Keanun ääni tulee paljon hiljaisemmalla volumella kuin kenenkään muun hahmon? Ja siis todella merkittävä ero tuossa.
Ei mutta ylipäätään äänet bugittaa. Joskus tulee ihan väärästä suunnasta, joskus hiljaisella, joskus ei ollenkaan jne.
 
Ensimmäiset 1h33min pelattu ja ensifiilikset on vielä positiiviset. Grafiikat loksautti suun auki ja tuo yksityiskohtainen ja eloisa maailma näyttää ihan uskomattomalta. Nomadilla aloitin ja ensimmäiset tehtävät oli myös rautaa. Ja ei tuo AI-hahmojen tyhmyys mitenkään paha ongelma ole itselle. Ei witcherissäkään muut hahmot osanneet sanoa paria sanaa enempää. Pari bugia tosin tullut vastaan. Yhdessä cutscenessä ei hahmon tekstuurit ehtinyt latautua, vaikka peli on NVME-levyllä. Yhdessä vaiheessa taas en voinut vaihtaa auton kuvakulmaa ja kun nousin varastetusta autosta pois, yhtäkkiä tilalle spawnasi oma auto. Ei nyt vielä mitään merkittävää, mutta peli piti käynnistää uudestaan, ettei tarvinnut aina ajaa ohjaamokuvakulmalla. Uusin patch ei näköjään ole tullut vielä PC:lle.

Muuten pyörii yllättävän hyvin. Intelin i7 9700K 5Ghz, 16GB DDR4 3466Mhz ja RX 5700 ja seuraavilla asetuksilla mennään:
- Cascade Shadow Resolution ja Distance: Medium
- Volumetric Fog Resolution: Medium
- Screen Space Reflections: Ultra
- Ja loput High, Crowd Density mukaan lukien

Vaikka tuo SSR on aika raskas asetus, niin silti yöllä vesisateessa käytiin alimmillaan 59FPS. Päivällä vilkkaalla torilla alimmillaan 55FPS, mutta muuten peli pyörii enimmäkseen 60FPS yläpuolella. Freesyncin kanssa ja ohjaimella pelatessa kuitenkin ihan sulavalta tuntuu. Lisäksi pullonkaula on jatkuvasti näyttiksellä, eli i7 9700K jaksaa puskea hienosti tasaista FPS:ää. Kovimmillaan näin 85% käyttöasteen sillä. Mitään nykimisiä, FPS-droppeja tai micro stutteria en ole havainnut.

Ähky meinasi tulla alkuun, kun niin paljon tekemistä. Mutta eiköhän tämä tästä :interested:
Reso 1080p varmaan?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 403
Viestejä
4 494 522
Jäsenet
74 205
Uusin jäsen
tuhkaluukku

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom