Cyberpunk 2077

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 861
Tulipa aloitettua Cyberpunk 2.0/Phantom Liberty läpipeluu ja jessus on kyllä upea tapaus asetukset tapissa ja path tracingit päällä + HDR. Jonkun verran modeja myös taustalla mutta ei mitään kovin radikaalia. Tekstuuri/LOD, bugikorjaus ja QoL modeja lähinnä. Myös HDR blackfloor ja og valaistuksen vihreä sävy korjattu reshade + RenoDX modin + HDR analysis toolin avulla, ja myös viilattu tonemappingii ja white balancee etc enemmän omiin silmiin miellyttäväksi.

photomode_30062024_005111.png


photomode_01072024_025609.png


photomode_02072024_031025.png
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 824
Kun on päivityksiä tullu vaikka millä mitalla sit viime pelaamisen jälkeen, ni nyt kun pelailin, niin onko Adam masher ainoastaan siellä arasaka towerissa ja pakko mennä final tripille? Eli saan sen varaston avaimen siltä, mutta pakottaa menemään arasakan luo ja sit Helmanin mukaan ja The end, pitäis aloittaa alusta. Takas sieltä ei enää pääse.
Kyllä.
Mutta sen jälkeen kun päihittänyt sen päätehtävän, peli palaa siihen viimeisen tehtäväsarjan alkuun, ja char level sun muut kaikki mitä on on lootannut viimeisiä tehtäviä tehdessä, seuraa mukana. Eli se peli tavallaan resetoi ne viimeiset tehtävät ja taitaa vielä vetää sen saven uusiksi, tai sitten luo uuden siihen kohtaan. Tai autosaven nyt ainakin tekee.




Toi lisäosa oli vähän lyhyempi kuin mitä ehkä odotin. Joku 10 päivää tuossa meni. Tein uudet isot tehtävät, hiukan jotain auton varastelua sille yhdelle fixerille ja sitten sen uuden alueen fixerin tehtäviä. Kohtalaisen hyvin tongin uuden alueen kartan myös. Ainoa merkittävä mitä ei kai ihan tehnyt kaikkea on ne tarot jutut.
Yhden lopun pelasin huolellisesti, ja sitten kokeilin toista päävaihtoehtoa nopeasti vaan tehtävät suorittamalla. Siinä on loppupuolella täysin eri alueita eri vaihtoehdoilla, jotka kannattaa ainakin nopeasti käydä läpi, tehtävät ja alueet haarautuu siinä tehtävässä&kohdassa jossa Songbirdin kanssa ronkitaan jotain AI artifaktia tms. Hansenin katsellessa touhua ylhäältä lasin takaa.

Jos ehdottomasti haluaa tehdä vain toisen haaran, niin paljon mielenkiintoisempi vaihtoehto on
pettää songbird siinä kohtaa. Varsinkin se maanalainen vuosikymmeniä vanha tukikohta on lumoava. Useat tehtävät sisältää enemmän pahoja pomoja ja mini-pomoja.

Erityisesti verrattuna The Outer Worldisin 2 lisäosaan meni liki 4 viikkoa. Tosin tässä oli kuitenkin fast travel ja TOW:ssa ei ollut Supernova vaikeustason takia, ja kun ekaksi latailin vanhoja saveja joissa oli lähellä lopputaistelu tuon Smasherin kanssa jota kokeilin suorittaa että orientoituisin takaisin peliin 3 vuoden jälkeen, niin kuolin aina noin 3 sekunnissa very hardin takia aina kun se tuli esiin, ja tiputin vaikeustason hardille. Olisi kyllä pitänyt nostaa se vaikeustaso takaisin maksimiin, ja ainoastaan ne muutamat oikein pahat viholliset hoitaa hardilla, kun kuitenkin mun hahmo oli lähtöjään level 50 ja kohtalaisen OP siis.


Taidan ehkä vielä katsoa sen uuden pääpelin lopputehtävä vaihtoehdon minkä tuo lisäosa toi, ja sitten voisi ottaa Diablo 4 kokeiluun. Lisäosan loppuratkaisut olivat aika tylsät. Oon saanut nyt useamman pelin pois päivänjärjestyksestä jotka ovat jääneet roikkumaan, lähinnä niiden loput tai myöhemmin tulleet lisäosat.

Tää oli mulla kai yhtä vakaa kuin julkaisussakin. Ainoastaan vähän jouduin vääntämään asetuksia pienemmälle ja joku 4 tunnin pelaamisen jälkeen peli alkoi rankasti takertelemaan(10 FPS ja tuntuu enemmän 1/10) välillä niin käynnistin sitä uudestaan joka korjasi sen. Tuntui että tuo jotenkin on muistiin littyvä, commit charge(kaikki varattu virtuaalimuisti) kasvaa jonnekin 30 GB, mutta silti peli ei vie paljon yli 10 GB oikeaa rammia, vapaana on koko ajan ainakin 4-5 GB.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 427
Viestejä
4 311 962
Jäsenet
71 824
Uusin jäsen
qwerty55555

Hinta.fi

Ylös Bottom