Cyberpunk 2077

Kyllähän tämä Night City nimenomaan yöaikaan pääsee oikeuksiinsa, paikoin todella uskomattoman näköistä settiä. :drool:

Ja kun tässä nyt on vähän edennyt ja unohtaa nuo pökkelöt npc:t, niin hyvin maistuu, liki 40h lasissa.
 
Joo eiköhän tuossa tule vastaan enginen rajoitukset, ja myös että data liikkuu kahden CCD:n välillä?

Yllättävän kovia käyttöasteita kyllä 32 threadin kanssa pelin puolelta riippumatta nopeutuiko mitään.
5800X ja 3060Ti yhdistelmällä tuo ainakin tuntui auttavan, nyt ei ole enää missään vaiheessa prossu pullonkaulana vaan näyttis jatkuvasti 100%.
 
Testasin nyt itsekin tuota hex edittiä; 5800X+3080-setillä 1440p resoluutiolla FPS nousi ~70-90 -> 90-100 ja ne satunnaiset dipit jäi pois. Kaikin puolin hyvä löytö joltain koodivelholta. :thumbsup: Hieman ihmetyttää miten tommonen on CDPR:llä jäänyt huomioimatta. :hmm:

Hakkeroinnista kun on nyt puhetta, niin itse kyllä tykkään käyttää noita quickhackejä; juuri mätkin pampulla valot vekka cyberpsycholta (hard statuksella tehtäväkuvauksessa), kun olin ensin sammuttanut kaverin chromit. :D
Toki hieman syvempääkin hakkerointia voisi olla, mutta mielestäni tuokin on varsin toimivaa, kunhan pääsee koko hommaan ja esim. uusien hackien tekoon sisään. Myös dekki kannattaa päivittää, niin pystyy hakkeroimaan enemmän ja saa laajemman valikoiman hackeja käyttöönsä.
 
Itse kun kokeilin tuota hex edittiä 3600 prossu + 1070 näyttis kombolla niin tuntui vaikutus olevan lähes nolla, melkeen kääntyy jopa negatiivisen puolelle. Veikkaan että itse niksillä ei ole mun setillä hyötyä, mutta CCX hyppelyt ja korkeammat rasitukset + lämmöt laski boostikelloja marginaalisesti ja ympärilleen katselu tuntui vähän tahmeammalta kuin ilman edittiä. fps pysyi silmämääräisesti keskimäärin identtisenä kun pyörin ympyrää jollain torimarkkinalla. Pitäydyn vanhassa ja luotan devitiimin asiantuntemukseen :tup:
 
Puhelimeen vastailusta ja random soittajista tulee vähän sellainen fiilis ettei jaksettu tehdä sivuhahmoille ja sidequesteille oikeita lokaatioita vaan ajateltiin että säästetään ja tehtävät vain tiputellaan puheiluina ja tekstiviesteinä.
Tämän olisin halunut kanssa niin että maailmassa seikkailessa olisi tullut osa sivutehtävistä vastaan eikä luurin kautta ja tätä ei onneksi voinut tapahtua Witcherissä :btooth:
(Mutta käsittääkseni voit silti jotain random tehtäviä tulla vastaan)

Nytten se puhelin pärisee vähän väliä ja vitu*taa kun kerennyt tekee edes vanhojakaan, välillä tulee vain olo että kun pomo toisi sinulle vain koko ajan töitä ja eikä kerennyt edes vanhojaan tekemään.

Tämä vähän säikäytti omassa asunossaan kun meni peilin eteen:
14918981.jpg

Ja tälläinen tuli vastaan kaupungilla ihmetelessä mutta mietin että tarkoittaako tämä pelaaja V vai jotain muuta?
14918980.jpg

Käsittääkseni V:n ainakaan ACT 2 alussa mikään noin iso kiho pitäisi olla että nimeä graffattaan seinille.
 
Ja tälläinen tuli vastaan kaupungilla ihmetelessä mutta mietin että tarkoittaako tämä pelaaja V vai jotain muuta?
14918980.jpg

Käsittääkseni V:n ainakaan ACT 2 alussa mikään noin iso kiho pitäisi olla että nimeä graffattaan seinille.
Siis toihan on Valentinojen tunnus..? :hmm:
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee :D

Nina Kraviz tuli bongattua eilen. On ripper docina pelissä. Kojimaa ei oo vielä baarista löytyny
 
51h nyt Steamin kellossa ja sain juuri päätehtävän tehtyä, sivutehtäviä tuli tehtyä myös aika iso läjä - mutta en tarkkaan nyt osaa arvioida kuinka iso osuus on vielä tekemättä.

Jos tarkastelee kokemusta pääjuonen & sivutehtävien osalta yhdistettynä cyberpunk-teemaan ja pelin audiovisuaaliseen ilmeeseen, niin kyllä tämä oli minulle henkilökohtaisesti yksi parhaimmista tarinoista mitä itse olen pelannut ja sen osalta aivan 10/10 luokkaa. Viimeksi oli pelin lopputekstien jälkeen yhtä tyhjä tunne ehkä The Last of Us:n jälkeen..

Pääjuonen ja siitä avautuvien sivutehtävien hitaus, ehkä on myös sellainen minkä voi kokea negatiivisena asiana, sillä tuntuu että monet jotka ovat sivutehtäviä ja alun juonta kritisoineet eivät varsinaisesti ole ehtineet nähdä mitä pelin keskivaihe / loppu pitää sisällään.

Nyt varmasti takaisin jauhamaan loput mahdolliset sivutehtävät loppuun ja tämän jälkeen pitää katsella, jos sitä jaksaisi heti perään ottaa uuden pelikerran kovemmalla vaikeudella ja hieman erityylisellä buildilla.
 
Niille jotka on vielä alkuvaiheessa, kannattaa pistää yksi Perk-pointti Cold Bloodiin (Passive). Se aktivoituu automaattisesti aina kun tapat vihollisen ja kerryttää kokemuspisteitä => ilmaisia stat-bonuksia ja perk-pointsejä joita voit sitten käyttää muihin skilleihin joita oikeasti käytät.
1607873426558.png
 
Itse kun kokeilin tuota hex edittiä 3600 prossu + 1070 näyttis kombolla niin tuntui vaikutus olevan lähes nolla, melkeen kääntyy jopa negatiivisen puolelle. Veikkaan että itse niksillä ei ole mun setillä hyötyä, mutta CCX hyppelyt ja korkeammat rasitukset + lämmöt laski boostikelloja marginaalisesti ja ympärilleen katselu tuntui vähän tahmeammalta kuin ilman edittiä. fps pysyi silmämääräisesti keskimäärin identtisenä kun pyörin ympyrää jollain torimarkkinalla. Pitäydyn vanhassa ja luotan devitiimin asiantuntemukseen :tup:

Sama prossu ja 1070ti, vähän samoja tuntemuksia. Ei nyt sentään huonontunut, mutta aika vähäinen hyöty. Muuan fps lisää, ehkä. Ei kyllä alle 50 droppaile, joskaan en aiemmin kovinkaan tarkoin seuraillut.
 
Näitä vitun leijuvia ikoneita ei saa vissiin ppois valikoista... En ainakana itse huomannu menussa noihin ikoneihin viittaavaa asetusta.

Icons.png


Modeja odotellessa.
 
Peli pyörii siinä 60-80 fps 3440x1440 melkein kaikki asetukset maksimissa. Watch dog legion ei mielestäni pyörinyt yhtä sulavasti, vaikka samoissa fps lukemissa mentiin.

Tää on itse asiassa hyvä pointti. Legion on raskaampi ray tracingit päällä ja miljoona kertaa rumempi. Samoin muutkin Ubisoft open worldit kuten Valhalla tai Breakpoint pyörii lopulta raskaammin kuin CP2077 ja ovat rumempia. Sikäli puheet Cyberpunkin raskaudesta ehkä liioteltuja jos muihin vertaa. Tällä hetkellä ei tietty ray tracing päällä saa kauheesti lisäboostia Cyberpunkiin toisin kuin noihin Ubin peleihin mut aika paljon niitä joutu nysvää päästäkseen kelvollisiin lukemiin.
 
Laitetaan nyt omiakin fiiliksiä. Ei kyllä oikein voi käsittää tuota kaikkea valitusta puuttuvista ominaisuuksista tai jopa näitä sukupuolipsykooseja, ei kai nyt kaikkea voinut tai pitänytkään saada mukaan kun kyseessä on kuitenkin vain yksi peli. Tärkeintä itselleni tässä pelissä on ollut se, että sen pelaaminen on ollut todella hauskaa, immersiivistä, pelissä on tietynlaista imua ja pelaaminen ei tunnu työltä. Olisinko vasta kymmenisen tuntia ehtinyt tätä pelata joten toki vielä jää nähtäväksi kuinka peli lopulta kantaa. Witcher3 ainakin itselläni meni heittämällä kaikkien aikojen parhaiden kokonaisuuksien joukkoon ja takki oli täysin tyhjä pääpelin ja DLC:eiden jälkeen joten sikäli varmaan toivoa on. Nykyään liian moni peli alkaa tuntua jatkuvalta grindaamiselta (tai jopa alusta asti) ja toiselta työltä päivätyön lisäksi ja välillä pelaamisen mielekkyyttä on joutunut miettimään, eli mikä syy on oikeastaan edes jatkaa koska mikään ei kuitenkaan siitä muutu tai parane. Jokin sisäinen palo varmaan saada peli vain pakettiin ja sen jälkeen unohtaa se kokonaan. Lisäksi on monia todella hyviä pelejä (mm. Sleeping Dogs, Mafia II) joissa on näennäisen avoin maailma mutta muuten maailma on lähes pelkkä kulissi. Se ei kuitenkaan himmentänyt noiden pelien kohdalla mitenkään niiden loistavuutta minulle.

Paluu vanhojen remaster-pelien puolelle tänä vuonna ennen Cyberpunkkia ainakin omalla kohdallani virkisti muistia, että varsinainen nykypäivän vika on kuitenkin ollut vain nykyisissä eepoksissa joihin olen nähtävästi alkanut turtua täysin ja oikeat itselle kiinnostavat pelit pitää vain osata kaivella sieltä loputtomien AAA-pelien kätköistä. Ei tarkoita sitä ettenkö myös näitä AAA-pelejä todellakin pelailisi, mutta tietyllä varauksella. Eli vielä kerran tätä Cyberpunkkia on ollut todella hauska pelata ja tässä jo katsellut löytyisikö ennen pelin läpipääsyä vielä tehokkaampaa rautaa alle jotta peli pyörisi vähintään sen 60 fps. Oma peliura alkoi jo joskus CGA-grafiikan aikoina niin kyllähän silloin jo mietti että minkälaisia pelejä voisi tulevaisuudessa olla, ja aika vaikea oli kuvitellakaan että peleissä päästäisiin kokemaan tämmöisiä maailmoja joten nyt on tietynlaiset värilasit kyllä päässä tätä kirjoittaessa. Blade Runneriakin katsellessa joskus vuonna kivi ja miekka oli pieni toivonkipinä että tuollaista maailmaa pääsisi joskus pelissäkin kokemaan. Ja siellähän sitä nyt ollaan. :tup:
 
Puhelimeen vastailusta ja random soittajista tulee vähän sellainen fiilis ettei jaksettu tehdä sivuhahmoille ja sidequesteille oikeita lokaatioita vaan ajateltiin että säästetään ja tehtävät vain tiputellaan puheiluina ja tekstiviesteinä. Ei tuo itseäni kuitenkaan juuri ärsytä.

Hakkerointi tosiaan myös tuntuu väkisillä väännetyltä. ”Hei pakko saada tähän nyt tällainen mukaan ennen julkaisua että on jokin vaihtoehto tappamiselle.”

Huvittaa myös joidenkin arvostelijoiden puheet siitä että peli olisi hidas-tempoinen ja ei-shootteri vaikka kyllähän tämä on täysin rakennettu tappamisen ja ammuskelun ympärille.

Tämä ärsyttää miten kevyesti kaikki sivutehtävät tulevat. Eipä siinä mitään, että osa tulisi, mutta nyt se on sellainen puhelutulva jota ei pysty seuraamaan. Toiseksi jos hahmot oikeasti antaisivat tehtäviä pystyisi siinä rakentamaan paljon enemmän tunnelmaa kuin tämä puhelu. Samoin minua ärsyttää valikot. Mitään animaatioita ei ole valikoissa, joten kun painat nappia niin ne vaan aukeaa. Samoin valikoiden värit ja graafinen ilme(vaikkakin cyberpunk liittyvät) on hieman halpa ja sekava. Taas kerran tässäkin kaipaa Witcher 3sen tasoa.

Redditissä oli vuoto, että pelin ohjelmoijat olivat kertoneet, että tekeminen valmiiksi kestäisi 4 - 5 kuukautta ja yllättyivät, ettei go-liveä siirretty. Pystyn kyllä allekirjoittamaan tämän. Peli toimii varsin bugittomasti itselläni, mutta jos tätä Witcher 3seen vertaa (ja se kai on varsin reilu vertaus) niin kyllä tästä sellainen kiire ja viimeistelemättömyys painaa vaan läpi.
 
Täällä myös 8700K, voinen tänään koittaa ajella testejä.

OCAT sulla käytössä vai millä katoit GPU&CPU usagea?
Mulla kans 8700K sekä 1080TI. GPU usage pyörii medium/high 100% mutta cpu usage alta 60% :/

Edit: 3440x1440 resona
 
Redditissä oli vuoto, että pelin ohjelmoijat olivat kertoneet, että tekeminen valmiiksi kestäisi 4 - 5 kuukautta ja yllättyivät, ettei go-liveä siirretty. Pystyn kyllä allekirjoittamaan tämän. Peli toimii varsin bugittomasti itselläni, mutta jos tätä Witcher 3seen vertaa (ja se kai on varsin reilu vertaus) niin kyllä tästä sellainen kiire ja viimeistelemättömyys painaa vaan läpi.

Tarkoitatko tällä, että pelin tekeminen nykykunnosta valmiiksi olisi kestänyt vielä 4-5 kuukautta?
 
Pelin bugisuus on ihan oikeasti Fallout 76:n tasolla. Pahinta on tarinaan liittyvien juttujen rikkoutuminen. Nytkin peli aloitti automaattisesti kaksi keskustelua yhtä aikaa, toisen puhelimessa ja toisen kadulla olevan NPC:n kanssa. Jos puhuu puhelimeen, pelimaailmaan ei voi vaikuttaa mitenkään, joten en päässyt valitsemaan dialogeja ollenkaan kadulla olevan NPC:n kanssa. Ja tottakai valinnat oli aikarajoitettuja...

Ero Fallout 76:een on lähinnä, että tässä bugivuoren alla näkyy sentään olevan hyvä peli. Ja kaatumisilta olen toistaiseksi säästynyt.
 
Tuli steamin kuvissa vastaan ja liittyen skyrimin pelin alkuun:
14919021.jpg

Onko tosiaan muuten niin ettei saa tuota mission trackeria pois käytöstä vaiko enkö vain osaa?
Valikostahan sen varmaan saiis HUD muokkamalla mutta haluaisin että väliaikaisesti ottaisin pois käytöstä ja latitaisin taas manualisesti tehtävän aktiiviseksi.

Tämä häiritsee silloin kun haluat vain seikkailla kaupungilla ja laittanut itsellensä jonkun väliaikaisen point trackerin päälle.
 
Tässä vaan sivutehtävää tekemässä, melee on paljon parempi kuin aseet.
Tässä sivutehtävästä saatu "ase" joka on vieläkin noin 30% enemmän dps kuin mikään mun katana/knife lol

Jotain tälle taistelulle pitää tehdä, gunfight on jotenkin rikki tässä, no dildolla mennään vaikka loppuun asti
 

Liitteet

  • photomode_13122020_183428.png
    photomode_13122020_183428.png
    6,1 MB · Luettu: 494
Kyllähän tämän pelin pariin on aina palannut takaisin, vaikka niitä bugeja ja suorituskykyongelmia onkin vielä. Saan helposti aikaa vierähtämään ihan vaan katselemalla upeita maisemia vaikka kaupunki ja koko karttakin on aika tylsä tekemisen osalta. Tarina ja jotkut sivutehtävät ovat olleen ihan hyviä. Toisinaan tämä peli vähän tuntuu todella raskaasti modatulta Fallout-modilta ihan UI:ta ja pelimekaniikkaa myöden.

AI:sta onkin puhuttu täälläkin jonkin verran, mutta onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen että tekoälykuskit tööttäilevät jopa punaisille valoille? Samaa tehdään myös muille valoissa odotteleville autoille. Ilmeisesti heti kun AI:n oma kiskoilla eteneminen pysähtyy syystä tai toisesta täysin niin alkaa tööttäily.
 
Aika jännä, pelasin 9h ilman ongelmia, sitten alkoi kaatuilla 10s-5min pelin käynnistyksestä. Otin muissa peleissä vakaat muistien kellotukset pois, vakio xmp profiili päälle ja taas toimii.
 
Digital Foundryn optimal settings vihdoin julkaistu "Improve Performance By Up To 35% - With Minimal Impact To Visuals":

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
14 tuntia tullut pelattua ja kyllä se vaan maistuu. Tullut tehtyä aika hitosti kaikkia sivutehtäviä vaan tässä, löysin vielä erittäin kovan pyssyn jolla kätevästi kuolee vihut. Oma pelityyli ollut sellainen hiippaileva rambo eli ensin vähän hiivitään ja sitten kaikki syö lyijyä. :geek:

Kyllähän tuo puhelin touhu välillä ärsyttää, mutta näin kun eletään tulevaisuudessa niin ei kirjekyyhkytkään oikein toimi. Toki jännästi ilmeisesti kaikki kyttää silmäkovana jotain karttaa missä V liikkuu kun sopivasti aina puhelin soi. :hmm: Pidän siitä kun saa loottia kaikenlaista ja värkätä vaikka ammuksia, mutta tuo mistä kohdasta saa tavaroita nostettua, niin bugailee vähän turhan paljon ja tavaroita on maan alla tai pitää olla metrin verran sivummassa että osuu kohdalleen. Tuo toivottavasti korjataan jossain vaiheessa.
 
edit. Myöhästyin. df:n video olikon jo linkattu. Tikusta asiaa. Hyvinhän tuon saa pyörimään säteenseuranta päälläkin, kun karsii sopivasti. Ei ole pakko mennä kaikki tai ei mitään linjalla.
 
Digital Foundryn optimal settings vihdoin julkaistu "Improve Performance By Up To 35% - With Minimal Impact To Visuals":

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

spoilerissa asetukset jos ei jaksa katsoa 25min videota
1.PNG
2.PNG
 
Seuraakohan tuosta tarinan kulussa/lopussa mitään karmaa, kun kerää yehtävän lopussa helpot headshot-pisteet ampumalla haavoittuneena tuskissaan kieriviä vihollisia pistoolilla päähän?
 
spoilerissa asetukset jos ei jaksa katsoa 25min videota
1.PNG
2.PNG
Kiitos, lisäsin aloituspostaukseen ja laitoin linkin aloitteljia oppaseen ja DF konsoli suorituskyky testeihin.
Jos tulee jotain muuta mieleen mikä olisi hyvä löytää sieltä niin laittakaa viestiä.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta
 
Mitä tuolla tarkoitat? En saanut tavaratilaa auki ennen auton kyytiin menemistä (keskellä tulitusta), enkä pääse sinne käsiksi kyydin aikanakaan.
 
Tässä vaan sivutehtävää tekemässä, melee on paljon parempi kuin aseet.
Tässä sivutehtävästä saatu "ase" joka on vieläkin noin 30% enemmän dps kuin mikään mun katana/knife lol

Jotain tälle taistelulle pitää tehdä, gunfight on jotenkin rikki tässä, no dildolla mennään vaikka loppuun asti

Pitää melee buildia koittaa jossain vaiheessa, mutta kyllä aseiden puolellakin ainakin pelin loppuvaiheissa alkaa saamaan aika hyviä lukemia. Itsellä pistoolipuussa paljon pojoja, pistooli missä on 5x headshot kerroin, crit damagea ja chancea nostettu vaatemodeilla yms. hieman, niin nuo pääosumat tappavat yhdellä laukauksella (3-4k damagea).
 
melee on paljon parempi kuin aseet

Enpä siitä tiiä. Moni sanoo, että mantis bladet on erittäin OP, mutta eipä ne sen parempia ole kuin normi-melee; ainoana erona on se leap joka antaa vähän turvaa. Sama juttu aseisiin verrattuna. Aseissa on vaan se homma, että iso osa niistä on turhia (samoin kun meleellä, moni melee-ase tuntuu vaan suoraan surkeelta). Snipu käyttöön (se jolla voi ampua monen seinän läpi) ja revolveri toisena ja varmasti on parempi tai vähintään samaa luokkaa kuin melee, turvallisempikin.

Tota vihujen damagea en kyllä vieläkään ymmärrä. Armor näyttäis olevan aika turhaa tai vihut skaalaa armorinkin perusteella. Tuli ostettua 200 armorin cyberware (käytännössä tuplasi armorin siinä vaiheessa peliä), mutta enpä huomaa mitään eroa survissa.
 
Kyllähän tätä mielelläni pelaisin bugeista huolimatta, mutta nyt sattui sellainen eteen, että olen jumissa tehtävässä. The heist- tehtävän osa, jossa pitäisi kaahata karkuun ja tuhota seuraavat dronet. Aseet ovat repussa, mutta en saa yhtäkään valittua hahmolle. Edes kranaatteja ei pysty käyttämään. Yritä siinä sitten nyrkeillä huitoa auton ikkunasta
Eihän näissä kai edes omia aseita käytetä, vaan ammutaan sillä pislalla / rynkyllä mikä siihen missioon liittyy ?
 
Pitää melee buildia koittaa jossain vaiheessa, mutta kyllä aseiden puolellakin ainakin pelin loppuvaiheissa alkaa saamaan aika hyviä lukemia. Itsellä pistoolipuussa paljon pojoja, pistooli missä on 5x headshot kerroin, crit damagea ja chancea nostettu vaatemodeilla yms. hieman, niin nuo pääosumat tappavat yhdellä laukauksella (3-4k damagea).

En varmaan ole edes puolivälissä peliä vielä ja tällä hetkellä käytän eniten pistoolia jonka base dmg on aika heikko, mutta sitten sillä on kaikkiaan 85% tsänssi aiheuttaa burn joka tekee 500+ dmg/s... :D

Pistoolit on oikeesti totaalisen rikki tässä kun jaksaa vähän säätää...
 
melee turhaa, no joo mulla on normal joten ehkä taistelut helppoja.
Raidattiin yhdessä main story guestissa joku maanalainen gansterimesta, kuvan tytsy käytti jotain hirmu 50cal kivääriä.
Mites olet noin mahtava taistelussa V, no vielä mulla tää dildo hei
 

Liitteet

  • photomode_13122020_210924.png
    photomode_13122020_210924.png
    5,5 MB · Luettu: 494
Eihän näissä kai edes omia aseita käytetä, vaan ammutaan sillä pislalla / rynkyllä mikä siihen missioon liittyy ?
Kerrotko vielä että mistä nuo tulisi saada? Tähän missioon mentäessähän sulta otetaan kaikki aseet pois. Pitäisikö se löytyä suoraan käsistä, vai lisätäänkö se sun inventoryyn? Autossa ollessa en kuitenkaan pysty valitsemaan mitään asetta käyttöön, ja kun hahmo tunkee päänsä ikkunasta pihalle, niin inventoryyn ei edes enää pääse.
 
Kerrotko vielä että mistä nuo tulisi saada? Tähän missioon mentäessähän sulta otetaan kaikki aseet pois. Pitäisikö se löytyä suoraan käsistä, vai lisätäänkö se sun inventoryyn? Autossa ollessa en kuitenkaan pysty valitsemaan mitään asetta käyttöön, ja kun hahmo tunkee päänsä ikkunasta pihalle, niin inventoryyn ei edes enää pääse.
Ei kun siinä vaiheessa kun tungetaan pää ulos ikkunasta altilla tai mikä näppi onkaan bindattu se ottaa aseen automaattisesti käteen. Ei mihinkään inventoryyn pidä edes mennä.
 
Ei kun siinä vaiheessa kun tungetaan pää ulos ikkunasta altilla tai mikä näppi onkaan bindattu se ottaa aseen automaattisesti käteen. Ei mihinkään inventoryyn pidä edes mennä.
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
 
Tykkään kyllä kovasti. Ehkä hieman ärsyttää kun peli on melko sekava ja monessa tehtävässä reaktiot on about seuraavanlaisia:

"Mitä helvettiä nyt taas tapahtuu?"
"Keitä nää on ja miks ne ampuu mua?"
"Mitähän tässä pitäis nyt tehdä seuraavaks?"
"Onkohan tää nyt joku skriptattu mekaniikka vai joku bugi kun ei pysty tekemään X:ää tai Y:tä?"
"Kukahan tää hahmo nyt taas olikaan ja miks me puhutaan sille?"

Hyvä puoli on että kun oppii pelistä lisää niin on ihan siistiä kun aikaisemmin vaikea tilanne onkin ihan helppo. Silti saisi olla ehkä jotenkin selkeämmin lähestyttävä.
 
Mä muistaakseni sain aseet tuossa tehtävässä siten kun hiiipien kolkkasin vartijoita tehtävän alussa mutta lopussahan se meni sitten pumpumiksi ja panokset loppui siinä robotti välibossissa mutta onneksi pystyi juoksemaan hissiin karkkuun ja tehtävä eteni, robotti ruttunen jäi yksinään pyörimään sinne.
(en tiedä oliko tuo bugi kun yleensä pelit vaativat että tuollaisessa tilanteessa pitää vastustaja voittaa)
 
Kuinkas kovat vaatimukset pelillä oikeasti on? Riittääkö i7-5820k ja GTX 1070 ti pelaamiseen 60Hz 1440p näytöllä?
 
Niin no kun ongelmana on se, että ihan sama kuinka sitä alttia runnoo, niin ei aseita näy. En pysty muuta kuin lyömään
Taitaa olla yleinen bugi tuossa toi, että aseet katoaa käytöstä. Itseltä meni tuo yksi alkupään tehtävä käsipelillä, kun aseet hävisi ja luulin sen jotenkin kuuluvan asiaan. Tuo taisi korjaantua muutaman cutscenen jälkeen, että sai taas aseet käyttöön normaalisti, ilmeisesti jotenkin jäänyt johonkin cutscene tilaan. Lukemani perusteella toinen vaihtoehto taitaisi olla ladata tallennus muutamaa hetkeä aiemmasta kun vielä aseet olleet mukana.
Myös tuosta kohti itsellä huomattu kun ei tainnut olla asetta valittuna kun piti autosta ammuskella niin olikin alkuun hahmolla kädet kuin leikkisi siinä olevan haulikko käsittelyssä :D.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
286 793
Viestejä
4 922 816
Jäsenet
79 250
Uusin jäsen
diiz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom