Omalle V:lle sain sen lopun, missä ajetaan Panamin kanssa auringonlaskuun muiden jengiläisten kanssa. Täysin tyytyväinen en tähän ole, koska ei mulla ollut tarkoitus että V lähtisi noiden messiin mukaan pois Night Citystä. Panam kun pyysi V:tä liittymään Alcdegaldoon, vastasin ettei sellainen elämä ole minulle. Lähinnä halusin niiltä apua Arasaka-tornin piiritykseen, en meinannut että liittyisin jengiin mukaan.
Siinä mielessä vähän kummallinen lopetus. Ymmärtääkseni tämä on kai yhteisön mielestä se "Hyvä loppu".
Totta puhuen olisin halunnut sellasen lopun missä jotenkin V ja Johnny pystyvät elämään sopusoinnussa samassa kehossa, että peli jatkuisi Johnnyn kanssa, mutta että V säilyisi hengissä. En totta puhuen ymmärrä, miksi jokaisen lopetuksen pitää päätyä tohon että pitää valita joko Johnny tai V joka kuolee sitten 6kk päästä. Laittaisivat edes yhden oikeasti onnellisen lopun.
Romanssi Panamin kanssa tuli myös vähän kuin "siinä sivussa". Hahmoon en sellaista rommanttista vetoa tuntenut missään vaiheessa, siellä panssarivaunussa tuli kyllä se panokohtaus, mutta aiemmat dialogit olin pyrkinyt valitsemaan sillä tyylillä että ollaan lähinnä ystäviä. No ehkä himot vei V:stä voiton.
Tarkoitus ei ollut ruveta styylamaan Panamin kanssa, olisin ajattelut että se hetki siellä panssarivaunussakin olisi ollut hetken huumaa, jos ei aiemmin olisi valinnut niin paljon romanssi-dialogeja.