Cyberpunk 2077

Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.



Jatkuvat pienet bugit liittyen animaatioihin ja objekteihin myös ärsyttävät. Tätä ei voi pelata ilman että vartin välein tapahtuu jotain outoa. Oli se sitten aukeamattomat ovet joista NPCt kävelevät läpi tai NPCt jotka warppailevat kun auto/lentoalus ovat jo lähteneet.

Esim. https://puu.sh/GWVGS/2111561bd2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Löytyy laatikon päältä kun menee ekaa kertaa Judyn luokse etsimään tietoa Evelynin katoamisesta.
Ite taidan olla nyt lvl 17, eikä vieläkään ole tullut mitään yhtä hyvää vastaan.
Screenshot (127).png

On täällä myös käytössä. Eipä juuri muuta tarvitse. Sniperiä välillä ja Lizziellä päähän. Aika OP :love:
 
Vedin äsken pelin läpi. Tarina ja hahmot 9/10, avoin maailma 5/10. Ulkoasu ja estetiikka ehdoton kymppi. Aloitan varman toisen läpipeluun kohtapuolin, sen verran paljon jäi tekemättä. Pelin tallentuu kuitenkin ennen "point of no returnia", joten siitäkin voi halutessaan jatkaa jos haluaa vaikka vetää sivutehtäviä.

Pelasin silenced revolver-buildilla, eli crit% ja headshot damaget maksimiin ja vihuja päähän sneakistä. Oikeastaan suora vastine Skyrimin stealth archer-buildille. Huomasin kuitenkin, että
bossfighteissa tulee helposti turpaan kun pitäisi osua liikkuvaa vihua päähän, eli tätä varten kannattaa kuitenkin pakata esim. disable cyberware-hackki ja joku isoa DPS:ää tekevä konari.
Sivutehtävät sun muut hoituivat 90%:sti juuri tuolla revolverilla, loput sitten tech snipulla jolla pystyy leipomaan porukkaa seinien takaa.
 
Kannattaa varmaan tarkastaa ensin onko käytössä Ultra performance DLSS. Sitä lukuunottamatta on aikalailla kaikkien osalta kollektiivisesti todettu että DLSS parantaa/ei vaikuta kuvanlaatuun ja antaa kuitenkin massiivisen FPS boostin.


Unohdin mainita että olen Balancella pitänyt DLSSää. Pitää kokeilla tänään noita parempia jos ne jeesaisi, varsinkin jos se poistaisi tuon älyttömän häntimisen kaikkeen mikä liikkuu.
Tuon videon olen katsonut ja ne asetukset laittanut.
 
Unohdin mainita että olen Balancella pitänyt DLSSää. Pitää kokeilla tänään noita parempia jos ne jeesaisi, varsinkin jos se poistaisi tuon älyttömän häntimisen kaikkeen mikä liikkuu.
Tuon videon olen katsonut ja ne asetukset laittanut.
Blurraamiseen auttoi myös itsellä "chromatic aberration" ottaminen pois päältä ja sitten Nvidian Geforce Now:n kautta sharpening filtterin laittaminen päälle.
 
On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.
Omalla koneella (R5-3600, 1070ti) tulee 1440p low asetuksilla 50-60fps väliin. Crown density vain minimiin, niin pitäisi olla pelattava.
 
Löytyi joo, kieltämättä aika raju vehje, jälkeen jää vaan päättömiä liekehtiviä ruhoja.
Kiitti vinkistä. Kävin baarista noutamassa ( löytyy jälkikäteenkin act2 aikana. Reilusti enemmän poweria kun uudessa pulttilukko sniperissä)

edit:nojoo ei sittennkään, spt3 grad tekee usean tonnin krittejä
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa, suoraselkäistä toimintaa. On tuota ihmeteltykin, miten kehtasivat konsoliversiot tuossa kunnossa julkaista. Huomatkaa että vain viikko aikaa hakea refundia.
Ihan turha mun mielestä puhua suoraselkäsyydestä enään tässä vaiheessa. Konsoliversioita pimitettiin julkasuun asti, ja ennakkovaraajille myytiin sikaa säkissä sen suhteen. Turha se on tässä vaiheessa enää selitellä et ois pitäny näyttää niitäkin, sillä se on kyllä aivan täysin tietoinen ratkasu ollu miks niitä pimitettiin loppuun asti.

