Cyberpunk 2077

Peli on kyllä aika rikki. Noi smart weaponit ei toimi ollenkaan vaikka sai tuon älytatuoinnin. Itemin tiputtaa maahan ei pysty poimimaan. Vilahtelee random itemeitä koko ajan kun katsoo jotain itemiä niin näkyy väärä item siinä ruudussa. Olemattomia itemeitä näkyy tyhjillä ruumiilla. Välillä item ruutuun jää jumittamaan joku item joka ei lähde pois. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
 
Ittellä on peli ihan alussa ja joitain bugeja on tullut huomattua. Inventoryssä ihmetyttää, kun näyttää että voisi olla kaksi samantyylistä vaatetta yhtä aikaa päällä, vaikkeivat ole. Ensimmäinen tehtävä oli lähes impossible mission ekalla pelikerralla. Vihollisia tuntui olevan suorastaan ruuhkaksi asti ja hoksattuaan meikäläisen lahtasivat silmänräpäyksessä easy-tasolla. :dead: Ja kun seuraavana päivänä kokeilin peliä uudelleen, niin vihollisia oli vain yksi "normaali" :joy:
 
Peli on kyllä aika rikki. Noi smart weaponit ei toimi ollenkaan vaikka sai tuon älytatuoinnin. Itemin tiputtaa maahan ei pysty poimimaan. Vilahtelee random itemeitä koko ajan kun katsoo jotain itemiä niin näkyy väärä item siinä ruudussa. Olemattomia itemeitä näkyy tyhjillä ruumiilla. Välillä item ruutuun jää jumittamaan joku item joka ei lähde pois. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Kyllä, todella buginen peli vielä, jatkuvasti tulee vastaan kaikkea pientä ja isompaa vikaa, välillä hahmo syttyy palaan ittestään, vihut katoaa näkyvistä mutta pystyvät kumminkin ampumaan ja välillä menussa käynti muuttaa kuva suhteen 32:9 -> 16:9 yms...................

Veikkaan että tässä menee vielä pitkään ennenkö edes osan saavat korjattua.
 
Kyllä, todella buginen peli vielä, jatkuvasti tulee vastaan kaikkea pientä ja isompaa vikaa, välillä hahmo syttyy palaan ittestään, vihut katoaa näkyvistä mutta pystyvät kumminkin ampumaan ja välillä menussa käynti muuttaa kuva suhteen 32:9 -> 16:9 yms...................

Veikkaan että tässä menee vielä pitkään ennenkö edes osan saavat korjattua.

Tuo palamaan syttyminen johtuu hakkereista - itsekin ihmettelin alussa mitä tapahtuu, mutta ennen sitä taitaa ruudulla liikahtaa joku progress bar. Kuuluu siis asiaan ja sen pystyy estämään esim. kameroita rikkomalla tai laittamalla kylmäksi sen hakkerin.
 
Kun on ollut puhetta siitä poliisien tyhmyydestä niin sattui malliesimerkki siitä äsken. Peli heitti samalle kujalle sekä semmoisen tähdellä merkityn jengi sivu sivutehtävän että semmoisen poliisin aidatun murhatutkimuksen. Eli nyt jengiläiset pieksee sivullista parin metrin päässä poliisista joka päivittelee kuinka rujo murha täällä on tapahtunut, kaikki sulassa sovussa tottakai.

Ja tämän löydön tein matkalla korjatakseni bugin jossa Johnnyn repliikki jäi ruudulle. Se siis korjataan menemällä paikkaan jossa repliikki on alunperin sanottu, eli pitää toivoa että juuri se repliikki on sattunut jäämään jollekin muulle ja hän on tehnyt salapoliisityön valmiiksi. Muuten voi mennä hetki löytää oikea paikka.
 
Mitenkäs tämä pyörii porukalla i7 9700K:lla? GM:n Steven testeissä pärjäsi yllättävän heikosti tässä pelissä minimi FPS:n osalta. Kaikkien säikeiden suorituskyvyn pitäisi kuitenkin olla käytännössä tasoissa i7 8700K:n ja 10600K:n kanssa 2 lisäytimen ansiosta, mutta etenkin tuosta i5:sta jäi kauas jälkeen. Itsellä prossu kellotettuna 5Ghz ja muistit 3600Mhz CL16, eli niiden puolesta saa vähän apua ja lisäksi peli tulee vielä NVME-levylle. Mielellään crowd densityä en ihan alas laittaisi, kun avoimen maailman peleissä vihaan sitä, että kadut näyttää aavekaupungilta.

Ja mistähän tämä kannattaisi ostaa edullisesti, mutta luotettavasti ilman VPN:ää? CD Keys tarjoaa 44,99€ hintaan, mikä ei ole paha ja tuolta olen ostellut paljonkin pelejä. Taidan odottaa vielä tuota tämän viikon aikana tulevaa patchia, ettei ensikokemukset pelistä ole hirveän bugiset.
 
Tuo palamaan syttyminen johtuu hakkereista - itsekin ihmettelin alussa mitä tapahtuu, mutta ennen sitä taitaa ruudulla liikahtaa joku progress bar. Kuuluu siis asiaan ja sen pystyy estämään esim. kameroita rikkomalla tai laittamalla kylmäksi sen hakkerin.

Kiitos :).
 
Sain jostain reseptin tällaiseen "Toverin vasara-"pistooliin, ja rakentelin yhden. En nyt sen enempää osaa sanoa, kun ei riitä statsit käyttöön. Mikä lie on "full potential". Tarvis varmaan levuttaa sitä body-skilliä.

1091500_20201214220048_1.png

Täytyy sanoa, että toi tekee aika paljon vahinkoa.............
 
Mitenkäs tämä pyörii porukalla i7 9700K:lla? GM:n Steven testeissä pärjäsi yllättävän heikosti tässä pelissä minimi FPS:n osalta. Kaikkien säikeiden suorituskyvyn pitäisi kuitenkin olla käytännössä tasoissa i7 8700K:n ja 10600K:n kanssa 2 lisäytimen ansiosta, mutta etenkin tuosta i5:sta jäi kauas jälkeen. Itsellä prossu kellotettuna 5Ghz ja muistit 3600Mhz CL16, eli niiden puolesta saa vähän apua ja lisäksi peli tulee vielä NVME-levylle. Mielellään crowd densityä en ihan alas laittaisi, kun avoimen maailman peleissä vihaan sitä, että kadut näyttää aavekaupungilta.

Itselläni on on i7-9700k, RTX 2070 8G Edition, 16gb 3000Mhz CL16 muistia ja peli tosiaan NVME-levyllä asennettuna. Kaikki asetukset on tapissa lukuunottamatta paria poikkeusta (Cascaded Shadows Range ja Resolution = Medium). Ray Tracing on päällä, mutta Ray-Traced Reflections ja Shadows pois päältä. Ray-Traced Lighting = Medium. DLSS = Quality. Ja tosiaan Crowd Density on myöskin ihan tapissa.

Näillä asetuksilla peli näyttää omaan silmään varsin hyvältä ja pyörii siedettävästi, tosin myönnettäköön että en ole mitään FPS-counteria silmä kovana tuijottanut vaikka se ylänurkasta löytyykin näkyviltä. Mitään diashowta ei joudu kuitenkaan katselemaan eikä peli tunnu nykivän niin se riittää itselle. Sisätiloissa ja paikoitellen ulkonakin sellainen 60-70fps ja jos on jossain pahimmassa ryysiksessä tai ajaa autolla kovaa yöllä niin voi tipahtaa paikoitellen 45fps tuntumaan. Kertaakaan ei ole peli kaatunut. Niin joo ja kenties se tärkein; pelaan 1080p resoluutiolla koska 144hz näyttöni ei pysty parempaan joka varmasti vaikuttaa asiaan.

Muuten peli onkin sitten bugeja täynnä ja oli muutenkin itselleni melkoinen pettymys. Pelailin yhteensä about 20 tuntia ja nyt en ole kahteen päivään edes avannut koko peliä.
 
Mitkä noi kolme korttia ja niiden prosentit tossa menussa sen ACT 1 jälkeen on? Meinaako ne noita kolmen Main Questin läpäisyprosentteja?
 
Kyllä ne taitaa sitä meinata ja lisäksi varmaan sideguesteja.
On tää vähän sekavaa menoa, tuossa yksi main guest jossa se japsi hemmo käski mennä oikein stealthia jonnekkin tehtaaseen, no pidin pikku tauon ja palasin peliin, mitähän tässä piti tehdä. niin kävelin morjenstaan yhtä äijää, se avasi tulen ja kohta oli 20 vihua kimpussa.
Alkaa olla taika helppoa taistelut, meleenä päälle, vähän hp pottua ja ukkeli on käytännössä kuolematon.

Nyt vasta huomasin, että inventorystä voi suoraan dissamblya tavaraa, ei tarvi kantaa jatkuvasti myymään. Kalleimmat toki myyn.
aseita voi myös upgradea. Sir john pallustiff tekee jo reippaat 500dps, seuraava pistooli tekee joku 360.
Melee myös stunnaa joka toisella iskulla, hieman op..
 
Kyllä ne taitaa sitä meinata ja lisäksi varmaan sideguesteja.
On tää vähän sekavaa menoa, tuossa yksi main guest jossa se japsi hemmo käski mennä oikein stealthia jonnekkin tehtaaseen, no pidin pikku tauon ja palasin peliin, mitähän tässä piti tehdä. niin kävelin morjenstaan yhtä äijää, se avasi tulen ja kohta oli 20 vihua kimpussa.
Alkaa olla taika helppoa taistelut, meleenä päälle, vähän hp pottua ja ukkeli on käytännössä kuolematon.

Nyt vasta huomasin, että inventorystä voi suoraan dissamblya tavaraa, ei tarvi kantaa jatkuvasti myymään. Kalleimmat toki myyn.
aseita voi myös upgradea. Sir john pallustiff tekee jo reippaat 500dps, seuraava pistooli tekee joku 360.
Melee myös stunnaa joka toisella iskulla, hieman op..

Ainakin itselle on tullut haastetta melkoisesti, kun on mennyt tekemään "Very high" vaaraluokituksen mukaisia sivutehtäviä. Ei enää legendary katana oikein niissä vihuissa tunnu samalla tapaa kuin noissa tehtävissä joita juonessa tällä hetkellä tekemässä..

Hämää kyllä tuo aseluokitus kuvio, että mihin se oikeastaan edes vaikuttaa. Alkuvaiheessa olen saanut jotain Epic-aseita joiden DPS on huomattavasti huonompi kuin nyt vähän pidemmällä Common-luokituksella löydetyn saman aseen DPS..
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa olla taika helppoa taistelut, meleenä päälle, vähän hp pottua ja ukkeli on käytännössä kuolematon.

Millä vaikeustasolla pelaat? Kyllä ne vihut jo hardilla vetää sadasta nollaan aika uskomattoman äkäisesti. Armorkaan ei tunnu auttavan ollenkaan. Tais olla tyyliin level 12, kun ostin 200 armoria antavan cyberwaren, joka käytännössä tuplasi armorin, mutta survi ei siinä vaiheessa muuttunut mihinkään suuntaan. Ei se peli vaikea silti ole, mutta enpä ainakaan itse voi pomppia vihujen nähtävillä lähellekään kuolemattomana.
 
On kyllä aikamoisen näköistä. Jos tuo xbox one versio olisi oikeasti mahdollinen switch versio nii antaisin anteeksi.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hämää kyllä tuo aseluokitus kuvio, että mihin se oikeastaan edes vaikuttaa. Alkuvaiheessa olen saanut jotain Epic-aseita joiden DPS on huomattavasti huonompi kuin nyt vähän pidemmällä Common-luokituksella löydetyn saman aseen DPS..

Modifikaatioslotteja enemmän.
 
Modifikaatioslotteja enemmän.
Tämä.
Harmi, että ainakin nuo vaatemodit vaikuttaa olevan rikki tällä hetkellä.
Omalla hahmolla movement speed modien mukaan pitäisi olla 39, mutta statseissa lukee 5 ja vauhtikaan ei ole nopeutunut.
Sama myös crit chance, joka pitäisi olla lähellä 100%, mutta statsien mukaan vain 30%..
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


IGN antoi PS4/Xbone versiolle 4/10. Ja täysin ansaitusti. CD Project paljastui kusetusfirmaksi, enkä ainakaan itse tule tästä pelistä maksamaan mitään.

Näin vertailun vuoksi sama hahmo PC:llä :rofl2:
1607996152173.png


Digital Foundryn uudella videolla tilanne näyttää olevan vielä pahempi Xbox One:lla kuin PS4:lla. Jossain katuammuskelukohtauksessa peli veti itsensä lukkoon minuutiksi.

Voihan se yksinkertaisesti olla että pelistä vain tehtiin aivan liian 2020. Jos vertaa 2018 demoa ja julkaisuversiota niin peli on paljon paremman näköinen lopullisessa versiossa. Yksittäisessä ydinkeskustakohtauksessa on niin helvetisti yksityiskohtia ettei 2013 vuoden teknologia HDD kiekoillaan ja optisilla asemillaan saa enää järkevässä ajassa ladattua assetteja. Kun katsoo tuota järkyttävää jälkeä lastgen konsoleilla niin en usko että pelistä saadaan kovin kummoista tuotosta vaikka mitä optimointeja kehään lyötäisiin. Varmasti jonkin verran parannusta tulee, mutta kyllä se loppupeleissä tulee menemään leikkuripöydälle ja pitää päättää että mistä leikataan.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


IGN antoi PS4/Xbone versiolle 4/10. Ja täysin ansaitusti. CD Project paljastui kusetusfirmaksi, enkä ainakaan itse tule tästä pelistä maksamaan mitään.

Itse sanoin aikoja stten, että on suurin virhe tehdä tätä lastgen konsoleille ja täälä iotechissä vaan suu vaahdossa puolustettiin lastgen konsoli version puolesta :x3:
 
Tuskin. Witcherin kohdalla puhutaan ihan PS4 ja Xbox Onesta, niin miks samoihin vehkeisiin viitattaisiin next geninä cyberpunkin kohdalla.
Sitä mäkin mietin mutta kuitenkin Witcher 3 kohdalla puhuttaan PS4/XO:sta.
Todennäköisesti koska Witcher 3 kohdalla homma oli selvä ja alustat lyöty lukkoon. Cyberpunkin kohdalla ei ollut käryä milloin peli julkaistaan ja mitkä kaikki tiedossa olevat ja vasta myöhemmin julkaistavat alustat sitä tulisivat tukemaan.
 
Xbox onea/PS4:sta on se ~150 miljoonaa myyty yhteensä. Hulluahan se olisi cd projektin jättää last-genin mahdolliset ostajat pois. Kuinkahan pienempi luku konsolin kohdalla olisi jos last-gen versiot oltaisiin peruttu.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Mutta joo, videoitten perusteella mielestäni last-gen versio olisi pitänyt lykätä ja tuoda vain XS/PS5 versiot myyntiin PC:n lisäksi.
 
Hauskinta tässä ketjussa on ennen launchia kyseltiin että mistä mää nyt ostasin tän että devit sais eniten rahaa... aivan ku googlea ei olis olemassakaan. Nyt kysytään mistä tän voi ostaa, että devit saa mahollisimman vähän rahaa

:sbandit:
 
En tiedä kuinka paljon next gen konsoleita on myyty, mutta tuskin niiden lukumäärällä kauheasti voittoa tulisi verraten vanhaan sukupolveen?

Kaikki versiot olisi pitänyt lykätä ensi kevääseen/kesään. Rikkinäisiä ne kaikki oli ennen day 1 patchia.
 
Hauskinta tässä ketjussa on ennen launchia kyseltiin että mistä mää nyt ostasin tän että devit sais eniten rahaa... aivan ku googlea ei olis olemassakaan. Nyt kysytään mistä tän voi ostaa, että devit saa mahollisimman vähän rahaa

:sbandit:

Ei kai siinä mitään hauskaa tai kummallista ole; fanipojat osteli pelin etukäteen, että pääsee pelaamaan heti launchissa ja mahdollisesti tukemaan CDPR:ää enemmän esim. ostamalla Gog.comista tai tilaamalla jonkun CE:n. Muut sitten katselee vähän arvosteluja ja odottelee ensimmäiset patchit ennen kuin tarttuu peliin.
 
Heh tulee kyllä olemaan tosi kusinen nakki niillä kavereilla, jotka joutuvat tätä tunkkaamaan 2013 vuoden raudalle. Sama homma kun itse tein aikanaan IE6 yhteensopivuutta nettisivuille, ihan jäätävä kasa sitä itseään :cigarbeye:
 
On kyllä vähintäänkin arveluttavaa toimintaa julkaista näin surkea versio pelistä konsoleille, täällä aikasemmin väännettiin kuinka on väärin ostaa peli milloin mistäkin kun on niin pyhä firma tuo cd projekti red. Meinaan jatkossakin ostaa pelit vaikka vpn kikkailulla, ei tämän luokan firmoista kukaan pelaa reilusti.
 
Jos on Bethesdan pelejä, Escape From Tarkovia ja kingdom come deliverancea pelannu niin kylläpä nää bugit kestää.
ps4/xbox one käyttäjät lähinnä ennakkotilasivat itelleen next-gen versiot



Combatti on tässä pelissä hyvä, kun vain osais o_O




https://www.reddit.com/r/LowSodiumC...e_of_the_subheadings_in_the_news_talks_about/
One of the subheadings in the news talks about how a local video game developer delayed their game and fans started rioting at their HQ
 
Kiitos tästä subredditistä. :tup: Kiinnostaa kyllä lukea muiden mielipiteitä ja löydöksiä pelistä, mutta ei tuota ruikutusta ja vikinää jaksa enää kuunnella jolla itse /r/cyberpunkgame on pilattu.

Tuo /r/cyberpunkgame on kyllä todella mustavalkoista meininkiä. Ennen viimeistä julkaisun lykkäystä se oli 100% pelkkää hypeä ja pieninkin kritiikki vaiennettiin heti, sitten lykkäysilmoituksen jälkeen siellä ei näkynyt moneen viikkoon mitään positiivista koko pelistä. Nyt julkaisun jälkeen ei ole tosiaan edes viitsinyt oikein lueskella koko subredditiä, kun suurin osa vaan keskittyy rutisemaan jostain eikä koko pelistä tunnu löytyvän mitään hyvää sanottavaa. Sinänsä käy kyllä ihan järkeen, että kun hype ja odotus oli tuota luokkaa jo vuosia, niin eihän siinä voi muuta kuin pettyä. Pitääpä laittaa tuo toinen lanka seurantaan!
 
Hitto että toi avoin maailma tuntuu ankealta, autot liikkuu raiteilla, npc:t liikkuu raiteilla, mikään ei tunnu elävältä eikä kenenkään kanssa ole mitään interaktiota. Voit hyppiä jengin päällä, kävellä suoraan päin eikä mitään tapahdu. Tulee mieleen joku 2000-luvun alun peli jossa ensimmäisiä avoimia kaupunkeja.

Tykkään silti kovasti mutta ehkä omat odotukset oli hieman liian kovat :D

Tajusin muuten ottaa vsyncin pois päältä kun näytön Freesync näyttäisi pitävän repeilyn poissa (tai sitten joku muu syy) ja FPS nousi aika reilusti, nyt voi ottaa pois ton suttuisen DLSS:n pois ja ruudunpäivitys pysyy kohdillaan. Paaaljon mukavampi pelata.
 
Peli pelattu eilen ensimmäisen kerran läpi. Tarina toimi itselle hyvin ja siitä voi antaa 10/10. Itse pelattavuus ja peli asettunee sinne 6-7/10 paikkeille nykykunnossa. AI-parannukset ja vähäiset PC-bugit (itsellä näitä ei tullut paljoa vastaan) nostaisi pelin arvosanaa jo roimasti. Autolla ajamista ja GTA-menoa en todellakaan kaivannut yhtään tässä ja olisi voinut vaikka olla poissa kokonaan. Positiiviset fiilikset jäi vaikka lyhythän tuo main quest on. 18h taisi tulla itselle peliaikaa. Tosin tein sidejä vain kourallisen.

Ensi pelikertaa varten taidan odottaa pari isompaa päivitystä ja sitten alotan uudella alkutarinalla tahkoamaan sidejä :)
 
Katselin eilen tuossa CohhCarnagen streamiä ja näyttäisi siltä, että craftin on osaksi tällä hetkellä rikki. Jostain syystä aseisiin ja vaatteisiin tarvittavia high end komponentteja ei saa kerättyä. Vertailuna cyberdeck moduuleihin taas tulee ihan normaalisti kaikkia komponentteja ja niitä voi craftata. Tämä on todennäköisesti varsin helppo korjaus ja tulee korjaamaan tuon craftingin puutteen.
 
Heh tulee kyllä olemaan tosi kusinen nakki niillä kavereilla, jotka joutuvat tätä tunkkaamaan 2013 vuoden raudalle. Sama homma kun itse tein aikanaan IE6 yhteensopivuutta nettisivuille, ihan jäätävä kasa sitä itseään :cigarbeye:
Xbox One X ei ole vuoden 2013 rautaa. Ihan jäätävä kasa sitä itseään, miten pahasti tämä on onnistuttu paskomaan.
 
Tuo palamaan syttyminen johtuu hakkereista - itsekin ihmettelin alussa mitä tapahtuu, mutta ennen sitä taitaa ruudulla liikahtaa joku progress bar. Kuuluu siis asiaan ja sen pystyy estämään esim. kameroita rikkomalla tai laittamalla kylmäksi sen hakkerin.

Jep palamaan syttyminen johtuu vihollishakkereista hakkerointi puusta saa skilin mikä paljastaa sen jos sua aletaan hakkeroida siis sen hakkerin sijainnin.
 
Heh tulee kyllä olemaan tosi kusinen nakki niillä kavereilla, jotka joutuvat tätä tunkkaamaan 2013 vuoden raudalle. Sama homma kun itse tein aikanaan IE6 yhteensopivuutta nettisivuille, ihan jäätävä kasa sitä itseään :cigarbeye:

Suurin syy miksi tää peli joudutaan väkisin tekemään vuoden 2013 raudalle on se, että joku bisnestyyppi johdossa, joka ei ymmärrä tekniikkaa on keksinyt, että hei tän pelin pitää pyöriä ikivanhalla raudalla, koska me tehdään silleen enemmän rahaa. Seurauksena on täysi shit show, koska oikeesti noiden ei olisi ikinä pitänyt luvata, että tää peli pyörii muullakin kun noilla uusilla konsoleilla, jossa on tehokkaampaa rautaa.

Todennäköisesti tässä käy kuten näissä kuvioissa aina syylliset etsitään koodaajista, jotka on tehneet yötä päivää hommia eikä siitä bisnestyypistä kuka kehitteli idean se bisnestyyppi todennäköisesti on niin pihalla tekniikasta, että ei edes kykene hahmottamaan asioita edes sen verran, että ymmärtäisi olevansa syyllinen asiaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hitto että toi avoin maailma tuntuu ankealta, autot liikkuu raiteilla, npc:t liikkuu raiteilla, mikään ei tunnu elävältä eikä kenenkään kanssa ole mitään interaktiota. Voit hyppiä jengin päällä, kävellä suoraan päin eikä mitään tapahdu. Tulee mieleen joku 2000-luvun alun peli jossa ensimmäisiä avoimia kaupunkeja.

Tykkään silti kovasti mutta ehkä omat odotukset oli hieman liian kovat :D

Tajusin muuten ottaa vsyncin pois päältä kun näytön Freesync näyttäisi pitävän repeilyn poissa (tai sitten joku muu syy) ja FPS nousi aika reilusti, nyt voi ottaa pois ton suttuisen DLSS:n pois ja ruudunpäivitys pysyy kohdillaan. Paaaljon mukavampi pelata.

Samaa mieltä, on kyllä melko kuollut ja tylsä kulissikaupunki, tosin todella kaunis sellainen, varsinkin yöllä kun valaistus pääsee oikeuksiinsa
 
Xbox One X ei ole vuoden 2013 rautaa. Ihan jäätävä kasa sitä itseään, miten pahasti tämä on onnistuttu paskomaan.
Laskentapuolella (prossu) se edelleen on vanhaa rautaa. Pc-puolella ei oo ihan vastaavaa prossua olemassa mutta lähimmäs pääsee laittamalla kaks pikkasen ylikellotettua A6-5200 läppäriprossua rinnakkain. Näyttispuolihan siellä on kunnossa kun on nelisen vuotta vanha rx 480 10% lisäytimillä ja pikkusen kellotettuna.

Tyttären koneessa on Ryzen 2600x ja rx580 niin alikellottamalla tuon prossun vois kokeilla minkälaisen pelikokemuksen sillä sais.
 
Peli kyllä aika karu kokemus hypetyksen ja vuosien odotuksen jälkeen. Visuaalisesti kaupunki näyttää nopealla vilkaisulla ihan hienolta mutta vähänkin tarkempi tuijotus paljastaa kaiken olevan tylsää bulkkikamaa. Samoja malleja käytetty miljoonaan kertaan ja kaikki henki ja elämä loistaa poissaolollaan. Kaupunki on tylsä ja kuollut, pieni tuppukylä, jossa ei juuri kukaan asu tai liiku. Todella surullinen toteutus, en tiedä mihin kaikki kehitysvuodet on kulutettu. Mitään interaktiivista ei ole, mikään tai kukaan ei reagoi mihinkään ja pelimaailma on staattinen.
Pelin juoni ja skriptatut tehtävät ovat ihan ok kamaa ja laadullisesti hyviä verrattuna muuhun taustaan. Mutta avoimen maailman ollessa kyseessä ei pääjuoni kauaa lämmitä.
 
Peli kyllä aika karu kokemus hypetyksen ja vuosien odotuksen jälkeen. Visuaalisesti kaupunki näyttää nopealla vilkaisulla ihan hienolta mutta vähänkin tarkempi tuijotus paljastaa kaiken olevan tylsää bulkkikamaa. Samoja malleja käytetty miljoonaan kertaan ja kaikki henki ja elämä loistaa poissaolollaan. Kaupunki on tylsä ja kuollut, pieni tuppukylä, jossa ei juuri kukaan asu tai liiku. Todella surullinen toteutus, en tiedä mihin kaikki kehitysvuodet on kulutettu. Mitään interaktiivista ei ole, mikään tai kukaan ei reagoi mihinkään ja pelimaailma on staattinen.
Pelin juoni ja skriptatut tehtävät ovat ihan ok kamaa ja laadullisesti hyviä verrattuna muuhun taustaan. Mutta avoimen maailman ollessa kyseessä ei pääjuoni kauaa lämmitä.

Kuulostaa ihan Tampereelta tämä kuvaus.
 
K: Are the patches just purely looking at glitches/bug/crashes or will there be gameplay improvements? What about AI and NPC behaviour?

CDPR: To be honest those are the same for us. AI and NPC behaviour for us are the bugs.


Redditistä otettua. Ilmeisestikin jostain osakkaiden kokouksesta, mutta eihän tuo silti välttämättä mitään tarkoita.
 
Peli kyllä aika karu kokemus hypetyksen ja vuosien odotuksen jälkeen. Visuaalisesti kaupunki näyttää nopealla vilkaisulla ihan hienolta mutta vähänkin tarkempi tuijotus paljastaa kaiken olevan tylsää bulkkikamaa. Samoja malleja käytetty miljoonaan kertaan ja kaikki henki ja elämä loistaa poissaolollaan. Kaupunki on tylsä ja kuollut, pieni tuppukylä, jossa ei juuri kukaan asu tai liiku. Todella surullinen toteutus, en tiedä mihin kaikki kehitysvuodet on kulutettu. Mitään interaktiivista ei ole, mikään tai kukaan ei reagoi mihinkään ja pelimaailma on staattinen.
Pelin juoni ja skriptatut tehtävät ovat ihan ok kamaa ja laadullisesti hyviä verrattuna muuhun taustaan. Mutta avoimen maailman ollessa kyseessä ei pääjuoni kauaa lämmitä.

On kyllä kumma miten tämä peli jakaa mielipiteet. Omasta mielestäni toteutus on hieno eikä tunnu lainkaan kuolleelta tai bulkkikamalta. Eri kaupunginosien elämänmeno välittyy hienosti - esim. Pacifican karibialainen tunnelma on hyvin tehty samoin kuin Japantownissa vieraillessa tulee ihan Tokio-fiilikset. En mitenkään pystyisi kuvailemaan toteutusta "todella surulliseksi".

Ei tämän pelin välttämättä ole tarkoituskaan olla mikään GTA-hiekkalaatikko, vaan juonellinen roolipeli avoimessa maailmassa. Siinä kategoriassa peli on loistava.
 
Kuinkas noi viholliset skaalautuu? Kaupungissa alueittain, oman levelin mukaan, tarinan etenemisen mukaan, vai miten? Tuntuu tulevan turhan kovia jätkiä vastaan aika pian. Tosin olen itse vielä aika pihalla tässä pelissä.
 
On kyllä kumma miten tämä peli jakaa mielipiteet. Omasta mielestäni toteutus on hieno eikä tunnu lainkaan kuolleelta tai bulkkikamalta. Eri kaupunginosien elämänmeno välittyy hienosti - esim. Pacifican karibialainen tunnelma on hyvin tehty samoin kuin Japantownissa vieraillessa tulee ihan Tokio-fiilikset. En mitenkään pystyisi kuvailemaan toteutusta "todella surulliseksi".

Ei tämän pelin välttämättä ole tarkoituskaan olla mikään GTA-hiekkalaatikko, vaan juonellinen roolipeli avoimessa maailmassa. Siinä kategoriassa peli on loistava.

Veikkaisin että porukka on pettynyt ihan vain sen takia, mitä pelin devaajat ovat itse sanoneet siitä minkälainen kaupunki ja NPC, AI yms. pitäisi pelissä olla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 863
Viestejä
4 925 274
Jäsenet
79 259
Uusin jäsen
crmoni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom