Millaisilla pelityyleillä te yleensä vedätte? Menettekö aseet laulaen hiiviskelystä mitään välittämättä, vai katana tanassa raajat silputen?
Ite aloitin sillä että menin aseet laulaen, mutta nyt vaihtanut perus hiiviskelymoodiin ja hakkeroin kameroita ja houkuttelen vihuja räjähtävien esineiden luo, vähentäen vihollismäärää näin kameran kautta.
Varmaan pitää kyllä uusi pelikerta suorittaa, kun saa tämän läpipeluun valmiiksi. Hahmoni background on tuo streetkid, jos sillä mitään merkitystä on. Mutta onko muilla backgroundeilla hahmo mitenkään erilaisempi? Pystyykö uutta pelikertaa vetämään erilaisemmalla hahmolla?
Aseina oon käyttänyt smartpistoolia ja smartkivääriä ja meleeaseena käytin katanaa, kunnes sain käsivarsiin miekat, niin katana vaihtui pumppuhaulikkoon.
Harmittaa että Cyberpunk-maailman lore ei kiinnosta pätkän vertaa. Kaikki luettava roska tulee kerättyä, mutta yhtäkään en ole vielä lukenut. :/
Eri skillien perkit on näin alkutasolla tuntunut vähän mielenkiinnottomilta ja vain muutama tuntunut hyödyllisiltä. En tiedä onko järkevämpää panostaa vaan muutamaan skilliin, itse oon vähän noihin kaikkiin aina laittanut pisteitä.
Pelikokemuksena kuitenkin ollut immersiivisin, kun koko ajan ollut ensimmäisen persoonan kamerakulma, paitsi autolla ajaessa, ei näe siinä kyllä mitään. Tai sanotaanko että immersiivisin Kingdom Come Deliverancen kanssa.