Cyberpunk 2077

Nojoo se olis 42h takana ja kaikki 5 erilaista tarinanloppuakin avattu ja tehty. Enään olis kilpa-ajoja & jotain muita sivutehtäviä muttei enään tarinaan littyviä niinkään jäljellä :D DLC:tä odotellessa ja jos pelaisi vaikka uudestaan läpi kunhan tulee bugien korjauksia ensin. Peli pyörii omalla koneella ( 3080 strix oc, 9900k) tosi hyvin ultralla pelaan 1440p:llä fps huitelee 90-130. RT päällä tippuu sinne 80 tienoille. Kaikinpuolin hyvä peli vähän pettynyt ettei ukkelia voi oikein muuttaa alun jälkeen eli ei voi hiuksia vaihtaa tms ja tuo vaatetus hommakin on aika huono, kaippa ne jossain vaiheessa lisäävät tuonne jotain aktiviteettia ja characterin customointi paikkoja. Tarina ja pelin dialogit oli kyllä 5/5! Kaikki katsoin sivu ja päätehtävissä.
 
Miks mulla ei oo tullu vielä noita teleportti poliiseita?
Muutaman kerran niitä pari tappanutkin ja kolme tähteä ruvennut vilkkumaan, sit vaan juossu johki piiloon/pöllinyt auton ja ajanu karkuun.
 
Tämä on saattanut täällä jo olla mutta itse ainakin sain paremman pelikokemuksen seuraavalla ohjeella:

Hello this is a simple guide created based on u/Thephoneixroyal on reddit to help you get better performance on older Cpus

Step 1 = Locate your game's main folder
On steam right click on the game and click on properties then go to the Local Files tab and click on Broswe Local Files

Step 2 = If you are in the main game's Folder you should to see REDpreLauncher.exe
locate the "Engine" Folder then "Config" and open "memory_pool_budgets.csv" via notepad or wordpad

Step 3 = Adjust Poolcpu's ammount Based on "Your maximum ram - 4 GB" then Adjust the PoolGPU's Ammount based on your Maximum Vram Amount.

Example of adjusted File based on 16GB of ram and GTX 1080 =

Vram of Various Graphic Cards

RTX 2080 8GB
RTX 2070 8GB
Amd Radeon VII 16GB
RTX 3080 10GB
and so on

Itse cpu asetukseen en koskenut mutta laitoin tuohon poolgpu asetukseen 2080ti:n muistimäärän 11gb. Ja kyllähän se peli minulla ainakin parani huomattavasti,
 
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
Tämä käynyt pari kertaa itsellä, jostain syystä kytät olivat häviämässä taistelua ja menin kunnialisena Night Citylaisena auttamaan totta kai ja sitten taistelun timmelyksessä sattui juuri tuo harhaluoti osumaan väärään ja sittehän niitä poliisieja alkoikin tulla, nyt vain rosvot ja poliisit pommitti minua.

Tässä kohtaa tuli selvä sellainen dont make sense tilanne AI kanssa koska poliisit olisivat hyvin voineet kutsua apuja ja spawnia kyttiä apuun noita rosvojakin vastaan(Mutta ymmärrän toki miksi näin ei ole mutta kuitenkin)

Huomanut että parasta vain on hyppiä jonnekin katolle(tai jonnekin missä voit rauhassa ampua) ja sieltä sniputtaa porukkaa rauhassa kun rosvojen mielenkiinto on poliiseissa niin aika turvallisesti saa niitä yksi kerrallaan pois pelistä.
 


tukkaukko tehnyt CPU testejä.

Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.

Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.


Toms hardware testasi sitä Hex edittiä ja kivasti tuli minunkin omistamaani 5600x:ään lisää fps kun sai SMT päälle. Olisi kiva nähdä 5800x tulokset kun se on vielä yhdellä CCX:llä.

CJUg7dJRkWckyeHKJkLDbN-1880-80.png
 
Toms hardware testasi sitä Hex edittiä ja kivasti tuli minunkin omistamaani 5600x:ään lisää fps kun sai SMT päälle. Olisi kiva nähdä 5800x tulokset kun se on vielä yhdellä CCX:llä.

CJUg7dJRkWckyeHKJkLDbN-1880-80.png
Oisko linkkiäkin juttuun niin vois kattoa muitakin kuvia jos on...
 
Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Löytyy laatikon päältä kun menee ekaa kertaa Judyn luokse etsimään tietoa Evelynin katoamisesta.
Ite taidan olla nyt lvl 17, eikä vieläkään ole tullut mitään yhtä hyvää vastaan.
Screenshot (127).png

Kyllähän noita Iconic aseita on monia jotka ovat suht hyviä. Etenkin jos ne uppii legendary tasolle .. harmikseni olen puolivahingossa tuhonnut kaikki aseet inventorysta joita en käytä, mukaanlukien iconic aseet jotka voi tuhota mutta niitä voi craftata vain seuraavaan rarityyn, eli sitä alkuperäistä ei voi saada takaisin mitenkään ..

Itse olen nyt Lv25 ja sain tällaisen eräästä sivutehtävästä .. Tämä oli Rare mutta koska oon specannu tonne crafting puuhun pisteitä niin sain craftattua legendaarisen version siitä ja käytin rahaa about 100k sen upgradeja varten. Nyt ei taida vihuilla olla mitään tsäänssiä hetkeen taas vaikka VH:lla pelaan.

wdTFAwI.png

Mitenköhän crit chance ym tässä pelissä oikeasti toimii? Tuolla statseissa ei näy mitään boosteja mitä aseista/vaatteista saa ilmeisesti, koska väittää että Crit Chance on 22 vaikka mulla on 3x 15% crit chance modia vaatteissa + tuo ase, jolloin crit chance pitäis olla miltei 100%. Outo valinta muutenkin ettei tuolla stats ikkunassa näe oikeastaan yhtään mitään oleellista.

Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.

Minusta tuo on typerä syy jättää pelaamatta peli. Bugeja on, mutta mitään peliä rikkovia ei ole vasta kuin yksi tullut vastaan jonka takia en erästä sivutehtävää voinut suorittaa. Linkkaamallasi clipillä ei sinänsä ole mitään järkeä että tässä pelissä ei ole muutenkaan mitään hyötyä poliisien tappamisesta. Ei vissiin taida saada edes expaa, eivät pudota loottia jne. Joo, poliisit spawnaa selän taakse joka on ihan helvetin typerää mutta so what? GTA:ssa siviilien/poliisien lahtaaminen voi olla hauskaa mutta sitä en ole tässä pelissä kaivannut.
 
Viimeksi muokattu:
Aika messevä pyssy tuo. Luulisi tekevän "aika paljon" vahinkoa kun napsaisee vihua päähän.
 


tukkaukko tehnyt CPU testejä.

Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.

Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.

Mitähän ihmettä, kun 10600K on muka paljon nopeampi kuin 9900K. Olikohan varmasti samat muistit molemmilla?
 
Aika messevä pyssy tuo. Luulisi tekevän "aika paljon" vahinkoa kun napsaisee vihua päähän.

Kyllähän tuo yhdestä osumasta taitaa tappaa kaikki ei-pääkallo vihut vaikka Very Hardilla pelaan. Cyberpsychoista en tiiä mutta tyhmä homma - Cyberpsychoon toimii System Reset quickhack joka on käytännössä instakill. Mut joo, noissa Iconic aseissa ei taida olla upgrade-kattoa. Muissa aseissa valittaa jo parin upgraden päästä että leveli ei ole tarpeeksi korkea, mutta tuota sai uppia huoletta vaikka kuin paljon .. Siksi rahaa siis paloikin kun ostin niitä upgrade-palikoita kaupasta.

Hyvä ase sneak tehtäviin myös koska custom silenceri. harmi vaan ettei sitä saa pois, sillä ääni tässä aseessa ilman silenceriä on aika komia ..
 
Mitähän ihmettä, kun 10600K on muka paljon nopeampi kuin 9900K. Olikohan varmasti samat muistit molemmilla?

Kovasti kyllä niin väittävät. Tiedä sitten. Itsekin ihmettelin aivan samaa. Ehkä niillä oli joku PCIE1x tms päällä 9900K testeissä vahingossa?
 
Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.

Ei tule jos on muistit kunnossa. Alimmillaankin yli 80fps jossain torilla kun vedin resoluution nolliin CPU-suorituskykyä testatessani. Sen sijaan sigun kakkoskokoonpanolla on menty jossain 40-50 välillä pahimmillaan. Ns. Ryzen-fixi on vielä testaamatta.
 
Ei tule jos on muistit kunnossa. Alimmillaankin yli 80fps jossain torilla kun vedin resoluution nolliin CPU-suorituskykyä testatessani.

Mulla 3200Mhz CL14 16gb ja 8700K 4,7ghz., kyl toreilla tuleee droppia ja jos ajelen auton kanssa niin randomissa kohdin tulee droppeja.
 
Ei tule jos on muistit kunnossa. Alimmillaankin yli 80fps jossain torilla kun vedin resoluution nolliin CPU-suorituskykyä testatessani. Sen sijaan sigun kakkoskokoonpanolla on menty jossain 40-50 välillä pahimmillaan. Ns. Ryzen-fixi on vielä testaamatta.

Niin mikä on sitten "kunnossa". Millaiset mhz/ajoitukset? Kommentoin tota tukka-steven youtube-videoo missä kaikilla prossuilla ml. se 8700K oli ajettu samoilla 3200CL14 muisteilla.
 
En tiedä oliko jo täällä, mutta tässä valmiiksi leikattuna fileenä se AMDn SMT korjaus. Avaa paketti ja tiputa tiedostot samaan kansioon cyberpunk2077.exe kanssa, toimii 1.04 versiolla. Omallakin kokoonpanolla peli pyörii huomattavasti sulavammin tuon korjauksen kanssa, vaikka keskimääräinen FPS ei kamalasti muuttunutkaan.

Tätä kirjoittaessa modin uusin versio lisäsi korjauksen näyttömuistin koon tunnistamiseen.
 
Sigun setillä 1440p medium asetuksilla fps ollut 35-40 mutta nyt tein tuon muisti twiikin niin fps onkin 45-50 joka alkaa olemaan todella pelattava. Todella hyvä peli ollut mitä nyt pikku bugeja. Mitä asetusta kannattaa laskea jos haluaa lisää fps ilman että kuvalaatu menee mössöksi?
 
On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
Itse aiemmin komentoim alun bugi kokemuksia, nyt 30h jälkeen voip sanoa että bugeja on enemmän kuin riittävästi.
 
Ite tuli koitettua tota config-hommelia. Näemmä pelkkää placeboa se. Ei parantunut suuntaan eikä toiseen.

Ehkä se auttaa vain jossain, missä peli ei muutenkaan vaadi paljoa? Raskaissa kohdissa ei tosiaan apua ja niihin sitä todellakin tarvittaisiin.
 
Kokeilin nyt vielä ajella ympäri kaupunkia 8700k:lla. Kaikki asetukset tapissa paitsi RT off, resoluutio 1080p ja resolution scale 55%. Kyllähän se pahimmillaan kävi 60-70fps välillä, eli ajelu on raskaampaa kuin toreilla tallustelu. Onko tuo nyt sitten kauhean huono fps, niin siitä voi olla montaa mieltä. Alla videopätkä tuosta ajelusta. Kirjoitushetkellä Youtube prosessoi vielä, paremmat laatuasteet tulee kun tulee.

 
On tämä peli konsoleilla ihan keskeneräinen mitä tuli kokeiltua, Ai ei välttämättä toimi ollenkaan ja viholliset ihmettelee lootien takana.
paljon muutakin ihmeellisyyksiä ollut konsoli versiossa.
Ei ihme että oli hinta niin edullinen
 
cp2077.JPG


Mukava että peliä työstetään kovasti. Tosin ekat kuukaudet ovat turhien ps4 & xbox parissa
 
Kokeilin nyt vielä ajella ympäri kaupunkia 8700k:lla. Kaikki asetukset tapissa paitsi RT off, resoluutio 1080p ja resolution scale 55%. Kyllähän se pahimmillaan kävi 60-70fps välillä, eli ajelu on raskaampaa kuin toreilla tallustelu. Onko tuo nyt sitten kauhean huono fps, niin siitä voi olla montaa mieltä. Alla videopätkä tuosta ajelusta. Kirjoitushetkellä Youtube prosessoi vielä, paremmat laatuasteet tulee kun tulee.



Pitäskö ton d3d fps:n näyttää muka oikein, kun silmällä katsottuna on semmosta 20 fps:ää noissa parissa mutkassa ja lukema putoaa ehkä 100->60. Vai tuleeko tuossa vaan joku synkkaongelma videoinnin kanssa?
 
Pitäskö ton d3d fps:n näyttää muka oikein, kun silmällä katsottuna on semmosta 20 fps:ää noissa parissa mutkassa ja lukema putoaa ehkä 100->60. Vai tuleeko tuossa vaan joku synkkaongelma videoinnin kanssa?

Nimeomaan kun näytetään 120hz näytöltä otettua 60-120fps kuvaa 60hz videolla niin lopputulos on tuo. Frametime on näkyvissä, sieltä voi ihmetellä pahimmat nykimiskohdat. FPS:hän näyttää keskiarvon sekunnilta, eli jos osa sekunnista on 120 ja osa 30 niin keskiarvo voi olla vaikka 60 vielä.
 
Ihan turha mun mielestä puhua suoraselkäsyydestä enään tässä vaiheessa. Konsoliversioita pimitettiin julkasuun asti, ja ennakkovaraajille myytiin sikaa säkissä sen suhteen. Turha se on tässä vaiheessa enää selitellä et ois pitäny näyttää niitäkin, sillä se on kyllä aivan täysin tietoinen ratkasu ollu miks niitä pimitettiin loppuun asti.

Toki refundin tarjoamisesta plussaa, mutta fyysisen version ostajat on vähän kusessa asian suhteen. Vaikee kuvitella et ykskään jälleenmyyjä on valmis ottamaan sitä hittiä vastaan kun kehittäjät tölvineet, että se jää sit nähtäväks mitä porukka tonne sähköpostiin kirjottelemisesta saa ohjeiks refundin suhteen.

Näinhän se menee... Vielä kun ottaa huomioon mitä CEO sanoi aikaisemmin
1607955946970.png
Oikeasti tuo peli olisi ehkä pitänyt vaan skippaa noilla vanhoilla konsoleillla ja julkaista ensi kesänä aikaisintaan :D
 
Veikkaan et kaikki ei ole noille esim visuaalisille bugeille niin herkkiä.
Itsellä ny pelattu 26,7h ja kertaakaan ei ole kaatunut.
Välivideoissa jää tupakat leijailee ja joskus auto spawnannu toisen auton sisään jne, mutta itseä nuo ei ole ikinä missään pelissä haitanneet.
Näin se varmaan on että kaikki ei niitä niin huomaa vaikka ne siellä leijuvatkin. Eikä minuakaan siis varsinaisesti leijuvat esineet pelaamista häiritse.

Niiden lisäksi on myös ollut t malli jumitusta muutamaan otteeseen, kutsuttu auto ilmestynyt pystyssä eikä vaakatasossa, välivideossa animaatiovirhettä ja seinien läpi porttailua sekä V:n että muiden hahmojen toimesta. Jonkun pariin otteeseen tapahtuneen olen tuosta listasta vielä mielestäni unohtanut.
 
Tuossa ekalla sivulla oli tälläinen kuva:
cyberpunk-2077.jpg


Jos katsoo niin onko tarkoituksena ollut cyberin kohdalla hyppää Xbox one ja PS4 yli mutta uudet konsolit tuli luultua myöhemmin ja eikä laitekanta ollut tarpeeksi iso niin piti väkisin puristaa vanhjoille konsoleille.

Jos miettii jos tämä olisi todellakin tullut vain uusille konsoleille(+pc) niin pelin myynnit eivät kummoisia olisi ollut konsolipuolella.

Uusia konsoleita ei saa ostettua, en tiedä paljon niiden myynnit tällä hetkellä on mutta uskoisin ettei niitä montaa miljoonaa ole myyty vs nykyinen yli sadan miljoonan asiakkaan laitekanta.

Kyllähän se GTAV laittoi aikanaan myös PS3/X360 koville mutta se ei taas niin buginen ilmestys ollut.
 
Tuossa ekalla sivulla oli tälläinen kuva:
cyberpunk-2077.jpg


Jos katsoo niin onko tarkoituksena ollut cyberin kohdalla hyppää Xbox one ja PS4 yli mutta uudet konsolit tuli luultua myöhemmin ja eikä laitekanta ollut tarpeeksi iso niin piti väkisin puristaa vanhjoille konsoleille.

Jos miettii jos tämä olisi todellakin tullut vain uusille konsoleille(+pc) niin pelin myynnit eivät kummoisia olisi ollut konsolipuolella.

Uusia konsoleita ei saa ostettua, en tiedä paljon niiden myynnit tällä hetkellä on mutta uskoisin ettei niitä montaa miljoonaa ole myyty vs nykyinen yli sadan miljoonan asiakkaan laitekanta.

Kyllähän se GTAV laittoi aikanaan myös PS3/X360 koville mutta se ei taas niin buginen ilmestys ollut.
Kuvan alalaidassa lukee ”Siggraph 2013” joka järkättiin heinäkuussa 2013. PS4 ja Xbox One julkaistaisiin tuolloin vasta n. 4kk päästä eli tuon hetken ”next gen” oli PS4 ja Xbox One.
 
Kuvan alalaidassa lukee ”Siggraph 2013” joka järkättiin heinäkuussa 2013. PS4 ja Xbox One julkaistaisiin tuolloin vasta n. 4kk päästä eli tuon hetken ”next gen” oli PS4 ja Xbox One.
Tuskin. Witcherin kohdalla puhutaan ihan PS4 ja Xbox Onesta, niin miks samoihin vehkeisiin viitattaisiin next geninä cyberpunkin kohdalla.
 
Mukava että peliä työstetään kovasti. Tosin ekat kuukaudet ovat turhien ps4 & xbox parissa

PC-pelaajan näkökulmasta tuolta voi tuntua: laittaan resursseja vanhojen ja tehottomien konsolien tunkkaamiseen ja bugien korjailuun. Mutta, sieltä tulee myös paljon niitä resursseja, eli rahaa pelin kehitykseen. Joten melkoista balansointia tuo, että kuinka laajaa laitteistoa pitää pelin tukea.
 
Näinhän se menee... Vielä kun ottaa huomioon mitä CEO sanoi aikaisemmin
1607955946970.png
Oikeasti tuo peli olisi ehkä pitänyt vaan skippaa noilla vanhoilla konsoleillla ja julkaista ensi kesänä aikaisintaan :D

Ongelmana on, että homma menee niin että konsolipelaajat saa pelit aina eka. Sit tulee joku 3rd party studion vasurilla väsäämä sikaraskas buginen pc-portti parin vuoden kuluttua. Mitä välii, ne on vaan pc-pelaajia?

Mutta se, että pc:lle tulis AAA-peli eka, ja konsolidudet sais odottaa? Tai että konsoliportti ois huono? Ei mahdollista. Ei konsolityypit oo vaan tottunu siihen mikä on ollu ikiajat PC-pelaajien sarka. Nyt tietää konsolityypitkin mitä PC-pelaajat on kestäneet vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
 
Kuvan alalaidassa lukee ”Siggraph 2013” joka järkättiin heinäkuussa 2013. PS4 ja Xbox One julkaistaisiin tuolloin vasta n. 4kk päästä eli tuon hetken ”next gen” oli PS4 ja Xbox One.
Sitä mäkin mietin mutta kuitenkin Witcher 3 kohdalla puhuttaan PS4/XO:sta.

No jokatapauksessa, onhan suunnitelmat muuttuneet tässä vuosien varrella ja osa ominaisuuksista jäänyt leikkaus pöydälle mutta silti hinku takaisin Night Cityyn on kova.
 
cp2077.JPG

Mukava että peliä työstetään kovasti. Tosin ekat kuukaudet ovat turhien ps4 & xbox parissa

Vai että helmikuuhun asti saa odottaa korjauksia. Todiste siitä että liian aikaisin keskeneräisinä julkaisivat pelin ja olisi kevääseen vielä tarvinnut lisäaikaa.

Hyvä että palauttavat rahoja niille jotka niin haluavat, tosin tämän pitäisi tulla itsestäänselvyytenä, eikä CDPR minulta tästä kyllä lisäpisteitä saa.
 
Tuskin. Witcherin kohdalla puhutaan ihan PS4 ja Xbox Onesta, niin miks samoihin vehkeisiin viitattaisiin next geninä cyberpunkin kohdalla.
Cyberpunkin piti alunperin ilmestyä jo joskus 2015 kun aikoivat kehittää sitä yhtä aikaa Witcher 3:sen kanssa mutta sitten totesivat että ei riitä resurssit ja työvoima kehittää kahta isoa peliä yhtä aikaa.
 
Olisi kiva tietää jouduttiinko pelistä karsimaan paljonkin ominaisuuksia pelkästään PS4/Xboxin takia. Tuntuu oudolta että vain joitain kuukausia sitten on haastattelussa selitetty miten pelissä tulee olemaan tuhannella NPC:llä käsin tehdyt päivittäiset rutiinit jos tuollaista ominaisuutta ei ole missään vaiheessa ollut olemassakaan?

Ehkä oli lopulta pakko vaan heittää resurssisyöppöjä juttuja roskiin kun ei saatu vanhoilla koneilla pelaamaan ja konsolipelaajat olisivat suuttuneet vielä enemmän jos pelkästään heiltä jää ominaisuuksia uupumaan.
 
Olisi kiva tietää jouduttiinko pelistä karsimaan paljonkin ominaisuuksia pelkästään PS4/Xboxin takia. Tuntuu oudolta että vain joitain kuukausia sitten on haastattelussa selitetty miten pelissä tulee olemaan tuhannella NPC:llä käsin tehdyt päivittäiset rutiinit jos tuollaista ominaisuutta ei ole missään vaiheessa ollut olemassakaan?

Ehkä oli lopulta pakko vaan heittää resurssisyöppöjä juttuja roskiin kun ei saatu vanhoilla koneilla pelaamaan ja konsolipelaajat olisivat suuttuneet vielä enemmän jos pelkästään heiltä jää ominaisuuksia uupumaan.
Suurin kysymys onkin aiotaanko PS4/Xbone versiot pitää ns. feature parityssa mukana, vai jätetäänkö ne taakse ja esim. DLC:t tulisivat pelkästään PS5/XSX/PC?
 
Olisi kiva tietää jouduttiinko pelistä karsimaan paljonkin ominaisuuksia pelkästään PS4/Xboxin takia. Tuntuu oudolta että vain joitain kuukausia sitten on haastattelussa selitetty miten pelissä tulee olemaan tuhannella NPC:llä käsin tehdyt päivittäiset rutiinit jos tuollaista ominaisuutta ei ole missään vaiheessa ollut olemassakaan?

Ehkä oli lopulta pakko vaan heittää resurssisyöppöjä juttuja roskiin kun ei saatu vanhoilla koneilla pelaamaan ja konsolipelaajat olisivat suuttuneet vielä enemmän jos pelkästään heiltä jää ominaisuuksia uupumaan.

Jotain isompiakin ominaisuuksia on varmaan jouduttu karsimaan vielä kalkkiviivoilla keskeneräisinä, mutta voihan sitä ainakin haaveilla että bugien korjaamisen jälkeen peruspeliinkin saadaan vielä lisää sisältöä ja viilauksia. DLC:t tietty sitten vielä erikseen.
 
Vai että helmikuuhun asti saa odottaa korjauksia. Todiste siitä että liian aikaisin keskeneräisinä julkaisivat pelin ja olisi kevääseen vielä tarvinnut lisäaikaa.

Hyvä että palauttavat rahoja niille jotka niin haluavat, tosin tämän pitäisi tulla itsestäänselvyytenä, eikä CDPR minulta tästä kyllä lisäpisteitä saa.

Muistaakseni Redditissä oli informaatio, että CDPR omien kehittäjien arvioineen, että vielä ainakin 4 kuukautta olisi tarvittu, jotta peli olisi ollut valmis julkaistavaksi. Viimeisimmät uutiset korjauksista kyllä tukevat tätä näkemystä.

Toisaalta, jotkut ovat väittäneet, että myös Witcher 3 olisi julkaisu hetkellä varsin buginen. Tästä itsellä ei ole kokemusta, kun se ostin myöhemmin. Kuitenkin streameja katsoessa en nähnyt juurikaan bugeja. Joskin tilannehan on voinut olla hieman samankaltainen kuin nytkin, että bugeja on osalla pelaajista ja toisilla vain vähän.
 
Muistaakseni Redditissä oli informaatio, että CDPR omien kehittäjien arvioineen, että vielä ainakin 4 kuukautta olisi tarvittu, jotta peli olisi ollut valmis julkaistavaksi. Viimeisimmät uutiset korjauksista kyllä tukevat tätä näkemystä.

Toisaalta, jotkut ovat väittäneet, että myös Witcher 3 olisi julkaisu hetkellä varsin buginen. Tästä itsellä ei ole kokemusta, kun se ostin myöhemmin. Kuitenkin streameja katsoessa en nähnyt juurikaan bugeja. Joskin tilannehan on voinut olla hieman samankaltainen kuin nytkin, että bugeja on osalla pelaajista ja toisilla vain vähän.



Pistinki jo aikasemmin. On se torakka ollu melko velmu :D



Ja tässä on tää 2018 vuoden WIP video pelistä.
 
Mukava että peliä työstetään kovasti. Tosin ekat kuukaudet ovat turhien ps4 & xbox parissa

Konsolipelaajat vedettiin ihan kölin ali. CB 2077 pyörii vanhoilla konsoleilla joku 20fps ja kaatuu solkenaan. Ennen julkasua CDProjectRed tyyppit mainostaa peliä pyörii yllättävän hyvin vanhoilla konsoleilla. Sen lisäksi pelissä ei ole vielä mitään uudensukupolven konsoleiden ray tracing tukea. Noiden ei oikeestaan olis edes pitäny julkasta tätä peliä konsoleille. PC:llä tää on kyllä pelattava jos sietää bugeja.

Itse olen törmännyt pääasiassa graafisiin bugeihin ja siihen, että joku ase tippuu pois quickslotista takas inventoryyn itsekseen. Tänään huomasin, että yksi jamppa myy ilmasia cyberwarea kaupassa.

Kaikkein vähiten bugeja tuntuu olevan ns. päätehtävissä niitä ilmeisesti on hiottu eniten. PC:llä ei ole ollu itselläni yhtään kaatumista 15 tuntia pelannu tätä. Mutta ei tätä täysin bugittomaksi voi sanoa.
 
Muistaakseni Redditissä oli informaatio, että CDPR omien kehittäjien arvioineen, että vielä ainakin 4 kuukautta olisi tarvittu, jotta peli olisi ollut valmis julkaistavaksi. Viimeisimmät uutiset korjauksista kyllä tukevat tätä näkemystä.

Toisaalta, jotkut ovat väittäneet, että myös Witcher 3 olisi julkaisu hetkellä varsin buginen. Tästä itsellä ei ole kokemusta, kun se ostin myöhemmin. Kuitenkin streameja katsoessa en nähnyt juurikaan bugeja. Joskin tilannehan on voinut olla hieman samankaltainen kuin nytkin, että bugeja on osalla pelaajista ja toisilla vain vähän.

Juu oli Witcherissäkin bugeja julkaisussa, muttei ollut läheskään näin rikki.
 
[/QUOTE]
Cyberpunkin piti alunperin ilmestyä jo joskus 2015 kun aikoivat kehittää sitä yhtä aikaa Witcher 3:sen kanssa mutta sitten totesivat että ei riitä resurssit ja työvoima kehittää kahta isoa peliä yhtä aikaa.
Vaikea uskoa että olisi muka pitäny tulla samaan aikaan witcher 3 pelin kanssa
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 032
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom