Cyberpunk 2077

laitat steamissa cyberpunkin käynnistys asetuksiin --launcher-skip niin silloin tuota launcheria ei käytetä ollenkaan ja peli käynnistyy normaalisti
Tuo käsittääkseni myöskin poistaa achievement seuraamisen, peliajan, sekä pilvitallennus saattaa bugata ja tuhota pahimmillaan tallennukset. Tästä on paljon juttua netissä, joten omalla vastuulla...
 
Nyt kun peli on niinsanotusti "valmistunut" niin aloitin pelaamaan 9700k/3070Rtx koneella.
Ja pakko kehua AMD:n FSR3 open source modia peliin. 3440x1440 resolla oli tiukilla 60Fps.
Mutta toi ajuri juttu nosti ruudunpäivitystä ihan törkeästi (about 30-40Fps) ja laatu mielestäni ihan sama kuin Nvidian asetuksilla/ajureilla.
Eipä ole ikinä tullut vastaan samanlaista boostia,vaikka on tullut modattua ja optimoitua aika monia pelejä vuosien varrella.
Tossa 3060Ti benchmarkit esimerkiksi.

AMD makes Nvidia great again ;)

 
Viimeksi muokattu:
Tuo käsittääkseni myöskin poistaa achievement seuraamisen, peliajan, sekä pilvitallennus saattaa bugata ja tuhota pahimmillaan tallennukset. Tästä on paljon juttua netissä, joten omalla vastuulla...

Itse skippaan aina nämä täysin turhanpäiväiset launcherit ja niin tein Cyberpunkin kanssa myös. Ei kyllä mitään tuollaisia ongelmia tullut 150 h pelitunnin aikana. Ellei tuota ole sitten nyt ihan äskettäin paskottu.
 
Laitoin eilen testiksi Pozhar x-mod2:een Kneel! ja Vivisector modit :rofl2: Instakill kun jalkoihin ampuu
 
Nyt kun peli on niinsanotusti "valmistunut" niin aloitin pelaamaan 9700k/3070Rtx koneella.
Ja pakko kehua AMD:n FSR3 open source modia peliin. 3440x1440 resolla oli tiukilla 60Fps.
Mutta toi ajuri juttu nosti ruudunpäivitystä ihan törkeästi (about 30-40Fps) ja laatu mielestäni ihan sama kuin Nvidian asetuksilla/ajureilla.
Eipä ole ikinä tullut vastaan samanlaista boostia,vaikka on tullut modattua ja optimoitua aika monia pelejä vuosien varrella.
Tossa 3060Ti benchmarkit esimerkiksi.

AMD makes Nvidia great again ;)


Tuli tätä eilen kokeiltua ja sai kyllä tosiaan aika kivasti lisäboostia FPS:ään :comp2: Nyt saa ultra RT asetuksilla ~100 FPS irti :D
 
Tuli tätä eilen kokeiltua ja sai kyllä tosiaan aika kivasti lisäboostia FPS:ään :comp2: Nyt saa ultra RT asetuksilla ~100 FPS irti :D
FPS nousee kyllä, mutta silmät vuotaa verta. Liikkuvaan kuvaan tulee hulluna sahareunaa, tai oikeastaan efekti muistuttaa interlacetettua kuvaa. En tiedä teinkö sitten jotain väärin, mutta modi lähti nopeasti poistoon.
Itse peli on kyllä edelleen yhtä rautaa kuin julkkarissakin. Nyt on toinen läpipeluu edennyt lopputehtävään, on tässä tuo tarinankerronta vaan vahvaa. Piti ottaa Adamin kanssa yhteen, ekalla yrityksellä tuli kuokkaan, ongelmana on, että Antti ei ota lämää. Noh, pitää yrittää uudestaan.
 
Hajua, miksi saan Frame Generationin päälle Cyberpunkissa 3080 Ti näyttiksellä? Nappulan vääntäminen ihan oikeasti toimii. 2K resolla ultra asetuksilla ilman säteenseurantaa DLSS päällä 101 fps, FG päällä muuten samoilla asetuksilla 177 fps. En tod. Valita, ihmetyttää. Vai olenko missanut tiedon, että uuden ajuripäivityksen myötä FG:n saa kaikkiin RTX kortteihin tjms.?
 

Liitteet

  • Cyberpunk.png
    Cyberpunk.png
    873,2 KB · Luettu: 30
Viimeksi muokattu:
Hajua, miksi saan Frame Generationin päälle Cyberpunkissa 3080 Ti näyttiksellä? Nappulan vääntäminen ihan oikeasti toimii. 2K resolla ultra asetuksilla ilman säteenseurantaa DLSS päällä 101 fps, FG päällä muuten samoilla asetuksilla 177 fps. En tod. Valita, ihmetyttää. Vai olenko missanut tiedon, että uuden ajuripäivityksen myötä FG:n saa kaikkiin RTX kortteihin tjms.?

Ei mulla ainakaan rtx 3080 tuo toimi uusimmilla ajureilla. Ettet nyt olisi asentanut framegen modin tai jonkun muun modin missä tuo olisi mukana?
 
Ei mulla ainakaan rtx 3080 tuo toimi uusimmilla ajureilla. Ettet nyt olisi asentanut framegen modin tai jonkun muun modin missä tuo olisi mukana?

Ok. Täytyy vielä käydä noi asennetut modit läpi, mutta muistaakseni mitään suorituskykyyn vaikuttavaa ei pitäisi olla.

Edit. Syy taisi olla tämä: dlssg-to-fsr3 (Replace Nvidia DLSS-G Frame Gen with AMD FSR 3 Frame Gen) Olin imuroinut modin jo aiemmin "varastoon", nämä kun tuppaavat usein ilmaisilta, vapaasti käytettäviltä saiteilta hävitä. Nyt kun toissapäivänä korvasin Radeonin RTX:llä, hämmästys oli suuri kun myös FG nappula oli käytettävissä. Tod. Hyvä modi.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli läpäistyä pääjuoni, aika monta aloittamatonta sivutehtävääkin jäi kartalle ennen point of no returniä plus uuden lisäosan pääjuoni jäi kesken. Kyllä tää juoni oli minusta ihan hyvä, ei ainakaan kovin paljoa häviä Witcher 3:lle, missä ne sivutehtävät oli pelin suola. Tosin ei ole vielä tullut Witcherin Red Baron-juonen päihittävää kokemusta. Oli aika immersiivinen kokemus koska peli pelataan lähes täysin FPS:nä, juonessa oli joitain oikeasti shokeraavia ja yllättäviä kohtauksia ja oli yleisesti ihan hyvin kirjoitettu. Pidin etenkin kaikesta V:n ja Johnnyn välisistä keskusteluista.

Ja oli kyllä hyviä hahmoja tässä pelissä, ainakin sellaisia jotka jäi ikuisiksi ajoiksi mieleen. Viktor, Jackie, Judy ja Misty ja totta kai Johnny vitun Silverhand. Vähän jäi sellanen tyhjä fiilis viimeisen Judyn tehtävän jälkeen.
Masentava fiilis kun Judy lähti pois Night Citystä, mutta sen takia myös itselle helpompi ymmärtää oman V:n tarinan lopetusta lähteä myös pois.

Spoileriin tarkempia mietteitä pääjuonen lopetuksesta:
Omalle V:lle sain sen lopun, missä ajetaan Panamin kanssa auringonlaskuun muiden jengiläisten kanssa. Täysin tyytyväinen en tähän ole, koska ei mulla ollut tarkoitus että V lähtisi noiden messiin mukaan pois Night Citystä. Panam kun pyysi V:tä liittymään Alcdegaldoon, vastasin ettei sellainen elämä ole minulle. Lähinnä halusin niiltä apua Arasaka-tornin piiritykseen, en meinannut että liittyisin jengiin mukaan. :confused2: Siinä mielessä vähän kummallinen lopetus. Ymmärtääkseni tämä on kai yhteisön mielestä se "Hyvä loppu".

Totta puhuen olisin halunnut sellasen lopun missä jotenkin V ja Johnny pystyvät elämään sopusoinnussa samassa kehossa, että peli jatkuisi Johnnyn kanssa, mutta että V säilyisi hengissä. En totta puhuen ymmärrä, miksi jokaisen lopetuksen pitää päätyä tohon että pitää valita joko Johnny tai V joka kuolee sitten 6kk päästä. Laittaisivat edes yhden oikeasti onnellisen lopun.

Romanssi Panamin kanssa tuli myös vähän kuin "siinä sivussa". Hahmoon en sellaista rommanttista vetoa tuntenut missään vaiheessa, siellä panssarivaunussa tuli kyllä se panokohtaus, mutta aiemmat dialogit olin pyrkinyt valitsemaan sillä tyylillä että ollaan lähinnä ystäviä. No ehkä himot vei V:stä voiton. :D Tarkoitus ei ollut ruveta styylamaan Panamin kanssa, olisin ajattelut että se hetki siellä panssarivaunussakin olisi ollut hetken huumaa, jos ei aiemmin olisi valinnut niin paljon romanssi-dialogeja.

Pelityyliltäni menin täysin älyaseilla ja vihollisia hakkeroiden, silloin tällöin myös katanaa käyttäen. Jos teen uuden hahmon noita jäljelle jääneitä sivutehtäviä varten, niin seuraava V voisi olla jokin cybersamurai, puhtaasti katanalla vihut nippuun. Pitää pohtia jaksaako lisäosan pääjuonta jättää seuraavalle hahmolle, vai menisinkö vetämässä sen vielä läpi tällä ekalla V:llä. Jotenkin tuntuu kummalliselta jatkaa tällä ekalla hahmolla pelaamista pääjuonen lopetuksen huomioiden.

Musat pelissä oli myös ihan törkeän hyviä, eivät sinällään häviä Witcher 3:n soundtrackille, vaikka jälkimmäisen musat on mulle henk. koht. sellaisia mitä kuuntelen myös vapaa-ajalla. Ponpon shit ja I really want to stay at your house oli semmoset mitkä jäi parhaiten mieleen. Jälkimmäistä kuunnellessa pääjuonen jälkeen jäi aika melankolinen fiilis.

Kaiken kaikkiaan peli oli hyvä suoritus CD Projekt Rediltä, vaikka olen aika pettynyt, että peli on vasta nyt kunnolla valmis viime syksyisen päivityksen jälkeen. Jonkun verran olisi myös bugeja hiottavana pois. Tarinaltaan ja pelimekaniikoiltaan kuitenkin hyvä suoritus, Witcher 3 menee kuitenkin omalla listallani ylemmäs genrensä ja lähtemättömän vaikutuksensa ansiosta. Ja vaikka aiemmin koko Cyberpunk-teema ei ollut mua kiinnostava, niin siitä huolimatta tätä jaksoi hyvin pelata, myönnettäköön, että pelistä löytyviä loretekstejä en lukenut juuri yhtään, mutta hahmot, Night City ja juoni olivat tosi jees. :thumbsup:

EDIT: Jälkikäteen rupesin miettimään tuosta pääjuonen viimeisestä valinnasta yhtä epäloogisuutta?
Minkä takia Johnny pystyy palaamaan V:n ruumiseen ja elämään normaalisti, mutta V:n tietoisuus ei pystynyt? Eikö sen biosiru vahingoittanut V: ruumista liian paljon, että sen takia V:llä oli 6kk elinaikaa, mutta Johnny pystyy jatkamaan elämää tuosta noin vaan?
 
Viimeksi muokattu:
Noista loppuvaihtoehdoista
se on vähän niin, että jos on 5 "huonoa" ja 1 "hyvä", niin todellisuudessa on vain se yksi loppu.
 
FPS nousee kyllä, mutta silmät vuotaa verta. Liikkuvaan kuvaan tulee hulluna sahareunaa, tai oikeastaan efekti muistuttaa interlacetettua kuvaa. En tiedä teinkö sitten jotain väärin, mutta modi lähti nopeasti poistoon.
Itse peli on kyllä edelleen yhtä rautaa kuin julkkarissakin. Nyt on toinen läpipeluu edennyt lopputehtävään, on tässä tuo tarinankerronta vaan vahvaa. Piti ottaa Adamin kanssa yhteen, ekalla yrityksellä tuli kuokkaan, ongelmana on, että Antti ei ota lämää. Noh, pitää yrittää uudestaan.
Ompa kyllä outoa. Itsellä ei tuommoista ongelmaa ole näkynyt. Laitoitko uusimman version modista? Tuossa vielä uudempi opasvideo ja linkki modiin



 
Uutta patchia pukkas, mutta eipä ole vieläkään sitä oikeasti implementoitua FSR3:sta FG:n kanssa :/
Ei mitään mainintoja, että sonic shock olisi korjattu. Jos tuo on oikeasti näin, niin peli on edelleen pelikelvoton
 
jos yksi skilli / hackki bugaa niin peliä ei voi pelata? Kovat on standardit
Tekee hiiviskelevästä hakkerista peli kelvottoman ja omassa läpipeluussa on jo sen verran tunteja, että alusta en enää aloita jonkun bugin takia
 
Tekee hiiviskelevästä hakkerista peli kelvottoman ja omassa läpipeluussa on jo sen verran tunteja, että alusta en enää aloita jonkun bugin takia
Miten tuo sonic shock on rikki? Kyselen, koska juurikin sniikkailevaa hakkeria rakentamassa...
 
Miten tuo sonic shock on rikki? Kyselen, koska juurikin sniikkailevaa hakkeria rakentamassa...
Vaikka kuvaus niin väittää, se ei estä muita havaitsemasta sinua kun hakkeroit yhtä henkilöä. Toisin sanoen kun ekan hackin tiputat jonkun niskaan niin kaikki mosat alkavat jahtaamaan sinua. Sen pitäisi toimia niin, että kun tiputat ensin sonic shockin ja sitten muita hackkejä jonkun niskaan niin muut eivät kiinnitä siihen huomiota. Tuo bugi tekee koko sonic shockista turhan ja sniikkailevasta hakkerista mahdottoman (memory wipe on liian kallis, että sitä oikeasti viitsisi käyttää joka mosan jälkeen)

Ja joo, tarkistin äsken ja se SONIC SHOCK ON EDELLEEN RIKKI...
 
Noniiin nyt meni sitte vihdoinkin läpitte
Aldecaldo lopulla
, kun silloin aikanaan julkaisussa jätin tarkoituksella kesken parinkymmenen tunnin jälkeen.

Vaikka RedEngine ja peli on hieman samalla tavalla janky, kuin vaikka Witcher 3, niin siitäkin huolimatta tarinallisesti, visuaalisesti ja musiikillisesti 5/5 peli. Tietää, että on hyvä peli, kun lopputekstien rullatessa tulee sellainen vähän tyhjä fiilis, sama kun lähtee teatterista todella hyvän elokuvan jälkeen.

Phantom Libertyä ei ole tullut vielä hankittua, niin katsellaan sitä sitten hamassa tulevaisuudessa.
 
Vaikka kuvaus niin väittää, se ei estä muita havaitsemasta sinua kun hakkeroit yhtä henkilöä. Toisin sanoen kun ekan hackin tiputat jonkun niskaan niin kaikki mosat alkavat jahtaamaan sinua. Sen pitäisi toimia niin, että kun tiputat ensin sonic shockin ja sitten muita hackkejä jonkun niskaan niin muut eivät kiinnitä siihen huomiota. Tuo bugi tekee koko sonic shockista turhan ja sniikkailevasta hakkerista mahdottoman (memory wipe on liian kallis, että sitä oikeasti viitsisi käyttää joka mosan jälkeen)

Ja joo, tarkistin äsken ja se SONIC SHOCK ON EDELLEEN RIKKI...

maksimi deckeillä ainakin system collapsella ite menin paikkoja läpi sneakaten, käytin kyllä sitä häiveviittaa myös.
 
Lähes kaikki täällä näyttää pelaavan
Aldecaldo
lopulla. Itse olin optimistinen ja menin
Arasaka lopulla.
Ei loppunut tuokaan onnellisesti :D
 
maksimi deckeillä ainakin system collapsella ite menin paikkoja läpi sneakaten, käytin kyllä sitä häiveviittaa myös.
CD Redin foorumien kommenttien mukaan sen Sonic Shockin kuvausta on vaan muutettu ja poistettu maininta siitä, että muut eivät huomaa eli menty siitä mistä aita on matalin ja saatu bugi "korjattua". Aika vetää uninstall koko pelille ja jättää jatkossa CD Redin pelit ostamatta, koska tuossa on minusta oikeasti pelaajalle vittuilun makua. Taitaa pelikellossa on tuolla tallennuksella yli 30h ja se muuttui juuri hyödyttömäksi
 
Mitenkäs tuon Phantom Libertyn kanssa nyt kannattaa tehdä, kun on ensimmäinen läpipeluu menossa. Netissä moni sanoo pelin lopun olevan varsin tyydyttävä (vrt. RDR2), jolloin on tuntunut oudolta palata lisärin pariin V:n kenkiin ja parempi ratkaisu on kutoa Phantom Libertyn questit ensimmäisen läpipeluun yhteyteen (ei siis vetää kaikkia putkeen). Toiset taas vannovat, että ensin kannattaa pelata peli läpi ja vasta sitten aloittaa Phantom Liberty, koska lisäri unlockaa uuden lopun peliin jolloin "aito alkuperäinen" jää näkemättä.

Mikä on täällä vallitseva konsensus? Pääquestejä olen nyt tehnyt siihen pisteeseen, että nyt on menossa Transmission sekä Play It Safe. En todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta, joten molempia tapoja tuskin tulee koitettua.
 
Kaikki samaan nippuun, sitte menee sen mukaan mikä tuntuu hyvältä. Tuo "en todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta" sattuu vähän sieluun kun koko peliä et pysty kokemaan yhdellä läpipeluulla.
 
Tuo "en todennäköisesti tule aloittamaan uutta läpipeluuta" sattuu vähän sieluun kun koko peliä et pysty kokemaan yhdellä läpipeluulla.
Niin no, harvaa, jos mitään, avoimen maailman peliä/roolipeliä pystyy. Jos toinen läpipeluu tulee, niin se tulee joskus vuosien päästä, kuten olen tehnyt niiden harvojen pelien kanssa jotka tulee uudestaan pelattua läpi. E: Esimerkiksi Wither 3:en kaltaiselle järkäleelle ei ihan tuosta vaan löydä aikaa toiselle pelikerralla ja vaikka kuinka teki mieli, niin kesti seitsemän vuotta että pääsin aloittamaan toisen pelikerran & pelaamaan läpi uudestaan :)
 
CD Redin tuen virallinen vastaus Sonic Shock ongelmaan: "Working as intended" eli paskoivat kokonaan kymmeniä tunteja pelatun hahmon minulta ja luoja tietää kuinka monelta muulta.

Jos ajattelit hiiviskellä hakkeroimassa, niin voitte unohtaa koko homman. Sonic Shockia ei tulla korjaamaan eli se oli siinä.
 
eikö tuossa kerran saa respecattua, vaihtoehtoisia sneak kykyjä ja tapoja on muitakin
 
eikö tuossa kerran saa respecattua, vaihtoehtoisia sneak kykyjä ja tapoja on muitakin
En suoraan sanoen jaksa enää kokeilla. CD Red on vaihtanut sen hakkerin toimintatapaa aika lailla täydellisesti jo ainakin kahdesti joten on aika selvää, että heillä ei ole kuvaa siitä mitä sen pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Ei huvita kokeilla jotain muuta hakkerointimetodia koska mikä tahansa patchi saattaa hajottaa sen tulevaisuudessa kun kehittäjät heittävät noppaa tavasta jolla hakkerointi toimii.
 
En suoraan sanoen jaksa enää kokeilla. CD Red on vaihtanut sen hakkerin toimintatapaa aika lailla täydellisesti jo ainakin kahdesti joten on aika selvää, että heillä ei ole kuvaa siitä mitä sen pitäisi tai ei pitäisi tehdä. Ei huvita kokeilla jotain muuta hakkerointimetodia koska mikä tahansa patchi saattaa hajottaa sen tulevaisuudessa kun kehittäjät heittävät noppaa tavasta jolla hakkerointi toimii.
Vaikuttaa että aiemmin oli liian OP ja sen takia muuttivat, mutta tässä ratkaisu:
 
CD Redin tuen virallinen vastaus Sonic Shock ongelmaan: "Working as intended" eli paskoivat kokonaan kymmeniä tunteja pelatun hahmon minulta ja luoja tietää kuinka monelta muulta.

Jos ajattelit hiiviskellä hakkeroimassa, niin voitte unohtaa koko homman. Sonic Shockia ei tulla korjaamaan eli se oli siinä.
Ei voi ku ihmetellä tätä jatkuvaa itkun määrää.
Ehkä olis aika opetella pelaamaan, jos ei se sneakkailu onnistu, ku nähtävästi muilla onnistuu varsin hyvin edelleenkin.

Ei ole eka peli, jossa joku överitehokas kyky/taito/ase tms. nerffataan. Suurimmat itkijät on niitä, joiden pitää päästä siitä mistä aita on matalin ja omat kyvyt pelaamiseen on rajalliset.
 
Jos ajattelit hiiviskellä hakkeroimassa, niin voitte unohtaa koko homman.
Ei mitään ongelmaa edelleenkään pelata stealth hakkerilla, vika taitaa olla muualla kuin pelissä...

Ja tosiaan tuo oli aivan naurettavan OP etenkin siihen RAM kustannukseen nähden, eli kun tuon käytti johonkin äijään, niin sen jälkeen vaikka sytytit sen palamaan, niin vieressä olevat kaverit ei reagoinut mitenkään. Eli tosiaan pystyit hetkessä tyhjentämään rakennuksen pahiksista, ku istut pihalla jossain roskapöntön takana piilossa. Mikä itseasiassa onnistuu edelleen suht helposti käyttäen Memory Wipe ja paria muuta hackia hyväksi, joilla houkuttelee kohteen esim. jonnekin nurkan taakse.
 
Viimeksi muokattu:
"Take Songbird home", Phantom Liberty läpi. Olipas "bondi"mainen lopetus. :) Omaan pelityyliin oli loppua kohden ehkä vähän liikaa pelkkää räiskintää, mutta mainio lisäri kuitenkin. Itse olen tykännyt pelistä alusta saakka, eikä mitään suurempia ongelmia ole ikinä ollut, mutta on tämä 2.1 päivityksen jälkeen aikamoinen paketti ja asettaa riman aika korkealle tämän tyylisille peleille.
 
Laittaisivat edes yhden oikeasti onnellisen lopun.

Ei kuulu genreen.

Minkä takia Johnny pystyy palaamaan V:n ruumiseen ja elämään normaalisti, mutta V:n tietoisuus ei pystynyt? Eikö sen biosiru vahingoittanut V: ruumista liian paljon, että sen takia V:llä oli 6kk elinaikaa, mutta Johnny pystyy jatkamaan elämää tuosta noin vaan?

Ei kannata skippaila dialogia, sehän selitettiin pelin aikana monesti. Alt vääntää sen pelaajalle rautalangasta loppuratkaisussa vielä kerran jos aiemmin ei uponnut kaaliin.
 
Mitenkäs tämän pelin päivittäminen kannattaisi fiksusti tehdä, jos löytyy modeja? Peli nyt 2.1 -versiossa Steamissä, päivitykset olen kaukaa viisaana disabloinut. En ole ikinä pelejä modannut niin ei löydy kokemusta, mutta modit kun tuovat ongelmia niin paras edetä varoen.
Eli pitääkö kaikki modit poistaa, ajaa peliin päivitys ja installoida uudestaan modit? Käytössä on ollut Nexuksen modikokoelma. Pitääkö ajaa joku modinpoistoskripti tms? Olisin kiitollinen neuvoista jo etukäteen, kun ei kantapään kautta halua kaikkea oppia. Palstojen mukaan tämä uusi 2.11 -päivitys on aiheuttanut ongelmia modaamattomillekin versioille.
 
Mitenkäs tämän pelin päivittäminen kannattaisi fiksusti tehdä, jos löytyy modeja? Peli nyt 2.1 -versiossa Steamissä, päivitykset olen kaukaa viisaana disabloinut. En ole ikinä pelejä modannut niin ei löydy kokemusta, mutta modit kun tuovat ongelmia niin paras edetä varoen.
Eli pitääkö kaikki modit poistaa, ajaa peliin päivitys ja installoida uudestaan modit? Käytössä on ollut Nexuksen modikokoelma. Pitääkö ajaa joku modinpoistoskripti tms? Olisin kiitollinen neuvoista jo etukäteen, kun ei kantapään kautta halua kaikkea oppia. Palstojen mukaan tämä uusi 2.11 -päivitys on aiheuttanut ongelmia modaamattomillekin versioille.
Jos oot jonkun managerin kautta modit ajanut, niin pitäis riittää, että poistat sieltä, päivität pelin (ehkä varuiksi vielä "Verify integrity of game files" Steamista) ja asennat kokoelman uusiksi. Kannattaa vaan varmistaa, että kokoelma on päivitetty 2.1 versiolle käyväksi, mutta se noiden kokoelmien hyvä puoli on, että ne yleensä muiden toimesta varmistetaan toimiviksi.
 
Jos oot jonkun managerin kautta modit ajanut, niin pitäis riittää, että poistat sieltä, päivität pelin (ehkä varuiksi vielä "Verify integrity of game files" Steamista) ja asennat kokoelman uusiksi. Kannattaa vaan varmistaa, että kokoelma on päivitetty 2.1 versiolle käyväksi, mutta se noiden kokoelmien hyvä puoli on, että ne yleensä muiden toimesta varmistetaan toimiviksi.
Kiitos neuvosta, noin sen vähän itsekin kuvittelin. Pitänee odotella, että saavat kokoelman päivitettyä sitten.
 
Jos vilkkuvat heijastukset varsinkin autojen pinnoilla häiritsee kun DLSS on käytössä niin ne saa pois päältä kun tekee "user.ini" tiedoston "Cyberpunk 2077\engine\config\platform\pc" kansioon tekstillä:

[Developer/FeatureToggles]
Bloom = False

23143.png
 
Tulipa juuri läpäistyä peli loppuun asti ensimmäisen kerran. Street Kid oli hahmona. Seuraavaksi voisi aloittaa uuden pelikerran Nomadina. Pitää varmaan ensin kuitenkin ostaa Phantom Liberty DLC.
Olin asentanut vain yhden Nexus Mods modikokoelman: Welcome To Night City. Tuo oli mielestäni ihan riittävä.
 
Täällä myös tuli peli läpäistyä reilu 100h jälkeen ja samalla pelailtua viimeistä missionia uudelleen erilaisilla lopuilla. Oli kyl aika kovia lopetuksia tarinalle ja aika monta erilaista loppua näyttää olevan tarjolla valinnoista riippuen.
Jatkoin sitten DLC:n parissa ja tuo on tosiaan vähän erilaista siinä mielessä, että siinä tosiaan on enemmän suoraviivaisempaa räiskintää.
Kaikkinensa tämä on ollut kyllä kaikilta osin rahanarvoinen peli ja menee kyllä yhdeksi parhaimmista peleistä tähän asti.

Tuosta stealth ja Sonic shock -itkusta sen verran, että aika pirun hyvin ja tehokkaasti toimi myrkyttäminen. Overclockilla sai isonkin jengin kameroiden avulla hetkessä matalaksi, kun vähän suunnitteli.
 
Jaaha CDproject lähtee gogista. Tuli tämmönen maili gogista
We are migrating these products to a new account system, owned and operated by CD PROJEKT S.A., effective from March 5th, 2024. This consolidation will involve the transfer of governance of your personal data, including your email address and username, from the GOG account system to the CD PROJEKT RED account system.
 
Jaaha CDproject lähtee gogista. Tuli tämmönen maili gogista
We are migrating these products to a new account system, owned and operated by CD PROJEKT S.A., effective from March 5th, 2024. This consolidation will involve the transfer of governance of your personal data, including your email address and username, from the GOG account system to the CD PROJEKT RED account system.
Oho, minullakin on Cyberpunk 2077 ostettuna gog.com palvelusta. Itselleni ei ole vielä tullut tuollaista viestiä.
Tarkoittaako tuo nyt sitten, että peli löytyy jatkossa 5.3.2024 alkaen CD Projekt RED palvelusta, minne avataan automaattisesti käyttäjätili vanhoilla gog.com tiedoilla? Nähtävästi ainakaan vielä ei ole mitään GoG Galaxy tyyppistä launcheria?
EDIT: äh, varmaan joutuu sitten pelin asentamaan uusiksi modeineen :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Jaaha CDproject lähtee gogista. Tuli tämmönen maili gogista
We are migrating these products to a new account system, owned and operated by CD PROJEKT S.A., effective from March 5th, 2024. This consolidation will involve the transfer of governance of your personal data, including your email address and username, from the GOG account system to the CD PROJEKT RED account system.

Tää sama tuli mulle eilen, vaikka mulla on Steamin kautta ostettuna tää. Steamista lähti ihan normaalisti käyntiin ja siinä launcherissa tuli tää sama ilmoitus + myöhemmin yöllä sähköpostiin. No tuskinpa vaikuttaa mihinkään.
 
Jännä miten monella tavalla tuota viestiä voi tulkita. Itelle tuli käsitys, että luovat uuden alustan periaatteessa online-services tyylistä palvelutarjontaa varten, ja Gog pysyy edelleen kauppa-alustana. Veikkaan tän olevan pohjustusta tulevaisuuteen, kun ovat puhuneet paljon miten tulevat pelit, mm. Cyberpunk Orion, tulee sisältämään online-ominaisuuksia tavalla tai toisella. GoG ei luultavasti tue noita suunnitelmia, ja eivät halua rakentaa liikaa sen päälle ettei alusta ruuhkaudu, joten on helpompi rakentaa uusi systeemi.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 053
Viestejä
4 617 316
Jäsenet
75 986
Uusin jäsen
Nonanna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom