Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ääh, moderneja korppuja, oiskohan lerppu-edition tulossa seuraana aprillipäivänä
Tässä voisi hetkisen aikaa mennä pelin asentamisessa
Kuulostaa vähän samalta kuin Nokian Panimon 1000 pack Keisaria. Sen piti olla aprillipila, mutta kun joku noheva veti siitä tilauksen sisään, niin firmalle tuli kuulema kiire toimittaa se...
Tässä voisi hetkisen aikaa mennä pelin asentamisessa
Kuulostaa vähän samalta kuin Nokian Panimon 1000 pack Keisaria. Sen piti olla aprillipila, mutta kun joku noheva veti siitä tilauksen sisään, niin firmalle tuli kuulema kiire toimittaa se...
Tuo Kiroshi night vision on kyllä kätevä, itselläkin se käytössä.Oli pakko asentaa Simple Flashlight
Itse asiassa tuota flashligtia vielä parempi modi(voi käyttää kumpaakin yhtäaikaa)
Kiroshi Optics Night Vision Mod
Adds a night vision mode to Kiroshi optics implantswww.nexusmods.com
Joo redditistä lueskelin, että muillakin tuo 2.0 tuonu pimeyttä lisää, voi ollakkin tuo path tracing, pelasin ilman sitäkin, mutta en kauaa joten en ajatellut eroa yö/päivä.Mulla ollu kanssa sama juttu ton pimeyden kanssa jo pitkään. Luullut, että se johtuu tosta path tracingistä... Eli oli ihan vanilla versiossakin heti, kun asentelin peliin se 2.0 tms pääsin, missä tuli se path tracing moodi.
Kyllä se itsellä valaistuu, kun pelin valikosta säätää kirkkautta, mutta sitten peli on muuten iha puhki palaneen näköinen. Ennemmin pelaan tuolloin, että on pimeämpää yöllä.
Itsellä on muutaman kerran käynyt noin, että ruutu on mennyt mustaksi. Äänet kuuluu ja peli mitä ilmeisemmin toimii taustalla, mutta näyttö on pimeänä. En muista missä tilanteessa tuo on tullut, ei välttämättä fast traveling yhteydessä kun en juuri sitä käytä.Mulle iski tollanen loading screen bugi, eli jos käyttää fast travelia, niin ruutu muuttuu mustaksi, äänet kuuluu ja voi ampua mutta ei näy kuin mustaa.
Ilmeisesti vain jos fast travelaa afterlife fast travel pisteeseen?? Force shutdown ja pelin uudelleenkäynnistyskänä ei auttanut. piti mennä paikan päälle "manuaalisesti"
Autot ja ihmiset liikkuvat loogisemmin, eivätkä autot esim. jumita liikennevaloissa.
ItseKolmas läpipeluukerta loppumetreillä ja vasta tällä kertaa tajusin, ettäTakemuran voi pelastaa Arasakan iskujoukoilta Hanakon kidnappaamisen jälkikahinoissa. Edellisillä kerroilla olin luottanut Johnnyn sanaan, kun hän kertoi Takemuran olevan mennyttä kalua ja pakenin yksin. Mutta tällä kertaa kun kiipesin takaisin pari kerrosta reiästä, mikä oli syntynyt rynnäkössä, niin siellähän se Takemura oli nahistelemassa Arasakan joukkojen kanssa ja pääsimme pakenemaan yhdessä
Taitaa olla immersive sim genren meemi minkä idea on palkita kokeilu pelata eri tavalla mitä peli kehottaa. Deus ex peleissä pari samanlaista tapausta missä peli käskee tee X mutta jos teet Y niin joku hahmo selviää hengissä.Kolmas läpipeluukerta loppumetreillä ja vasta tällä kertaa tajusin, ettäTakemuran voi pelastaa Arasakan iskujoukoilta Hanakon kidnappaamisen jälkikahinoissa. Edellisillä kerroilla olin luottanut Johnnyn sanaan, kun hän kertoi Takemuran olevan mennyttä kalua ja pakenin yksin. Mutta tällä kertaa kun kiipesin takaisin pari kerrosta reiästä, mikä oli syntynyt rynnäkössä, niin siellähän se Takemura oli nahistelemassa Arasakan joukkojen kanssa ja pääsimme pakenemaan yhdessä
Osaakohan joku kertoa mistä johtuu kun mulla on blokattuna pelissä nyt autojen kutsuminen? Kuvakkeet on punaisena. Lisäks en pysty valitsee asetta tai lyömään? Oon pelannu peliä nyt 30h ja mulla oli muutama modi ladattuna, kaikki toimi hyvin aikasemmin.
Kokeiltu poistaa kaikki modit
Pelitiedostojen eheys tarkistettu steamistä
Kokeiltu vanhempia tallennuksia
Myöskään mikään tehtävä ei mun tietääkseni oo kesken, oon kohdassa jossa Judy soittaa ja kutsuu pizzalle sen luo. Asunnossa on muistaakseni Tom jonka kans pitää ottaa matsi mutten pysty tekee mitään.
Kun on päivityksiä tullu vaikka millä mitalla sit viime pelaamisen jälkeen, ni nyt kun pelailin, niin onko Adam masher ainoastaan siellä arasaka towerissa ja pakko mennä final tripille? Eli saan sen varaston avaimen siltä, mutta pakottaa menemään arasakan luo ja sit Helmanin mukaan ja The end, pitäis aloittaa alusta. Takas sieltä ei enää pääse.
Toi lisäosa oli vähän lyhyempi kuin mitä ehkä odotin. Joku 10 päivää tuossa meni.
Erityisesti verrattuna The Outer Worldisin 2 lisäosaan meni liki 4 viikkoa.
pelasin vielä vajaa pari päivää ja tein ne kaikki pois, samaten kuittasin pari viimeisintä cyberpsykoa.
Päivät ja viikot ovat valitettavasti ihan nollatason infoa kun joku voi pelata 1h per päivä ja toinen 5h per päivä tai 7h per viikko tai 30h per viikko.
Tuosta sinänsä olen erittäin samaa mieltä. Yhtä lailla vaikka puhuttaisiin "IRL" kalenteri ajan sijaan tuoli -ajasta, niin eri ihmiset pelaa samoja pelejä niin eri tavalla ettei sellaisiakaan juuri voi verrata.( ellei ihminen pelaa niin keskimäärin samanlaisesti kuin muutkin ihmiset. Mutta siinä tehdään aika monta hiljaista oletusta. ) Veikkaisin kuitenkin että harva pelaa ne kaikki gigit ja jobsit pois kuten itse tein. Myös ne viimeisimmät noin 5 cyberpsykoa oli vähän turhaa "puurtamista" jonka voisi kuvitella helposti monelle jäävän tekemättä.
Kuitenkin, tarkoitin ensisijaisesti verrata tuohon The Outer Worldsin kahteen lisäosaan jotka olivat samalla tapaa pelaamatta, kummankin pelit olin pelannut perusteellisesti läpi julkaisussa ja ulkomuistista CP2077 oli selvästi laajempi peli. Samaten kun tuo oli TOW:n lisäosat olivat ulkomuistissa koska juuri ennen ne pelasin pois. Ehkä tuon PL päätarina oli about sopivan pituinen, mutta tämän ollessa AAA peli olisi hieman odottanut siinä olevan enemmän uusia sivutehtäviä. Kai ainoat lisäsivutehtävät olivat sen yhden uuden fixerin jutut. Voihan siinä hiukan jotain muutakin olleen koska tuskinpa alunperin olin ihan kaikkia sivutehtäviä tehnyt, suurimman osan kyllä.
Tästäkään ei nyt käynyt millää tavalla ilmi että montako tuntia noissa vielä aiemmin mainituissa jutuissa on mennyt.
Miten ihmeessä tämän saa pyörimään kunnolla. Ajoin tuon benchmarkin, nakuttelin sisään HWU:n quality-asetukset ja benchmarkin tuloksena tämä:
Kai tän nyt lujempaa pitäisi pöyriä vaikka prossuna on tuollainen mopo? Rautana siis 6-core Ryzen, (eli kuvan prosssusta lohkottu 1 CCD, eli 6c12t 4,0 GHz) ja 4070 Super, 3Dmark Time Spystä irtoaa kuitenki sen 20k pojoa. Ei vain nuo käyttöasteet mitenkään nouse tästä:
CP2077:lle kelpaa CPU-mehu. Auttamatta sulla nyt jää prossu pullonkaulaksi.Miten ihmeessä tämän saa pyörimään kunnolla. Ajoin tuon benchmarkin, nakuttelin sisään HWU:n quality-asetukset ja benchmarkin tuloksena tämä:
Kai tän nyt lujempaa pitäisi pöyriä vaikka prossuna on tuollainen mopo? Rautana siis 6-core Ryzen, (eli kuvan prosssusta lohkottu 1 CCD, eli 6c12t 4,0 GHz) ja 4070 Super, 3Dmark Time Spystä irtoaa kuitenki sen 20k pojoa. Ei vain nuo käyttöasteet mitenkään nouse tästä:
Luulis että silloin tuo CPU usage hakkais sataseen eikä jäisi kolmeenkymmeneen prosenttiin?
Pelillä on kaiketi vieläkin ongelmia useamman CCD:n prosessorien kanssa ja tällä modilla saa "AMD SMT Patch":in asennettua (esiteltynä modisivun toisessa kuvakaappauksessa)Luulis että silloin tuo CPU usage hakkais sataseen eikä jäisi kolmeenkymmeneen prosenttiin?