Cyberpunk 2077

Saisivat nyt lopultakin pihalle patchin jossa korjaavat tuon 2.1:n hajottamat asiat, niin pääsisi pelaamaan sen pelin loppuun. Oma läpipeluu on nyt jumissa kun pitäisi hiipiä yhdessä tehtävässä ja mosia ei saa napsittua pois hiljaisella hakkeroinnilla koska kriittinen kyky hajosi 2.1 päivityksessä
 
Jaahah, ovat unohtaneet päivittää Nixiltä saatavan sivuquestin palkkiot sen jälkeen kun toivat tuon levelin skaalautumisen peliin. "Spellbound" sivuquesti jossa pitää vain käydä ostamassa kyseinen kirja Nixille, ja Nix lupaa maksaa pelaajalle takaisin kaksinkertaisen summan millä kirja pitää ostaa.

Noh, maksoin kirjan myyjälle 15 000 ja sain Nixiltä palkkioksi 11 200... Ilmeisesti kirja on ennen 2.0 päivitystä maksanut viitisen tonnia? Samaa lueskelin redditistä, osa pelaajista on maksanut 50 000 ja saanut silti saman 11 200 palkkioksi.

TLDR: Ei kannata tehdä Spellbound-sivuquestiä ainakaan rahan toivossa.
 
Saisivat nyt lopultakin pihalle patchin jossa korjaavat tuon 2.1:n hajottamat asiat, niin pääsisi pelaamaan sen pelin loppuun. Oma läpipeluu on nyt jumissa kun pitäisi hiipiä yhdessä tehtävässä ja mosia ei saa napsittua pois hiljaisella hakkeroinnilla koska kriittinen kyky hajosi 2.1 päivityksessä
Memory Wipe toimii samalla tavalla, on tietenkin kalliimpi RAM kustannus, mutta itsellä ei ole ollut mitään ongelmia, pikkasen hidastaa menoa ja vaatii joskus enemmän taktikointia (esim. Bait on kätevä). Näin jälkikäteen huomannut miten naurettavan kova se Shock on...
 
Memory Wipe toimii samalla tavalla, on tietenkin kalliimpi RAM kustannus, mutta itsellä ei ole ollut mitään ongelmia, pikkasen hidastaa menoa ja vaatii joskus enemmän taktikointia (esim. Bait on kätevä). Näin jälkikäteen huomannut miten naurettavan kova se Shock on...
Osassa tehtäviä on bonus ehtona se, että sinua ei havaita. Ei mahda tuota Memory Wipe korjata ja se on muistaakseni todella kallis muistikustannukseltaan joten se lienee tarkoitettu ihan viimeiseen hätään eikä jatkuvaan käyttöön
 
Phantom Libertyyn liittyvää, siksi spoileri.

Onkohan jollekulle muulle käynyt sellainen, että heti Phantom Libertyn alussa jos presidentti ehditään tappamaan ennenkuin pääset paikalle, niin tehtävä päättyy siihen ja seuraavaksi heräät jostain ojasta päiväsaikaan. Miten peli jatkuisi siitä eteenpäin? Onkohan kukaan kokeillut?

Itselle kävi heti alussa näin, mutta menin lataamaan tallennuksen, jossa ehdin ajoissa putoamispaikalle. Jäi siis selvittämättä se miten peli olisi tuon jälkeen jatkunut.
 
Phantom Libertyyn liittyvää, siksi spoileri.

Onkohan jollekulle muulle käynyt sellainen, että heti Phantom Libertyn alussa jos presidentti ehditään tappamaan ennenkuin pääset paikalle, niin tehtävä päättyy siihen ja seuraavaksi heräät jostain ojasta päiväsaikaan. Miten peli jatkuisi siitä eteenpäin? Onkohan kukaan kokeillut?

Itselle kävi heti alussa näin, mutta menin lataamaan tallennuksen, jossa ehdin ajoissa putoamispaikalle. Jäi siis selvittämättä se miten peli olisi tuon jälkeen jatkunut.

Ihan täysin normaalia. Tuo Phantom Liberty DLC loppuu tuohon jos noin käy.

 
Osassa tehtäviä on bonus ehtona se, että sinua ei havaita. Ei mahda tuota Memory Wipe korjata ja se on muistaakseni todella kallis muistikustannukseltaan joten se lienee tarkoitettu ihan viimeiseen hätään eikä jatkuvaan käyttöön
Olen tehnyt noita tehtäviä useita Memory Wipe (Tier 4) käyttämällä, ei mitään ongelmaa ja kuten sanoin, RAM kustannus on korkeampi mutta vain vähän hidastaa ja vaatii ehkä enemmän taktikointia joissakin harvoissa tilanteissa, kuten muiden hackien käyttöä tarvittaessa (Bait). Ei siis pysty huoneesta samantein pistämään laumaa nurin yhtäaikaa, mitä tilanteita on tainnut olla pari...
 
Tulipas aloitettua uusi kierros corpo taustalla ja voi luoja miten hätäisesti se olikin ohi.
En pelin kehityshistoriaan ole juurikaan tutustunut, olisi mielenkiintoista tietää missä vaiheessa elinkaarta nämä eri aloitustavat on päätetty ja miksi ne on näinkin päälleliimatun oloisia.
 
Osassa tehtäviä on bonus ehtona se, että sinua ei havaita. Ei mahda tuota Memory Wipe korjata ja se on muistaakseni todella kallis muistikustannukseltaan joten se lienee tarkoitettu ihan viimeiseen hätään eikä jatkuvaan käyttöön

Itse ostin pelin joulukuussa ja eka pelikerta menossa hackermanina. Eli tuo sonic shock on ollut ns rikki koko pelikokemukseni ajan, eikä ole ollut mitään ongelma itsellä. Bait, memory wipe (+overheat jne.), system collapse. Sonic shock käytännössä mahdollistaa halvan ja helpon takedownin.
Memory wipestä kannattaa tosiaan käyttää vain sitä purppura versiota maksimissaan, oranssi on poskettoman kallis ja sen käyttötarkoituskin muuttuu täysin.
 
Tulee ihan Mass Effect vibat kun matkustelee tuossa asuntolan hississä; En muista muuta peliä kuin ME:n, jossa myös hississä aina kuuli viimeisimmät uutiset uutistenlukijan kertomana. Mukava pikkulisä mikä luo peliin tunnelmaa.

Ja pelasin juuri 'I Fought The Law' sivutehtävän enkä muista koska olisin viimeksi pelannut ensimmäisen persoonan peliä, jossa joku NPC on pelihahmoa pidempi ja tätä joutuu katsomaan ylös päin :D Niin tottunut, että pelihahmo on aina tehty kaikkien yli katsovaksi korstoksi että ihan yllätyin kun V olikin päätä lyhyempi. Tavallaan virkistävää?
Tulipas aloitettua uusi kierros corpo taustalla ja voi luoja miten hätäisesti se olikin ohi.
En pelin kehityshistoriaan ole juurikaan tutustunut, olisi mielenkiintoista tietää missä vaiheessa elinkaarta nämä eri aloitustavat on päätetty ja miksi ne on näinkin päälleliimatun oloisia.
Tuo corpo tuntui niin luonnottomalta ja töksäyttävältä pelin aloitukselta, että siitä jäi vain paha mieli. Suoraan sanottuna huono alku pelille. Oli pakko aloittaa peli alusta eri taustalla (Nomadilla) saman tien kun sain alkuquestin tehtyä.
 
Itselläni ehkä kymmenes kerta menossa ja vaikeustaso korkein. En suosittele lähtemistä soitellen sotaan koska healereita voi käyttää vain kaksi putkeen aluksi ja vihut käyttävät sekä hakkejä kranuja että lisäjoukkoja. Useammassa kuin yhdessä jobissa varsinaisen tehtävän jälkeen kimppuun hyppää autollinen tai pari extra vihuja ja pitää muistaa että patch jälkeen ajoneuvot tekevät vahinkoa ihan huolella ja porukka ampuu myös ajoneuvoista.
 
Tuli vihdoin tämäkin hommattua Xboxille, kun sai Phantom Libertyn kera reilu 15€ hinnalla.
On tässä ainakin paljon pelattavaa, kun kaikkea pikkutehtävää kylä täynnä ja niitä tässä vasta oikeastaan kalunnutkin.
Corpolla aloitin (muka hiippailevana) hakkeri-ukkona ja hädin tuskin vielä edes alkua pidemmällä, kun Johnnykin vasta astui kuvioihin ja karttaa aukesi, vaikka tuntejakin jo +30 mittarissa.
Alkaa kamatkin olemaan jo osin Tier4, eddiet keikkuu jatkuvasti +500K eikä edes tiedä mihin noita käyttäisi. Onhan tämä kohtalaisen helppoa Hardilla, joten ehkä se tason vaihto vaikeimmalle voisi olla paikallaan.
Tosin, jos välillä vaihtelun vuoksi vähänkään enemmän aseet paukkuen menee tilanteisiin, niin ei tuolla ukolla ihan niin iisiä enää ole, kun armoria ei hirveästi ole, eikä kestä ottaa iskuja.
Voin kyllä hyvin kuvitella tällä olevan uudelleen peluu arvoa, jos haluaa täysin erilaisella setillä lähteä pelailemaan.
 
Tuli jatkettua DLC:tä pitkästä aikaa ja 2.1 päivitys tullut sillä välin. Peli kaatuilee, harvakseltaan mutta todella ärsyttävää silti. Flatline error ja GPU-crash näkyy logeista. Näyttiksenä 4080, uusimmat ajurit ja lämmöt 60 asteen pinnassa. Asetukset tapissa, dlss quality, 4k, RT max. Googlettamalla ei apuja. Onkohan kellään ollut täällä vastaavaa?
 
Pakko olla kerrankin se tyyppi, joka pääsee sanomaan ettei oikeastaan mitään vikaa ole ollut. 110 tunnin aikana kerran kaatunut peli.
Kai se perinteinen pelitiedostojen eheytys on koitettu?
 
Kaatuuko muilla muuten tuo REDlauncher joka ikinen kerta kun alkaa pelaamaan?
Käynnistän Cyber Punkin Steamista, launcher käynnistyy normaalisti, play nappia painamalla itse peli käynnistyy ja toimii ilman mitään ongelmia, mutta kun katsoo windowsin reliability monitorista, launcher kaatunut joka kerta kerta kun painanut play nappia.
Ärsyttävää vain kun reliablity monitorin historia täynnä critical erroreja, jotka on vain tuon launcherin kaatumisia.
 
Kaatuuko muilla muuten tuo REDlauncher joka ikinen kerta kun alkaa pelaamaan?
Käynnistän Cyber Punkin Steamista, launcher käynnistyy normaalisti, play nappia painamalla itse peli käynnistyy ja toimii ilman mitään ongelmia, mutta kun katsoo windowsin reliability monitorista, launcher kaatunut joka kerta kerta kun painanut play nappia.
Ärsyttävää vain kun reliablity monitorin historia täynnä critical erroreja, jotka on vain tuon launcherin kaatumisia.
laitat steamissa cyberpunkin käynnistys asetuksiin --launcher-skip niin silloin tuota launcheria ei käytetä ollenkaan ja peli käynnistyy normaalisti
 
laitat steamissa cyberpunkin käynnistys asetuksiin --launcher-skip niin silloin tuota launcheria ei käytetä ollenkaan ja peli käynnistyy normaalisti
Tuo käsittääkseni myöskin poistaa achievement seuraamisen, peliajan, sekä pilvitallennus saattaa bugata ja tuhota pahimmillaan tallennukset. Tästä on paljon juttua netissä, joten omalla vastuulla...
 
Nyt kun peli on niinsanotusti "valmistunut" niin aloitin pelaamaan 9700k/3070Rtx koneella.
Ja pakko kehua AMD:n FSR3 open source modia peliin. 3440x1440 resolla oli tiukilla 60Fps.
Mutta toi ajuri juttu nosti ruudunpäivitystä ihan törkeästi (about 30-40Fps) ja laatu mielestäni ihan sama kuin Nvidian asetuksilla/ajureilla.
Eipä ole ikinä tullut vastaan samanlaista boostia,vaikka on tullut modattua ja optimoitua aika monia pelejä vuosien varrella.
Tossa 3060Ti benchmarkit esimerkiksi.

AMD makes Nvidia great again ;)

 
Viimeksi muokattu:
Tuo käsittääkseni myöskin poistaa achievement seuraamisen, peliajan, sekä pilvitallennus saattaa bugata ja tuhota pahimmillaan tallennukset. Tästä on paljon juttua netissä, joten omalla vastuulla...

Itse skippaan aina nämä täysin turhanpäiväiset launcherit ja niin tein Cyberpunkin kanssa myös. Ei kyllä mitään tuollaisia ongelmia tullut 150 h pelitunnin aikana. Ellei tuota ole sitten nyt ihan äskettäin paskottu.
 
Laitoin eilen testiksi Pozhar x-mod2:een Kneel! ja Vivisector modit :rofl2: Instakill kun jalkoihin ampuu
 
Nyt kun peli on niinsanotusti "valmistunut" niin aloitin pelaamaan 9700k/3070Rtx koneella.
Ja pakko kehua AMD:n FSR3 open source modia peliin. 3440x1440 resolla oli tiukilla 60Fps.
Mutta toi ajuri juttu nosti ruudunpäivitystä ihan törkeästi (about 30-40Fps) ja laatu mielestäni ihan sama kuin Nvidian asetuksilla/ajureilla.
Eipä ole ikinä tullut vastaan samanlaista boostia,vaikka on tullut modattua ja optimoitua aika monia pelejä vuosien varrella.
Tossa 3060Ti benchmarkit esimerkiksi.

AMD makes Nvidia great again ;)


Tuli tätä eilen kokeiltua ja sai kyllä tosiaan aika kivasti lisäboostia FPS:ään :comp2: Nyt saa ultra RT asetuksilla ~100 FPS irti :D
 
Tuli tätä eilen kokeiltua ja sai kyllä tosiaan aika kivasti lisäboostia FPS:ään :comp2: Nyt saa ultra RT asetuksilla ~100 FPS irti :D
FPS nousee kyllä, mutta silmät vuotaa verta. Liikkuvaan kuvaan tulee hulluna sahareunaa, tai oikeastaan efekti muistuttaa interlacetettua kuvaa. En tiedä teinkö sitten jotain väärin, mutta modi lähti nopeasti poistoon.
Itse peli on kyllä edelleen yhtä rautaa kuin julkkarissakin. Nyt on toinen läpipeluu edennyt lopputehtävään, on tässä tuo tarinankerronta vaan vahvaa. Piti ottaa Adamin kanssa yhteen, ekalla yrityksellä tuli kuokkaan, ongelmana on, että Antti ei ota lämää. Noh, pitää yrittää uudestaan.
 
Hajua, miksi saan Frame Generationin päälle Cyberpunkissa 3080 Ti näyttiksellä? Nappulan vääntäminen ihan oikeasti toimii. 2K resolla ultra asetuksilla ilman säteenseurantaa DLSS päällä 101 fps, FG päällä muuten samoilla asetuksilla 177 fps. En tod. Valita, ihmetyttää. Vai olenko missanut tiedon, että uuden ajuripäivityksen myötä FG:n saa kaikkiin RTX kortteihin tjms.?
 

Liitteet

  • Cyberpunk.png
    Cyberpunk.png
    873,2 KB · Luettu: 28
Viimeksi muokattu:
Hajua, miksi saan Frame Generationin päälle Cyberpunkissa 3080 Ti näyttiksellä? Nappulan vääntäminen ihan oikeasti toimii. 2K resolla ultra asetuksilla ilman säteenseurantaa DLSS päällä 101 fps, FG päällä muuten samoilla asetuksilla 177 fps. En tod. Valita, ihmetyttää. Vai olenko missanut tiedon, että uuden ajuripäivityksen myötä FG:n saa kaikkiin RTX kortteihin tjms.?

Ei mulla ainakaan rtx 3080 tuo toimi uusimmilla ajureilla. Ettet nyt olisi asentanut framegen modin tai jonkun muun modin missä tuo olisi mukana?
 
Ei mulla ainakaan rtx 3080 tuo toimi uusimmilla ajureilla. Ettet nyt olisi asentanut framegen modin tai jonkun muun modin missä tuo olisi mukana?

Ok. Täytyy vielä käydä noi asennetut modit läpi, mutta muistaakseni mitään suorituskykyyn vaikuttavaa ei pitäisi olla.

Edit. Syy taisi olla tämä: dlssg-to-fsr3 (Replace Nvidia DLSS-G Frame Gen with AMD FSR 3 Frame Gen) Olin imuroinut modin jo aiemmin "varastoon", nämä kun tuppaavat usein ilmaisilta, vapaasti käytettäviltä saiteilta hävitä. Nyt kun toissapäivänä korvasin Radeonin RTX:llä, hämmästys oli suuri kun myös FG nappula oli käytettävissä. Tod. Hyvä modi.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli läpäistyä pääjuoni, aika monta aloittamatonta sivutehtävääkin jäi kartalle ennen point of no returniä plus uuden lisäosan pääjuoni jäi kesken. Kyllä tää juoni oli minusta ihan hyvä, ei ainakaan kovin paljoa häviä Witcher 3:lle, missä ne sivutehtävät oli pelin suola. Tosin ei ole vielä tullut Witcherin Red Baron-juonen päihittävää kokemusta. Oli aika immersiivinen kokemus koska peli pelataan lähes täysin FPS:nä, juonessa oli joitain oikeasti shokeraavia ja yllättäviä kohtauksia ja oli yleisesti ihan hyvin kirjoitettu. Pidin etenkin kaikesta V:n ja Johnnyn välisistä keskusteluista.

Ja oli kyllä hyviä hahmoja tässä pelissä, ainakin sellaisia jotka jäi ikuisiksi ajoiksi mieleen. Viktor, Jackie, Judy ja Misty ja totta kai Johnny vitun Silverhand. Vähän jäi sellanen tyhjä fiilis viimeisen Judyn tehtävän jälkeen.
Masentava fiilis kun Judy lähti pois Night Citystä, mutta sen takia myös itselle helpompi ymmärtää oman V:n tarinan lopetusta lähteä myös pois.

Spoileriin tarkempia mietteitä pääjuonen lopetuksesta:
Omalle V:lle sain sen lopun, missä ajetaan Panamin kanssa auringonlaskuun muiden jengiläisten kanssa. Täysin tyytyväinen en tähän ole, koska ei mulla ollut tarkoitus että V lähtisi noiden messiin mukaan pois Night Citystä. Panam kun pyysi V:tä liittymään Alcdegaldoon, vastasin ettei sellainen elämä ole minulle. Lähinnä halusin niiltä apua Arasaka-tornin piiritykseen, en meinannut että liittyisin jengiin mukaan. :confused2: Siinä mielessä vähän kummallinen lopetus. Ymmärtääkseni tämä on kai yhteisön mielestä se "Hyvä loppu".

Totta puhuen olisin halunnut sellasen lopun missä jotenkin V ja Johnny pystyvät elämään sopusoinnussa samassa kehossa, että peli jatkuisi Johnnyn kanssa, mutta että V säilyisi hengissä. En totta puhuen ymmärrä, miksi jokaisen lopetuksen pitää päätyä tohon että pitää valita joko Johnny tai V joka kuolee sitten 6kk päästä. Laittaisivat edes yhden oikeasti onnellisen lopun.

Romanssi Panamin kanssa tuli myös vähän kuin "siinä sivussa". Hahmoon en sellaista rommanttista vetoa tuntenut missään vaiheessa, siellä panssarivaunussa tuli kyllä se panokohtaus, mutta aiemmat dialogit olin pyrkinyt valitsemaan sillä tyylillä että ollaan lähinnä ystäviä. No ehkä himot vei V:stä voiton. :D Tarkoitus ei ollut ruveta styylamaan Panamin kanssa, olisin ajattelut että se hetki siellä panssarivaunussakin olisi ollut hetken huumaa, jos ei aiemmin olisi valinnut niin paljon romanssi-dialogeja.

Pelityyliltäni menin täysin älyaseilla ja vihollisia hakkeroiden, silloin tällöin myös katanaa käyttäen. Jos teen uuden hahmon noita jäljelle jääneitä sivutehtäviä varten, niin seuraava V voisi olla jokin cybersamurai, puhtaasti katanalla vihut nippuun. Pitää pohtia jaksaako lisäosan pääjuonta jättää seuraavalle hahmolle, vai menisinkö vetämässä sen vielä läpi tällä ekalla V:llä. Jotenkin tuntuu kummalliselta jatkaa tällä ekalla hahmolla pelaamista pääjuonen lopetuksen huomioiden.

Musat pelissä oli myös ihan törkeän hyviä, eivät sinällään häviä Witcher 3:n soundtrackille, vaikka jälkimmäisen musat on mulle henk. koht. sellaisia mitä kuuntelen myös vapaa-ajalla. Ponpon shit ja I really want to stay at your house oli semmoset mitkä jäi parhaiten mieleen. Jälkimmäistä kuunnellessa pääjuonen jälkeen jäi aika melankolinen fiilis.

Kaiken kaikkiaan peli oli hyvä suoritus CD Projekt Rediltä, vaikka olen aika pettynyt, että peli on vasta nyt kunnolla valmis viime syksyisen päivityksen jälkeen. Jonkun verran olisi myös bugeja hiottavana pois. Tarinaltaan ja pelimekaniikoiltaan kuitenkin hyvä suoritus, Witcher 3 menee kuitenkin omalla listallani ylemmäs genrensä ja lähtemättömän vaikutuksensa ansiosta. Ja vaikka aiemmin koko Cyberpunk-teema ei ollut mua kiinnostava, niin siitä huolimatta tätä jaksoi hyvin pelata, myönnettäköön, että pelistä löytyviä loretekstejä en lukenut juuri yhtään, mutta hahmot, Night City ja juoni olivat tosi jees. :thumbsup:

EDIT: Jälkikäteen rupesin miettimään tuosta pääjuonen viimeisestä valinnasta yhtä epäloogisuutta?
Minkä takia Johnny pystyy palaamaan V:n ruumiseen ja elämään normaalisti, mutta V:n tietoisuus ei pystynyt? Eikö sen biosiru vahingoittanut V: ruumista liian paljon, että sen takia V:llä oli 6kk elinaikaa, mutta Johnny pystyy jatkamaan elämää tuosta noin vaan?
 
Viimeksi muokattu:
Noista loppuvaihtoehdoista
se on vähän niin, että jos on 5 "huonoa" ja 1 "hyvä", niin todellisuudessa on vain se yksi loppu.
 
FPS nousee kyllä, mutta silmät vuotaa verta. Liikkuvaan kuvaan tulee hulluna sahareunaa, tai oikeastaan efekti muistuttaa interlacetettua kuvaa. En tiedä teinkö sitten jotain väärin, mutta modi lähti nopeasti poistoon.
Itse peli on kyllä edelleen yhtä rautaa kuin julkkarissakin. Nyt on toinen läpipeluu edennyt lopputehtävään, on tässä tuo tarinankerronta vaan vahvaa. Piti ottaa Adamin kanssa yhteen, ekalla yrityksellä tuli kuokkaan, ongelmana on, että Antti ei ota lämää. Noh, pitää yrittää uudestaan.
Ompa kyllä outoa. Itsellä ei tuommoista ongelmaa ole näkynyt. Laitoitko uusimman version modista? Tuossa vielä uudempi opasvideo ja linkki modiin



 
Uutta patchia pukkas, mutta eipä ole vieläkään sitä oikeasti implementoitua FSR3:sta FG:n kanssa :/
Ei mitään mainintoja, että sonic shock olisi korjattu. Jos tuo on oikeasti näin, niin peli on edelleen pelikelvoton
 
jos yksi skilli / hackki bugaa niin peliä ei voi pelata? Kovat on standardit
Tekee hiiviskelevästä hakkerista peli kelvottoman ja omassa läpipeluussa on jo sen verran tunteja, että alusta en enää aloita jonkun bugin takia
 
Tekee hiiviskelevästä hakkerista peli kelvottoman ja omassa läpipeluussa on jo sen verran tunteja, että alusta en enää aloita jonkun bugin takia
Miten tuo sonic shock on rikki? Kyselen, koska juurikin sniikkailevaa hakkeria rakentamassa...
 
Miten tuo sonic shock on rikki? Kyselen, koska juurikin sniikkailevaa hakkeria rakentamassa...
Vaikka kuvaus niin väittää, se ei estä muita havaitsemasta sinua kun hakkeroit yhtä henkilöä. Toisin sanoen kun ekan hackin tiputat jonkun niskaan niin kaikki mosat alkavat jahtaamaan sinua. Sen pitäisi toimia niin, että kun tiputat ensin sonic shockin ja sitten muita hackkejä jonkun niskaan niin muut eivät kiinnitä siihen huomiota. Tuo bugi tekee koko sonic shockista turhan ja sniikkailevasta hakkerista mahdottoman (memory wipe on liian kallis, että sitä oikeasti viitsisi käyttää joka mosan jälkeen)

Ja joo, tarkistin äsken ja se SONIC SHOCK ON EDELLEEN RIKKI...
 
Noniiin nyt meni sitte vihdoinkin läpitte
Aldecaldo lopulla
, kun silloin aikanaan julkaisussa jätin tarkoituksella kesken parinkymmenen tunnin jälkeen.

Vaikka RedEngine ja peli on hieman samalla tavalla janky, kuin vaikka Witcher 3, niin siitäkin huolimatta tarinallisesti, visuaalisesti ja musiikillisesti 5/5 peli. Tietää, että on hyvä peli, kun lopputekstien rullatessa tulee sellainen vähän tyhjä fiilis, sama kun lähtee teatterista todella hyvän elokuvan jälkeen.

Phantom Libertyä ei ole tullut vielä hankittua, niin katsellaan sitä sitten hamassa tulevaisuudessa.
 
Vaikka kuvaus niin väittää, se ei estä muita havaitsemasta sinua kun hakkeroit yhtä henkilöä. Toisin sanoen kun ekan hackin tiputat jonkun niskaan niin kaikki mosat alkavat jahtaamaan sinua. Sen pitäisi toimia niin, että kun tiputat ensin sonic shockin ja sitten muita hackkejä jonkun niskaan niin muut eivät kiinnitä siihen huomiota. Tuo bugi tekee koko sonic shockista turhan ja sniikkailevasta hakkerista mahdottoman (memory wipe on liian kallis, että sitä oikeasti viitsisi käyttää joka mosan jälkeen)

Ja joo, tarkistin äsken ja se SONIC SHOCK ON EDELLEEN RIKKI...

maksimi deckeillä ainakin system collapsella ite menin paikkoja läpi sneakaten, käytin kyllä sitä häiveviittaa myös.
 
Lähes kaikki täällä näyttää pelaavan
Aldecaldo
lopulla. Itse olin optimistinen ja menin
Arasaka lopulla.
Ei loppunut tuokaan onnellisesti :D
 
maksimi deckeillä ainakin system collapsella ite menin paikkoja läpi sneakaten, käytin kyllä sitä häiveviittaa myös.
CD Redin foorumien kommenttien mukaan sen Sonic Shockin kuvausta on vaan muutettu ja poistettu maininta siitä, että muut eivät huomaa eli menty siitä mistä aita on matalin ja saatu bugi "korjattua". Aika vetää uninstall koko pelille ja jättää jatkossa CD Redin pelit ostamatta, koska tuossa on minusta oikeasti pelaajalle vittuilun makua. Taitaa pelikellossa on tuolla tallennuksella yli 30h ja se muuttui juuri hyödyttömäksi
 
Mitenkäs tuon Phantom Libertyn kanssa nyt kannattaa tehdä, kun on ensimmäinen läpipeluu menossa. Netissä moni sanoo pelin lopun olevan varsin tyydyttävä (vrt. RDR2), jolloin on tuntunut oudolta palata lisärin pariin V:n kenkiin ja parempi ratkaisu on kutoa Phantom Libertyn questit ensimmäisen läpipeluun yhteyteen (ei siis vetää kaikkia putkeen). Toiset taas vannovat, että ensin kannattaa pelata peli läpi ja vasta sitten aloittaa Phantom Liberty, koska lisäri unlockaa uuden lopun peliin jolloin "aito alkuperäinen" jää näkemättä.

Mikä on täällä vallitseva konsensus? Pääquestejä olen nyt tehnyt siihen pisteeseen, että nyt on menossa Transmission sekä Play It Safe. En todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta, joten molempia tapoja tuskin tulee koitettua.
 
Kaikki samaan nippuun, sitte menee sen mukaan mikä tuntuu hyvältä. Tuo "en todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta" sattuu vähän sieluun kun koko peliä et pysty kokemaan yhdellä läpipeluulla.
 
Tuo "en todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta" sattuu vähän sieluun kun koko peliä et pysty kokemaan yhdellä läpipeluulla.
Niin no, harvaa, jos mitään, avoimen maailman peliä/roolipeliä pystyy. Jos toinen läpipeluu tulee, niin se tulee joskus vuosien päästä, kuten olen tehnyt niiden harvojen pelien kanssa jotka tulee uudestaan pelattua läpi. E: Esimerkiksi Wither 3:en kaltaiselle järkäleelle ei ihan tuosta vaan löydä aikaa toiselle pelikerralla ja vaikka kuinka teki mieli, niin kesti seitsemän vuotta että pääsin aloittamaan toisen pelikerran & pelaamaan läpi uudestaan :)
 
CD Redin tuen virallinen vastaus Sonic Shock ongelmaan: "Working as intended" eli paskoivat kokonaan kymmeniä tunteja pelatun hahmon minulta ja luoja tietää kuinka monelta muulta.

Jos ajattelit hiiviskellä hakkeroimassa, niin voitte unohtaa koko homman. Sonic Shockia ei tulla korjaamaan eli se oli siinä.
 
eikö tuossa kerran saa respecattua, vaihtoehtoisia sneak kykyjä ja tapoja on muitakin
 
eikö tuossa kerran saa respecattua, vaihtoehtoisia sneak kykyjä ja tapoja on muitakin
En suoraan sanoen jaksa enää kokeilla. CD Red on vaihtanut sen hakkerin toimintatapaa aika lailla täydellisesti jo ainakin kahdesti joten on aika selvää, että heillä ei ole kuvaa siitä mitä sen pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Ei huvita kokeilla jotain muuta hakkerointimetodia koska mikä tahansa patchi saattaa hajottaa sen tulevaisuudessa kun kehittäjät heittävät noppaa tavasta jolla hakkerointi toimii.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 684
Viestejä
4 562 200
Jäsenet
75 009
Uusin jäsen
Slx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom