Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toivon kyllä että rahoille tulisi vastinetta ja homma menisi mielenkiintoiseksi The Witcherin tapaan. PS4 Prolla pelailen.
Pelin nopeimman auton saa ilmaiseksi eräästä sivutehtävästä, jos meni ohi suun niin voi jälkikäteen palata vielä hakemaan:Mikähän auto kannattaisi ostaa? Nopeus ja ajettavuus tärkeimmät ominaisuudet.
Ensimmäisinä päivinä peliä moitittiin huonosta ajotuntumasta, ja olihan se vähän kummallinen alkupään autoilla. Urheiluautoja sun muita "hyviä" pirssejä on mukava ajaa, enkä ole käyttänyt pikamatkustusta alun kokeilun jälkeen ollenkaan.
RPG tämä on samassa määrin kuin Deus Ex, eli mitään vanhan koulukunnan Falloutien tasoista vapautta ei löydy. Mulla pysyy mielenkiinto niin, että vaihtelen tehtävätyyppiä ja pelityyliä. Tarinatehtävän jälkeen on kiva käydä hoitamassa noita simppelimpiä sivutehtäviä, tutkia paikkoja ja ehkä hiippailla läpi joku reilusti oman tason yläpuolella oleva ryöstökeikka. Pienissä sivutehtävissä on itse asiassa enemmän pelillistä vapautta kuin päätarinassa - saa valita mistä suunnasta kohdetta lähestyy ja hoitaako homman hiippailemalla, hakkeroimalla vai räiskinnällä. Päätarinan tehtävissä taas juonipuoli on mielenkiintoisempaa ja toteutus on näyttävämpää, mutta kuten sanoit, vähän putkimaista.Miten olette saaneet pidettyä mielenkiinnon yllä? Minulle The Heist tehtävä oli melkoista putkijuoksua ja yhtä putkea tuli senkin tehtävän perään varmaan 30 minuuttia. Vaikuttaa enemmän FPS-putkijuoksulta koko peli, kuin että olisi oikeasti RPG. Bugeja tulee eteen jatkuvasti, vaikkei noi nyt sinällään ole häirinneet, jos saadaan korjattua. Mutta harmittaa pistää HDR-asetukset jokaisen pelikerran jälkeen uudestaan, kun tämä buginen tuotos ei osaa niitä tallentaa. Myöskin häiritsee ukkojen AI. Seisovat vain paikallaan tai kyykkivät jonkun pöydän takana vaikka loputtomiin. On kyllä ollut pelaaminen melkoista pakkopullaa tähän asti, toivon kyllä että rahoille tulisi vastinetta ja homma menisi mielenkiintoiseksi The Witcherin tapaan. PS4 Prolla pelailen.
Ohjautuu myös kuin unelma verrattuna pariin ostettavaan autoon mitä testailin.
Kyllä tuosta paikkojen tutkimisesta on hyötyä.Niin lähinnä meinasin jotain löydettäviä (pienempiä) sivutehtäviä, ostettavia autoja tai jotain muuta ekstraa mikä ei ole pääjuonen kannalta olennaista. Kyllähän hätäisimmät voi silti pelata pelin 30 tunnissa, mutta kuitenkin löytyisi jotain ekstroja niille, jotka tykkää kierrellä ympäriinsä ja tutkia paikkoja.
Joitain kymmeniä tuhansia jollain bulkkipistoolilla headshot stealthista.Enemmän pelanneilta kysyn mikä teillä mahtaa olla critical damage ennätys? Itsellä 35 000 dmg itse craftatyllä snipulla..![]()
Kyllä tuosta paikkojen tutkimisesta on hyötyä.
Itse bongasin randomin hylätyn trailerin keskeltä erämaata, ajoin sinne tutkimaan ja löysin oven bunkkeriin/kellariin, jossa oli rahaa, aseita ja varusteita pienelle armeijalle. Mikään ikoni tai tehtävä ei sinne ohjannut, kunhan mielenkiinnosta seikkailin katsomaan.
Autojen erot on aika hyvin verrattavissa pelin saman aseluokan aseiden eroihin. Statsit on eri, vähän ulkonäöltään myös ja siihen se yleensä melkeen jääkin. Kaikki pistoolit on samanlaisia (pl. Revolverit jotka ovat toisiinsa nähden myös samanlaisia).
Kauheasti mielikuvitusta ei ole jaksettu käyttää ulkonäön, äänen ja tuntuman osalta. Monissa peleissä meinaa aseystävän herkät paikat saada liikaa verta kun perus rynnäkkökivääri kajahtaa avomaastossa aiheuttaen pelaajan kuulokkeissa upean äänimaailman mitä pitää saada vain lisää kuultavaksi. Tämä peli ei tee tätä asiaa kyllä millään tasolla, sama pelaisiko 800€ vai 60€ kuulokkeilla (pl. Jos tykkää jammailla pelin musiikkeja toki)
Pieni muistutus kaikille. Oman turvallisuuden vuoksi niiden oli pakko julkaista peli keskeneräisenä.
" Cyberpunk 2077 design lead Andrzej Zawadzki has condemned the death threats that have been sent to him and the CD Projekt RED team after they announced the game’s latest delay. "
Itse kyllä sitä mieltä että tää olisi ihan hyvin voinut olla parempi hyvin tehtynä putkijuoksuna, kuin juosten kustu hiekkalaatikko open world. Esim kuin deus ex.Miten olette saaneet pidettyä mielenkiinnon yllä? Minulle The Heist tehtävä oli melkoista putkijuoksua ja yhtä putkea tuli senkin tehtävän perään varmaan 30 minuuttia. Vaikuttaa enemmän FPS-putkijuoksulta koko peli, kuin että olisi oikeasti RPG. Bugeja tulee eteen jatkuvasti, vaikkei noi nyt sinällään ole häirinneet, jos saadaan korjattua. Mutta harmittaa pistää HDR-asetukset jokaisen pelikerran jälkeen uudestaan, kun tämä buginen tuotos ei osaa niitä tallentaa. Myöskin häiritsee ukkojen AI. Seisovat vain paikallaan tai kyykkivät jonkun pöydän takana vaikka loputtomiin. On kyllä ollut pelaaminen melkoista pakkopullaa tähän asti, toivon kyllä että rahoille tulisi vastinetta ja homma menisi mielenkiintoiseksi The Witcherin tapaan. PS4 Prolla pelailen.
Itse en kyllä allekirjoita tuota olematonta eroa ajoneuvojen välillä. Esimerkiksi mitä testailin Mizutani Shionia, Quadra Turbo-R:ää ja Quadra Type 66:sta, niin kaikki ohjautuivat selkeästi eri tavoin. Etenkin tuosta Quadra Turbo-R:sta tuntui lähtevän perä irti kun vähänkin kaasutteli liikaa. Nuo kaikki kolme ovat vielä samasta 'sports cars' kategoriasta, esimerkiksi pakut ja executive autot sitten ovat vielä ihan omassa luokassaan. Sitten toisaalta nuo tuunatut "nomad" amisversiot tuntuvat ohjautuvan paljon paremmin normiversioihin verrattuna. Selkeitä eroja huomaa myös kiihtyvyydessä ja jarruissa (olisiko nämä sitten niitä 'statseja'). Joillain autoilla esimerkiksi saa helppoon vauhdista pistettyä jarrut pohjaan ja käkkärillä siistin U-käännöksen, kun toiset vaan lähtevät käsistä pyörimään ympyrää samaa yrittäessä. Moottoripyörissäkin on huomattavia eroja, vaikkei niin suuria kuin autoissa.Autojen erot on aika hyvin verrattavissa pelin saman aseluokan aseiden eroihin. Statsit on eri, vähän ulkonäöltään myös ja siihen se yleensä melkeen jääkin. Kaikki pistoolit on samanlaisia (pl. Revolverit jotka ovat toisiinsa nähden myös samanlaisia).
Tämä on ollut aina ensimmäinen asia mitä olen sanonut, kun minulta on kysytty Cyberpunkista niin kasvotusten kuin eri viestimissä.Itse kyllä sitä mieltä että tää olisi ihan hyvin voinut olla parempi hyvin tehtynä putkijuoksuna,
No eihän se ihan betan tasolla ole, jos tuokin sankari tykkäsi pelistä sen verran, että pelasi loppuun asti ja aikoo pelata vielä uudestaankin myöhemmin. Eihän siinä mitään, jos palauttaa rikkinäisen pelin muutaman tunnin jälkeen (tai jos peliä ei pysty bugin takia pelaamaan loppuun asti), mutta tuo on aika selkärangatonta meininkiä ja systeemin hyväksikäyttöä.
e. Vähän sama asia kun jotkut puolustelee pelien/elokuvien warettamista sillä, että "ei tämä ollut niin hyvä, että viitsisin maksaa". No kiinnosti kuitenkin sen verran, että piti kokeilla ja oli myös tarpeeksi hyvä että viitsi pelata/katsoa loppuun asti.
Aika lapasesta lähtenyt kyllä tuo sekoilu noista bugeista. Konsoleilla sen nyt ymmärtää koska sitä ei voi käytännössä pelata mutta PC versiolla itsellä 82h takana ja tuo ei ole edes kaatunut kertaakaan tuona aikana. Joo bugeja on tullut vastaan mutta vain pari kertaa joutunut ottamaan reloadin koska joku bugi estänyt etenemisen. Eihän tuo millään tavalla hyväksyttävässä kunnossa ole mutta varmasti nuo samat idiootit jotka lähettää tappouhkauksia niin kitisevät nyt kun peli on rikki ja monet muut säestävät perässä.
Taktisen hiippailun (ja hakkeroinnin) kannalta melkein kaikki tehtävät ovat hyvin tehtyjä mutta kyllä sekin alkaa kyllästyttämään pidemmän päälle. Juurikin tuossa The Heistissä kerkesin lopussa jo kyllästyä kun etenin liian varovasti ja tutkin joka nurkan. Nopeasti The Heistin jälkeen huomasin että suojan takana ei tarvitse kyykkiä kun vihut tekevät minimaalisesti damagea ja oma ukko on voittamaton, onneksi huomasin laittaa vaikeustasoa kovemmalle. Nyt kun oma ukkeli kuolee parista osumasta niin hiippailu ja pieni räiskinnän suunnittelu on melkeinpä pakollista, samalla pitää käyttää myös pelin antamia monipuolisia mahdollisuuksia.Miten olette saaneet pidettyä mielenkiinnon yllä? Minulle The Heist tehtävä oli melkoista putkijuoksua ja yhtä putkea tuli senkin tehtävän perään varmaan 30 minuuttia.
Samaa mieltä, eivätkä kaikki valituksen aiheet ole edes totta, vaan pelkkiä väärinymmärryksiä. Jotkut ovat myös makuasioita, esim. pari vuotta sitten juuri tässä ketjussa jotkut väittivät kiven kovaan että Skyrimissä on parempi avoin maailman kuin Witcher 3:ssa.Aika lapasesta lähtenyt kyllä tuo sekoilu noista bugeista
Radiokanavaopas:
- Samizdat Radio: Club beats
- 88.3 Pacific Dreams: Laid back instrumental
- 89.3 Radio Vexelstrom: Electronic Dance and Industrial rock
- 91.9 Royal Blue Radio: Jazz
- 92.9 Night FM: Electronic instrumental
- 96.1 Ritual FM: Metal
- 98.7 Body Heat Radio: Pop
- 101.0 The Dirge: Hip-Hop
- 103.5 Radio Pebkac: Techno
- 106.9 30 Principales: Latin Raggae and Hip-Hop
- 107.3 Morro Rock Radio: Rock (as the name might suggest)
54 lukematonta viestiä puhelimessa?!
Pieni muistutus kaikille. Oman turvallisuuden vuoksi niiden oli pakko julkaista peli keskeneräisenä.
" Cyberpunk 2077 design lead Andrzej Zawadzki has condemned the death threats that have been sent to him and the CD Projekt RED team after they announced the game’s latest delay. "
Enemmän pelanneilta kysyn mikä teillä mahtaa olla critical damage ennätys? Itsellä 35 000 dmg itse craftatyllä snipulla..![]()
Kyllä nuo tuossa 65-75k tienoilla parhaimmillaan paukkuvat tällä buildilla. Sais tulla body stattien resetointi mahdolliseks, niin vois koittaa vähän optimoida vielä överimmäksi, mutta eiköhän tämäkin riitä
EDIT: testin jälkeen lähdin jatkamaan matkaa ja ammuskelin seuraavaa vastaa tulevaa porukkaa, siinä taas 111-130k välillä kolmen vihollisen otannallaVikasta ehti samaan screenshotin
Jaa eli siis minulta löytyy tästä vielä saavutettavaa
PS: Ja eikös stattien eli niiden perkkien resetointiin löydy ihan ostettava esine? Taisi olla 100k hintaa.
Perkkejä voi resetoida mutta Attribuutteja ei. Cold esimerkiksi suoraan taisi vaikuttaa crit dmg %. Esim jokaikinen Int on aikamoinen epäoptimaalisuus buildeissa jotka ei tee Hackingia, kuten omassa melee-tyyppisessä setupissa, mille teorisoin 12/18/18/3/20 omaksi attribuutti-tavoitteeksi.Jaa eli siis minulta löytyy tästä vielä saavutettavaa
PS: Ja eikös stattien eli niiden perkkien resetointiin löydy ihan ostettava esine? Taisi olla 100k hintaa.
Jotain 35 000 ja 100 000 välillä, jos snipulla tai sneak + revolverilla losauttaa sopivasti päähän crittiä. Nyt enemmän mennyt rynkyllä ja tech pistoolilla joilla dmg ei läheskään tuota, mutta hauskempaa räimettä.Enemmän pelanneilta kysyn mikä teillä mahtaa olla critical damage ennätys? Itsellä 35 000 dmg itse craftatyllä snipulla..![]()
Tämähän ei pidä paikkansa vaan niiden läpi mistä voit spottaa vihun ja samanlailla vihut voi samalla aseella ampua sinua.Voi ampua minkä tahansa läpi
Kartta alkoi tuon kuvanottohetkellä ammottaa jo tyhjyyden puolta, joten turhia viestejä satelee äyskäröiden faksiin piipaten sitä tahtia että peli kuulostaa retropeliltä ajoittain. Olennaiset tietysti luettu, mutta hyvä huomio kuvasta sieltä takavasemmalta!54 lukematonta viestiä puhelimessa?!
EDIT: Siellä on paljon turhia tehtävän tekemisen kuittauksia, mutta vastaa ainaki Takemuran viesteihin.
Eikös tähän ollut tulossa ilmainen dlc, vai oonko nähnyt unta?63h steamin mukaan pelattu nyt. toinen pelikerta menossa ja tehnyt kaikki sideguestit mitä voi act1 tehdä, ja tarkoitus tehdä ainakin nuo isommat kaikki, kun eka pelikerralla skippailin.
Tämän jälkeen saa varmaan peli jäädä, maksulliset dlc:t ei tähän kiinnosta.
Tosin en ole ostanut moneen muuhunkaan, kuten tuo doom eternal, kun ei se vaan loppupelissä niin kiinnostanut.
Tai muutaman vuoden päästä alesta ostaa, kuten kyllä tänkin pelin ois varmaan. ei kyllä cd projektin pelit tän jälkeen herätä mitään hype-intoa..
Digital Foundry analysoi RTX:n vaikutuksia suhteessa suorituskykyyn:
Itselläni jäi tauolle 10h jälkeen, hyvä tarina on pilattu pahvisella maailmalla jossa ei ole juuri mitään interaktiivisuutta (paitsi bugit).Miten olette saaneet pidettyä mielenkiinnon yllä? Minulle The Heist tehtävä oli melkoista putkijuoksua ja yhtä putkea tuli senkin tehtävän perään varmaan 30 minuuttia. Vaikuttaa enemmän FPS-putkijuoksulta koko peli, kuin että olisi oikeasti RPG. Bugeja tulee eteen jatkuvasti, vaikkei noi nyt sinällään ole häirinneet, jos saadaan korjattua. Mutta harmittaa pistää HDR-asetukset jokaisen pelikerran jälkeen uudestaan, kun tämä buginen tuotos ei osaa niitä tallentaa. Myöskin häiritsee ukkojen AI. Seisovat vain paikallaan tai kyykkivät jonkun pöydän takana vaikka loputtomiin. On kyllä ollut pelaaminen melkoista pakkopullaa tähän asti, toivon kyllä että rahoille tulisi vastinetta ja homma menisi mielenkiintoiseksi The Witcherin tapaan. PS4 Prolla pelailen.