Toki refundin tarjoamisesta plussaa, mutta fyysisen version ostajat on vähän kusessa asian suhteen. Vaikee kuvitella et ykskään jälleenmyyjä on valmis ottamaan sitä hittiä vastaan kun kehittäjät tölvineet, että se jää sit nähtäväks mitä porukka tonne sähköpostiin kirjottelemisesta saa ohjeiks refundin suhteen.
 
Tämä peli vois kyllä kiinnostaa mutta taitaa olla aika nihkeä toimimaan kokoonpanollani, miten on toimiiko tällä nuhapumpulla mielestänne?
Intel Core i7-6700K @4.00Ghz, 16gb RAM, Nvidia GeForce GTX 1070, Reso 2560 x 1440.

En usko, että näyttis riittää 60fps tuolla resolla ja vaikka riittäisi, prossu rajoittaa monessa paikkaa menoa.
 
On kyllä outoa kuinka suuri hajonta bugien raportoinnissa on. Jotkut eivät ole nähneet paria leijuvaa esinettä enempää kun taas toisilla (minulla) niitä tulee vastaan lähes joka paikassa ja muita, ärsyttävämpiä, bugeja on 11 tuntiin tullut enemmän kuin kourallinen.
Veikkaan et kaikki ei ole noille esim visuaalisille bugeille niin herkkiä.
Itsellä ny pelattu 26,7h ja kertaakaan ei ole kaatunut.
Välivideoissa jää tupakat leijailee ja joskus auto spawnannu toisen auton sisään jne, mutta itseä nuo ei ole ikinä missään pelissä haitanneet.
 
Nyt tuli ensimmäinen kunnon "bugi", kun 20h takana yleistä sekoilua ja tarinaa.
Yritin kiipeillä pöntön päältä katolle niin singahdin 300m/s takaspäin seinän läpi tyhjyyteen. Josta lopulta kuolo korjasin kun putosin kartalta pois.
Onneksi peli autosavesi tuonne seinän sisälle vielä niin pääsin kokemaan saman uudelleen.. :rofl:
 
Taitaa olla yleinen bugi tuossa toi, että aseet katoaa käytöstä. Itseltä meni tuo yksi alkupään tehtävä käsipelillä, kun aseet hävisi ja luulin sen jotenkin kuuluvan asiaan. Tuo taisi korjaantua muutaman cutscenen jälkeen, että sai taas aseet käyttöön normaalisti, ilmeisesti jotenkin jäänyt johonkin cutscene tilaan. Lukemani perusteella toinen vaihtoehto taitaisi olla ladata tallennus muutamaa hetkeä aiemmasta kun vielä aseet olleet mukana.
Myös tuosta kohti itsellä huomattu kun ei tainnut olla asetta valittuna kun piti autosta ammuskella niin olikin alkuun hahmolla kädet kuin leikkisi siinä olevan haulikko käsittelyssä :D.

Itselläni on sellanen bugi ollu alusta saakka, että haulikko tippuu aina itsekseen quick slotista takaisin inventoryyn onneksi sentään kaksi muuta asetta pysyy sloteissa. Kesken taistelun sitä ei edes pysty siirtää takaisin käyttöön peli vaan herjaa että käsky blokattu tai jotain. Onneksi sentään kaikki aseet ei tipu inventoryyn kuten olen kuullun joillakin käyvän. :cool: Sitten joutuis huitomaan pelkästään nyrkeillä ja mun hahmo on kynäniska hakkeri jolla ei ole mitään lähitaistelu kykyjä ja body stattikin on mininimissä. :geek:
 
Nyt tuli ensimmäinen kunnon "bugi", kun 20h takana yleistä sekoilua ja tarinaa.
Yritin kiipeillä pöntön päältä katolle niin singahdin 300m/s takaspäin seinän läpi tyhjyyteen. Josta lopulta kuolo korjasin kun putosin kartalta pois.
Onneksi peli autosavesi tuonne seinän sisälle vielä niin pääsin kokemaan saman uudelleen.. :rofl:
Samanlainen fysiikkabugi tulee jos yrität tiputtaa ruumiin liian ahtaaseen koloon, ruumis "räjähtää" ja kimpoaa jonnekin, lattiaan jää vaan tumma läiskä.
 
Vedin äsken pelin läpi. Tarina ja hahmot 9/10, avoin maailma 5/10. Ulkoasu ja estetiikka ehdoton kymppi. Aloitan varman toisen läpipeluun kohtapuolin, sen verran paljon jäi tekemättä. Pelin tallentuu kuitenkin ennen "point of no returnia", joten siitäkin voi halutessaan jatkaa jos haluaa vaikka vetää sivutehtäviä.

Pelasin silenced revolver-buildilla, eli crit% ja headshot damaget maksimiin ja vihuja päähän sneakistä. Oikeastaan suora vastine Skyrimin stealth archer-buildille. Huomasin kuitenkin, että
bossfighteissa tulee helposti turpaan kun pitäisi osua liikkuvaa vihua päähän, eli tätä varten kannattaa kuitenkin pakata esim. disable cyberware-hackki ja joku isoa DPS:ää tekevä konari.
Sivutehtävät sun muut hoituivat 90%:sti juuri tuolla revolverilla, loput sitten tech snipulla jolla pystyy leipomaan porukkaa seinien takaa.

Itse otin blade skillejä kun niitä "samalla rahalla" sai reflexin alta. Miekkojen kanssa ei oo niin nuukaa tähtäämisellä. Lisäksi jos hommaa sandevistan tms. käyttiksen sen hakkerointihomman tilalle, niin sillä voi hidastaa aikaa esim. 25-30% 16 sekunniksi vai mitä se oli. Helpompi osua päähän kun bossi liikkuu hitaampaa.

Tällöin toki ei voi mitään hakkerointihommia tehdä, mut eihän ne pakollisia ole.
 
Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.



Jatkuvat pienet bugit liittyen animaatioihin ja objekteihin myös ärsyttävät. Tätä ei voi pelata ilman että vartin välein tapahtuu jotain outoa. Oli se sitten aukeamattomat ovet joista NPCt kävelevät läpi tai NPCt jotka warppailevat kun auto/lentoalus ovat jo lähteneet.

Esim. https://puu.sh/GWVGS/2111561bd2.jpg


Ihan sivuhuomautuksena. Ei poliisien kanssa edes kuulu taistella ja aiheuttaa maksimaalisia wanted tasoja. Peli on tarkoituksella suunniteltu niin, että poliiseja spawnaa loputtomasti kunnes pelaaja kuolee jos ei lähde karkuun kun wanted menee päälle. Noita poliiseja ei edes ala spawnata joka puolelle paitsi jos tarkoituksella aiheuttaa tilanteen missä wanted taso nousee ylös. Sama se on GTA 5:ssa myös jos alkaa poliiseja tappamaan. Joku vahinko laukaus tai vahingossa yden poliisin tappaminen ei vielä aiheuta sitä vaikka silloinkin vieressä olevat poliisit muuttuu aggressiiviseksi.

Tollaset videot ei kerro mitään itse tehtävistä ja sisällöstä miten tätä peliä on tarkotettu pelattavaksi.
 
Samanlainen fysiikkabugi tulee jos yrität tiputtaa ruumiin liian ahtaaseen koloon, ruumis "räjähtää" ja kimpoaa jonnekin, lattiaan jää vaan tumma läiskä.

Suurin osa fysiikkabugeista lähinnä naurattaa. Itselläni jäi kuollut vihollinen kädestään kiinni seinään ja se käsi alkoi venyä kuin jollakin X-Men ihmenelosten kumimiehellä ja se kuolleen ruumis pomppi ympäri asuntoa. Ainoa mikä vituttaa en saanut sitä pomppimista videolle se olis ollu hauskaa katsottavaa. Skyrimissakin naureskelin noille fysiikkabugeille kympillä ei niitä kuitenkaan niin usein tule, että ne haittais, mutta silloin kun tulee ne yleensä naurattaa, koska ne näyttää ihan helvatun hauskalta. :lol:
 
Ihan sivuhuomautuksena. Ei poliisien kanssa edes kuulu taistella ja aiheuttaa maksimaalisia wanted tasoja. Peli on tarkoituksella suunniteltu niin, että poliiseja spawnaa loputtomasti kunnes pelaaja kuolee jos ei lähde karkuun kun wanted menee päälle. Noita poliiseja ei edes ala spawnata joka puolelle paitsi jos tarkoituksella aiheuttaa tilanteen missä wanted taso nousee ylös. Sama se on GTA 5:ssa myös jos alkaa poliiseja tappamaan. Joku vahinko laukaus tai vahingossa yden poliisin tappaminen ei vielä aiheuta sitä vaikka silloinkin vieressä olevat poliisit muuttuu aggressiiviseksi.

Tollaset videot ei kerro mitään itse tehtävistä ja sisällöstä miten tätä peliä on tarkotettu pelattavaksi.
Joo mut ei tuolla voi puolustaa sitä chase-mekaniikat puuttuvat täysin ja että kytät teleporttaavat ympärillesi kuin star trekin heput



Todellinen immersion tappaja.
 


tukkaukko tehnyt CPU testejä.

Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.

Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.
 
Joo mut ei tuolla voi puolustaa sitä chase-mekaniikat puuttuvat täysin ja että kytät teleporttaavat ympärillesi kuin star trekin heput



Todellinen immersion tappaja.


Itellä nyt n. 30 tuntia takana eikä ole ollut mitään ongelmia poliisin kanssa. Varmasti jos oikein koittaisi saada tuon poliisitekoälyn (tai sen puutteen) näyttämään hölmöltä niin se onnistuisi helposti kuten noissa videoissa, mutta kun vaan pelaa peliä niin ei ainakaan itseäni häiritse ollenkaan.
 
Kokeilin joskus tappaa pari poliisia. Lopputuloksena jonnekin perseeseen keskellä ei mitään spawnasi metrin päähän muutama poliisiauto, poliisirobotteja ym jotka lahtas mut siihen paikkaan. Poliiseille ei tässä pelissä vittuilla, muuten teleporttaa viereen lössi kyttiä ja murhaa sut pois.
 
Itellä nyt n. 30 tuntia takana eikä ole ollut mitään ongelmia poliisin kanssa. Varmasti jos oikein koittaisi saada tuon poliisitekoälyn (tai sen puutteen) näyttämään hölmöltä niin se onnistuisi helposti kuten noissa videoissa, mutta kun vaan pelaa peliä niin ei ainakaan itseäni häiritse ollenkaan.
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
 
Äsken tapahtui niin että joku beat cop puhui kahdelle jengiläiselle kadun kulmassa. Menin viereen seisomaan ja jengiläisille tulee awareness hälytys ja kun huomasivat minut niin vetivät aseen esille ja alkoivat ampumaan ja poliisi tuli päälle jonkun patukan kanssa. :tdown:
 
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...

Night City on armoton kaupunki, poliisit eivät kysele vaan jos ammut heihin "harhaluodin", saatat saada heiltä luodin itsekin :)

Tämän voi ajatella myös tämän roolipelin sääntönä, joka nyt vaan sattuu olemaan ankara poliisien suhteen.
 
Night City on armoton kaupunki, poliisit eivät kysele vaan jos ammut heihin "harhaluodin", saatat saada heiltä luodin itsekin :)

Tämän voi ajatella myös tämän roolipelin sääntönä, joka nyt vaan sattuu olemaan ankara poliisien suhteen.
Tuonkin olisi voinut toteuttaa vaikka niin että ne vitun sivulliset eivät vain jatkaisi sitä normaalia päivittäistä toimintaansa vaan katoaisivat paikalta ja vaikka pelillisesti niin että jos ammut harhaluodin heitä kohti niin se ei rekisteröityisi. Olen huomannut saman että autan yhtä osapuolta ja raapaisen vahingossa jotain väärää henkilöä niin kaikki osapuolet alkavat sotimaan minua vastaan.

Aika yksinkertainen tilakone on pelissä toistaiseksi nuiden suhteen siis.
 
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...

Mä oon todennut että jos poliisit on kusessa niin niitä ei mennä auttamaan. EI oo kerta jos toinen kun kytät on käyneet päälle. En tiedä mistä ne kytät ottaa aggroo, en mielestäni suoraan niitä oo ampunut. Ehkä se reukun kuti kimpoaa sit johonkin jne. Mielestäni kyllä on samaa ongelmaa ollut vaikka meleellä vetäisin. Ehkä ne ei tykkää siitä et tapan rikolliset? Pitäis joskus jaksaa se penispamppu kädessä mennä kokeilemaan.

Tähän mennessä on ollut helpompaa vaan ajaa ohi ja antaa kyttien olla. Joskus oon tehnyt niin että oon mennyt seuraan hommaa sivusta, ja kyllä ne kytät yleensä kuolee jossain vaiheessa. Vasta sit oon menny tappaan jengiläiset.

TL;DR ajanhukkaa kyttien kanssa pelehtiminen
 
Nojoo se olis 42h takana ja kaikki 5 erilaista tarinanloppuakin avattu ja tehty. Enään olis kilpa-ajoja & jotain muita sivutehtäviä muttei enään tarinaan littyviä niinkään jäljellä :D DLC:tä odotellessa ja jos pelaisi vaikka uudestaan läpi kunhan tulee bugien korjauksia ensin. Peli pyörii omalla koneella ( 3080 strix oc, 9900k) tosi hyvin ultralla pelaan 1440p:llä fps huitelee 90-130. RT päällä tippuu sinne 80 tienoille. Kaikinpuolin hyvä peli vähän pettynyt ettei ukkelia voi oikein muuttaa alun jälkeen eli ei voi hiuksia vaihtaa tms ja tuo vaatetus hommakin on aika huono, kaippa ne jossain vaiheessa lisäävät tuonne jotain aktiviteettia ja characterin customointi paikkoja. Tarina ja pelin dialogit oli kyllä 5/5! Kaikki katsoin sivu ja päätehtävissä.
 
Miks mulla ei oo tullu vielä noita teleportti poliiseita?
Muutaman kerran niitä pari tappanutkin ja kolme tähteä ruvennut vilkkumaan, sit vaan juossu johki piiloon/pöllinyt auton ja ajanu karkuun.
 
Tämä on saattanut täällä jo olla mutta itse ainakin sain paremman pelikokemuksen seuraavalla ohjeella:

Hello this is a simple guide created based on u/Thephoneixroyal on reddit to help you get better performance on older Cpus

Step 1 = Locate your game's main folder
On steam right click on the game and click on properties then go to the Local Files tab and click on Broswe Local Files

Step 2 = If you are in the main game's Folder you should to see REDpreLauncher.exe
locate the "Engine" Folder then "Config" and open "memory_pool_budgets.csv" via notepad or wordpad

Step 3 = Adjust Poolcpu's ammount Based on "Your maximum ram - 4 GB" then Adjust the PoolGPU's Ammount based on your Maximum Vram Amount.

Example of adjusted File based on 16GB of ram and GTX 1080 =

Vram of Various Graphic Cards

RTX 2080 8GB
RTX 2070 8GB
Amd Radeon VII 16GB
RTX 3080 10GB
and so on

Itse cpu asetukseen en koskenut mutta laitoin tuohon poolgpu asetukseen 2080ti:n muistimäärän 11gb. Ja kyllähän se peli minulla ainakin parani huomattavasti,
 
Mutta kun menen auttamaan poliiseja jotka taistelevat jengiläisiä vastaan niin saattaa oma harhaluoti osua poliisiin taikka ohikulkevaan siiviiliin. Tällöin joudun itsekin kohteeksi ja selän taakse spawnaa yhtäkkiä 10 superkyttää. Minä vain yritin pelata peliä...
Tämä käynyt pari kertaa itsellä, jostain syystä kytät olivat häviämässä taistelua ja menin kunnialisena Night Citylaisena auttamaan totta kai ja sitten taistelun timmelyksessä sattui juuri tuo harhaluoti osumaan väärään ja sittehän niitä poliisieja alkoikin tulla, nyt vain rosvot ja poliisit pommitti minua.

Tässä kohtaa tuli selvä sellainen dont make sense tilanne AI kanssa koska poliisit olisivat hyvin voineet kutsua apuja ja spawnia kyttiä apuun noita rosvojakin vastaan(Mutta ymmärrän toki miksi näin ei ole mutta kuitenkin)

Huomanut että parasta vain on hyppiä jonnekin katolle(tai jonnekin missä voit rauhassa ampua) ja sieltä sniputtaa porukkaa rauhassa kun rosvojen mielenkiinto on poliiseissa niin aika turvallisesti saa niitä yksi kerrallaan pois pelistä.
 


tukkaukko tehnyt CPU testejä.

Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.

Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.


Toms hardware testasi sitä Hex edittiä ja kivasti tuli minunkin omistamaani 5600x:ään lisää fps kun sai SMT päälle. Olisi kiva nähdä 5800x tulokset kun se on vielä yhdellä CCX:llä.

CJUg7dJRkWckyeHKJkLDbN-1880-80.png
 
Toms hardware testasi sitä Hex edittiä ja kivasti tuli minunkin omistamaani 5600x:ään lisää fps kun sai SMT päälle. Olisi kiva nähdä 5800x tulokset kun se on vielä yhdellä CCX:llä.

CJUg7dJRkWckyeHKJkLDbN-1880-80.png
Oisko linkkiäkin juttuun niin vois kattoa muitakin kuvia jos on...
 
Onko muutkin löytänyt tuossa ACT 2 heti alussa olevan suht OP lizzie pistoolin?
Löytyy laatikon päältä kun menee ekaa kertaa Judyn luokse etsimään tietoa Evelynin katoamisesta.
Ite taidan olla nyt lvl 17, eikä vieläkään ole tullut mitään yhtä hyvää vastaan.
Screenshot (127).png

Kyllähän noita Iconic aseita on monia jotka ovat suht hyviä. Etenkin jos ne uppii legendary tasolle .. harmikseni olen puolivahingossa tuhonnut kaikki aseet inventorysta joita en käytä, mukaanlukien iconic aseet jotka voi tuhota mutta niitä voi craftata vain seuraavaan rarityyn, eli sitä alkuperäistä ei voi saada takaisin mitenkään ..

Itse olen nyt Lv25 ja sain tällaisen eräästä sivutehtävästä .. Tämä oli Rare mutta koska oon specannu tonne crafting puuhun pisteitä niin sain craftattua legendaarisen version siitä ja käytin rahaa about 100k sen upgradeja varten. Nyt ei taida vihuilla olla mitään tsäänssiä hetkeen taas vaikka VH:lla pelaan.

wdTFAwI.png

Mitenköhän crit chance ym tässä pelissä oikeasti toimii? Tuolla statseissa ei näy mitään boosteja mitä aseista/vaatteista saa ilmeisesti, koska väittää että Crit Chance on 22 vaikka mulla on 3x 15% crit chance modia vaatteissa + tuo ase, jolloin crit chance pitäis olla miltei 100%. Outo valinta muutenkin ettei tuolla stats ikkunassa näe oikeastaan yhtään mitään oleellista.

Löysin tälläisen clipin. Kuvastaa hyvin syytä miksi jätän CP2077 pelaamatta toistaiseksi. Katsotaan parin vuoden päästä uusiksi.

Minusta tuo on typerä syy jättää pelaamatta peli. Bugeja on, mutta mitään peliä rikkovia ei ole vasta kuin yksi tullut vastaan jonka takia en erästä sivutehtävää voinut suorittaa. Linkkaamallasi clipillä ei sinänsä ole mitään järkeä että tässä pelissä ei ole muutenkaan mitään hyötyä poliisien tappamisesta. Ei vissiin taida saada edes expaa, eivät pudota loottia jne. Joo, poliisit spawnaa selän taakse joka on ihan helvetin typerää mutta so what? GTA:ssa siviilien/poliisien lahtaaminen voi olla hauskaa mutta sitä en ole tässä pelissä kaivannut.
 
Viimeksi muokattu:
Aika messevä pyssy tuo. Luulisi tekevän "aika paljon" vahinkoa kun napsaisee vihua päähän.
 


tukkaukko tehnyt CPU testejä.

Aika laiskoilla muisteilla mut samoilla sentään joka alustalla.

Vissiin 5900X tai 10900K on kovia juttuja jos haluaa pitää fps:n mahdollisimman tasaisena. Etenkin esim. 6core 8700K:lla tulee pahoja dippejä joita noilla 10-12coreilla ei tuu.

Mitähän ihmettä, kun 10600K on muka paljon nopeampi kuin 9900K. Olikohan varmasti samat muistit molemmilla?
 
Aika messevä pyssy tuo. Luulisi tekevän "aika paljon" vahinkoa kun napsaisee vihua päähän.

Kyllähän tuo yhdestä osumasta taitaa tappaa kaikki ei-pääkallo vihut vaikka Very Hardilla pelaan. Cyberpsychoista en tiiä mutta tyhmä homma - Cyberpsychoon toimii System Reset quickhack joka on käytännössä instakill. Mut joo, noissa Iconic aseissa ei taida olla upgrade-kattoa. Muissa aseissa valittaa jo parin upgraden päästä että leveli ei ole tarpeeksi korkea, mutta tuota sai uppia huoletta vaikka kuin paljon .. Siksi rahaa siis paloikin kun ostin niitä upgrade-palikoita kaupasta.

Hyvä ase sneak tehtäviin myös koska custom silenceri. harmi vaan ettei sitä saa pois, sillä ääni tässä aseessa ilman silenceriä on aika komia ..
 
Mitähän ihmettä, kun 10600K on muka paljon nopeampi kuin 9900K. Olikohan varmasti samat muistit molemmilla?

Kovasti kyllä niin väittävät. Tiedä sitten. Itsekin ihmettelin aivan samaa. Ehkä niillä oli joku PCIE1x tms päällä 9900K testeissä vahingossa?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
268 953
Viestejä
4 648 191
Jäsenet
76 355
Uusin jäsen
jowile

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom