Cyberpunk 2077

Jaahas sitä olikin viikonlopun aikana tullut joku päivitys jonka jälkeen alkoikin itsellä temppuilla peli. Heti kun lähden liikkumaan niin alkaa peli jäätyä tasaisin väliajoin noin sekuntiksi, paikallaan kun hiirtä pyörittää niin ei mitään ongelmaa. Välittömästi kun liikahdan niin alkaa tuo sekuntin jäätyminen noin joka viiden sekunnin välein. Onkos muilla tullut vastaavaa?

edit: lähtikin mystisesti pelittämään kun olin käynyt muutaman kerran winukassa alt+tabilla. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Miulla se päivitys rikko pelin, tuli vaan "Cyberpunk has flatlined" käynnistäessä... Steamista file integrity check -> löyty joku ropleema, ja Steam latas jonku 7,5gt filun, jonka jälkeen lähti taas pelittämään.
 
Jaahas sitä olikin viikonlopun aikana tullut joku päivitys jonka jälkeen alkoikin itsellä temppuilla peli. Heti kun lähden liikkumaan niin alkaa peli jäätyä tasaisin väliajoin noin sekuntiksi, paikallaan kun hiirtä pyörittää niin ei mitään ongelmaa. Välittömästi kun liikahdan niin alkaa tuo sekuntin jäätyminen noin joka viiden sekunnin välein. Onkos muilla tullut vastaavaa?

edit: lähtikin mystisesti pelittämään kun olin käynyt muutaman kerran winukassa alt+tabilla. :hmm:

Alkoi tuo sama temppuilu itselläkin. Aina kun pelin avaa niin hetken tuota jäätymistä kestää ja menee itsekseen ohi.
 
On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
Ei tässä ole mitään outoa. Jotkut on peleistä niin innoissaan, että ne on niille "bugittomia" vaikka välillä lentelee autot taivaalle ja NPC:t kävelee talojen läpi, tehtävät jumahtaa kun tapahtuu jotain jne. kun niistähän pääsee pikkuvaivalla lataamalla vaan saven. Toisille noi tuhoaa immersion totaalisesti. Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja ne pelaa pelit eri tavalla. Jotkut painaa tehtävästä toiseen lukematta mitään ja toiset laahaa joka kulman kääntämässä kaikki pikkukivet ja koluamassa roskikset, että jos löytyisi lisää sisältöä. Että ei sitä sen enempää kannata ihmetellä jos joillain ei ole mitään bugeja ja toisilla niitä on vaikka ja kuinka, kyllä niitä kaikilla on, mutta ne ei näe niitä samalla tavalla merkittävinä.
 
Viimeksi muokattu:
Että ei sitä sen enempää kannata ihmetellä jos joillain ei ole mitään bugeja ja toisilla niitä on vaikka ja kuinka, kyllä niitä kaikilla on, mutta ne ei näe niitä samalla tavalla merkittävinä.

Varmasti riippuu myös kokoonpanosta, kuinka paljon erinäköisiä bugeja esiintyy. Todennäköisesti tehokkaammilla koneilla pelikokemus on sujuvampi.
 
Ei tässä ole mitään outoa. Jotkut on peleist niin innoissaan, että ne on niille "bugittomia" vaikka välillä lentelee autot taivaalle ja NPC:t kävelee talojen läpi, tehtävät jumahtaa kun tapahtuu jotain jne. kun niistähän pääsee pikkuvaivalla lataamalla vaan saven. Toisille noi tuhoaa immersion totaalisesti. Ihmiset kokee asiat eri tavalla ja ne pelaa pelit eri tavalla. Jotkut painaa tehtvst toiseen lukematta mitn ja toiset laahaa joka kulman kääntämässä kaikki pikkukivet ja koluamassa roskikset, että jos löytyisi lisää sisältöä. Että ei sitä sen enempää kannata ihmetellä jos joillain ei ole mitään bugeja ja toisilla niitä on vaikka ja kuinka, kyllä niitä kaikilla on, mutta ne ei näe niitä samalla tavalla merkittävinä.

Kaikkia tehtäviä ei kyllä voi suorittaa vaikka kuin lataisit uutta savea. Tuli semmone sivutehtävä missä pitäis mennä Scorpion
hautajaisiin
mutta ei. Tehtävässä pitää mennä Scorpion autoon ja sillä seurata Mitchiä mutta vittu ei niin ei. Auto ei liiku senttiäkään ja yrittänyt sitä työntää muilla autoilla ym. Ei vaan liiku. Reload aikaisempaan ajankohtaan ei myöskään auttanut. Tuli sitten eka Job Failed ja lie mitä loottia ja lorea jäi saamatta..

Muita kovin pahoja bugeja ei ollut, mutta viimeisin pelisessio päättyi minulla alt+f4 kun ei vaan vittu jaksa tota random kuolemista. Yritä siinä seikkailla ja tutkia joka nurkka kun jos erehdyt "väärästä" kohtaa kiipeämään niin hahmo vaan yhtäkkiä ilman mitään syytä kuolee. Pelissä ei ole edes quicksavea niin edellinen tallennus oli taas lie millon. F5 on muka olevinaan quicksave mutta quicksavea en pysty silti lataamaan mitenkään mikäli satun kuolemaan joten .. mitähän vittua? Ja keybindeissa ei ole quick save/loadia ollenkaan joten liekö koko ominaisuutta edes pelissä.
 
Pelissä ei ole edes quicksavea niin edellinen tallennus oli taas lie millon. F5 on muka olevinaan quicksave mutta quicksavea en pysty silti lataamaan mitenkään mikäli satun kuolemaan joten .. mitähän vittua? Ja keybindeissa ei ole quick save/loadia ollenkaan joten liekö koko ominaisuutta edes pelissä.
On se F5 quick save ja toimii täällä. Se vaan tallentaa niin nopeasti, eikä näytöllä lue mitään, vilahtaa vaan punainen kuvake yläreunassa. Sitä en tiedä miksi ei toimi...
 
Ei bugit riipu kokoonpanosta.

Kyllä ne voi riippua. Ei toki kaikki, mutta esim. jotkut puuttuvat tekstuurit saattavat riippua siitä kuinka nopea SSD on syöttämässä tavaraa GPU:lle, jumittamiset voi johtua tietyistä komponenteista/ajureista jotka eivät suostu toimimaan kunnolla CP2077 enginen kanssa jne.

Itsellä 30h lasissa ja kerran kävi niin, että yhdessä tehtävässä V ei suostunut ottamaan asetta esille kun piti. Uudelleen lataamalla viimeisin save korjaantui. Lisäksi pari kertaa on ollut näitä leijuvia objekteja ja kerran tipuin jossain tehtävässä joidenkin konttien väliin siten, että en päässyt sieltä pois. Mutta kertaakaan ei ole kaatunut. Paljon huonomminkin voisi olla asiat. Kokonaisuutena tämä on ollut ihan huippuviihdettä, tehtävänsuunnittelu on parhaimmillaan ihan huippuluokkaa.
 
On se F5 quick save ja toimii täällä. Se vaan tallentaa niin nopeasti, eikä näytöllä lue mitään, vilahtaa vaan punainen kuvake yläreunassa. Sitä en tiedä miksi ei toimi...

Mutta miten se quickloadataan? F8:llako sit? Ois toki voinu testata eikä vaan todeta että paska ei toimi. Mulla ei ainakaan näy quicksaveja ollenkaan siinä Load Game menussa jossa tietenkin olen, mikäli quicksave -> flatlined
 
Olisi kiva tietää jouduttiinko pelistä karsimaan paljonkin ominaisuuksia pelkästään PS4/Xboxin takia. Tuntuu oudolta että vain joitain kuukausia sitten on haastattelussa selitetty miten pelissä tulee olemaan tuhannella NPC:llä käsin tehdyt päivittäiset rutiinit jos tuollaista ominaisuutta ei ole missään vaiheessa ollut olemassakaan?

Ehkä oli lopulta pakko vaan heittää resurssisyöppöjä juttuja roskiin kun ei saatu vanhoilla koneilla pelaamaan ja konsolipelaajat olisivat suuttuneet vielä enemmän jos pelkästään heiltä jää ominaisuuksia uupumaan.

Jos näin on, niin olisivat saaneet enemmänkin heittää niitä roskiin, kun eipä se suorituskyky PC:lläkään ole lähelläkään hyvää. Joo, 60fps+ pääsee selkeästi keskivertoa paremmalla raudalla, mutta erittäin suurelta osaa pelaajakunnasta ei kovin hyvää rautaa löydy, joten olettaisin, että keskivertopelaaja joutuu vetämään tyyliin 30fps, joka on yhtä lailla pelikelvoton kuin konsolitkin.

Ja eipä se huippukonekaan tätä kovin mairittelevasti pyöritä, kun jossain 100fps paikkeilla menee maksimirajat (tosin, en oo nähnyt kenenkään testaavan näillä parhailla prossuilla crowd density lowilla, että ehkä se tosta jonkin verran ylemmäs saattaisi mennä).
 
Itekki meinasin testailla tota hexa edittiä, mutta editori ei löydä tuota 75 30 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08 koodia ollenkaan...
Eikös se siitä cyperpunk2077.exe:stä pitäs löytyä... :hmm:
 
Jos näin on, niin olisivat saaneet enemmänkin heittää niitä roskiin, kun eipä se suorituskyky PC:lläkään ole lähelläkään hyvää. Joo, 60fps+ pääsee selkeästi keskivertoa paremmalla raudalla, mutta erittäin suurelta osaa pelaajakunnasta ei kovin hyvää rautaa löydy, joten olettaisin, että keskivertopelaaja joutuu vetämään tyyliin 30fps, joka on yhtä lailla pelikelvoton kuin konsolitkin.

Ja eipä se huippukonekaan tätä kovin mairittelevasti pyöritä, kun jossain 100fps paikkeilla menee maksimirajat (tosin, en oo nähnyt kenenkään testaavan näillä parhailla prossuilla crowd density lowilla, että ehkä se tosta jonkin verran ylemmäs saattaisi mennä).

Nyt on kyllä pakko kysyä että miten sen sitten pitäisi pyöriä huippukoneilla, jos tämä ei riitä? 4K:lla RT päällä tämä oli jo launchissa ihan uskomattoman hyvän näköinen ja muistan fps:n tippuneen tasan yhdessä paikassa silmin havaittavasti (klubilla aina samalle baarimikolle jutellessa kuva tahmasi ehkä sekunnin). Ja tämä vielä ennen noita viimeisimpiä twiikkauksia. Miksi tällaisessa pelissä edes pitäisi päästä jonnekin 100fps:ään? E-sportsit ja nopeatempoisemmat pelit sitten erikseen.

Saa kai tämän vähän vanhemmillakin koneilla pyörimään ihan kohtuullisen hyvin, kun karsii vähän laadusta. Vanhojen konsolien omistajien porun kyllä ymmärrän, kun niillä tämä oli kaiketi ihan oikeasti pelikelvoton, eikä konsolipelaaja voi oikein tehdä muuta kuin palauttaa pelin tai odotella patcheja.
 
Itekki meinasin testailla tota hexa edittiä, mutta editori ei löydä tuota 75 30 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08 koodia ollenkaan...
Eikös se siitä cyperpunk2077.exe:stä pitäs löytyä... :hmm:

Kai haet Hex-values välilehdellä? Itsekin ihmettelin jonkin aikaa, kun vakiona haussa on auki text-String ikkuna. Tämä siis HxD:llä.
 
Itekki meinasin testailla tota hexa edittiä, mutta editori ei löydä tuota 75 30 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08 koodia ollenkaan...
Eikös se siitä cyperpunk2077.exe:stä pitäs löytyä... :hmm:
Riippuu vähän mitä editoria käytät, mutta ainakin HxD menee CTRL+F -> Hex-values tabi auki ja sitten hakukenttään tuo.
 
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten sen sitten pitäisi pyöriä huippukoneilla, jos tämä ei riitä? 4K:lla RT päällä tämä oli jo launchissa ihan uskomattoman hyvän näköinen ja muistan fps:n tippuneen tasan yhdessä paikassa silmin havaittavasti (klubilla aina samalle baarimikolle jutellessa kuva tahmasi ehkä sekunnin). Ja tämä vielä ennen noita viimeisimpiä twiikkauksia. Miksi tällaisessa pelissä edes pitäisi päästä jonnekin 100fps:ään? E-sportsit ja nopeatempoisemmat pelit sitten erikseen.

Saa kai tämän vähän vanhemmillakin koneilla pyörimään ihan kohtuullisen hyvin, kun karsii vähän laadusta. Vanhojen konsolien omistajien porun kyllä ymmärrän, kun niillä tämä oli kaiketi ihan oikeasti pelikelvoton, eikä konsolipelaaja voi oikein tehdä muuta kuin palauttaa pelin tai odotella patcheja.
Jännä juttu sinänsä ettei kukaan valittanut olevan pelikelvoton, kun ps3 / 360 sukupolven aikaan julkaistiin järkyttävää kuraa, joiden fps oli jotain 20-30 vahvasti vaihdellen. Sen jälkeen kun digital foundry alkoi analysoida pelejä, niistä tuli peli kelvottomia. :hmm:
 
Itekki meinasin testailla tota hexa edittiä, mutta editori ei löydä tuota 75 30 33 C9 B8 01 00 00 00 0F A2 8B C8 C1 F9 08 koodia ollenkaan...
Eikös se siitä cyperpunk2077.exe:stä pitäs löytyä... :hmm:
tossa kuinka
kuva.PNG
 
Jännä juttu sinänsä ettei kukaan valittanut olevan pelikelvoton, kun ps3 / 360 sukupolven aikaan julkaistiin järkyttävää kuraa, joiden fps oli jotain 20-30 vahvasti vaihdellen. Sen jälkeen kun digital foundry alkoi analysoida pelejä, niistä tuli peli kelvottomia. :hmm:
Niin, todella jännä juttu että standardit nousevat ajan myötä kun tekniikka kehittyy...:D
 
Jännä juttu sinänsä ettei kukaan valittanut olevan pelikelvoton, kun ps3 / 360 sukupolven aikaan julkaistiin järkyttävää kuraa, joiden fps oli jotain 20-30 vahvasti vaihdellen. Sen jälkeen kun digital foundry alkoi analysoida pelejä, niistä tuli peli kelvottomia. :hmm:

Se oli sitä aikaa kun tosissaan monella it-foorumeilla monet käyttäjät inttivät "ettei ihmisen silmä näe yli 24fps:ää niin ihan sama olla max 30" :x3:
 
Witcher 3 oli kuitenkin rakennettu Witcher 2 pohjalle. Cyberpunk on taas rakennettu alusta alkaen uudistetun grafiikkamoottorin päälle joten ehkä tuolla on jotain tekemistä asian kanssa.
Eikös Cyberpunk käytä samaa pelimoottoria kuin Witcher 3? Eli pitäisi olla tuttu työkalu kehittäjille. Korjatkaa jos olen väärässä.

Pikaisella googlauksella todistin itseni vääräksi.
 
Mutta miten se quickloadataan? F8:llako sit? Ois toki voinu testata eikä vaan todeta että paska ei toimi. Mulla ei ainakaan näy quicksaveja ollenkaan siinä Load Game menussa jossa tietenkin olen, mikäli quicksave -> flatlined
Sinne load game -menuun ne tulee näkyviin jos toimii.
 
Kai niiden luulisi korjaavan tuon AMD SMT:n pikaisesti vai tuleeko tästä operaatio, että jokaisen päivityksen jälkeen pitää käydä itse puukottamassa .exeä :btooth:
 
Ei kyllä huvittais alkaa hex-editorilla värkkäämään. Kai ne tajuaa pätsätä tuon seuraavassa päivityksessä?
 
Nyt on kyllä pakko kysyä että miten sen sitten pitäisi pyöriä huippukoneilla, jos tämä ei riitä? 4K:lla RT päällä tämä oli jo launchissa ihan uskomattoman hyvän näköinen ja muistan fps:n tippuneen tasan yhdessä paikassa silmin havaittavasti (klubilla aina samalle baarimikolle jutellessa kuva tahmasi ehkä sekunnin). Ja tämä vielä ennen noita viimeisimpiä twiikkauksia. Miksi tällaisessa pelissä edes pitäisi päästä jonnekin 100fps:ään? E-sportsit ja nopeatempoisemmat pelit sitten erikseen.

Saa kai tämän vähän vanhemmillakin koneilla pyörimään ihan kohtuullisen hyvin, kun karsii vähän laadusta. Vanhojen konsolien omistajien porun kyllä ymmärrän, kun niillä tämä oli kaiketi ihan oikeasti pelikelvoton, eikä konsolipelaaja voi oikein tehdä muuta kuin palauttaa pelin tai odotella patcheja.

No riippunee varmaan siitä, mikä susta on "kohtuullisen hyvin". Tyyliin ryzen 3600 on se minimi, jolla saa keskimäärin 60fps (ja omasta mielestä 60fps on melkoisen pelikelvoton, koska aiheuttaa sekä pahoinvointia että tähtäämisen huomattavaa vaikeutumista). Kaikille ne grafiikat ei oo se tärkein juttu vaan pelin pitää olla myös pelikelvollinen, että siitä voi edes yrittää nauttia. Ja ei, asetuksilla ei ole siinä vaiheessa mitään väliä, kun tulee se prossun pullonkaula vastaan. Crowd density on käytännössä ainoa, joka vaikuttaa siinä vaiheessa ja ei se todellakaan tee ihmeitä.

Vaikka tässä pelissä onkin suuressa osassa se, että istutaan kuuntelemassa repliikkejä, niin on siinä silti liikkumista ja taisteluakin, jossa sitä fps:ää sitten kaipaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kai niiden luulisi korjaavan tuon AMD SMT:n pikaisesti vai tuleeko tästä operaatio, että jokaisen päivityksen jälkeen pitää käydä itse puukottamassa .exeä :btooth:

Korjauksesta on jo drag and drop modiversio niin ei tarvitse puukottaa joka kerta exeä. Tuon toimiakseen pitää olla alkuperäinen exe.

Myös githubista löytyy tuo sama modi.

Kannatta silti huomioida että tuo SMT fixi ei paranna fps kaikilla ryzen prosessoreilla, kuten 5900x ja 5950x. Hyötyä tulee testien mukaan maksimissan 8-ytimisillä.
 
Korjauksesta on jo drag and drop modiversio niin ei tarvitse puukottaa joka kerta exeä. Tuon toimiakseen pitää olla alkuperäinen exe.

Myös githubista löytyy tuo sama modi.

Kannatta silti huomioida että tuo SMT fixi ei paranna fps kaikilla ryzen prosessoreilla, kuten 5900x ja 5950x. Hyötyä tulee testien mukaan maksimissan 8-ytimisillä.

Puukottamisella tarkoitin myös tuon käyttöä vaikka se ei toki viestistäni käynyt mitenkään selville.

Mutta ei tuokaan ole millään tavalla käytännöllinen loppuseltaan pitkällä tähtäimellä, vaikkakin lupaillaan ettei tarvitse joka päivityksen jälkeen tehdä. Mikä on sitten totuus, tarviiko vai ei.
 
No riippunee varmaan siitä, mikä susta on "kohtuullisen hyvin". Tyyliin ryzen 3600 on se minimi, jolla saa keskimäärin 60fps (ja omasta mielestä 60fps on melkoisen pelikelvoton, koska aiheuttaa sekä pahoinvointia että tähtäämisen huomattavaa vaikeutumista). Kaikille ne grafiikat ei oo se tärkein juttu vaan pelin pitää olla myös pelikelvollinen, että siitä voi edes yrittää nauttia. Ja ei, asetuksilla ei ole siinä vaiheessa mitään väliä, kun tulee se prossun pullonkaula vastaan. Crowd density on käytännössä ainoa, joka vaikuttaa siinä vaiheessa ja ei se todellakaan tee ihmeitä.

Vaikka tässä pelissä onkin suuressa osassa se, että istutaan kuuntelemassa repliikkejä, niin on siinä silti liikkumista ja taisteluakin, jossa sitä fps:ää sitten kaipaa.

Ai kun edellisessä viestissä kirjoitit, että se konsoleiden 30fps on pelikelvoton, mutta nyt sitten myös PC:n 60fps on "melkoisen pelikelvoton". Ei siinä, kyllä alle 60fps nakertaa itsellänikin kokemusta ja ennemmin sitten ruksii jotain asetuksia pienemmälle, jotta pyörii sulavasti.

Ei nyt ollut tarkoitus vängätä aiheesta, kun kaikki kokee tuon fps-asian vähän eri tavalla ja onhan tässä tosiaan myös paljon tuota räiskintää ja ajelua. Särähti vaan tuo edellisen viestin kohta, etteikö tätä saisi pyörimään hyvin edes uudella koneella. Omaan makuun tasainen 60-70fps (ilman droppeja) ~kaikki ultralla oli vain positiivinen yllätys, enkä osaa oikein enempää kaivata, vaikka nettiräiskinnöissä ym. onkin tottunut niihin +100fps lukemiin.
 
No riippunee varmaan siitä, mikä susta on "kohtuullisen hyvin". Tyyliin ryzen 3600 on se minimi, jolla saa keskimäärin 60fps (ja omasta mielestä 60fps on melkoisen pelikelvoton, koska aiheuttaa sekä pahoinvointia että tähtäämisen huomattavaa vaikeutumista). Kaikille ne grafiikat ei oo se tärkein juttu vaan pelin pitää olla myös pelikelvollinen, että siitä voi edes yrittää nauttia. Ja ei, asetuksilla ei ole siinä vaiheessa mitään väliä, kun tulee se prossun pullonkaula vastaan. Crowd density on käytännössä ainoa, joka vaikuttaa siinä vaiheessa ja ei se todellakaan tee ihmeitä.

Vaikka tässä pelissä onkin suuressa osassa se, että istutaan kuuntelemassa repliikkejä, niin on siinä silti liikkumista ja taisteluakin, jossa sitä fps:ää sitten kaipaa.
En ole koskaan aiemmin kuullut, että 60 FPS aiheuttaisi pahoinvointia. Voi olla telkkarin katsominenkin tuollaiselle ihmiselle hankalaa kun se ei ole kuin 30 FPS. Yleensä se on alhainen FOV mikä aiheuttaa pahoinvointia ja varsinkin jos on head bobbingia mukana, mutta että 60 FPS.
 
Alkaa olla main guest lähellä loppuuaan. Yrittäny rushia loppuun asti, ei jaksa enää side guesteja, liian bugisia, tai ei kiinnosta.
Tuossa ylläkin mainittiin, niin main guest on kyllä hiottu loppuun, siinä ei ole pahempia bugeja, muuta kuin että suurimman osan aikaa ei ole mitään käryä mitä tapahtuu, miksi pitää ampua ja ketä noi on?

Ei jaksa ottaa previous savea ja kokeilla eri pelitapaa, yksi päätehtävä tässä olisi kait voinut pelata stealthina, mutta vahingossa otin aseen käteen ja kaikki muuttu hostileksi, no pääsi sen noinkin läpi, tuossa varmaan olisi ollut joku faction jolla tehtäviä.
Ei kyllä jaksa varmaan toista pelikertaa ennenkuin korjaavat pahimmat bugit ja pelimekaaniikat.
Katotaan kun tulee ensimmäisiä DLC:eitä

Pelasin itse prey:n läpi muutama kk sitten, sekin sai huonoja arvosteluja aluksi bugisuuden takia, mutta nyt oli käytännölssä kaikki korjattu, pelinä sekin on parempi kuin tää cp77, kaikki pelimekaanikat yms toimii paremmin, tosin pienempi ja ei mikään iso open world.

Ehkä tässä haukattiin hiukan liion iso pala, tuskin tätä kokonaisuudessaan tullaan koskaan korjaamaan.
Hyvin on kuitenkin viihtynyt tähän asti vaikka aina ei ole kärryillä mitä tapahtuu, luoteja päähän ja väliin dildolla hakkailee, pelin paras melee ase yhä.

Pari vinkkiä mitä nyt näin 25h pelanneen huomannut.
Autoja ei kannata ostaa, ne maksaa liikaa ja sideguesteista saa myös kulkuneuvoja.
Gorilla arms? täh mitä häh?, ei kannata ostaa, luulin, että noilla saa nuo "locked door" auki niinkuin descriptionissa lukee, mutta mitää ei tapahtu, samoin kuin ovet jotka vaatii voimaa (body) ei aukea. joko kyseessä on bugi, tai jäänyt implementoimatta, tai description on väärin. nyrkkeilyyn kait nuo auttaa, tosin sitä en ole kokeillut. tai ihan vaan noi on perseestä, älä osta.

pelissä pääsee pitkälle ja varmaan ihan loppuun asti ilman yhtään implanttia, tuntuu olevan ihan turhuus implanit ja modit, niiden apu peliin on mitätön.
Aseilla ei ole mitään väliä, suurin osa on samanlaisia ja aika mitäänsanomattomia, kaikki kuolee aika sama käyttääkö snipua, pislaa vai meleetä
Kannattaa säästää aina yksi tai kaksi stat pointia kun levelöit, voi tulla vastaan ovi jonka haluat auki, mutta statit ei riitä, sen voi käyttää siihen oveen, gorilla arms ei ainakaan tee hölkäsen pölähdystäkään.
perkkejä saa liian vähän ja suurin osa on aika mitättömässä osassa peliä, hp regen ja pari muuta jotka on tarpeen, ja rahan hakkerointi esim, noita pitäs kyllä ehdottomasti muutella.
 
Viimeksi muokattu:
Peli on kyllä aika rikki. Noi smart weaponit ei toimi ollenkaan vaikka sai tuon älytatuoinnin. Itemin tiputtaa maahan ei pysty poimimaan. Vilahtelee random itemeitä koko ajan kun katsoo jotain itemiä niin näkyy väärä item siinä ruudussa. Olemattomia itemeitä näkyy tyhjillä ruumiilla. Välillä item ruutuun jää jumittamaan joku item joka ei lähde pois. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
 
Ittellä on peli ihan alussa ja joitain bugeja on tullut huomattua. Inventoryssä ihmetyttää, kun näyttää että voisi olla kaksi samantyylistä vaatetta yhtä aikaa päällä, vaikkeivat ole. Ensimmäinen tehtävä oli lähes impossible mission ekalla pelikerralla. Vihollisia tuntui olevan suorastaan ruuhkaksi asti ja hoksattuaan meikäläisen lahtasivat silmänräpäyksessä easy-tasolla. :dead: Ja kun seuraavana päivänä kokeilin peliä uudelleen, niin vihollisia oli vain yksi "normaali" :joy:
 
Peli on kyllä aika rikki. Noi smart weaponit ei toimi ollenkaan vaikka sai tuon älytatuoinnin. Itemin tiputtaa maahan ei pysty poimimaan. Vilahtelee random itemeitä koko ajan kun katsoo jotain itemiä niin näkyy väärä item siinä ruudussa. Olemattomia itemeitä näkyy tyhjillä ruumiilla. Välillä item ruutuun jää jumittamaan joku item joka ei lähde pois. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Kyllä, todella buginen peli vielä, jatkuvasti tulee vastaan kaikkea pientä ja isompaa vikaa, välillä hahmo syttyy palaan ittestään, vihut katoaa näkyvistä mutta pystyvät kumminkin ampumaan ja välillä menussa käynti muuttaa kuva suhteen 32:9 -> 16:9 yms...................

Veikkaan että tässä menee vielä pitkään ennenkö edes osan saavat korjattua.
 
Kyllä, todella buginen peli vielä, jatkuvasti tulee vastaan kaikkea pientä ja isompaa vikaa, välillä hahmo syttyy palaan ittestään, vihut katoaa näkyvistä mutta pystyvät kumminkin ampumaan ja välillä menussa käynti muuttaa kuva suhteen 32:9 -> 16:9 yms...................

Veikkaan että tässä menee vielä pitkään ennenkö edes osan saavat korjattua.

Tuo palamaan syttyminen johtuu hakkereista - itsekin ihmettelin alussa mitä tapahtuu, mutta ennen sitä taitaa ruudulla liikahtaa joku progress bar. Kuuluu siis asiaan ja sen pystyy estämään esim. kameroita rikkomalla tai laittamalla kylmäksi sen hakkerin.
 
Kun on ollut puhetta siitä poliisien tyhmyydestä niin sattui malliesimerkki siitä äsken. Peli heitti samalle kujalle sekä semmoisen tähdellä merkityn jengi sivu sivutehtävän että semmoisen poliisin aidatun murhatutkimuksen. Eli nyt jengiläiset pieksee sivullista parin metrin päässä poliisista joka päivittelee kuinka rujo murha täällä on tapahtunut, kaikki sulassa sovussa tottakai.

Ja tämän löydön tein matkalla korjatakseni bugin jossa Johnnyn repliikki jäi ruudulle. Se siis korjataan menemällä paikkaan jossa repliikki on alunperin sanottu, eli pitää toivoa että juuri se repliikki on sattunut jäämään jollekin muulle ja hän on tehnyt salapoliisityön valmiiksi. Muuten voi mennä hetki löytää oikea paikka.
 
Mitenkäs tämä pyörii porukalla i7 9700K:lla? GM:n Steven testeissä pärjäsi yllättävän heikosti tässä pelissä minimi FPS:n osalta. Kaikkien säikeiden suorituskyvyn pitäisi kuitenkin olla käytännössä tasoissa i7 8700K:n ja 10600K:n kanssa 2 lisäytimen ansiosta, mutta etenkin tuosta i5:sta jäi kauas jälkeen. Itsellä prossu kellotettuna 5Ghz ja muistit 3600Mhz CL16, eli niiden puolesta saa vähän apua ja lisäksi peli tulee vielä NVME-levylle. Mielellään crowd densityä en ihan alas laittaisi, kun avoimen maailman peleissä vihaan sitä, että kadut näyttää aavekaupungilta.

Ja mistähän tämä kannattaisi ostaa edullisesti, mutta luotettavasti ilman VPN:ää? CD Keys tarjoaa 44,99€ hintaan, mikä ei ole paha ja tuolta olen ostellut paljonkin pelejä. Taidan odottaa vielä tuota tämän viikon aikana tulevaa patchia, ettei ensikokemukset pelistä ole hirveän bugiset.
 
Tuo palamaan syttyminen johtuu hakkereista - itsekin ihmettelin alussa mitä tapahtuu, mutta ennen sitä taitaa ruudulla liikahtaa joku progress bar. Kuuluu siis asiaan ja sen pystyy estämään esim. kameroita rikkomalla tai laittamalla kylmäksi sen hakkerin.

Kiitos :).
 
Sain jostain reseptin tällaiseen "Toverin vasara-"pistooliin, ja rakentelin yhden. En nyt sen enempää osaa sanoa, kun ei riitä statsit käyttöön. Mikä lie on "full potential". Tarvis varmaan levuttaa sitä body-skilliä.

1091500_20201214220048_1.png

Täytyy sanoa, että toi tekee aika paljon vahinkoa.............
 
Mitenkäs tämä pyörii porukalla i7 9700K:lla? GM:n Steven testeissä pärjäsi yllättävän heikosti tässä pelissä minimi FPS:n osalta. Kaikkien säikeiden suorituskyvyn pitäisi kuitenkin olla käytännössä tasoissa i7 8700K:n ja 10600K:n kanssa 2 lisäytimen ansiosta, mutta etenkin tuosta i5:sta jäi kauas jälkeen. Itsellä prossu kellotettuna 5Ghz ja muistit 3600Mhz CL16, eli niiden puolesta saa vähän apua ja lisäksi peli tulee vielä NVME-levylle. Mielellään crowd densityä en ihan alas laittaisi, kun avoimen maailman peleissä vihaan sitä, että kadut näyttää aavekaupungilta.

Itselläni on on i7-9700k, RTX 2070 8G Edition, 16gb 3000Mhz CL16 muistia ja peli tosiaan NVME-levyllä asennettuna. Kaikki asetukset on tapissa lukuunottamatta paria poikkeusta (Cascaded Shadows Range ja Resolution = Medium). Ray Tracing on päällä, mutta Ray-Traced Reflections ja Shadows pois päältä. Ray-Traced Lighting = Medium. DLSS = Quality. Ja tosiaan Crowd Density on myöskin ihan tapissa.

Näillä asetuksilla peli näyttää omaan silmään varsin hyvältä ja pyörii siedettävästi, tosin myönnettäköön että en ole mitään FPS-counteria silmä kovana tuijottanut vaikka se ylänurkasta löytyykin näkyviltä. Mitään diashowta ei joudu kuitenkaan katselemaan eikä peli tunnu nykivän niin se riittää itselle. Sisätiloissa ja paikoitellen ulkonakin sellainen 60-70fps ja jos on jossain pahimmassa ryysiksessä tai ajaa autolla kovaa yöllä niin voi tipahtaa paikoitellen 45fps tuntumaan. Kertaakaan ei ole peli kaatunut. Niin joo ja kenties se tärkein; pelaan 1080p resoluutiolla koska 144hz näyttöni ei pysty parempaan joka varmasti vaikuttaa asiaan.

Muuten peli onkin sitten bugeja täynnä ja oli muutenkin itselleni melkoinen pettymys. Pelailin yhteensä about 20 tuntia ja nyt en ole kahteen päivään edes avannut koko peliä.
 
Ei mutta keikalla joidenkin japanilaisten luolaan löyty pöydältä jotain ananas-pitsaa, vedin sen nassuun saman tein. :D
NCPD:lle vinkki lähetetty! joten älä ihmettele jos asunnostasi löytyy kohta spawnaavia poliiseita ;)
 
Mitkä noi kolme korttia ja niiden prosentit tossa menussa sen ACT 1 jälkeen on? Meinaako ne noita kolmen Main Questin läpäisyprosentteja?
 
Kyllä ne taitaa sitä meinata ja lisäksi varmaan sideguesteja.
On tää vähän sekavaa menoa, tuossa yksi main guest jossa se japsi hemmo käski mennä oikein stealthia jonnekkin tehtaaseen, no pidin pikku tauon ja palasin peliin, mitähän tässä piti tehdä. niin kävelin morjenstaan yhtä äijää, se avasi tulen ja kohta oli 20 vihua kimpussa.
Alkaa olla taika helppoa taistelut, meleenä päälle, vähän hp pottua ja ukkeli on käytännössä kuolematon.

Nyt vasta huomasin, että inventorystä voi suoraan dissamblya tavaraa, ei tarvi kantaa jatkuvasti myymään. Kalleimmat toki myyn.
aseita voi myös upgradea. Sir john pallustiff tekee jo reippaat 500dps, seuraava pistooli tekee joku 360.
Melee myös stunnaa joka toisella iskulla, hieman op..
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 022
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom